Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nečasova vláda schválila program. Chce uznat protikomunistický odboj

Už jen krůček chybí premiérovi Petru Nečasovi, aby mohla jeho vláda začít prosazovat program úspor a reforem. Ministři schválili programové prohlášení vlády a příští týden v úterý s ním půjde Nečas do Sněmovny pro důvěru od poslanců. Na poslední chvíli do prohlášení vláda přidala, že chce zákon o protikomunistickém odboji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Oerteplur

V roce 1968 lidé nebojovali proti komunistům

ale pouze proti jejich části. Přáli si i nadále socialismus ale s "lidskou tváří" v čele s komunistou Dubčekem. Budou snad i tito lidé považováni za komunistický odboj ? Navíc i díky a hlavně kvůli nim komunisté zůstali v ČR nepotrestáni.

0/0
6.8.2010 13:52

Mr.Rejpal

Může rovnou schválit i Protinečasovský odboj

Jestli to takhle půjde dál, nebude dlouho trvat, než se nějaký objeví. pod heslem "vzůru k lepším Časům!"

0/0
5.8.2010 15:55

František Potřebný

Nečasova vláda chce uznat protikomunistický odboj

Nečasova vláda chce uznat protikomunistický odboj - tak takové bezpráví by se za sociální jednoty nestalo. Nevěřím tomu, že by pan Paroubek, pan Zaorálek a vůbec kdokoliv z úzkého vedení ČSSD, dopustil znevážení života celé řady lidí, kteří větší část svého života obětavě pracovali pro splečnost a blaho celku, zatímco jiní se k pokroku a budování sociálního státu stavěli vlažně nebo jej dokonce sabotovali.

0/0
5.8.2010 11:44

wcbaba

Když už to Nečasova vláda myslí "upřímně", že to nepojme

komplexně. Logické by bylo začít s komunistickou stranou. 

0/0
5.8.2010 11:14

čuk2gek

To by byla ůspora pěkných pár mega

za ty jejich darmožrouty "poslance", kteří už 20 let chrápou v pohodlné opozici a jen semotamo plivnou síru.

Logické by taky bylo pokračovat dál a amputovat ti oba ukazováčky. To abys přestal/a/ otravovat vzduch na seriózním blogu.

0/0
5.8.2010 11:21

wcbaba

Re: To by byla ůspora pěkných pár mega

Co je tady seriozního

0/0
6.8.2010 7:45

procensora@seznam.cz

Je to velmi spatne s touto vladou

:-/ Dluh se zvysuje dal, korupce jen kvete. Nejlepe bude, kdyz uz konecne CR nekdo koupi cele Rv A dinosaury strci do muzea ;-€

0/0
5.8.2010 10:51

wcbaba

Re: Je to velmi spatne s touto vladou

Dluh se zvyšuje, korupce a zlodějna kvete je třeba odvést pozornost jinam a boj proti komunismu je vždy vděčné tema. 

0/0
5.8.2010 11:12

lukyyn

Něco mi tu neštimuje ...

!A/  "ODS, TOP 09 a Věci veřejné se také dohodly, že sníží sumu peněz na mzdy pro státní zaměstnance o deset procent"                !B/ "Vláda chce také  ... snížit platy politiků o pět procent  ..."

??Otázka zní: "Politik není státní zaměstnanec ?"??

0/0
5.8.2010 10:28

Přátelský

Re: Něco mi tu neštimuje ...

Přece politici berou velmi málo, chudáčči. Sami sobě přece platy prakticky nesníží. Chtějí-li poctivě šetřit měli by jít příkladem a sobě i soudcům snížit platy nejméně o 20% !!!!!!RvRvRv

0/0
5.8.2010 10:35

wcbaba

Re: Něco mi tu neštimuje ...

Když se politikům sníží platy o 5% a ostatní náhrady jim zůstanou v plné výši  ......chudáci

0/0
5.8.2010 10:40

expítrpaul

Re: Něco mi tu neštimuje ...

Radek John Ti to vysvětlí ;-) původně to také tak chtěl, ale teď získal ve vládě od svých koaličních kolegů ty správné  informace, opustil naivní vidění světa a zjistil, že to tak nejde ;-D

0/0
5.8.2010 10:54

everlast1

Re: Něco mi tu neštimuje ...

