Diskuze

V Haagu padly poprvé doživotní tresty za masakr muslimů ve Srebrenici

Mezinárodní trestní tribunál pro bývalou Jugoslávii odsoudil sedm bosenských Srbů za účast na masakru ve Srebrenici. Dva bývalí důstojníci byli odsouzeni na doživotí. Při masakru v roce 1995 jednotky bosenských Srbů povraždily asi osm tisíc Muslimů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

JÚLlNEK.ŠÍŠAL

11. 6. 2010 2:22
Hláška dne

... běžte si přečíst pravdu na Messinovi ... ;-D

... má tam přesné překlady zahraničních pramenů, čerpá třeba z http://www.slobodanmilosevic.com, http://www.serbianna.com , http://www.antiwar.com a ze spousty dalších vysoce hodnotných zdrojů ... ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Archontt

11. 6. 2010 2:36
Re: Hláška dne

Pinku a odkud mas ty informace?Od Kamila?;-D

0 0
možnosti

pes Muki

10. 6. 2010 23:33
poznamka

Inzani Jardim Vakfi, doslovně přeloženo „Nadace pro humanitární pomoc“, zkratkou IHH, je jedním z hlavních organizátorů flotily „Svobodná Gaza“. IHH je turecká nevládní organizace (NGO), založená r. 1992 a r. 1995 úředně zaregistrovaná v Istanbulu. Vedoucím IHH, která se na internetu představuje stránkami http://www.ihh.org.tr, je Turek Bülent Yildirim. V minulých letech rozšířila svou působnost též do evropských zemí. IHH v minulosti poskytovala finanční a materiální podporu mezinárodní síti džihádu“. Těžili z ní údajně teroristé v Bosně, Kosovu,Sýrii, Iráku, Afghánistánu i Čečensku

Byl sem az udiven, kolik cechu tuto organisaci podporuje

0 0
možnosti

Ješter 103

10. 6. 2010 23:38
Re: poznamka

s Tureckem bude ještě spousta legrace.

0 0
možnosti

pes Muki

10. 6. 2010 23:30
otazka

Vysvetle mi, ze ani jeden narod, nebo skupina z byvale Jugoslavie nechtel zit se srby v jednom state. Ani cernohorci, kteri se od srbu nijak nelisi, ani makedonci, kteri jsou take pravoslavni?

0 0
možnosti

captain cook

11. 6. 2010 6:32
Re: otazka

Znam jednotlive balkanske narody z vlastnich zkusenosti. Srbove jsou hrdy narod, jejichz uzemi bylo po mnoho staleti nejvic vystaveno tureckym najezdum a nejkrutejsi forme turecke nadvlady. Jejich hrdost pochazi z faktu,ze se presto nikdy nevzdali sve viry, narodniho sebevedomi a zachovali si jako jedini ze statu byv. Jugosky svou kralovskou dynastii. Nejen to. Bez ucasti "zbytku" Evropy, tedy jen s pomoci Rusu a Cernohorcu si nakonec vybojovali nezavislost, ktera zacala konecny rozpad Ottomanske rise. Myslim ze proto maji ruzne vyhrady a vycitky vuci statum, ktere jim v boji proti Turkum nijak nepomohly, nebo naopak vrazely kudlu do zad kde mohly - Nemecko.

Cernohorci byli historicky maly narod kmenu "divochu z hor" se zakony krevni msty apod. Srbove se na ne proto vzdycky divali jako na primitivnejsi spojence a to Cernohorcum dnes vadi. Na Balkane vladne "moda" samostatnych statu, a proto chce kazdy vladnout na svem pisecku, jakkoliv malem a ekonomicky pochybnem.

0 0
možnosti

Generál Ugarte - resucitado

10. 6. 2010 23:17
No dobře, dobře, je to po právu, ale kdy konečně potresáme

i ty ostatní balkánské soudruhy?

0 0
možnosti

KRUTÁ PRAVDA

10. 6. 2010 22:49
česílko, česílko

najednou musulumani nevadí co?

0 0
možnosti

pes Muki

10. 6. 2010 23:12
Re: česílko, česílko

Mate si co vycitat, nejednou se muslimu nezastavas. Vzy vypads, ze jsi pripravena konvertovat k islamu a nejednou ta vyjimka

0 0
možnosti

Dru Zeree

10. 6. 2010 22:42
Je správné potrestat tyto zločiny, ale

pokud vím, tak války se vždy účastní víc než jedna strana. Kdy se budou soudit zločiny  spáchané muslimy????

0 0
možnosti

Ješter 103

10. 6. 2010 22:44
Re: Je správné potrestat tyto zločiny, ale

R^

0 0
možnosti

hahaha

10. 6. 2010 21:35
Hmmm

Takže to máme "asi" 8000 musulmanů + 3000 srbů povražděných v okolí Srebrenice ještě před příchodem bosenskosrbské armády.Ale jen těla 3000 mrtvých,v době satelitů?O tom,že toho co masakroval ty srby,ještě před masakrem muslimů,a byl v Hágu osvobozen,se ani nebudeme bavit. 

U Srebrenice je rozložena trojnásobně větší armáda musulmanů a přesto ustupuje před bosenskosrbskou armádou.V předvečer srbského útoku,je odvoláno celé vojenské velení musulmanů.To přinejmenším vypadá prazvláštně.

Madeleine Olbrait kolik že jste říkal,že potřebujete těch mrtvých muslimů,aby jste mohla zahájit to bombardování?A proč ten stejný postup nebyl použit ve Rwandě? A jo,já zapoměl,tam vaše vláda zakázala mluvit o genocídě.

Myslím,že i další řezníci by měli předstoupit před soud!

0 0
možnosti

pryc.s.nacky.a.bolseviky

11. 6. 2010 1:28
0 0
možnosti

a.je.to

10. 6. 2010 20:32
souhlas / nesouhlas

souhlasím že ICTY není neutrální a nesouhlasím s nezávislosti na Kosovu ale ani jedno z toho tyto zločince nečiní nevinnými. Za svoje zločinné činy jednotlivci mají pykat a k rozsudku nemám co dodat než že s ním jakožto dílčím rozsudkem v nekonečné řadě jiných plně souhlasím.

0 0
možnosti

pes Muki

10. 6. 2010 23:28
Re: souhlas / nesouhlas

Problem je to, ze za 40 let vlady komunistu se s Kosova stala zem se 90 procenty muslimu. Vyrazdit je, jak se ukazalo nejde a ze by mohli zit se srby v jednom state, to nevypada pravdepodobne..

0 0
možnosti

Vileric

10. 6. 2010 18:03
souhlasím

že válečné zločiny se musí potrestat ale podle mého názoru se neměří všem stejným metrem stejně tak by měli být potrestaní zločinci z druhé strany ale to se nestalo a proč? odpovím si sám ,protože se to zřejmě někomu nehodí do krámu :-/

0 0
možnosti

pes Muki

10. 6. 2010 23:16
Re: souhlasím

Muslimu je jeden a pul miliardy, maji ropu a navic dokazou vyhlasit trest smrti i za to za nekdo nakresli karikaturu. Takze by bylo netakticke je rozlobit

0 0
možnosti

cesilkoAprinc

10. 6. 2010 17:17
je zarazejici,kolik let trvaji soudy

Rv masove hroby nebudou objeveny nikdy vsechny

0 0
možnosti