Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kdo se odmítne evakuovat, zaplatí, plánuje John

Mnoho lidí v zatopených oblastech odmítlo opustit své domy a záchranáři je pak museli dostávat vrtulníkem ze střech a stromů. Příště už by se jim takový zásah mohl prodražit. Ministr vnitra Radek John chce změnit zákon tak, aby lidé nemohli evakuaci jen tak odmítnout.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hovnival

@@

a kdo zaplati usly zisk tem, kteri se evakuji a musi uzavrit sve provozovny? kdo nahradi delnikum usly plat? stat musi platit, protoze nezabranil povodnim a jinym katastrofam! EU

0/0
10.8.2010 18:44

Mitchell

Re: @@

Ale on jim ani teď nikdo ten ušlý zisk či plat nezaplatí. Stejně neparují, provozovny nefungují, majetek mají zničený. Jediný rozdíl je v tom, že zbytečně riskovali životy svoje i záchranářů a ještě k tomu to stálo zbytečně nehorázné peníze.

0/0
11.8.2010 17:22

Depresivní Robot Marvin

Souhlasím s panem Johnem

Pan John bude podle mého hodně špatný ministr. Ale zcela výjimečně s ním souhlasím. Když hasič varuje před povodní a je nařízená evakuace, tak neexistuje varianta, že občan neposlechne. Ti lidé, kteří zůstali, ohrozili životy těch, kteří je pak museli zachraňovat. Lidé musí pochopit, že jsou v životě okamžiky, kdy není druhá varianta. To není rozhodování ve stresu, protože se není o čem rozhodovat. Hasič řekl, že je evakuace, tak jdu.

0/0
10.8.2010 14:43

Rebe

Re: Souhlasím s panem Johnem

Když Hitler řekl: "Je to Žid!", tak jste střílel???

0/0
10.8.2010 15:13

Kladýnko

Re: Souhlasím s panem Johnem

Tihle lidé drží naše politiky nad vodou, moc nepřemýšlí a je poslušný...:-/

0/0
10.8.2010 15:57

Cocotus______Interruptus

Re: Souhlasím s panem Johnem

Někteří, co při povodních "přemýšleli", jsou už mrtví. ;-)

0/0
10.8.2010 16:43

martin0669

Re: Souhlasím s panem Johnem

hodně blbé přirovnání

0/0
10.8.2010 16:07

worm

Re: Souhlasím s panem Johnem

Si připadám teď jak ve školce zas, něco jako: "A KDYBYCH TI ŘEK AŤ SKOČÍŠ Z OKNA, TAK SKOČÍŠ?" Já osobně než napíšu komentář, tak přemýšlím jestli je na úrovni...

0/0
11.8.2010 17:18

Rebe

Začínám mít pocit, že veřejná prohlášení Radka Johna

jsou stejně nebezpečná, jako povodně.

RvRv

0/0
10.8.2010 14:11

JsemZidaGay

Prosím Vás, nemohli by nekdo odvezt ministra Johna

na záchytku? Protože tohle jeho blití je už do nebe volající!!

0/0
10.8.2010 14:09

Rebe

Re: Prosím Vás, nemohli by nekdo odvezt ministra Johna

Pamatujete asi na den po volbách, kdy oči Radka Johna napovídaly něco úplně jiného než jeho slova o tom, že neslavili, aby mohli rychle pracovat. A situace trvá.

0/0
10.8.2010 14:14

JsemZidaGay

No z téhle vlády je mi na blití

nejen že populisticky kecaj o tom jak uměj zachraňovat pejsky a kocčičky,ale jeste davaji vinu tem obetem, ze za to muzou. To je opravdu sila;-€;-O Tfuj Johne , hnus a hanba tobe, kdyby policie pracovala jak ma a armada CR nebyla na misich v Iraku a Afghanistanu, tak by se se lidi klidne evakuovali.Ale tyhle keci si nech na televizi a ne na obeti povodnich. To je sila!!

