Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sociálka poslala chlapce do ústavu, podle soudu to bylo příliš tvrdé

Pražský městský soud zrušil usnesení, na jehož základě byl desetiletý chlapec proti své vůli a vůli rodičů umístěn dva měsíce v diagnostickém ústavu. Sociální pracovnice ho tam odvedly přímo ze školy, aniž by o tom rodiče informovaly. Zdůvodnily to tím, že rodiče nebyli schopni se o hocha postarat. Soud ale dospěl k závěru, že tento postup byl příliš tvrdý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ppelc

A to se ty socialky nebojej

ze to dite jednou vyroste a nakope jim prdel?

0/0
18.6.2010 11:41

wallster

sp

Ptá se sociální pracovnice kolegyně: Nevíš kolik je hodin? Nevím, nemám hodinky, dostane se jí odpovědi. Nic si z toho nedělej, alespoň jsme o tom mluvili...

0/0
16.6.2010 11:56

gogol_jl

Z clanku jsme se dozvedeli prd o tom jak to probehlo a co

predchazelo. 

   Osobne si myslim, ze soc. pracovnice by tuto pravomoc mit mely, ale max treba na 3 dny. Delsi pobyt (treba do 3 tydnu) jen na zaklade posudku lekare a treba zpravy ze skoly.

  Jinak ale souhlasim, ze nektere so. pracovnice jsou samy zrale na lecbu.

  A jeden dotaz. Jsou v tomto oboru take muzi ?

0/0
16.6.2010 10:37

ArtistCZ

Re: Z clanku jsme se dozvedeli prd o tom jak to probehlo a co

OMFG tak si přečti přidružené příspěvky, nebo snad chceš aby ti autorka článku udělala historický výtah celé kauzy? Dem.ence

0/0
16.6.2010 12:12

ppelc

Re: Z clanku jsme se dozvedeli prd o tom jak to probehlo a co

Co to jsou pridruzene clanky?

0/0
18.6.2010 11:38

ika

Re: Z clanku jsme se dozvedeli prd o tom jak to probehlo a co

Na 3 dny - něco jako vyšetřovací vazba?8-o

0/0
17.6.2010 8:13

Juras

Některé učitelky ze školek by mohly vyprávět.

Některé učitelky ze školek by mohly vyprávět. Jak se rodiče o děcko přetahují a u toho si sprostě nadávají - to je potom pro děcko lepší urychlený odchod do diagnosťáku. V tomto případě samozřejmě nevím, neznám okolnosti. Jestli dítě nestrádalo psychicky, tak považuju postup sociálních pracovnic zločinný.

0/0
16.6.2010 10:07

Cácorka

A co rodiče ?

Když je jeden z nich hlupák je to težké

PŘÍKLAD ZE ŽIVOTA (toto se odehrálo minulý víkend) : matka vypraví v pátek odpoledne děti na víkend k tátovi , děti k němu jezdí rádi, no a večer se v té její duté hlavě zrodil plán, zavolala na policii že otec děti unesl, podotýkám že je unesl na adresu svého bydliště, a večer mu tam naběhlo komando jeho zatkli a vyděšená děcka odvezli k jejich "skvělé" matceRv8-o

0/0
16.6.2010 9:13

Rebe

Doufám, že ty pracovnice budou následně

odsouzeny za únos dítěte!!!!

!!!!!!!!!!

0/0
16.6.2010 8:59

borovec

Re: Doufám, že ty pracovnice budou následně

Plně podporuji váš názor a souhlasím.Tohle udělat mě,tak by viděly,my to na vsi řešíme jinak.Viděl jste baby když se perou?A máma je jak lvice!!!

0/0
16.6.2010 9:07

hizeh

Re: Doufám, že ty pracovnice budou následně

vy venkovani jste vždy byli "jiní"

0/0
16.6.2010 9:08

borovec

Re: Doufám, že ty pracovnice budou následně

a budeme :-)

0/0
16.6.2010 9:12

duhacenzor

Re: Doufám, že ty pracovnice budou následně

Ty už si někdy viděl odsouzené socny;-D;-D;-D

Pokud si nezvolíte vládu, která instituci sociálníc pracovnic jednoduše bez náhrady zruší, tak se tato úřední svinstva na vašich dětech budou dít denodenně.

0/0
16.6.2010 18:52

Chytrakz hospody

Hlavně kritizujte

V článku není nic konkrétního uvedeno a téměř všichni nadávate sociálním pracovnicím. Z vlastní zkušenosti vím, že sociálku jen tak něco nevytočí a je zalezlá na ouřadě.  Když začne makat, tak je obvykle již pozdě. Takže, ikdyž nejslavnější i deník nic konkrétně neuvádí, tak asi k zákroku byl důvod

0/0
16.6.2010 8:42

Rebe

Re: Hlavně kritizujte

Cituji Vás: "....tak ASI k zákroku byl důvod."

