Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Pražský okruh pomůže obyvatelům metropole méně, než se čekalo

Představě o snadno průjezdných silnicích v metropoli měla pomoci další část pražského okruhu, která vede mezi dálnicemi D1 a D5. Ta bude otevřena 20. září. Jenže kvůli protestům některých Pražanů nebudou řidiči moci novou dálnici dostatečně využívat. Kvůli omezenému počtu křižovatek nebudou mít možnost na dálnici pohodlně najet.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
;

;palič_

23. 8. 2010 10:48
-

Občanská sdružení opět otravují lidem život. Už je prostě na čase začít jednat a pozavírat

tyhle šmejdy za sabotáž. Stačí prvních pár, ten zbytek si dá pozor.

Pryč s "občanskou společností", kde může kdejaká nula odstřelit projekt

za miliardy, jen kvůli ukojení své úchylky.

0 0
možnosti
;

;palič_

23. 8. 2010 10:46
Občaská sdružení

opět otravují lidem život. Už je prostě na čase začít jednat a pozavírat tyhle šmejdy za sabotáž. Stačí prvních pár, ten zbytek si dá pozor. Pryč s "občanskou společností", kde může kdejaká nula odstřelit projekt za miliardy, jen kvůli ukojení své úchylky.

0 0
možnosti
PD

Petr1234

14. 7. 2010 13:16
navíc to znamená

že všechny doprava co jede do prahy pojede opět po D1 až do centra, místo aby bylo dalších 5 možností.

0 0
možnosti
PD

Petr1234

14. 7. 2010 13:07
blázni

 hlavně v komořanech, kde stojí každý den a hlavně v pátek kolona směrem k zbraslavskému mostu. Ta by tam v případě nájezdu nebyla, protože by auta plynule vyjela z prahy. Takhle to bude furt stejné. Zácpa v břežanksém údolí a z komořan taky. Děs běs tyhle sdružení.

0 0
možnosti
S3

Sailor 36

8. 7. 2010 16:52
Vyšší zájem

Žiji 40 let ve Stockholmu. Je pro mě nepochopitelné, že v Česku neexistuje jako ve Švédsku zákon vyššího zájmu, kdy každý občan má včas právo vznést svůj názor a připomínku, pak ale vyšší instace rozhodne a to je platné. Jak je možné teď když projekt spojky u Prahy dávno existuje, stavba je téměř hotová a teď se diskutuje sobčaskými skupinami protestantů že se budou umísťovat betonové bloky na nové přípojky? Dálnice i Hradce Králového je ještě děsivější příklad. Samozřejmě je třeba ctít soukromý majetek. Známému tu vykoupil stát domek, protože stál v cestě plánované nové silnice. Proces byl krátký, úředně stanovená cena, žádné vyjednávání. Pavel

0 0
možnosti

CART09

8. 7. 2010 13:32
Burani

Tak ať se burani z komořan a spol třeba udusí a trmácejí se po rozbitých uzoučkých silničkách, když nejsou schopni ani schválit nájezd na dálnici...

0 0
možnosti
N

novacek15

7. 7. 2010 1:55
funkce dálničního okruhu

Dálniční okruh kolem měst je dálnice. Její smysl je vést tranzitní dopravu mimo město.  Na jihu Prahy se povedlo tlakem veřejnosti oddálit trasu okruhu za Jesenici (dlouhá trasa), ale v Komořanech zůstala dálnice městem. Tranzit se přesouvá jen z jedné části města do jiné části města. Je to vina pražských politiků, kteří prosadili 50 let staré projekty.

Bohužel ani na jihu Prahy se problém nevyřešil. Souběžně s okruhem v dlouhé trase vzniká i krátká trasa, prosazovaná vedením Prahy v čele s primátorem Bémem a přejmenovaná na Vesteckou spojku. Ohrožuje desetitisíce lidí a přírodní rekreační území. Podle ale skoupily pozemky firmy Tesco a Eurospektrum pro největší obchodní centrum v Evropě.Stavba dlouhé trasy okruhu končí u dálnice D1 a její pokračování na D11 je v nedohlednu. Tak je možné, že se prosadí krátká trasa pod názvem Vestecká spojka až na D11 a oficiální trasa (dlouhá) v úseku od D1 k D11 nikdy nevznikne. Uvedené firmy si namastí klapsy a pražští radní jim v tom pomáhají.   

