Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Při nehodě v Karviné zemřelo pět lidí. Možná za to mohly drogy

Pět lidských životů vyhaslo při noční nehodě v Karviné. Ve čtvrti Louky směrem na Český Těšín se srazil renault s octavií. Čtyři lidé svým zraněním podlehli na místě, pátý po převozu do nemocnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

stařec bez moře

takhle vypadá svoboda.

Každý může všechno, represe minimální. Jak k tomu přijde ten šofér co ho zabili? Měl smůlu.

0/0
12.7.2010 11:45

wrah

Kvalitka

Hm, perníček vaří kdejaká mařenka a jeniček. A je to vidět už jen na barvě, že je to nekvalitní svinstvo. Čistý pervitin je bílý, to samé snad všechny chemicky vyráběné drogy. Ve skutečnosti daleko víc než sama droga škodí příměsi z mizerné výroby. Tam kde chemik používá přesné váhy, počítá množství reagencí a má například přesně regulovanou teplotu, tam vařič nahází do baňky přísady od oka, nějak to svaří, dá pokusné fetce dávku a když to dotyčný přežije, tak se jde prodávat. Ale ani to, jestli měli v autě pytlík s drogami neříká, jestli byli zfetovaní, tedy řidiči, spolujezdci mohou být klidně v rauši a nevadí to..

0/0
11.7.2010 16:29

garii v12.0

Re: Kvalitka

Spolujezdec v rauši - třeba na lysohlávkách, je naprosto v pohodě. Co na tom, že ti v zatáčce začne rovnat auto, popřípadě vystupovat střešním oknem - které nemáš... :-)

0/0
12.7.2010 8:37

BigEd

možná

možná za to mohly drogy....ale možná taky néééé (čokovoko)

i kdyby ten sáček nebyl vitacit, ale perník, i kdyby byl řidič na perníku, určitě tu nehodou nezavinily ty drogy, ale to, že vyjel do protisměru. Proč vyjel do protisměru nikdo z nás ani novinářu neví. Článek je o hnědé mazlavé hmotě, která by mohla být exkrement.

0/0
10.7.2010 8:47

Huffnaggelův duch

Re: možná

Jako většina článků zde. Ale to nic není proti Nově, která už večra věděla, že autem cestovali drogoví dealeři...

0/0
10.7.2010 16:28

21378

Re: možná

[>-]VV

Noteda ;-Dty drogy 8-o

0/0
10.7.2010 16:30

padavka

kdo ma vetsi vinu?

ridici aut, kteri jeste nepochopili, ze Ceske silnice nejsou zrovna vhodne pro rychlost soucasnych aut a nebo komousi, kteri meli jedinecnou prilezitost narovnat ty nesmyslne pokroucene vozovky, kterym se rika silnice? Samozrejme, bezohlednost, blbost a nezkusenost nekterych ridicu, kteri svoji riskantni jizdou balancuji na hranici riskovani, maji svuj hlavni podil. Sam jsem takove extremistu zazil, jel jsem v obci 5km navic, presto jsem byl pres plnou caru v zatacce predjizden "zavodnikem" a v protismeru vyjelo auto. Jeste ze tam byla odbocka na polni cestu. V zadnem pripade bych nedaval duraz na alkohol, tak jako ve svete, kde s tim maji daleko vetsi zkusenost....

0/0
9.7.2010 23:26

21378

Re: kdo ma vetsi vinu?

Podle moudrosti iDnes ;-D

0/0
10.7.2010 16:33

Bender Rodriguez

rizeni

V mediich porad slysime, jak mladici jezdi bezohledne. Videl jste nekdo posledni dobou ridit mladou holku? Je to k zbliti, 90 po meste a pak neumi zaparkovat nebo ji je pruh uzky.

Jel jsem se znamou[ridicak cca 5 let] a byl to horor, do koberecku jsem vyslapal dulek. Nic proti zenam, ale chybi jim odhad vzdalenosti a rychlosti a naprosto zoufale prostorove videni.:-/

0/0
9.7.2010 21:27

Blackhawks

Re: rizeni

a co tim chtel basnik rici????obe auta preci ridili muzi tak proc komentar o zenach za volantem????

0/0
9.7.2010 22:32

Bender Rodriguez

Re: rizeni

Dneska jsem v praci poslouchal squadru starsich spolupracovniku pomlouvajicich mlade ridice a dost me to sralo, tak proto.