Platy ustavnich cinitelu resi samostatny zakon.

0/0
5.8.2010 11:45

buranumdopamatniku

discrepance

Zde lide placi nad  nesnesitelnym  stavem a ztratou svych svobod, jmeni  a dustojnosti. Kdyz obcas prijedu do CR vidim pravy opak.  Lide si pochvaluji,  chlastaji , jezdi autem jak silenci.   Nakupuji  plne kose zbozi,  chovaji dva  nebo tri psy,   jezdi v terenich autech stredem sedych mest.

0/0
5.8.2010 10:03

Přátelský

Re: discrepance

Když se ti to tu tak líbí tak to asi jezdíš z Kuby nebo ze Severní Koree ???

0/0
5.8.2010 10:36

wcbaba

Re: discrepance

Tak proč sem jezdíš bibe ?

0/0
5.8.2010 10:42

halagajda

Re: discrepance

Rvwow no ja jsem se akorat vratila po mesici, a asi jsem byla v nejake jine CR;-D 

0/0
5.8.2010 12:06

buranumdopamatniku

Svejkove a Cimrmanove

Ja myslel,  ze ceskemu obyvatelstvu byla  komunisticka zlocinost jasna. A ted je takovy problem to uznat i legislativne.   Ze by Svejkove a Cimrmanove  v tom nemeli jasno ???? 

0/0
5.8.2010 9:57

expítrpaul

Re: Svejkove a Cimrmanove

Myslíš Cimrmana Nečase nebo Švejka Johna?To bys jak Cimrmana i Švejka dost urazil ;-)

0/0
5.8.2010 10:03

doakce

Doufám

že taky uznaj 4.odboj ,kterej co nevidět započne!;-D

0/0
5.8.2010 9:24

expítrpaul

Re: Doufám

To už ale bude muset být jiný režim. Naskýtá se totiž otázka zda režim, který démonizuje vraždy a z vrahů dělá národní hrdiny je ještě legitimní...

0/0
5.8.2010 9:30

procensora@seznam.cz

Re: Doufám

...a rusi hasice a chude zbidaci a bohate podporuje ve zlodejinach... :-/ Koleduji si o sestrel Rv

0/0
5.8.2010 9:39

čuk2gek

Nikdy více levice!

Sobotku zblblého Paroubkem, kteří ty státní dluhy nadělali, jsme už TOP VV ODStřelili. 

To vy jste si tehdy oranžády zvolili, skočili jim na špek. Každej špek se jednou musí zaplatit, tak cáluj. Bohužel, vaše oranždluhy teď musím platit i já a moji potomci, kteří v době voleb v 2002 ještě neměli 18. A přesto všechny dluhy musí dnes platit.

Melčák s Pohankou tehdá v 2006/7 pomohli zabránit oranžové katastrofě a jestli tu někdo mluví o 4. odboji, tak oni byli jedněmi z prvních.

Takže těm hasičům ať dá na vejplatu dRát a ostatní oranžhejtmani.

0/0
5.8.2010 10:07

procensora@seznam.cz

Re: Nikdy více levice!

Prominte pane, ale ja rozhodne nejsem volic CSSD !! Tyto "elitni" ekonomy cert vezmi. Ale nesouhlasim ani s tim, co dela vlada ted. Neresi problemy, ale lze. Se statni korupci, ktera CR polozila nedela nic a nema to ani v planu. A to mne vadi i jako volici jedne z vladnoucich stran ;-€

0/0
5.8.2010 10:48

expítrpaul

Každej vrah za totality

bojoval vlastně proti režimu, je nutné ty lidi amnestovat a těm z nich, kteří přežili komunistický žalář, dát státní penzi !!;-DR^[>-]R^;-D!!

0/0
5.8.2010 9:19

doakce

Re: Každej vrah za totality

I spartakiádní vrah?8-o

0/0
5.8.2010 9:25

expítrpaul

Re: Každej vrah za totality

Jasně ;-D ten bojoval  proti bolševické spartakiádě ;-)

0/0
5.8.2010 9:27

majka.p

Kde na to vzít.

Toto prohlášení je román na pokračování a mám přesvědčení, že ani % se nesplní.

