Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový poslanec Foldyna: ČT vedou prasata a zaprodanci

Politici píší na Facebook různé věci. Zatímco Jiří Paroubek si ve svém profilu vylévá zlost nad neúspěšnými volbami, nový poslanec ČSSD Jaroslav Foldyna si o víkendu od plic zanadával nad tím, že Česká televize na sváteční večer nevysílá nic s národní tematikou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

slavista18

Má pravu chlapec,

že když chce někdo upozornit na nějaký problém, musí to udělat nějak vulgárně, aby si toho někdo vůbec uráčil všimnout. Viz Dušek atd... A pak protože si někdo dovolil ozvat se, uděláme z něj homofoba, xenofoba, antisemitu, a v poslední době velmi oblíbeného EXTREMISTU! ;-O

0/0
8.7.2010 23:59

Huffnaggelův duch

Už je to tady zas?

0/0
8.7.2010 23:43

vokoun6

Bolševik je v háji, ale on vlastně zůstal.

Má pravdu ten Fodyna. Stačí se podívat na partaj za kterou kandidoval. Rv

0/0
8.7.2010 23:36

zakazd

Co to tu melete

Dělám si co chcu a každému je po tom prd. A co se týče pana Foldyny, myslel jsem si o něm, že to je férový chlap, ale není je to socan a to typický. Žák Zd. Musel jsem to rozdělit, bo prej mám ubrat 170 znaků, nějak jsem se rozpísal. Omlouvám se. Zaka

0/0
8.7.2010 19:01

zakazd

Co to melete

Co to tu melete půlmozci, vždyť se stačí podívat do programu čt v úterý a tam vidíte, že se věnovala čt 2 Janu Husovi docela dost, více jak dvě hodiny vysílacího času. Osobně jsem se na to nedíval, měl jsem jiný program. Že nebyl vysílán film Jan Hus, myslím, že na některé druhé stanici byl. ALe ten film opravdu není nic moc. Spíše by toto výročí nebo tento den vzpomínky na Jana Husa devalvoval. Co se týče toho vlezdoprdelství, jak tu kdosi uvádí, to má pravdu je to jedna z vlastností lidí tohoto národa, ale zároveň zapomněl napsat, že se to týká lidí s nízkou inteligencí, hlupáků, jednoduchých primitivů, těmito typy lidí disponuje tento národ v dost velkém množství, ale jak se jich zbavit. Slušný, rozumný, inteligentní člověk nemá zapotřebí lézt do řiti nikomu, když říkám nikomu, myslím do doslova. Pokud se cítí silnou individualitou, tak tuto potřebu nemá. To není o americe to je o každém jednotlivci. Mě osobně amerika nic nevnucuje, o ničem takové nevím. Mám svobodnou volbu výběru.

0/0
8.7.2010 19:00

Fikus 1

Janečka vyhodit můžou

Ale Foldyna je ocas. Mně osobně už je delší dobu jedno co vysílá ČT....

0/0
8.7.2010 16:57

prolhani.novinari

Něco na tom bude

0/0
8.7.2010 14:37

lojzo1

Za co poplatky?

Pan Foldyna má pravdu v tom,že jsme národ liž konečníků,jelikož naše národní hrdost odešla s rokem 1989.Všude samé ruské nebo americké nápisy a slátaniny,je to OK,COOL a nic jiného naše mládež neumí používat.V televizi filmové braky,které nikdo v americe nepromítá,ale blbý čech si koupí vše.Televize šetří a proto jsou na denním pořádku stupidní seriály s herci,kteří si nezaslouží ani základní plat

0/0
8.7.2010 11:31

noorange

Třeba Role krále Zikmunda v evropském konceptu

, možná, že by Foldyna koukal a nevěřil

0/0
8.7.2010 11:21

kladivar2

Foldyna ma pravdu, valet si sunky ve svatek jo ale ucta ne

Najednou je sposte lidi Hus ukradenej a vuci srsti ale o svatku si sunky valite. Tak kdyz to nebyl zas az tak vyjimecny clovek tak nac potom svatek? Neni to potom lepsi ten svatek zas zrusit? 

Zas tipicky cesky malomestactvi.

