- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No to je zase nadpis. Pod pojmem past si představuji cosi, co bylo nastraženo za účelem ulovení kořisti. Nebo už je to dneska jinak? Dnes je pastí něco, kde tvorové nerespektující pravidla, popř. jejich oběti (spolujezdci), přecházejí díky nedokolnalosti toho prvku mezi sedačkou a volantem definitivně na druhý břeh?
že každý, kdo vjede na železniční přejezd v době, kdy buď blikají červená světla nebo dokonce jsou šraňky dole, je blb, který si nic jiného, než přejetí nezaslouží.
Tak tak, a proto je třeba zavést přednost osobních aut na přejezdech před vlaky, úplně stejně jako se zavedla přednost chodců před auty na přechodech, čímž se přeci mnohonásobně zvětšila bezpečnost chodců (sice jich umírá cca 4x víc než před zavedením jejich přednosti, ale to je určitě jenom dočasný než si řidiči zvyknou).
Logika je naprosto stejná, poměr brzdných drah chodec x auto a auto x vlak obdobný, tak proč s tím otálet? Vlak se má přece k přejezdu přibližovat takovou rychlostí, aby před ním stihl kdykoliv zastavit.
Osobně bych byl pro to dovést k dokonalosti a zavést před vlakem i přednost chodců, jak k tomu takový chodec přijde že musí čekat než přejede vlak. (i když, ve Španělsku to nedávno zkoušeli a nějak se jim to nevyvedlo, ale první vlašťovka přece jaro nedělá)
ale někdy to holt odnese i někdo další
ještě můžou začít montovat na vlaky nějaké šípy jako mají silničáři na zimu, většina nehod je smrtelných kvůli tomu, že se to auto zaklíní pod přední část vlaku a ten ho táhne několik desítek metrů dál, být tam něco co by to auto odrazilo na stranu, tak se možná ti lidé dolámou, ale zůstanou naživu
Ne, to jen narůstá počet ignorantských a agresivních řidičů za volantem. Valná většina těch přejezdů je daleko starší než ti co na nich ukončili svoji životní pouť. A přitom stačilo málo - aby je respektovali.
"S vlakem neuhraješ ani remízu."
Podle toho je třeba se chovat.
S MANem naloženým železnými ingoty se ta remíza uhrát dá, ale kdo by o to stál?
Opět jeden hvězdný název článku.Přejezdy jako smrtící past.........
Takže za to ti "blbečci" co vjedou pod vlak vlastně ani nemůžou, vždyť se jen chytli do pasti,kterou tam ti zlí nádražáci nastražili!
Kteří podřadí a věří výkonu svého vozu... za každou nehodu může člověk Ale mašinfíra to není, 500 tun nazastaví na fleku že?
Těžkej náklaďák má i daleko víc, a brzdí tak 3 kilometry