Zajímává zpráva přišla včera DPH 

z 10-ti procent na 12%.Není na důchody- Důchodci si na důchody

zaplatí sami- vynese to 13 mld.Celou dobu v zaměstnání si důchodci platili na důchod. Peníze jsou * prožrány* korupcí, byrokratismem a ejhle zázrak pan Kalouska,zapaltěte víc za potraviny, služby atd. Je to super. Důchody se nebudou valorisovat.Kde na to lidi s důchodem 7.000,- Kč vezmou?

Odpovězte pane Kalousku a Nečas.;-O

0/0
5.8.2010 9:01

REKINM

Re: Kde na to vzít.

jde vlastně o pomoc důchodcům, vědci prokázali, že podvyživené laboratorní myšky žily o 1/3 déle. Tím se stává toto opatření kontraproduktivní, budou se déle vyplácet důchody. Zavedl bych vyplácení důchodů v poukázkách na vepřové maso.;-D

0/0
5.8.2010 9:28

Brainwashingtonsban

Zkratim to. Říká se tomu odjakživa Normalizace.

:-/ 1946-1968, 1989-2010. Safra, safra, má to zpoždšní. Tak tedy, přibližně za 20 let jsou komouši zpátky u moci. Kyvadlo se vrací.

0/0
5.8.2010 8:57

procensora@seznam.cz

Re: Zkratim to. Říká se tomu odjakživa Normalizace.

To nemyslite vazne ?

0/0
5.8.2010 8:58

Brainwashingtonsban

Re: Zkratim to. Říká se tomu odjakživa Normalizace.

A, vám snad připadal včerejší teather normální? Uniformy a zbranˇě a výstřely na poctu hrdinům? Takoví milicionáři, jen s brejlema a v uniformach ÜS.

0/0
5.8.2010 9:01

REKINM

Re: Zkratim to. Říká se tomu odjakživa Normalizace.

groteskní je, že hlavní řeč vedl aktivní člen SSM předvoje to KSČ.;-D

0/0
5.8.2010 9:34

procensora@seznam.cz

Re: Zkratim to. Říká se tomu odjakživa Normalizace.

To je pravda a je hodne smutna

0/0
5.8.2010 9:38

čuk2gek

a v jakým předvoji stál´s ty, bijče? S flaškou mlíka u

pusy?

0/0
5.8.2010 9:53

KarelV

Odpor je legitimní - vraždění nikoli

tj. mám jen tuto malou, leč dosti podstatnou výhradu. R^

0/0
5.8.2010 8:56

KarelV

Re: Odpor je legitimní - vraždění nikoli

Srovnání? - Viz. atentát na Heydricha. - Oslavován může být jako hrdina snad jen ten, kdo šel po krku právě a jenom těm zodpovědným, tj. nejvyšším pohlavárům. - Nikoli ten, kdo zavraždí  řadového vojáčka, SNBáčka, pošťáčka... atp. (doplň si sám). R^

Pravdou je, že i ti měli své rodiny a jen málokdo to dělal z čistého politického přesvědčení. Mimochodem - i seriál o majoru Zemanovi ukazoval, že Honzík Zeman nastoupil ke kriminálce kvůli vraždě svého otce... tak říkajíc, aby pomstil jeho smrt. ;-)

0/0
5.8.2010 9:05

Přátelský

Re: Odpor je legitimní - vraždění nikoli

Souhlas. Atentátníci, kteří provedli atentát na Heidricha byli hrdinové, i když jejich hrdinství přišlo národu velmi draho. Mašínové, Palmer a spol. nebyli žádní hrdinové, byli to spíše mladí dobrodruzi, kteří si celý život na něco hráli a hrají. Máme mnoho jiných významnějších hrdinů, např. M. Horákovou, kardinála Berana či třeba Jana Palacha. Přiřadit k nim Mašíny by bylo zneuctěním jejich památky!!!!!!

0/0
5.8.2010 10:44

55108311ver3

Re: Odpor je legitimní - vraždění nikoli

Takže ti partyzáni, co nezabili Heydricha, ale jenom  řadové německé vojáčky byli vrazi.

