Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

TOP 09 podle průzkumu stále sílí. Už by porazila ČSSD i ODS

Raketový vzestup TOP 09 pokračuje. Strana, která letos poprvé kandidovala ve volbách a nyní má pět křesel ve vládě Petra Nečase, se už podle průzkumu agentury SANEP vyhoupla do pozice nejsilnější v zemi. TOP 09 by v červenci předstihla jak ČSSD, tak ODS. Od vzniku samostatné ČR vedla přitom v preferencích prakticky stále jedna z těchto stran.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vokroj

Porazit ODS dnes může kdokoliv,

ODS je stále na politickém dně, nic nejsou schopni udělat, kromě proklamací Nečase

0/0
13.8.2010 14:41

Belinda

dotaz

nerozumím tomu, proč bych měla volit TOP 09, můžete mi sdělit pádné důvody??

0/0
26.7.2010 7:54

Jedowatej

Tak s tim Ti holka neporadim

Topka je jen mix proflaknutych myslenek a politiku, kterym se nechtelo z kola ven:) Kalousek si ani tehdy nevyklidil suplik, to mohu odprisahnout;-)

0/0
26.7.2010 10:58

Kilián123

Re: Tak s tim Ti holka neporadim

Kolik těch profláknutých v TOPce znáte? Pět? Deset? Tisíc?

0/0
13.8.2010 11:07

modrá_krkavka

Re: Tak s tim Ti holka neporadim

No stačí že do ŤOPky nalezl politický odpad ze všech partají (snad mimo KSČM). I ta mediální modla - spící pan kníže už vystřídal několik partají. Co na nich ty ovčany tolik přitahuje??

0/0
13.8.2010 11:12

1_135_202_130

Re: Tak s tim Ti holka neporadim

Copak o to, ale proč tak občany přitahuje ČSSD, kam zalezl politický odpad jek z ODS, tak i z KSČ?

0/0
13.8.2010 12:09

vokroj

Re: Tak s tim Ti holka neporadim

nic jiného než odpad v ODS není, totální nevýraznost, šéf je zalezlej

0/0
13.8.2010 14:44

Kilián123

Re: dotaz

Na to proč byste měla volit TOP09 si musíte přijít sama. Když na to nepřijdete, volte někoho jiného.

0/0
13.8.2010 11:06

REKINM

Re: dotaz

to je prosté, stačí si uvědomit, že ti slibuje záchranu před utopením (a razantně na tom pracuje) problém je akorát v tom, že nejsi v moři ale v brouzdališti až ti to dojde tak už se ptát nebudeš a nebudeš je ani volit.;-D

0/0
13.8.2010 11:38

1_135_202_130

Re: dotaz

I na řeckém pobřeží se pevninský šelf prudce lomí do hloubky...

0/0
13.8.2010 11:43

vokroj

Co to je za kecy?

Zatím z nich nic nevypadlo ...

0/0
23.7.2010 20:30

Jozxyqk

Praha

jj tak to vypadá, když se průzkum dělá v Praze ;-D on zbytek republiky je na tom trošku jinak a tam TOP09 nebude ani v první trojce

0/0
22.7.2010 9:13

ja nic

Re: Praha

Máš recht. Nevím kdo by je jinde kdo volil.Rv

0/0
22.7.2010 9:56

Hrustic

Re: Praha

On ten internet je uz pry natazeny i mimo Prahu ...

Nicmene souhlasim, ze to pres web uplne vypovidajici neni, ale s Prahou to nema nic spolecneho ...

0/0
22.7.2010 10:07

mikaz

Re: Praha

Přesně tak, když se tazatel postaví do správné ulice, vyhrají i komunisté!!! Vlastně vždyť vyhráli i tenhle průzkum, ministr financí byl ochortný se ještě nedávno s nimi spojit. A co udělá jednou... Používá i podobnou demagogii. Odpočet úroků z hypoték z daní je prý diskriminace těch co si hypotéku nevzali. V tom případě je daň z nemovitosti diskriminací těch co se starají o vlastní bydlení.Je diskriminační, když vyděláváte méně než 80.000,-Kč měsičně a platíte daň ze všeho co vyděláte, ale ten co vydělává 200.000,- platí daň jenom z oněch 80.000,-. Stejně tak je diskriminační, když Vy máte první tři dny nemoci neplacené, plkatíte v nemocnici apod., ale poslanec má stále plný plat ať chodí do práce, nebo ne. A už vůbec nechápu proč si poslanec z minimálně 50.000,- měsičně nemusí v Praze platit městskou, ale ostatní lidé ano. Poslal bych naše politiky povinně spravovat silnice, nebo makat na stavbu, montážní linku apod, alespoň na rok, až pak by měli nárok na nějaký mandát.