Možná by Vás měli, podle rozhornutí soudu neoprávněně, zavřít na dva měsíce do blázince.

0/0
16.6.2010 9:01

borovec

Re: Hlavně kritizujte

Jsem pro !!!!

0/0
16.6.2010 9:08

ajka33

To jeste neskoncilo?

Myslela jsem, ze doby, kdy soudruzka vladne, rodicum v tezkych situacich chodi koukat do hrncu a kontrolovat kominky pradla a hlavne buzerovat, uz skoncila. Hnus, velebnosti.

0/0
16.6.2010 7:38

Lumpíí

Re: To jeste neskoncilo?

jak vidno, tak ne :(((

0/0
16.6.2010 7:59

sluni-sluni

Re: To jeste neskoncilo?

bohužel - tyhle aktivistky jsou všude, ale přitom jim nevadí když se o dítě "stará" kdejaká feťácká celebrita

0/0
16.6.2010 8:42

borovec

Re: To jeste neskoncilo?

to by museli být ústavy plný jen cikánů tam je staros rodičů někde úúúplně jinde.Ale tam by asi dostaly na budku 8-o

0/0
16.6.2010 9:11

KOLDAK

V Česku je poslední dobou zvykem

trestat děti za to, že se rodiče rozvádějí. A tak brzy budou pasťáky plné nevinných dětí, zatímco beztrestní dětští lupiči a vrazi vesele běhají po svobodě

0/0
16.6.2010 6:52

danny47

Re: V Česku je poslední dobou zvykem

Přesné a smutné ...... (ale jde o to, že jeden orgán je nečinný, zatímco jiný je leckdy příliš horlivý)

0/0
16.6.2010 7:11

Zuza30

Ty baby

to nemají v hlavě v pořádku!! Poslat malýho kluka do pasťáku mezi delikventy jen proto, že se rodiče hádaj!! Těm babám se patří nakopat do ......!!;-O;-O;-O

0/0
16.6.2010 6:38

Akire

Re: Ty baby

ústav nemusí být jen  pasták,  i dětským domovům se tak říkává i když to nic nemění na faktu, že tady to úřednice přepískly Rv

0/0
16.6.2010 8:11

ika

Re: Ty baby

V článku se píše o "diagnostickém ústavu" - což většina z nás asi pochopí jako přinejmenším přestupeň "pasťáku". Proč ho nedaly do nějakého Klokánku nebo tak nějak?

0/0
17.6.2010 8:10

Rebe

Re: Ty baby

Ne, ty baby patří odsoudit za únos dítěte!

0/0
16.6.2010 9:02

Zuza30

Ty baby

0/0
16.6.2010 6:36

pivopad

Hnus

Jen špička ledovce, o to co se mají starat se nestarají a na druhé straně tohle, aktivní blbec horší než třídní nepřítel,že se potulují nezletilé děti naších indických spoluobčanů s kočárky šrotu dopoledne po městě očividně nikomu ze sociálky nevadí.;-O;-O;-O

0/0
16.6.2010 6:28

Lumpíí

Re: Hnus

tady se to přece dá zdůvodnit odlišností kultur - a navíc by to asi "holky" nerozchodily. Troufnou si jen na českou kulturu.

0/0
16.6.2010 7:55

procnemateradilidi

Socialka má právo brát dítě bez soudu???!!!!

Co je to tu proboha za zákony kdo je dělá že je tohle možné???????Rv

0/0
16.6.2010 0:45

procnemateradilidi

Re: Socialka má právo brát dítě bez soudu???!!!!

LIDI:-(

0/0
16.6.2010 0:46

borovec

Re: Socialka má právo brát dítě bez soudu???!!!!

Zákony dělají bývalí studenti z Plzně[>-]:-):-):-)

0/0
16.6.2010 9:15

Oranžová vyžírka

Sociálka poslala chlapce do ústavu, podle soudu

 to bylo příliš tvrdé, ale sociálním pracovnicím to výrazně zvedlo sebevědomí.

0/0
15.6.2010 23:52

BrumlajiciCmelak

Tady každej kritizuje sociální pracovnice

Ale když si vybavím rodiče dětí, které jsme měli na táboře (půlce z nich platila tábor sociálka, a část rodičů si nechala tábor zaplatit od sociálky a děti na něj neposlala), tak mi na takovémto postupu zas až tak nic hrozného nepřijde. Plovina těch rodičů by se neměla množit vůbec. Pro rasisty: nebyli to cikáni!

Ono je něco jiného kecat na internetu, než koukat na děti, které třeba i nejsou hloupé, ale díky rodičům jsou prakticky odepsané:-(:-(

Navíc pokud si dáme dohromady jakej je poměr mezi pravdou a tím co se píše v novinách ... radši nekomentovat.

0/0
15.6.2010 23:40

procnemateradilidi

Re: Tady každej kritizuje sociální pracovnice

jsi zlý, proč?