0/0
5.8.2010 23:50

procensora@seznam.cz

Pokud bude vlada Necase pokracovat takto,

nemusi zadny program schvalovat :-/

0/0
5.8.2010 8:50

kamasutra.novakova

Je hezké, jak se v této diskuzi z komančů

ať už tich najatých a možná ipíšících z kremlu a nebo tich lokálních stávají děsní lidumilové :-))) - Kluci ušatý ;-D. Ano, je logické že proti fašounům a komunistům, kteří k udržení u moci používali i zabíjení vlastních lidí - tak efektivní  boj s těmito skupinami je jen pomocí diskuze. Jasně - odboj to měl vydiskutovat a vykomunikovat ;-D;-D;-D. Protistraně necháme výhodu zabíjení lidí a my slušní budem bojovat jen slovy - hmmmm. Sociální demokracie je moudrá strana ;-D

0/0
5.8.2010 8:41

oldiess

Re: Je hezké, jak se v této diskuzi z komančů

A copak to tak už přes dvacet let neděláme, že proti Grebeníčkům a spol. bojujeme jen slovy a říkáme ty ty ty a necháme je v poklidu dožívat s vysokými důchody, protože třeba komunističtí bachaři a jejich kápa na tom rozhodně finančně špatně nebyli.

0/0
5.8.2010 8:44

Oerteplur

Re: Je hezké, jak se v této diskuzi z komančů

a ani nejsou. Zato mají vždy plno rad pro ty mladší. Hlavně těch, co se týkají zaměstnání R^

0/0
5.8.2010 8:46

procensora@seznam.cz

Re: Je hezké, jak se v této diskuzi z komančů

R^ Diplomy malokoho uzivi . Je to postavene na hlavu. Nuti se k ziskani "papiru", ale rodinu uzivis jedine rukama. Vysledek : top manazera dela pokriveny stredoskolak a vysokoskolaci lezou po strechach a vyskovych budovach ;-) Pry tak fungoval komunismus - pani vratna byla nejvyssi soudruzka, tudiz ji museli poslouchat vsichni vzdelani ;-)

0/0
5.8.2010 8:54

milan79

Re: Je hezké, jak se v této diskuzi z komančů

Komanči? Jací, v tomto státě přece žádní komunisti neexistovali... tady všichni bojovali proti komunismu ať již zvenčí nebo zevnitř... vstoupili do strany aby ji zevnitř nahlodali... nebo jak si jinak vysvětlit, že tolik bývalých komančů najednou sedí v pravicových stranách? Nebo STB - existovalo vůbec? Vždyť ať je jako spolupracovník nebo agent veden kdo chce tak stejně u soudu nakonec dosáhne výmazu... takže tady vlastně nikdy žádnej komunismus nebyl, všichni jen a jen bojovali proti komunismu... Když vezmete kolik bylo členů strany, tak defakto v každé rodině někdo ve straně byl... ale nyní všichni hulákají a ukazují jací jsou velicí bojovníci proti komunismu... jak je tohle vůbec možný...

Přiznávám, že si tohle můžu dovolit napsat jen jako člověk kdo tento režim nezažil, ale docela by mě to fakt zajímalo... to je tady tolik pokrytců nebo snad tady ten režim skutečně neexistoval...

0/0
5.8.2010 8:59

čuk2gek

Jsi snad sirotek z děcáku bez příbuzných a přátel?

Zeptej se doma, u sousedů, v hospodě. Jdi do knihovny. Přepni občas z axnscifi na nějaký publicistický program, na to máš epg na ovladači. Nebo aspoň mrkni na ivysílání ČT do archivu, dyšuš sedíš u klábosnice.

0/0
5.8.2010 11:31

antitop

program

To zase bude odbojařů.

0/0
5.8.2010 8:40

neandrtálec

Již jsme dobrali všechen majetek po komunistech.

:-)

Teď budeme posílat rentu odbojářům do Ameriky.

:-)

0/0
5.8.2010 8:39

Ngumo

Opět pravičácká fraška !

0/0
5.8.2010 8:39

Oerteplur

Za tu dobu, co již uplynula, těžko někdo dokáže

či nedokáže, že byl členem protikomunistického odboje. Jedině, že by vláda vycházela ze svazků STB. Mimochodem případ bratří Mašínů nebyl také ničím jiným než stbáckou provokací, která posloužila tehdejšímu režimu jako hmatatelný důkaz k přitvrzení normalizace.

0/0
5.8.2010 8:28





Najdete na iDNES.cz