Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šedá eminence VV odkryla soukromí: koně, Karel IV., slabost pro blondýnky

Vít Bárta, šedá eminence Věcí veřejných, poskytl vůbec první rozhovor o svém soukromí. Muž, který platí za tvrdého podnikatele, se pro iDNES.cz rozhovořil o koních, opeře a svém vzoru Karlu IV. Prozradil také, proč až do loňska neměl řidičák.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

godays

je to sympaťák a do politiky určitě kvůli prachům nešel

:-)EU

0/0
16.6.2010 9:57

deizolator

bacha na něj

ODS a TOP09 by se měly vzpamatovat a zamezit VV k ovládnutí ministerstva vnitra a policie. Střet zájmů tam je sice u Bárty, ale nepřímý s celou stranou. Mám obavy, aby se policie nestala ocelovou pěstí VV.

0/0
16.6.2010 9:45

godays

Re: bacha na něj

jen ať má vnitro VV a ne Langerové a Kalouskové...:-)EU

0/0
16.6.2010 9:59

jyr

Vomáčka po volbách

Vomáčku vynechte, stačí maso : rychle do vlády 118, pár hlasů koupíte, předvolební sliby a další voby jsou v nedohlednu. Poprvé od roku 1948 jsou komunisté zcela bez vlivu (můžou bejt). Socialisté v opozici bez moci. Křesťanští a zelení neotravují vzduch. Je třeba této situace využít, nechat, ať se v opozici vytvoří nová, slušná středolevá strana, za kterou se nemusíme stydět a která bude jednou volitelná pro normální lidi. Je třeba vytvořit srozumitelné zákony bez přílepků. Je třeba změnit ústavu. Kdyby měl PAN PRESIDENT KLAUS jako premiér takovou možnost, myslíte, že by tu byl takový cenzor ?

0/0
15.6.2010 17:27

Gardnes

Pro změnu vlídný novinář

Nijak mě nevadí, když se ukáže prvotina ve vstřícném a vlídném přístupu novináře k tzv.šedé eminenci nové partaje, o kterém kolují četné dohady. Určitě může jít o prvního politika, který bude mít u novinářů úspěch, když i takový Kmenta mu slouží za vzor a přátelství. Co mi vadí je skutečnost, že z rozsáhlého rozhovoru nezazní otázka, která by měla za cíl zjistit Bártovu ideovou příslušnost, ve kterém je bodě na ose levice - pravice. Asi by se stejně z toho vyzul, že mu jde o člověka a jeho spokojenost. Konečně z praktické politiky brzy zjistíme, zda jde o populistu sledujícího svoji politickou kariéru noblesnější rétorikou proti týpkům Paroubkova ražení.

0/0
15.6.2010 13:58

Wabo

Re: Pro změnu vlídný novinář

Zopakuji: VV mají za mediálního prostředníka Soukupa. Média jsou na placené reklamě umísťované Soukupem ekonomicky dosti závislá (MF Dnes prý cca z 30 procent, říká Soukup sám.)  To by se Soukup dost sekl, kdyby ten

rozhovor vyzněl jinak, než že vyzařuje ´hlubokou, procítěnou lidskost spojenou s

výjimečnou sílou státnictví´.  Mohlo by se i stát, že by

Soukupova pak jeho Médea nedostala státní zakázky a evropské fondy,

nebo že by Soukup nedostal zpátky místo náměstka.A to by se MF Dnes dost sekla, kdyby Soukupovu klientovi kladla nepohodlné otázky a otiskla nepohodlné odpovědi. Mohla by příjít o 30 procent příjmů z inzerce a reklam. Čtenář prostě nesmí každé slovo brát vážně.

0/0
15.6.2010 14:03

Menetekel

Mít za vzor polovičního Lucemburka je odvážné

vyrůstal na francouzském dvoře, měl 4 manželky, uměl 5 světových jazyků, byl rytířem a korunovaný na římského krále byl v Bonu. Marně hledám nějakou podobnost...