0/0
16.6.2010 0:47

v.vilik

Re: Tady každej kritizuje sociální pracovnice

V ledasčem lze s vámi souhlasit. Na sociálkách pracují lidé s masa a kostí, jako kdekoli jinde. Vyplývá z toho, že tam jsou lidé aktivní, pracující s láskou, objektivní, ale také neteční, falešní, arogantní a pod. Já se setkal se všemi. Bohužel ta druhá skupina převládala. Většina sociálních pracovníků dokázala "v zájmu" dítěte nadělat tolik zla a škody, že je to až neskutečné. Bohužel, takový pracovník má vždy několikanásobnou váhu slova, něž kdokoli jiný a co řekne je jak písmo svaté. I u soudu, kde má vždy poslední slovo a co navrhne, soud skoro pokaždé akceptuje. Mají nízko položený citový práh, což se bohužel projevuje v jejich chybných rozhodnutích a názorech. Jinak řečeno, vítězí ten kdo u nich lépe zapláče. Zjišťování skutečného stavu je pro ně zbytečné a obtěžující. Ale jsou mezi nimi i skuteční odborníci, kteří pomáhají a pracují skutečně v zájmu dětí. Těch je bohužel málo.

0/0
16.6.2010 6:04

milanalois

Stačilo by stanovit,

že na sociálních odborech nesmějí pracovat svobodní, bezdětní a rozvedení.

Nejhorší jsou právě ty krávy, co si myslí, že si ve škole nebo v nějakém kursu nastudovaly všechnu moudrost světa - a přitom se nestarají ještě ani o vlastní rodinu, nebo samy svou rodinu vůbec neudržely.

A tady pak slušného kluka, podle učitelky dobrého žáky, odvlečou ze školy bez všeho vybavení a zavřou ho mezi dětské zloděje a feťáky a psychopaty.

0/0
15.6.2010 23:00

Akire

Re: Stačilo by stanovit,

R^

0/0
16.6.2010 8:14

motorová myš II

Matka v invalidním důchodu

otec netáhlo,řev a hádky,copak to asi bylo za sortu lidí?;-D

0/0
15.6.2010 22:51

Naked and petrified

Re: Matka v invalidním důchodu

ah? A za vkus se jako odebiraij deti...nebo mas nejake jeste divocejsi predstavy?

0/0
15.6.2010 22:56

terminal

Re: Matka v invalidním důchodu

No asi bych nebyl tak ukvapený v soudech... Že je matka v invalidním důchodu, co to vypovídá. A hádky? Pokud z článku vyplývá tak se rodiče rozvádějí. A sice statistiku nemám, ale MÁLOKTERÝ manželé pokud se rozvádí tak to řeší rozumně a bez hádek.

0/0
16.6.2010 0:27

587

Re: Matka v invalidním důchodu

Pleteš se, tahle sorta to nebyla. Kdyby to byla jiná sorta, tak by sociálka chodila kolem po špičkách a ani si jich pro jistotu nevšimla.

0/0
16.6.2010 7:12

Quasar

Sociální prcovnice

je zjevně pěkná pipina...

0/0
15.6.2010 22:31

Pasf

ffff

A co odškodné , nic "?" -holt měl smůlu.-

A dotaz, soc. pracovnici muže dělat jen VŠ ?

0/0
15.6.2010 21:52

nestačimsedivit

Kdepak,

na chudej lid musí bejt přísnost.Kam by to jinak vedlo ? O dítě se přece nejlíp postará stát,to každý ví . . . 8-o

0/0
15.6.2010 21:52

;-)

Re: Kdepak,

Tak, tak. Všechny děti by měly být hned po narození odebrány rodičům a umístěny do ústavů, kde z nich stát vychová vzorné daňové poplatníky. Ve výjimečných případech by šlo rodičů, kteří prokáží, že mají vzornou, klidnou a čistou domácnost, předloží dobrozdání uličního výboru a připraví dítěti vlastní pokoj o minimálně 30m2 jejich dítě zapůjčit od státu formou pronájmu za částku 15 000 měsíčně. Před návratem do ústavu by musely být tyto děti prověřeny, zda jsou zdravé a čisté a rodiče je nenakazili protisociálními myšlenkami.

0/0
15.6.2010 22:36

nestačimsedivit

Re: Kdepak,

R^;-D

0/0
15.6.2010 23:19

;-)

Sociální pracovnice....a vydírání

Ony sociální pracovnice mají někdy máslo na hlavě mnohem víc. Některé z nich vydírají sociálně slabé rodiny tím, že když jim nezaplatí, tak jim seberou děti. (což je navíc pro řadu z těch rodin takřka jediný příjem ze sociálních dávek).

0/0
15.6.2010 21:52

medabzuk

kazda slepice

s razitkem si mysli, ze muze ridit svet ;-€

0/0
15.6.2010 21:30

Oraminak - enchante !

Re: kazda slepice

I bez razítka !

0/0
15.6.2010 21:47





Najdete na iDNES.cz