Stvou me kravy v Q7/X5/GL, vzadu fakana, na tachu 150, pise sms a NECUMI dozadu. Blinkr dava az po zabrzdeni, neuvolni misto, troubi kdy muze a neudrzi jizdni pruh[svez se nekdyz po Nuselaku a uvidis]. Navic ani s parkovaci kamerou neumi zajet do mezery.

Tohle se ma trestat, ne to, ze nekdo jede po okresce 140 v odpovidajicim aute.

Tech lidi je mi lito[teda hlavne toho chudaka s Octou], ted uz je holt pozde.

0/0
10.7.2010 0:26

PKB2008

Re: rizeni

A právě se nám tu vyjádřil nový adept na zabijáka... Je jedno jakou máte káru, ale ještě jsem neviděl u nás okresku, která se dá jet alespoň kilometr 140tkou. Samozřejmě pokud je rovný přehledný úsek, tak jo, ale má to cenu, když po pár metrech je zatáčka? Chápu překročení rychlosti při samotném předjíždění. Jinak bych se zamyslel, zda nemáte nějaký problém se ženami, já totiž těch expertů, co používají blinkr při odbočení na poslední chvíli nebo vůbec, těch co drží mobil za jízdy v ruce v káře za půl mega a výš, kteří nemají na handsfree potkávám denně desítky a hádejte, kdo jezdí hůř? Chlapi a říkám to jako chlap. Důvod? Ono totiž jezdí více chlapů a není to tedy o pohlaví, ale vyježděnosti

0/0
10.7.2010 10:08

padavka

Re: rizeni

hm a to jeste pri svem sporadickem umeni ridit staci kourit, smskovat a delat si oblicej v prednim zrcatku.

0/0
9.7.2010 23:35

obambiodřekykunene II.

Chtěl bych

se dívat na reakci, jestli by ta novinářská hyena řekla do očí to, co napsala do nadpisu tohoto článku.......odpornej humus, tahle iDnes, co jsou pro prachy udělat......PS: S obětmi této nehody nemám nic společného,jen  je mi hrozně líto 5ti vyhaslých(zbytečně) životů...fokk ihojte..blijící smajlík

0/0
9.7.2010 21:16

Moudry_muz

BRNO

a jeho okolí, tomu se vyhejbám nejvíc, tam je podobných závodníků ještě víc než na Karvinsku ;-D U Brna se Vám lidi dějou na silnicích takový věci, který vidíte jenom na Slovensku :-P

0/0
9.7.2010 20:44

garii v12.0

Re: BRNO

A zkus si tam někdy zajet jinak než v Need for Speed, ju? :-)

0/0
12.7.2010 8:34

Moudry_muz

vojáci

hlásili jednoho zraněného, což byl zcela správný počet. Nechápu co na tom nechápou pisálci z idnes a dělaj, že si jako vojáci nevšimli dalších 4 mrtvých :D Prosím autora tohoto článku, ať si najde jinou práci, protože tohle je fakt mazec co dneska dělá novináře...

0/0
9.7.2010 20:38

Rexrothak

Noční nehody mladých

Proč mám takový pocit,že při většině nočních nehod u kterých jsou aktéři mladí lidé se jedná o přesuny z jedné tancovačky na druhou?Škoda,že se to nedá odchytat už před těma barama a zábavama.

0/0
9.7.2010 19:59

cernobila_televize

Re: Noční nehody mladých

to tak bylo, ale vzdycky. Jenom ted uz nejedou do druhe vesnice 4km, ale do mesta 10km. Me se zabil kamarad z vesnice, kdyz jel tak v noci. Jeli 4 v trabosi a asi nezvladl rizeni, trefil strom a ti vpredu to neprezili. Uz je tomu tak 12let. Cas leti.

0/0
10.7.2010 12:39

fifty

cizinci?

Ve zpravach CT byla rozmazana RZ Renaultu, a byla zluta z modrym pruhem, cili bud frantik, nebo holandan...nebo venku pracujici polaci co byli doma a ted jeli zpatky...

0/0
9.7.2010 19:21

kvak.nořič

Re: cizinci?

byli v nem cesi

0/0
9.7.2010 19:49

fifty

Re: cizinci?

hmm, ted sem to videl podruhy, zmylena neplati..

0/0
9.7.2010 20:03

Adam Pospisil

Re: cizinci?

Teďka jsem se díval na tn.cz a SPZ toho Renaulta je 3T2 2475 a má tam klasický samolepky STK (zelená a červená) žádný pruh o kterém píšeš tam není. Podle mě v tom autě byli Češi a kdyby ne - není to snad jedno?

0/0
9.7.2010 20:43

John_Matey

Divím se, že ještě pořád tomu divím...