0/0
15.6.2010 13:43

Wabo

Re: Mít za vzor polovičního Lucemburka je odvážné

Karel měl i jiné stránky, než vizionářství a státnický přehled. Uměl skvěle pletichařit, politicky obchodovat a důsledně využívat sílu. Zkrotil silnou českou zpupnou šlechtu, což se jeho otci vůbec nedařilo a pomáhal si jen vojenským obsazováním.  Ve světě si pomohl podobně. Nečekaně mu umřela mu žena, za měsíc měl vybranou novou, ne podle vkusu, ale podle politického kalkulu. Její rodina ho nechtěla, ona ho nechtěla - aby také jo, bylo jí třináct nebo tak nějak, ale nakonec všichni srazili podpatky a svatba byla. Třeba ještě politické obchody a důsledné využívání síly od Bárty také uvidíme. 

0/0
15.6.2010 13:59

agilni_jeseter

Z pohádky do pohádky

Takový slaďoučký článek o lidskosti pana Bárty, nejdřív napíšeme špínu a potom vydáme "růžové povídáníčko". Je třeba vyvažovat, ale tímto příspěvkem jste to, slušně řečeno, "přesladili".

Příště si přečteme, že Kalousek má nesmírně rád, kromě rumu, i děti a studenty, i když se vehementně snaží prosadit školné na VŠ a to neodložené a na všech. Že kníže chová doma křečky a že Gazdík ve volných chvílích rád krotí divoké koně, protože na Slovácku je to dlouholetá tradice.Rv

0/0
15.6.2010 12:45

cicobasketek

Re: Z pohádky do pohádky

Anebo nechápeš že jde o rozhovor ...;-D

0/0
15.6.2010 12:50

agilni_jeseter

Re: Z pohádky do pohádky

Jo, všiml jsem si.

Jinak se divím se, že autorka už dávno nepracuje např. pro Ženu a život, tam by s něčím podobným měla neskutečný úspěch

0/0
15.6.2010 12:56

Wabo

Re: Z pohádky do pohádky

To by se mediální partner Věcí veřejných Soukup dost sekl, kdyby ten rozhovor nevyzařoval hlubokou, procítěnou lidskost spojenou s výjimečnou sílou státnictví. Na to ho mají. Mohlo by se i stát, že by Soukupova pak jeho Médea nedostala státní zakázky a evropské fondy, nebo že by Soukup nedostal zpátky místo náměstka!

Čtenář prostě nesmí každé slovo brát vážně.

0/0
15.6.2010 13:45

Wabo

Re: Z pohádky do pohádky

Oprava: ... že by pak Soukupova Médea nedostala...

0/0
15.6.2010 13:46

ordinary

"sympaťák"

skoro jak Paroubek.....;-D

0/0
15.6.2010 12:33

Sikin v kocouřích botách

tady to zase vypadá

:-/

0/0
15.6.2010 12:31

b.a.j.l.a.

proč se tu ten anarchistický chlapec aJFa tak čílí??

Na FejsBůku se neskrývá se svými sympatiemi k Věcí Veřejným a najednou jim nemůže přijít na jméno? :-(;-D

0/0
15.6.2010 12:18

Semper Fi

Re: proč se tu ten anarchistický chlapec aJFa tak čílí??

Šmarjáááá.

Ještě že na FB nelezu.

0/0
15.6.2010 12:20

Sikin v kocouřích botách

Re: proč se tu ten anarchistický chlapec aJFa tak čílí??

jakej má nick ? ;-D

0/0
15.6.2010 12:32

Ano, to je možné...

Re: proč se tu ten anarchistický chlapec aJFa tak čílí??

ajfa yhojte ;-)

0/0
15.6.2010 13:06

5041524F5542204A45204B4F4B4F54

Re: proč se tu ten anarchistický chlapec aJFa tak čílí??

