- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
koukal jsem na počítačovou simulaci,jak se to ASI mohlo stát.a to mi teda vysvětlete,jak může 1500 kg těžkej osobák vyosit ze směru jízdy cca 10 tun těžký bus,navíc při relativně nízký rychlosti.koulet se měl ten osobák a ne bus................nemusíte mi říkat,že řidič busu se snažil co mohl,ale mít za sebou 40 lidí,jde všechno stranou...........tedy i osobák.................
... pamatuju, jak Trabent (750 kg) trefil autobus a ten spadnul ze stráně ...
... trefil ho na přední kolo ...
s "Téčkem" na RZ a babou za volantem je smrtelná kombinace.
300m od kruhového objezdu, tento s tím nemá co dělat. Jinak před kruháčem od Mohelnice je sestupné pmezení rychlosti 110..90..70..50..30 ve více než dostatečné vzdálenosti, takže nrznalým místních poměrů doporučuji respektovat. Místní řidiči kteří o kruháči vědí zpomalují později.
kruháč ale mohl mít vliv , pokud zrovna byla kolona až tak dlouhá !!!
kruháč by se měl prostě řešit již zmíněným obchvatem = doděláním
hávátek je tam hodně a kolony ze všech 3 stran !!!!!
co mám info od kamaráda co dělal u dopravní policie , tak kruháč není ani zkolaudován , je mimo obec .... a všichni od něj dávají ruce pryč .... prostě je tu b.... na n-tou ....
nechápu souvislost kolaudace s nehodou.....................
Provizorní propojení kruhového objezdu u Globusu se západním obchvatem je problematické. Silnice se tam náhle zůžuje a nečekaně odbočuje. Jedná se totiž o provizorium, protože finální trasa západního obchvatu není ještě dokončna. Ono se na ní ani nezačalo pracovat a myslím, že ani neexistuje žádný projekt. Proč? Protože se lidé z obce Křelov brání stavbě v blízkosti jejich obce. Kdyby už došlo k dohodě s ŘSD a západní obchvat by byl dokončen, k této nehodě by vůbec nedošlo. Tato nehoda je podle mě zbytečná a nemuselo k ní dojít z důvodu paličatosti ŘSD, která chce na této stavbě co nejvíce ušetřit a postavit obchvat těsně za domy obyvatelů obce Křelov...
Že ten kruháč je nešťastnej a nevyhovující je fakt, ALE... jezdíme tam tím místem oběma směry minimálně 1x týdně a když jedeme od Křelova ke kruháči, tak jsme snad jediní, kdo zpomaluje na rychlost dle značek. Ostatní si to valí dál stovkou ke kruháči a pak brzdí jak idioti...diviím se, že je tam tak málo nehod na to, jak tam lidi jezdí. Pokud by lidé jezdili dle značek, které jsou tam umístěny, nemůže se stát, že by něco neubrzdili apod.
A obrácený směr......to je něco podobného.
Nicméně je nevyhovující kruháč už jen kvůli zácpám, které tam každé odpoledne jsou. Lidi se neumí zipovat a tak se ve směru od Olmika neumí ze dvou pruhů dostat na jeden a najet na kruháč...
no jestli se to opravdu stalo tam, kde je v mapě označeno, tak jsou to kouzelníci protože se jede z kopce skoro rovinkou a už na kopci je 110 ( konec dálnice ) a postupně to klesá na 90, 70, 50, 30 ( značky - ale kdo to zná, tak to snese víc ) jen dobrzdit před kruhákem. Tam kdysi bourala Chantal Polívková
Nehoda se stala na cestě od Chantal ring /kruháč u Globusu/ směrem na Ostravu.Tak žádné omezení. Veškerá doprava od Litovle je svedena na Olomouc, který je doslova paralizován kamiony.
Mohl by mi někdo vysvětlit, nejlépe nějakou novinářsky schválenou tabulkou, co si má člověk vlastně představit pod značením míry zranění u článků a TV spotů vůbec? Normální smrtelník, když si přečte výraz "těžká zranění", tak očekává minimálně utrhané končetiny a vyhřezlé vnitřnosti. Tady jsou však mezi středně těžká zranění zařazeny takové banality, jako je zlomenina nebo otřes mozku - většina z nás za život zažila obé a ne jednou, a jako středně těžké bych je rozhodně neoznačoval. To jsou dle mého soudu stále ještě lehká zranění. Jako "středně těžké" bych viděl třeba rozdrcenou kost, prasklou lebku, vyražené všechny zuby, tyč zaraženou v noze atp. Nebo tomu mám rozumnět tak, že pro novináře je lehké zranění oděrka, kde však krvácení nesmí přesáhnout 1ml za minutu?
Tak nějak si to představuju i já. Když ten autobus jel po boku tak se rozbila okna a těm cestujícím na té straně co dřela o zem se mohly dostat ruce a nohy pod autobus dojít k vámi výše vyjmenovaným zraněním ...
Je mi jich líto. Snad se všichni uzdraví a doživotních následků na zdraví bude minimum ...
ze vetsina zranenych nebyla pripiutana, ackoli byly sedacky podle fotografii pasy vybavene, takze si za zavaznost svych zraneni mohou do znacne miry sami.
V případě neplnoletých by o míře rozohodoval soud. Doprovod je měl jednak upozornit, druhak překontrolovat.
Tak nejdřív že s dětma, teď se studenty...tak kdo tam teda jel??? Nakonec se ukáže, že vojáci nebo tak někdo...
tys nikdy neslyšel: děti studují ? horší, než jak je nazvali je, že místo aby na brigádě korunu zarobili, budou solit ! budou totiž regulováni !
a skončili "jen" v poli
držím jim palce
No dneska vzhledem k neustále narůstajícímu trendu prohlubování odvodňovacích strouh nakonec bude snad i bezpečnější trefit strom...