0/0
8.7.2010 10:00

Smetac

Re: Foldyna ma pravdu, valet si sunky ve svatek jo ale ucta ne

Máte pravdu: ZRUŠIT

0/0
8.7.2010 10:33

Slaine55

Říkejte si, co chcete, ale je to holý fakt...

jakákoli národní identita nám chybí, státní svátek je leda tak záminka pro delší pobyt na chatě a tím to hasne. Pak jen čumíme přes plot, jakmá soused lepší. Ačkoli pan Foldyna hubu nevámachanou má, pravdu prostě má. ak se laskavě zamyslete. Už mám taky dost veškeré té politické korektnosti a dělání, že "hov... nesmrdí, ale má silný odér"!

0/0
8.7.2010 9:56

agoj1

Má pravdu, Foldyna

Když mají gayové pochod ve městě, hned se kolem tohoho beseduje v čt, jako o hrdinech. Ovšem p. figurkovi Janečkovi Mistr Jan Hus nic neříká - ten mu totiž už nemůže pomoci, ani neublíží. U gayů si jistý není.:-/

0/0
8.7.2010 8:56

cenda54

žádné 2-3 promile

projevila se v něm komunistická minulost. kandidát ksč byl v době, kdy pracoval u čsplo aby dýl vydržel na práci v hamburgu. hplt mu chybí, že nemůže žádným způsobem šéfovat. stačí se podívat do jeho minulosti a bude všem jasno

0/0
8.7.2010 5:42

semafor

Re: žádné 2-3 promile

Ubohé

0/0
8.7.2010 7:38

polednice

Tipuju si tak 2-3 promile

0/0
8.7.2010 0:16

BMG

Dnešní Češi a Hus

Pane Foldyno, ČT2 v úterý od 14.25 do 16.45 věnovala vysílání J.Husovi, je  to málo nebo moc? Ano, většina z toho byla mše a ne nějaký komunistický propagandistický blábol,  jenže Jan Hus nebyl žádný bojovník za práva proletariátu, ale především hluboce, až fanaticky věřící křesťanský kněz. Také nebyl upálen pro "pravdu" ale pro svůj pohled na boží pravdu. Fascinace většinově ateistického českého národa tímto naprosto oddaným křesťanem je mi opravdu záhadou.

0/0
7.7.2010 22:26

Nemesiss

Re: Dnešní Češi a Hus

R^R^R^

0/0
8.7.2010 2:27

mpixel

Re: Dnešní Češi a Hus

Oni si na ňom totiž najdou všichni něco.

Levičáci i anarchisté v ňom vidí symbol boje proti vrchnosti ze kterého vzniklo husitství.

Pravičáci že zavedl diakritiku -český symbol. A že nesehnul hřbet ani před nějakým koncilem.

A katolíci, že to byl kněz, i když hlásal "pravdu" malinko jinak.

0/0
8.7.2010 4:36

cenzoramiluji

no názor

se dá vyjádřit ledas jak, ale dlaždič a manýry ze 4 cenové zůstane dlaždičem i ve sněmovně, a omlouvat hulvátství upoutáním pozornosti?, to dělá dítě tak kolem 8 let věku, když něco provede ...................................................

0/0
7.7.2010 22:14

vítek z prčice

je to takhle

Přehnaná pozornost TV slavnosti na Velehradě a minimální památce Mistra Jana Husa  není samozřejmě náhodná ale záměrná. Vávra filmy dělat uměl a film o Janu Husovi je rozhodně pozamenán dobou méně než Major Zeman. Každé dílo nese stopy doby, ve které vzniklo. Pekaři pekly housky a filmaři natáčeli filmy.Říká se tomu historie.

A necenzurování se říká demokracie. Ostatně máte-li lepší film o Janu Husovi, uveďte ho! !!

0/0
7.7.2010 21:51

vítek z prčice

Re: je to takhle

....samozřejmě "pekli" .... omlouvám se za překlep !!

0/0
7.7.2010 21:52

alfmy

Levicová diskuze.