Šmarjáááá.

Ještě že na FB nelezu.

0/0
15.6.2010 12:47

jistota stonásobku

A pán má dneska svátek...

... tak mu všichni poblahopřejte...

0/0
15.6.2010 12:17

garii v11.0

Divizna je stará práskačka

To vím, ne? :-)

0/0
15.6.2010 12:15

Semper Fi

Re: Divizna je stará práskačka

No však. A nadržená klimakterická větev.

0/0
15.6.2010 12:16

nacken

Ten chlapec je sympatický, že?

;-D

0/0
15.6.2010 11:59

aJFa - velkoobchod s dukáty

Re: 2 Semper

R^R^R^R^VR^R^R^R^

0/0
15.6.2010 12:00

Semper Fi

Re: 2 Semper

;-D až se tady rozhodnou zrušit emotikony, přestaneš sem chodit, viď? ;-D

0/0
15.6.2010 12:07

Sikin v kocouřích botách

Re: 2 Semper

;-D;-DR^

0/0
15.6.2010 12:16

Semper Fi

Re: 2 Semper

Zas to tak neprožívej. Já na něj z doby jeho náměstkování vím taky pěkné věci, v tom hodnocení s tebou souhlasím. Kdybych to ale bral jako ty, zbláznil bych se. Jo a s těma komoušema to bylo trochu jinak, ale to je stejně už jedno. Důležité je, že se díky jeho rozhodnutí vytvořit si vlastní stranu podařilo zlikvidovat bezpáteřní KDU a je tady šance vytvořit vládu se silným mandátem. Což jak jistě uznáš i ty, tady dlouho nebylo (naposledy 1992).

0/0
15.6.2010 12:03

Dennys

Re: 2 Semper

Zalezi na tom, kdo opusti vice bodu sveho volebniho programu. TOP, ci VV ?? Uvidime.:-)

0/0
15.6.2010 12:09

Semper Fi

Re: 2 Semper

Zatím je podle mého názoru odhaleno spousta naivních představ v programu VV. Chci tedy věřit tomu, že to byla naivita a ne vypočítavost a populismus.

0/0
15.6.2010 12:12

Sikin v kocouřích botách

Re: 2 Semper

přesně tak, ODS a TOP jim to doladí R^ a jsem rád, že od těch nesmyslů ustupují R^

0/0
15.6.2010 12:15

Semper Fi

Re: 2 Semper

Podle mě by nakonec mohlo vzniknout velice kvalitní programové prohlášení vlády. Rád bych věřil tomu, že se konečně vrátíme opět z Balkánu zpět do civilizované Evropy.

0/0
15.6.2010 12:18

Sikin v kocouřích botách

Re: 2 Semper

ale kdeže, já mám spaní dobré, si se mně ptal a já ti odpověděl, toť vše. Jedno se mě ale líbí moc a moc, po volbách sedí zástupci tří stran u stolu a probírají koaliční dohodu, jsou ochotni ustupova tak, aby mohl být naplněn program, na kterém se dohodnou, takže věci teď vyjednané by měly jít ve sněmovně velice rychle schválit R^ toto už v naší politice dlouho nepamatuji. Spíš pamatuji buranství, a handrkování. Bože, jak je bez té CSSD a KDU dobře R^

0/0
15.6.2010 12:12

Semper Fi

Re: 2 Semper

V pohodě. Člověk nemá asi soudit podle množství smajlů v příspěvku ;-D

TAk to jsem rád, že to vidíš stejně jako já.

0/0
15.6.2010 12:15

Sikin v kocouřích botách

Re: 2 Semper

těch hodně smajlů byl výraz toho, jakej je to ...

0/0
15.6.2010 12:17

Semper Fi

Re: 2 Semper

Jo, jo. Kdybych to měl vyjádřit, pletli byste si mě s Ajfičem ;-D

0/0
15.6.2010 12:19

shane

VV

Hezký mladý nomenklaturní kádr. Co ze svých slibů splní toť otázka.