Situace dnes v jednom městě na jihu Čech. Kolona šesti aut stále před semaforem. Skočila zelená, auta se rozjela. Černá octavia se nemohla dočkat, až se silnice rozšíří o levý pruh a vzala to rovnou cca 30m po zebře. 50km/h nejela ani omylem, předjela 5 aut a pak to před dalšími semafory "řidič" poslal zpět do pravého pruhu těsně před auto, co v klidu dojíždělo na červenou u semaforů. Vůbec bych se nedivil, kdyby ten řidič, který byl první v té koloně po tom leknutí vystoupil a dal mu jednu pěstí. Podobných individuí je na silnicích dost a dost.

0/0
9.7.2010 19:03

mukr

Re: Divím se, že ještě pořád tomu divím...

To neni nic neobvykleho. V Praze takoveho tupce vidim tak dvakrat do tydne.

0/0
9.7.2010 23:26

charlie.sk

Re: Divím se, že ještě pořád tomu divím...

prostě diagnóza škodovkář

0/0
10.7.2010 16:24

danny47

Lidská práva a svobody...

Jo , když fetování je lidské právo a svoboda, zaručené Listinou základních práv a svobod, tak se není čemu divit......

0/0
9.7.2010 17:23

Medvedref

Re: Lidská práva a svobody...

Co to melete?8-o8-o

0/0
9.7.2010 17:35

Ješter 103

Re: Lidská práva a svobody...

A jinak si zdravej ?;-D

0/0
9.7.2010 17:41

Moudry_muz

Re: Lidská práva a svobody...

hlavně že ty se můžeš svobondě každej den napít z kuželky ;-D

0/0
9.7.2010 20:39

blekotasek

........

Staří auta nehraje až tak roli...

Audi A6 2,8l rok 2000 a Fabie 1,2 rok 2007 stojí stejně...ale když se potkají čelně má řidič Fabie v klíně urvanou hlavu... řidič Audi má v klíně vylité kafe.

0/0
9.7.2010 16:11

Jabella

Re: ........

Při takové rychlosti,jak se srazili tady,by dopadli v obou autech stejně..věř tomu.20 let praxe z letecké záchranky .Nad určitou rychlost a následné zbrždění nárazem se Ti utrhnou vnitřní orgány a je vymalováno....!!

0/0
9.7.2010 17:12

pavelcz1

Re: ........

docela ty auta precenujes, jasny ze cim vetsiu auto, tim lepsi ochtrana (kamion ma vetsinou vetsi sanci), ale celni stret je svine, rychlosti se scitaj a vysledek skoro nikdy neni 60km/h pri kterym se delaj crashtesty!, zadny audi ti nepomuze....

0/0
9.7.2010 17:46

Deleter

Re: ........

Rychlosti se nesčítají. Máte-li pásy, máte dobrou ochranu do 50kmh, máte-li pytle, máte naději do 90 kmh.

0/0
9.7.2010 19:57

daBmV

Re: ........

odkdy se pri celnim narazu rychlosti nescitaji???

0/0
9.7.2010 21:06

Bender Rodriguez

Re: ........

Od doby Newtonovych pohybovych zakonu, vime?

Pro nasledky havarie jsou nejdulezitejsi vyslednice hybnosti. tzn osobak vs. vlak.

0/0
9.7.2010 21:14

twisted

Re: ........

no tak ujistuju vas ze rozhodne hraje!...bezpecnost jde neustale kupredu, i kdyz audi je o dost tezsi a jako takove by se konkretne s lehkou fabii zrejme  ,,vyporadalo" lepe. zkuste ale proti nemu poslat nejnovejsi volvo s60 a uvidite jakou hraje stari roli ;-)

0/0
9.7.2010 20:38

Bender Rodriguez

Re: ........

Nedavno jsem videl mezi Ustim a Lovosicemi celo[90 km/h] Audi A6 minule generace proti Meganu 2 a Audi bylo rozsvihany az po zadni sedacky, Megane vypadal ± jako po narazu v NCAPu, takze OK.

Pomerne zajimave jsou i vlastnosti Felicie po podobnych narazech. To auto je konstruovano naprosto bezohledne vzhledem k druhemu vozidlu->ten ve Felde prezije i obrovske narazy.

0/0
9.7.2010 21:23

Zdenek B

Re: ........

Nemáte pravdu. Zrovna rok 2000 je doba, kdy se na bezpečnost nehledělo tak jako třeba o 5 let později. Řidič v Audi by měl v klíně spíše přední kolo, na druhou stranu řeidič Fabie by na tom také nebyl úplně nejlépe, rozdíl hmotnosti je značný.