0 0
možnosti
MF

kenx

7. 7. 2010 15:33
Re: funkce dálničního okruhu

Vestecká spojka má spojit R1 s D1 pro dopravu mířící do centra (nebo na Jižní spojku). Že by se prodlužovala Vestecká spojka k D11 se nebojím, nejen že nemá potřebnou kapacitu, ale ani není reálné takovou komunikaci prosadit. Komplikace očekávám do dostavby stavby 511 (R1 v úseku D1 - D11). Jestli se D1 před Spořilovem zacpe kamiony, asi nebude moc řidiče z R1 a jihovýchodu vůbec lákat využít D1 a pustí se do centra klasicky po Vídeňské. Nebo nedejbože po KOMOMO a dále k barranďáku, protože to je zatím ještě nepřetížená radiála. Problém by se vystupňoval dostavbou D3 u Prahy před zprovozněním D11, ale tady doufám, že to D3 nestihne :)

0 0
možnosti
MF

kenx

6. 7. 2010 16:21
zábavné

Zábavné pokroucení informací novináři. MÚK Komořany v plánech R1 na jihu vůbec nebyla, je to změnový požadavek MČ Praha 12 (magistrát je v tomhle výjimečně bez viny). Navíc spolu s celou KOMOKO zbytečný, když o kus dál je už MÚK Strakonická x Radotín, která by si zasloužila připojení z Komořan (nový most) a zkapacitnění (oboje ale neprojde kvůli žabičkářům). MÚK Komořany navíc způsobí zmatek na komunikaci, když je hned na druhém konci mostu megakřižovatka a okruh je převážně poddimenzován - má jen 2 pruhy. Navíc v pravém budou popojíždět kamiony .. MÚK Cholupice byla vždy plánována jen pro údržbu. MÚK Písnice čeká na výstavbu obchvatu Písnice, pak je otevření průchodné. Na obchvatu se už pracuje. Vestecká spojka dostane pravý smysl, až když povede po D1. Největší průser, o kterém se zatím mluví minimálně, je pro náklaďáky od Plzně na Polsko od podzimu nová trasa D5-R1-D1 na Spořilov a pak Jižní spojka. Spousta km navíc a D1 včetně Spořilova na to není připraveno. Budou nové problémy..

0 0
možnosti
T

ToskanskyDedek

6. 7. 2010 14:38
Propojeni D11-D1(D5) je treba zprivatisovat a vydelat!

Odpovedi na vsechny pochybnosti je zjisteni, kdo skupoval pozemky okolo trasy D11-D1 a od koho je stat draze musi vykupovat...¨

'

Moje Toskanska pravicujici Baba o tom vi sve, rka a dic

§

"Bez pravicujicich ceskych oVcanu, volicu a najmutych pravicujicich zelenych a na ne napojenych moUdrych "ekologickych" iniciativ, bychom nase [>-]Toskanske Spindly[>-] tak lehce a rychle nikdy bohda nevybudovali". Moje Toskanska pravicujici Baba planuje jeste Villku pro nasi vnucku a pravnoucka, takze vime, koho musime v podzimnich volbach sponsorsky podporit! Baba k tomu dodava: "Za jeden km vykoupeneho uzemi ci prostavene dalnice = 1 Villka v Toskanskem Spindlu pro nase rodiny a budouci pravicujici generace"R^

0 0
možnosti
J

jural

6. 7. 2010 12:28
Vetsi vyuziti

toho obchvatu by bylo docileno dostavbou propojeni D11 - D1, aby byla plynula jizda D11-D5, ale to by to nesmel zas nejaky ekologista zablokovat.

0 0
možnosti

pskoda

6. 7. 2010 13:24
Re: Vetsi vyuziti

Přesně tak. Spojka D1-D5 má ulehčit především od tranzitní dopravy. Proto jako mnohem větší chybu vidím nedokončení propojení s D11, protože většina kamionové dopravy ve směru od Rozvadova směřuje do Polska, takže na D11.

Bohužel, mám takový dojem, že v realizaci spojky D1-D11 je problém s obyvateli Běchovic, kteří zablokovali další postup.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Mexičtí narkos už nepašují peníze, platí si šmouly. Je to legální a bez rizika

5. května 2024

Premium Vsaďte se, že nevíte, jak mexičtí narkos pašují peníze z Ameriky. Jistě, viděli jste v seriálech na...

Nová vlna podvodů. Vyluxovaným účtem to nekončí, přeprodávají se osobní data

5. května 2024

Premium Kyberzločinu dlouhodobě přibývá, v Česku se s končící lhůtou pro daňová přiznání podvodníci...

Životní prostředí v Československu patřilo k nejhorším na světě, líčí vědec

5. května 2024

Premium V roce 1989 se stal vůbec prvním ministrem životního prostředí. Profesor Bedřich Moldan patří mezi...

Auto za tahačem s tankem zastavilo. Už ale ne kamion, který osobák sešrotoval

4. května 2024  9:48,  aktualizováno  21:52

Při nehodě tří aut zemřel na dálnici D1 mezi Bohumínem a Polskem jeden člověk, další dva jsou...