Způsob diskuze levičáků je stále stejný, místo reakce na skutečnosti publikované v mediích, vrhnou se na původce zprávy. Zažil jsem něco podobného s tím, že moje kritika byla přednesena nevhodnou "dikcí".:-P

0/0
7.7.2010 21:29

timur_a_jeho_hemeroidy

135 kč

když nechceš tak nesleduj, ale plať !

0/0
7.7.2010 21:23

Paegavel

Foldyna, to je ten pravý co může někoho mravnit...

Jaroslav Foldyna je členem kontroverzního pravoslavného bratrstva Řádu sv. Konstantina a Heleny, které má sídlo v Teplicích a jehož členy je i několik bývalých agentů StB nebo bývalý sovětský generál Valentin Varennikov, který se účastnil puče proti prezidentu Gorbačovovi ve snaze zabránit demokratizaci sovětského režimu!!

0/0
7.7.2010 21:21

alfmy

Re: Foldyna, to je ten pravý co může někoho mravnit...

Pozoruhodné, roduvěrný levičák se nemůže v náboženské organizaci cítit doma. Kontakt s pravoslavím nejspíš kamufluje spojení levičáků s Ruskem. :-P

0/0
7.7.2010 21:33

semafor

Re: Foldyna, to je ten pravý co může někoho mravnit...

Na to jsi přišel sám nebo Ti někdo pomáhal?;-D

0/0
8.7.2010 7:41

modrá_krkavka

Re: Foldyna, to je ten pravý co může někoho mravnit...

Bohnice asi o státním svátku a nedělích pouští chovance na Net. A nevadí ti pravoslavný Balkán v EU a NATO??;-D

0/0
8.7.2010 15:00

Archontt

Re: Foldyna, to je ten pravý co může někoho mravnit...

Link by nebyl, nebo jenom placas?

0/0
7.7.2010 22:02

lrkfa1

Má naprostou pravdu.

[>-]

0/0
7.7.2010 21:14

Huffnaggelův duch

Re: Má naprostou pravdu.

V čem?

0/0
7.7.2010 21:27

mirekzelen

Re: Má naprostou pravdu.

R^R^

0/0
7.7.2010 22:29

certik_bertik

má trochu

pravdu, ČT by se mohla dost zamyslet nad svojí programovou skladbou, zapomenout na chvíli na veřejnoprávnost, stejně je to nějaká chiméra a vzít rozum do hrsti

0/0
7.7.2010 20:59

alfmy

Re: má trochu

Není na světě ten,který se zavděčí lidem všem.:-)

0/0
7.7.2010 21:14

certik_bertik

Re: má trochu

to sice jo, ale ČT tady není pro uspokojení tvůrců, aby měli kde vystavovat ty svoje veledíla

0/0
7.7.2010 21:21

Vírou eser

Jeden ze dvou programů veřejnoprávní televize

musí do budoucna patřit levici. Je krajně nezodpovědné nechat o důležitých věcech ve státě, nějakého přeběhlíka z Blesku, aby informoval po svém veřejnost. Potom se už informace stává formací . Zatímco pravice má své páky na veřejnost v najímání finančně náročných Moravců, naše síla byla od věků ulice, ale to ty lidi nejdřív do těch ulic někdo pozvat a vysvětlit jim základy boje s oligarchií peněz. [>-]

0/0
7.7.2010 20:40

alfmy

Re: Jeden ze dvou programů veřejnoprávní televize

Máš dojem, že tyto programy patří pravici? Omyl, pokud zveřejňuje SKUTEČNOSTI, které ti nevoní, není to levicové,nebo pravicové, ale skutečné. Sundej si oranžové brýle, levičáčku. ;-D

0/0
7.7.2010 21:38

dědeček

Pan Foldyna, koukám má výchovu řeznického psa

Cenzora na něj a sebrat mu dukáty a všechny.!:-P

0/0
7.7.2010 20:29

Zmuda

Re: Pan Foldyna, koukám má výchovu řeznického psa

Však ty ses také povedl ... ;-D

0/0
7.7.2010 20:32

dědeček

Re: Pan Foldyna, koukám má výchovu řeznického psa

Že jóóóóó;-D

0/0
7.7.2010 20:36

lrkfa1

Re: Pan Foldyna, koukám má výchovu řeznického psa

R^R^R^

0/0
7.7.2010 21:15

vítek z prčice

Re: Pan Foldyna, koukám má výchovu řeznického psa

Brání-li řeznický pes památku Jana Husa, tak jsem na jeho straně. Jen jsem nepochopil prasata. Zaprodance ano. R^

