- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
komu čest, tomu čest.
Uvítal bych (ovšem smysluplněji zpracovaný) článek, který by osvětlil druhou složku "geniálního" systému zón placeného stání - a sice zisky ze sankcí za jejich nerespektování (uložené pokuty a zvláště odtahy).
Myslím, že to bude minimálně stejně výnosné jako správa zón, a ovšem hlavně pro spřízněné soukromé firmy....
Placené parkování na P-3 je na větší části obvodu- ti co bydlí v placené zoně a mají více vozidel, jednoduše platí za jedno a ostatní parkují vedle v ulici(či na sídlišti)-kde již zona není. Po velkém nesouhlasu bylo v loňském roce s velkým halasem oznámeno-že je možno zakoupení placené karty i pro ostatní obyvatele Prahy 3.Což pochopitelně využil jen malý počet, převážně podnikatelů - neboť parkování mimo zony toto neřeší. Vlastníkem parkovací firmy je člen rady městské části a ten zcela určitě nejde do něčeho-z čehož mu nic nesype. Viz palác Akropolis-stále dotovaný z městské části a přitom prosperující.
Proč jste tak málo konkrétní? Řekněte rovnou, že se jedná o člena ODS...
http://hn.ihned.cz/c1-44545730-socialni-byty-pro-bohate-a-kamarady
neskutečný paskvil. Ta půlmiliarda zmíněná na začátku článku je teda kde? Ty firmy si to všechno nechaly a megistrátu odvedly 70 mil.? A magistrát jim ještě zaplati 85 mil. za správu? Ten článek musel psát dyslektik
Přesně tak, taky z nechápu, jak to vlastně je...to že by na tom byl magistrát ve strátě se mi nezdá, protože by ho musela vést banda blbců nebo zlodějů. Navíc v té tabulce níž je napsáno, že je v zisku..
...bych chtěl provozovat veřejný záchodky na hlavním nádraží v Praze, tam se točej taky velký prachy. Ale to bude asi taky už zabraný co?
Určitě se nechci zastávat Magistrátu, ale z té zoufalé slátaniny té rádobyredaktorky se vůbec nelze dozvědět podstatná fakta. Například ani to, kdo platil a instaloval všechny automaty. Za peníze, uváděné v nákladech, to pořídit nešlo. Je to opět ukázka naprosto amatérského českého pisálkovství a kdo chce z takových "informací" něco usuzovat, musí být nutně cvok.
je velká pravda, že z toho článku by jeden byl uplně jalovej. Sem se do toho zamotal a vůbec nevim, kerá bije
Může mi někdo vysvětlit, jak to tedy je? Protože ten článek míchá jablka s hruškama. Kolik jsou náklady městských částí? Kolik zbude městským částem? Kolik jsou náklady? A co je ten zbytek? Totéž u města. Součet zizku a nákladů nedává ani zdaleka číslo vybrané od řidičů... Co a kde je ten zbytek? Navíc není popsáno, kolik toho provozuje město a kolik městské části. Spíš by vše měly mít městské části a něco posílat městu. Ale z článku není jasné vůbec nic. Jen, že je to průšvih...
Máš recht, ty čísla nesedí, ale zjisti si pravdu......