0/0
10.8.2010 14:05

Rebe

Když srovnám veškerá veřejná prohlášení

pana Radka Johna s nedělním prohlášením komunisty Ing. Pavla Kováčika v pořadu V.Moravce na ČT1 - nenacházím mezi těmito pány rozdíl. Stejně myslí, stejně se vyjadřují - a po byť krátkých zkušenostech s politikem R. Johnem - i stejnou důvěryhodnost.

0/0
10.8.2010 14:02

hryhryhry

rovnou pět let natvrdo v gulagu

za to, že musí v takovém strašném stresu rozhodovat

0/0
10.8.2010 13:42

Rebe

Já jsem VV naštěstí nevolil, měl bych špatné

svědomí vůči ostatním, protože to, co předvádí pan Radek John zde nelze popsat. Slovník, který by popisoval pocity z pana R. Johna by se nehodil ani do béčkového hororru, ani do kriminálu. Žel, i lékařské diagnozy pacientů Bohnic mi připadají nedostatečné. Komunisté z 50. let by tohoto týpka asi umačkali radostí.

0/0
10.8.2010 13:30

klof

smázlý příspěvek

Tímto se omlouvám administrátorovi diskuzí a především panu Johnovi, kterému bych nenaplival do ksichtu ale do obličeje. Chápu, že kombinace slov p. John a ksicht pozornému oku cenzora neušla ;-D

0/0
10.8.2010 13:18

Rebe

Re: smázlý příspěvek

Já jsem svůj nick daroval, na iDNES už vůbec nemá cenu chodit. Administrátor je nevzdělaný zakomplexovaný člověk, někteří mladí redaktoři svým slovníkem a způsobem myšlení evokují Blesk, pravopisné chyby redaktorů jsou až směšné. Kdyby napsali, že stránky spravuje Tatar a dodaný text je od Turka, tak bych se nedivil, ale takto.....

Navíc - objevuje se dost internetových časopisů, které jsou bezkonkurenčně lepší.

0/0
10.8.2010 13:42

izotop240Pu

John

proboha ten kluk se dočista pomát :) měl by dostat svěrací kazajku a prášky na uklidnění. mám pocit, že tohle bude ta nejhorší vláda od dob socialismu. resp. skoro stejná.

0/0
10.8.2010 13:15

Rebe

Re: John

Souhlas! John bude trestat lidi za rozhodnutí ve stressu, Kalousek, místo aby zvýšil daně za stavbu v záplavových zónách a z těchto peněz vytvořil fond pro postižené - takto to dělá Švýcarsko - raději bude zvyšovat daně (odebrání výhod je zvýšení). Tento ekonomický nýmand umí šetřit pouze způsobem, že zvyšuje příjmy nařízením!

Zatím tito dva posouvají celou vládu do skupiny - Nejhorší vláda od roku 1989.

0/0
10.8.2010 13:51

hafusak2

Kdo je připraven, nebývá překvapen!

To je sice staré heslo, které zní frázovitě, ale: Před pár lety vyšla knížka, kterou věřím tomu, že by se ještě v prodejnách levných knih dala sehnat: Dr C. McNab, J. Rabingerová: "SOS - Naučte se chránit sebe, svůj domov a rodinu." Je v ní všechno špatné, co může člověka nečekaně potkat. Těch pár korun nikoho nezabije a když se něco stane, tak alespoň ví, kam a pro co má sáhnout.

0/0
10.8.2010 13:09

Kladýnko

Re: Kdo je připraven, nebývá překvapen!

Trochu se bojím, že přítomnost knihy v domě řeku neodkloní...;-)

0/0
10.8.2010 13:15

izotop240Pu

Re: Kdo je připraven, nebývá překvapen!

zeptej se siderického kyvadélka :)))

0/0
10.8.2010 13:16

hafusak2

Re: Kdo je připraven, nebývá překvapen!

To sice ne, ale člověk pak nečumí jak ta blůma a nezdržuje hasiče a záchranáře.

0/0
10.8.2010 16:03

martin0669

Re: Kdo je připraven, nebývá překvapen!

ale asi to není na české poměry ? :(

0/0
10.8.2010 16:11

hafusak2

Re: Kdo je připraven, nebývá překvapen!