0/0
7.7.2010 21:55

josefl

Nesouhlasím

Pan Folyna to řekl příliš mírně. Za ty peníze co jsem povinem jim platit, jinak musím dokazovat, že nemím nic na čem eventuálně mohu ČT sledovat, by ty programy mohly být alespoň ke sledování a bez reklam. Pomalu polovinu vysílacího času zabírá reklama, teleshoping a upoutávky na program. Dalčí čtvrtinu "besedy" s různými umělci, vyžírači mých peněz, ve formě poplatků a daní. Ze zbytku minimálně polovina času jsou alternativní umění a mše. Takovou TV nepotřebuji.

0/0
7.7.2010 20:13

PIsa.lek

Re: Nesouhlasím

> Takovou TV nepotřebuji.

To se nedivím - ona je určena pro inteligentní lidi, kteří přinejemšním nenapíšou trapnou a snadno vyvratitelnou lež typu "Pomalu polovinu vysílacího času zabírá reklama, teleshoping a upoutávky na program".  A netvrdí, že ČT je placena JAK z poplatků, TAK z daní.

Takže fakt nic pro tebe. Ale nic si z toho nedělej. Já taky (a to z daní) musím platit na podporu profesionálního sportu, i když na něj zvysoka .... .

0/0
7.7.2010 20:17

kwakinX

Re: Nesouhlasím

No není to polovina, ale tu nadpoloviční většinu tvoří pořady, které nejsou ke koukání. Chceš snad říci, že přiblblé seriály, co se snaží držet krok s komercí, taneční show, zlaté slavíky tedy skoro celá jednička,... jsou pro inteligentní lidi? Ano uznávám, že na dvojce je před půlnocí občas něco ke koukání. Ale za to přece nemusím platit 135 Kč měsíčně. A platím je ne proto, že se na to koukám, ale proto, že mám doma elektroměr.

Je to stejná logika, jako kdyby babičky z hor, co nemají auto ani řidičák musely platit dálniční známku, protože dálnice jsou přece taky veřejnoprávní.

Je zajímavé, že 30 korun u lékaře vyhrálo socanům volby ale 135 korun za nic a protiprávně nikoho nezajímá. A doufám, že se toho nějací politici před blížícími volbami chytnou a udělají v tom  pořádek.

0/0
10.7.2010 21:14

--Judith--

Netušila jsem, že pan Foldyna je buran.

Myslela jsem si, že je to slušný člověk, který se do ČSSD dostal nějak omylem.

0/0
7.7.2010 19:47

SHL

Re: Netušila jsem, že pan Foldyna je buran.

Je to jen jiný model chování a není špatný. Dostanete to přímo a víte na čem jste. Je to lepší než hodina zbytečných keců. Napadený se buď otřepe nebo ......

0/0
7.7.2010 19:54

--Judith--

Re: Netušila jsem, že pan Foldyna je buran.

Jeho vyjadřování nemá šarm. Totéž lze říci i jinak, a mnohem trefněji a bez použití vulgárních slov. Jenže k tomu je nutné dobře znát jazyk a být osobnost. A tou pan Foldnya tímto prokázal, že není.

0/0
7.7.2010 20:06

iuos

hmm

ale prdlajs - k čemu šarm a vtip, když to doteď nepomáhalo? ;-D

Když mluvíš s prasaty, musíš mluvit jejich řečí

ale uznávám, že byl nejspíš nalitej a něco ho vytočilo, tak to odnesl Janeček ;-D

0/0
7.7.2010 20:10

--Judith--

Re: hmm

Neumí-li se vyjádřit jinak, se stejným výsledkem, je to slabota.

Je to vzorek pravého českého buranství, tak slavného po celé Evropě. Vám to tak nepřijde, když v tom žijete, ale zpoza hranic to vypadá strašně.

0/0
7.7.2010 20:19





Najdete na iDNES.cz