V každé případě VV jako účelová odnož ODS přirozeně zaschne ještě během tohoto volebního období. Před příštími volbami na ně  a na TOPku ODSáci ještě svedou, že se jim kvuliva jejich populistickejm návrhům nepodařilo splnit slib snížení státního dluhu. A pak už bude tenhle svazáček zase jenom podnikatelem. Asi si je toho vědom a stačí mu, že za své politické působení získá kontakty, které se mu budou hodit.

0/0
15.6.2010 11:40

nakorbena_svine

Re: VV

Ale tak mu ty kontakty přejte. Vždyť se na něj podívejte na chudáčka. Je mi ho líto. ;-(;-)

0/0
15.6.2010 11:43

Irik1

Re: VV

hrozný plky tady většina vypouštíte... jen doufat, že většina národa není tak imbeciloidní, jako ti, kteří si tady vyléváte své neutěšené ambice a tipuju, že už vaši rodiče vás učili hlavně závidět..

0/0
15.6.2010 11:47

shane

Re: VV

To je opravdu ubohoust a demagogie. Já tu píšu o nesplněných slibech a o účelovosti jeho politického působení a ty o závisti. Osobně pokud by VV splnili jenom desetinu ze svých předvolebních slibů, tak bych jim přál aby si dosmrti žili jak prasata v žitě. Ať se mají politici dobře. Já pro ně mám jenom jednu podmínku, ať mají stejné zásady před volbami i po volbách. Oni, ale vždycky musí udělat kompromis, který je pro ně (ač jsou z toho smutní) nenápadně výhodnej.

0/0
15.6.2010 11:54

nacken

Re: VV

R^

0/0
15.6.2010 12:02

Irik1

Re: VV

Nevím proč to visí pod vámi, ale moje reakce byla na jiného diskutéra.. 8-o

0/0
15.6.2010 12:24

aJFa - velkoobchod s dukáty

čekáme

živě v 11.45: brífing po jednání poslaneckého klubu ODStB :-/

tchoř ;-€ blééééééé;-O:-P

0/0
15.6.2010 11:37

Semper Fi

Re: čekáme

Dej si tu práci Ajfič a za nějaký čas projdi příspěvky. Schválně, kdo bude smazaný a kdo ne. Z toho lehce vydedujuješ, jak jsi ve svém úsudku mimo.

0/0
15.6.2010 11:54

aJFa - velkoobchod s dukáty

Re: čekáme

njn, všim jsem si, že hned můj první u divizny je smázlej ;-O;-DRv

0/0
15.6.2010 11:56

Semper Fi

Re: čekáme

Tak vidíš. Dokonce si myslím, že to v tomhle případě dělá někdo třetí. A Lepenka vážně nejsem.

0/0
15.6.2010 12:04

filin

Bez balíku peněz by si tenhle týpek u blondýnek ani

neškrtl. Šití košil na míru mu nepomůže ani náhodou. U něho je fuk, jestli ji má  od Vietnamců či z lux. salonu. Vypadá stejně jako nanicovatá buchta a mluví jako přiškrcenej puberťák...

0/0
15.6.2010 11:36

diviznaT no.4

Re: Bez balíku peněz by si tenhle týpek u blondýnek ani

R^

0/0
15.6.2010 11:37

Good luck

Re: Bez balíku peněz by si tenhle týpek u blondýnek ani

To zní skoro jako bys němel peníze a holky tě kvůli tomu vůbec nechtěly.. ;-(

0/0
15.6.2010 11:45

computer

Re: Bez balíku peněz by si tenhle týpek u blondýnek ani

Koukám, že vaše frustrace dosáhla vrcholu. Kdybyste mu nenadával a šel raději pracovat, pomohlo by vám to. Jinak s těmi blondýnami je to spíše opačně.

0/0
15.6.2010 11:48





Najdete na iDNES.cz