Je fakt, že tam jsou i věci, které se u nás nevyskytují, ale 99% je univerzálních a to 1 % se může hodit třeba o dovolené.

0/0
10.8.2010 17:53

poiuuy

Kdo sledoval včera Jona v TV

musel uznat že  tento parazit okamžitě získal aroganci dinosaunů.Nebráním se žádné pomoci lidem postižených katastrofou ale zrůdné tvrzení  a prosazování Džonem,že každý občan bude povinně obrán o 100kč na povodně to znamená uklízečka či prodavačka za 7000 kč i chudák poslanec VV či ministr VV s platem cca100 až150 tisíc-oba zaplatí stejně. Zrůdná politika ABLVV je neuvěřitelná.Rv

0/0
10.8.2010 12:54

Mitchell

Re: Kdo sledoval včera Jona v TV

Ale to vymyslel Kqalousek - ještě před povodněmi. Teď tomu dal jenom hezčí kabát.

0/0
11.8.2010 17:26

Rostratus

Což takhle

namísto vymýšlení ptákovin, které byť jsou dobře míněny jsou stejně v praxi právně nevymahatelné a 100korunovejch daní se zamyslet nad tím jestli by nebylo lepší tyto pohromy zafinancovat  z peněz nás všech, které se v miliardách rozkrádají nejdražšími dálnicemi v evropě, předraženými zakázkami v armádě atd.... Proč mají peníze nás všech ve velkém rozkrádat ostatní ? Máte lidi za blbce ??

0/0
10.8.2010 12:52

Kladýnko

Re: Což takhle

Mají... a právem, jsme jako ovce. Dovolit si třeba francouzká vláda to co si běžně dovoluje česká vládnoucí garnitura, tak už by stávkovali všichni a hořela by Paříž...

0/0
10.8.2010 13:13

izotop240Pu

Re: Což takhle

a proč nehoří praha? já nemám problém jít do ulic, ale sám tam toho moc neudělám :D a 90% obyvatel jsou ovečky následující svého pastýře, jakoukoli demontraci hend odsoudí a nechají se dál vést až do úplného konce. který doufám bude co nevidět.

0/0
10.8.2010 13:18

rewolt

...ach jo..

0/0
10.8.2010 12:50

Kladýnko

Přechytralý, bodrý ministr John...

Ono jak vyznívá z televizního a jiného zpravodajství - těch kteří se zprvu odmítli a potom nechali evakuovat je minimum. Většina evakuovaných neměla vůbec informace o skutečném rozsahu povodně (kdo je asi za to zodpovědný, není to náhodou ministr vnitra?). A těm kteří odmítli se také nedivím, chtěli prostě zachraňovat co jde do poslení chvíle, a také se báli rabování. Možná bych zůstal taky, těžko ty lidi soudit, pokud ovšem člověk není morální zrůda jako John nebo Kalousek...  

0/0
10.8.2010 12:47

EU Man

Těžko

soudit někoho, v jehož kůži jsi Johne nebyl.

Nejlepší je, že tu největší moudra vysílají do světa ti, kterým povodeň vzala pár korun za spotřebovanou elektřinu při čumění na bednu

0/0
10.8.2010 11:57

andykli

Re: Těžko

Máte pravdu, těžko se to soudí... jenže nakonec je stejně evakuují, to že to stojí více peněz je naprosto bezpředmětné, ale záchranáři riskují zbytečně svoje životy, když se vracejí na nebezpečné území. Smutné je pak slyšet v TV... hasiči tu všude pletli a ještě byli nepříjemní. Myslím, že v takovéto situaci není čas na nějaké poklonky.

0/0
10.8.2010 12:26

yamajka89

Re: Těžko

souhlas

0/0
10.8.2010 12:51

izotop240Pu

Re: Těžko

tak to nemaj dělat ;) já taky nedělám policajta....nechci aby se mi lidi smáli a navíc bych si sám před sebou připadal jako troska. stejně tak nedělám hasiče, protože bych měl strach o svůj život. má jít prodávat rohlíky a ne zachraňovat životy když na to nemá nervy.