Mrkněte na http://www.youtube.com/watch?v=Hlig1se1xew hmotnost není všechno.

0/0
10.7.2010 12:59

pitta

Feťáků

za volantem mi není vůbec líto. Škoda řidiče druhého auta, který nevinně musel umřít.

Tady je plno řidičů pod vlivem omamných látek, ale PČR je nestaví i když ví, že berou či si píchají. Jde především o skupinu obyvatel /o které se nesmí mluvit :))/ to nemluvím o opilých v noci.

Proč se nezvýší pokuty či rovnou neseberou řidičáky jako dříve;-€ Vždyť je to obecní ohrožení a to se jako netrestá? Pak už je pozdě a jen se počítají mrtví či zranění!!!!!!!!

0/0
9.7.2010 15:10

gugigugarevic

Re: Feťáků

A co ten pan feťák,který vletěl v lednu do sypače v Ostravě na Rudné,není o te kauze ,ani trochu slyšet.Asi běhá po svobodě a jezdí dál s fetovaný.

0/0
9.7.2010 17:01

tarantinův hospodský gábl

Re: Feťáků

jj, je to na blití, dokud z nás ale poslanci a jiní zaměstnanci ve státní správě budou dělat srandu, zlepšení nepřijde

0/0
9.7.2010 17:18

avlida

Tak to tu tak pročítám

a nestačím se divit. Nemyslím si, že staré auto je vždy špatné. Jezdím přes 30 let a vystřídala jsem několik aut. Od Š 100 v 70. letech po Peugeot 407 v 21. století. Šlo o nová i ojetá auta jen pár let. Mnohokrát se mi stalo, že jsem jen tak tak zabránila bouračce, protože nějaký inteligent nevěděl, že se řítí po vedlejší a měl by dát přednost. Naposledy dneska. A to nemluvím o hazardérech, kteří předjíždějí přes dvojitou plnou, nedodržují rychlost atd. Takže se přikláním k názorům těch diskutujících, kteří říkají, že to není v autě, ale v lidech samotných!

0/0
9.7.2010 12:49

josnow

Re: Tak to tu tak pročítám

Lidi nezabíjejí auta, lidi zabíjejí lidi. :-P

0/0
9.7.2010 13:57

bloodyvalentine

Re: Tak to tu tak pročítám

guns don't kill people...

0/0
11.7.2010 2:07

Volic Povolny Obecny

Re: Tak to tu tak pročítám

...it's Chuck Norris

0/0
12.7.2010 8:43

Hufo

Re: Tak to tu tak pročítám

auto, které má tlumiče, čepy, brzdy někde, víme kde, je hodně významná věc, která chybu řidiče ještě víc zesílí

0/0
9.7.2010 15:16

Deleter

Re: Tak to tu tak pročítám

Jasně, ale staré auto nemusí mít tlumiče čepy brzdy víme kde. Konečně, den staré auto už je staré.

0/0
9.7.2010 15:36

bjerndi

Karel Infield Prachensky

nadherna ukazka zdegenerovane mysli. Vylozene idealni priklad ovecky ktera zazitky meri penezma, jednou za 4 roky se citi silnej kdyz si zavoli a za vrchol dovolene povazuje sluneni se s ostatnima sardinkama na preplnene plazi, ale hlavne ze se budu moct pochlubit kolik to stalo ;-D 

0/0
9.7.2010 12:39

Masculine reloaded

Re: Karel Infield Prachensky

Nějaký mimoň. Dole plácá o tom, jak je nebezpečné jezdit ve Škodě 136L a že by se to mělo odrazit na pojištění, protože cestující v takovém autě nejsou v bezpečí. V prvé řad záleží na tom, jak se chová řidič takového auta a ve druhé řadě, jak se chovají ostatní řidiči, které v provozu potkává. První můžete ovlivnit, druhé nikoliv. A to vám pak mnohdy může být fuk. Z těch tragických nehod v článku je to jen jednou fáčko s jiným osobním autem. V ostaních případech žádné staré vozy a povětšinou havárka s dodávkou nebo kamiónem. A poslední případ - ta holka jela v oktávce a nebylo jí to nic platné. Pokud bychom měli podle mentálních pochodů toho přispěvatele měnit auta, dostaneme po žebříčku bezpečnosti od starých aut přes nová auta, vany, offroady, dodávky, malé náklaďáky, autobusy až po tahače, za které budeme pro co největší hybnost vozidla zapřahovat naložený návěs.

0/0
9.7.2010 13:39





Najdete na iDNES.cz