0/0
23.7.2010 18:13

Majkyho_pupik

Re: Praha

vysledky pruzkumu prakticky kopiruji vysledky voleb v kvetnu tohoto roku. a ze by se tehdy volilo jen v Praze...;-D

0/0
13.8.2010 11:32

poberta

podpora v nezamestnanosti

volebni program top 09 cituji "podporu v nezamestnanosti ve stavajici vysi a delce nedostane ten

a) kdo podá sám výpověď či ukončí pracovní poměr dohodou  nebo byl propustěn pro porušení pracovní kázně   b) po odpovídající dobu obdržel odstupné   c) neodpracuje 2O hodin veřejné služby týdně, pokud se neúčastní rekvalifikačního kurzu"

body a) a b)  (pokud by byly pravne zavazne) rusi podporu v nezamestnanosti protoze dle meho nazoru neexistují jine moznosti ukonceni pracovniho pomeru nez ty ktere jsou v techto bodech uvedeny (viz. zakonik prace)

bod c)  vznasi otazku kdo a jak vytvori a zajisti pro nezamestnane pracovni mista jako verejnou sluzbu a jaka je vlastne kvalita rekvalifikaci (plati se z nasich dani primo a z EU fondu pro zamestnanost) typu maser/ka, kosmeticka, atd. pokud vubec rekvalifikacni kurzy jeste bezi

no myslim ze s timhle kapitanem a jeho admiralitou jsme ne na Titaniku ale na ponorce K-19 stroji na smrt

0/0
22.7.2010 8:58

Host8

Re: podpora v nezamestnanosti

Souhlasím. Velmi neuvážené a demagodické. Pouze přibude více zoufalých lidí.

0/0
22.7.2010 10:05

Host8

Re: podpora v nezamestnanosti

Souhlasím. Velmi neuvážené a demagogické. Pouze přibude více zoufalých lidí.

0/0
22.7.2010 10:07

Kilián123

Re: podpora v nezamestnanosti

Mohu posoudit trh práce a nezaměstnanost v Pze a SčK, to je kolik, 2 miliony lidí?

a) Je spousta lidí, které práce už nebaví a tak skončí. Pak si jdou pro podporu. Občas chodí na "brigády", aby si přilepšili, ale podporu jim nesebrali. Když podpora skončí, tak si hledají novou práci.

Nebo jsou propuštěni z důvodů absence, alkoholismu a pod.

Takové lidi skutečně nechci platit ze svých daní.

0/0
13.8.2010 11:24

Kilián123

Re: podpora v nezamestnanosti

b) Jsou propuštěni z důvodu snižování pracovních míst = dva měsíce

výp. lhůta a tři odstupné platy (nebo obráceně, teď nevím), nebo ihned a

pět odstupných platů. Takový člověk jde na pracák a k těm pěti platům

dostane ještě podporu.

To je přeci šílenost, to by chtěl každý.

0/0
13.8.2010 11:24

Kilián123

Re: podpora v nezamestnanosti

c) Chodí si pro dávky, ale pracovat se mu nechce. Když má dostávat

peníze a má spoustu času (shánění práce mu nezabere 8 hodin denně), tak

ať se pro ty peníze taky trochu snaží. Bez snahy by je chtěl každý, ale

tolik peněz na světě není.

0/0
13.8.2010 11:25

pajadaja

peníze

Nedávno tu proběhla diskuze,kdo teď platí průzkumy, no už to víme ! Nebo je ten nárust dán tím,že už můžou volit i mentálně postižení ? ;-D

0/0
22.7.2010 7:12

Ccecil

Re: peníze

Ne, ty tam zatím nejseš

0/0
22.7.2010 8:35

ja nic

Re: peníze

No ty taky ne.;-D

0/0
22.7.2010 9:57

Kocourek-69

Zatím akorát žvaní

Až se rozkoukají a začnou krást tak už ty preference tak růžové nebudou. To samé platí i pro VV.