0/0
10.8.2010 13:23

hryhryhry

Re: Těžko

R^no ale kam jít se základním vzděláním, že ano;-D;-D

0/0
10.8.2010 13:44

kunta_kinte - protistatni zivel

Kdo se odmitne

nechat evakuovat, bude ponechan osudu.

Naklady na plastovy pytel pak budou strzeny z pozustalosti. :-P

0/0
10.8.2010 11:18

Humphrey DeForest Bogart

Kdo se odmítne evakuovat

Bude zatčen firmou ABL pod dohledem pořadu "Na vlastní voči".

0/0
10.8.2010 11:07

vlabra

Re: Kdo se odmítne evakuovat

Zatčen nějakou soukromou firmou, nebo obecně někým jiným než policií či armádou? Já myslel, že takové zhovadilosti jsou možné jenom v USA.

PS: Omlouvám se pokud to bylo myšleno jako ironie.

0/0
10.8.2010 12:20

EU Man

Re: Kdo se odmítne evakuovat

ABL dostane vy jímku.....má plno kamarádů v budoucí vládě

0/0
10.8.2010 12:29

buranumdopamatniku

kazdy rok natirat mosty proti zaplavam

 ......pan minister rekl, ze cely svet zavidi Cechum jejich integrovany zachranny  system. Ale jiny minister rekl, ze bude traba hasicum dat vice nez predpotopni vyzbroj.

Kdo videl ty znicene objekty, musi dojit k zaveru, ze se jedna o stavebni substanci 19. stoleti, kde se nic neopravuje, nevylepsuje, jen se natira aby to pekne vypadalo.   Mosty  a koryto reky  zustalo tak jak vse sudetsti Nemci zanechali po sobe. V Cesku je zasadni problem: tam se nic neudela preventivne. Tam se vse resi az kdyz se neco stane. A to jeste hadkou.

0/0
10.8.2010 10:46

Fai Rodis

Re: kazdy rok natirat mosty proti zaplavam

Tak schvalne - jak byste vylepsoval takovy baracek z 19. stoleti? Asi nijak, ledaze by se komplet rozebral a postavil znova, ze?

0/0
10.8.2010 11:25

Caretaker

Dva názory:

Kdo se odmítne evakuovat, tak to zaplatí. Víceméně se dá souhlasit, protože provoz vrtulníku je drahý a pak může chybět někde jinde při kritičtější akci.

Kdo se odmítne evakuovat, bojí se vyrabování. Vžijte se do situace, kdy má někdo např. zařízenu kuchyň na splátky (třeba 200.000,-) a nějací koumáci mu ji při rabování rozštípou. Možná, pokud by nám pan Malý John zajistil 100% bezpečnost evakuovaných oblastí a to co se náhodou rozkrade zacvaká ze stranického rozpočtu.

0/0
10.8.2010 10:28

Cocotus______Interruptus

Re: Dva názory:

Zatímco kdyby ji nerozštípali, tak ji po povodni naložili zabahněnou do kontajnerů a odvezli na sběrné místo. Mimochodem pokud ti to stále nedochází, tak na nějakou ochranu majetku prostě za situace, kdy tahají stovky lidí ze střech, stromů apod. jaksi už nejsou lidské ani technické kapacity. Takže za to, že nikdo nechrání majetek si ti lidé můžou sami.

0/0
10.8.2010 10:31

astrix

Re: Dva názory:

R^

0/0
10.8.2010 11:40

martin_simek

Re: Dva názory:

nemylsim si, ze je to majoritne strach z rabovani > vic b ych sazel na soulazitost cloevka s jeho domovem, coz plne chapu.

0/0
10.8.2010 10:33

dropa

Re: Dva názory:

No tak ta sounáležitost bude něco stát! V čem je problém?:-)

0/0
10.8.2010 10:36

Michal Bareš

Re: Dva názory:

A nedopadlo by to náhodou tak, že každému druhému člověku by se ztratilo 5 televizí a nejlíp i auto?

0/0
10.8.2010 10:47

Cocotus______Interruptus

Re: Dva názory:

Bingo. ;-)

0/0
10.8.2010 10:52





Najdete na iDNES.cz