0/0
22.7.2010 5:55

jaróš

No, po letošních volbách

už mě nepřekvapí snad vůbec nic. Naprostá nekritičnost a tupost voličů vládne i nadále.

0/0
22.7.2010 4:42

pondelkovic3

Re: No, po letošních volbách

Jirko?

0/0
22.7.2010 4:45

Lady Humussprey

Tady se jedná většinou o mladé voliče s internetem

Být mně 14 roků, tak bych asi nevolila jinak. Určitě je pan kníže zábavnější, než nějaký otitulovaný ekonom, nebo zasloužilý humanista.

0/0
22.7.2010 0:29

Danko

Re: Tady se jedná většinou o mladé voliče s internetem

nevim kolik vam je, ale pokud si lidi stezujou, ze mladi delaji z duchodcu hlupaky, nevim proc ti sami lide delaji hlupaky z mladych lidi a hlavne ze vzdelanych studentu...

0/0
22.7.2010 0:37

jaróš

Re: Tady se jedná většinou o mladé voliče s internetem

Co je to za pojem "vzdělaný student"? Buď je člověk vzdělaný a už není student nebo je student a ještě není vzdělaný. Nebo je to dnes už jinak? Pokud je tedy student vzdělaný, tak proč ještě studuje? Nějak se v tom neorientuji. Jestli to nebude tím, že jsem tedy vzdělaný, ale už léta nejsem student. Jo, pozor, jsem důchodce!

0/0
22.7.2010 4:41

pondelkovic3

Re: Tady se jedná většinou o mladé voliče s internetem

To se dá z vašich vět vydedukovat;-D

0/0
22.7.2010 4:46

pajadaja

Re: Tady se jedná většinou o mladé voliče s internetem

Narozdíl od vás, on má pravdu ;-D Asi ještě studentík co ? ;-D

0/0
22.7.2010 7:10

pondelkovic3

Re: Tady se jedná většinou o mladé voliče s internetem

Otitulovaný ekonom, neznamená dobrý ekonom.Humanista je povětšinu člověk, který nic kloudného dohromady nedal...

0/0
22.7.2010 4:47

modrá_krkavka

Re: Tady se jedná většinou o mladé voliče s internetem

Hm., tituly, Kalousek by měl mít správně jako chemik poleptanou hubu i ruce od kyseliny, a už je ve třetí vládě ministrem financí. Poslední min. financí s ekonom. vzděláním byl Ivo Svoboda, a taho zavřeli za tříkolky Liberta.

0/0
13.8.2010 11:18

Danko

a co se tyce...

Cechu...ani bych nerekl, ze jsou blbi...ale porad sledujou souboj ODS vs CSSD a neuvedomuje si ze jisty kliky v tech stranach spolu velice kamaradej

0/0
22.7.2010 0:23

vokroj

Re: a co se tyce...

bývávalo, souboje socek a modráků jsou ty tam ....

0/0
23.7.2010 20:33

whitemagic

jedno české přísloví praví

lehce nabyl lehce pozbyl.;-);-);-);-);-);-)

0/0
22.7.2010 0:13

Danko

Jsem potesen

jsem volic TOP 09, pruzkumum sice prilis neverim, ale jsem za tuto stranu rad. Ne ze by uplynula dlouha doba po volbach aby mohlo byt vse patricne zhodnoceno, nicmene TOP si uchovala stejnou tvar, jakou deklarovala pred volbami...chapu obavy lidi z M. Kalouska, neni to muj nejoblibenejsi politik a jsem ochoten pripustit jeho kritiku, nemam dukazy ani pro ani proti nemu...nicmene mu nemohu uprit inteligenci a zkusenosti z politiky...TOP09 dosahla toho ceho chtela pred volbami...mimochodem, je mi 20, jsem student VSE z Prahy, nejezdim BMW ani si neutiram zadek 5000 bankovkami a cetl jsem jejich program pred volbami

0/0
21.7.2010 23:55

Tomkins

Re: Jsem potesen

Řeknu ti to jednoduše - Kalousek byl v politice už v době, kdy ses narodil. V době, kdy pro tebe byla politika ta nejnudnější věc pod sluncem, dělal obchody, kvůli kterým umírali lidé. Už deset let žvatlá o reformách, které chystá, ale popravdě - když se podíváš do minulosti, jeho činy se s jeho slovy velmi, velmi rozcházejí.

-

Pokud se nebudeme bavit pouze o Kalouskovi (přeci jen není jediným člověkem v TOP09), tak objevíme další a další politiky, kteří v minulých letech bez výčitek zadlužovali a okrádali naši zemi, aniž by kdykoliv provedli jakoukoliv reformu či upozornili na nemístné rozhazování státních peněz. Proč by se teď najednou měli chovat jinak? Proč by lidé v této "nové straně" - mimochodem, je celá složena z lidí, kteří jsou v politice už spoustu let - nejedná se tedy o stranu novou, ale starou, s jiným názvem - proč by tito lidé měli začít dělat něco jiného, než dělali doposud? Volil bys KDU-ČSL? Proč tedy fandíš lidem z KDU-ČSL, kteří jsou pod značkou TOP09 schovaní?

0/0
22.7.2010 0:10

Danko

Re: Jsem potesen

protoze, koho mam volit...chapes...takhle bych nemohl verit nikomu...a nekomu hlas dat chci...timhle zpusobem nejvic TOP 09...nikdo duveryhodnejsi pro me na scene neni...

0/0
22.7.2010 0:15

jaróš

Re: Jsem potesen

No, hlavně že jsi se svojí volbou spokojen! 

0/0
22.7.2010 4:44

Ccecil

Re: Jsem potesen

kecy v kleci a lži. Máte-li na mysli padáky ;-D je to už dávno odhalená a profláknutá lež, jak vidno, někteří se toho drří jako náboženství. ;-D

0/0
22.7.2010 8:39

Kilián123

Re: Jsem potesen

Zaujala mě slova: "...je celá složena z lidí, kteří jsou v politice už spoustu let..." Zajímalo by mě kolik, z těch zhruba 3.500 lidí osobně znáte? 5? 10? :D

A na ty, co rozkrádali a zadlužovali naši zemi, byste měl dát trestní oznámení. Máte jistě nějaké důkazy, ne? Nebo je to vše jen "jedna paní povídala", "jedna televize vysílala" a "jedna novinářka napsala"? Případně "všichni vědí"?

0/0
13.8.2010 11:33

ja nic

Re: Jsem potesen

Je to strana z recyklovaných politiků, tak co od nich asi člověk může čekat? A ty padáky mu nikdo neodpáře.Rv

0/0
22.7.2010 10:17

Icks007

Hnus

JEDINÉ CO ZATÍM SÍLÍ, TAK NESKUTEČNÝ TLAK NA PENĚŽENKY OBYČEJNÝCH PRACUJÍCÍCH!!! LŮZA BY MĚLA TAKY SEJÍT Z PODHRADÍ A PODÍVAT SE NA OBYČEJNÉ LIDI!!! Rv

0/0
21.7.2010 23:41

Tomkins

Re: Hnus

Sílí lidská blbost - každý, kdo volí TOP09, ODS, nebo ČSSD, je u mě s prominutím blbec. Těch důvodů je víc, ale stačí zmínit jeden - proč volit politiky, kteří už měli spoustu času něco změnit v minulosti, a zatím jen samé odložené korupční kauzy, služební automobily za miliony, nezdaněné náhrady, dovolená za pakatel, poslanecká imunita, vytváření monopolů, atd????? Tohle by se v žádném vyspělém státě stát nemohlo, ale ČEŠI JSOU NÁROD BLBCŮ A NECHAJÍ SI KLIDNĚ SRÁT NA HLAVU!!!!!!!!!!

0/0
22.7.2010 0:14

Danko

Re: Hnus

a proc jsi nezminil VV a KSCM...ty rozhodne nejsou vice volitelny nez 3 zmineny

0/0
22.7.2010 0:19

jaróš

Re: Hnus

KSČM je v pořádku, to je zavedená parlamentní strana. Více mě překvapuje, že nezmiňuje VV. No, asi jejich volič...

0/0
22.7.2010 4:46

pondelkovic3

Re: Hnus

No, kritizovat novou stranu, aniž by něco předvedla, může opravdu pouze hlupák....R^

0/0
22.7.2010 4:52





Najdete na iDNES.cz