Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sestra upustila denní holčičku. Nemocnice za to matce zaplatí 100 tisíc

Českobudějovická nemocnice musí zaplatit 100 tisíc korun matce, jejíž dcera se zranila, když ji před dvěma roky upustila z náruče zdravotní sestra. Dívce byl tehdy jeden den. Po pádu jí praskla temenní kost, ale zotavila se a pád zřejmě nebude mít trvalé následky, uvedly Lidové noviny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

black_jack

.

hlavni je, ze je ta holcicka v poradku...

0/0
9.6.2010 15:55

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

"nejhorší zážitek v životě, pocit největšího strachu a obav"

to já už bych musel být milionář...

0/0
9.6.2010 15:52

martin.ol

Re: "nejhorší zážitek v životě, pocit největšího strachu a obav"

Hmm, tak nějak... To když mě ve fakultce v Olomoucu jako něcko sebrali z podkaštanu před jednou z klinik, bo jsem tam čekal na mamu a sbíral kaštany tak jsem se taky necítil dobře, mamka taky určitě ne, když vylezla a děcko nikde... nu a myslíte že někdo někoho žaloval, že bych dostal 100 hadrů? Leda ho... a ani nás to nenapadlo... teď dostanete odškodné aj za to že se pokapete kečupem... Nechcu zlehčovat pád dítěte na zem, ale dovedu si představit lepší využití 100 hadrů...

0/0
9.6.2010 17:29

slon75

Re: "nejhorší zážitek v životě, pocit největšího strachu a obav"

Podle mě největší odměnou rodiči, který miluje svoje dítě je, že se mu nic nestalo a na peníze v tu chvíli vůbec nemyslí.

Vydělávat na vlastním neštěstí považuji za amorální a pokud se dokonce žádné  neštěstí nestalo, tak za vyloženě ubohé.

0/0
9.6.2010 17:48

doktor_bota_2

Re: "nejhorší zážitek v životě, pocit největšího strachu a obav"

Těch sto klacků podle mého není odškodněním, ale trestem. Za postoj nemocnice. Odškodnění je v tomto případě nedefinovatelné.

0/0
9.6.2010 17:51

martin.ol

Re: "nejhorší zážitek v životě, pocit největšího strachu a obav"

Já nevím, ale pokud to má být trest, tak je to trochu kontraproduktivní... měl by případně být potrestán ředitel či kdo to tutlal a ta sestra... a to něčím takovým jako je snížení platu ap. Když to uděláte tak že nemocnici z rozpočtu seberete 100klacků, tak trestánete pacienty, bo doktoři jim třeba nebudou moc provést nějaké šetrnější vyšetřeni, bo brachy na novej moderní přístroj má někdo doma za "psychyckou" újmu...

0/0
9.6.2010 18:01

Sekanice

Re: "nejhorší zážitek v životě, pocit největšího strachu a obav"

No, já nevím, ale já chápu reakci matky, že nad prasklou temenní kostí holčičky nemávla jen tak rukou...

Chápu i, že o ní měla velký strach a domnívám se, že není normální dělat jakoby nic, když si z porodnice odnášíte dítě, které někomu z personálu upadlo na zem takhle si poškodilo hlavu....

Chápu i to, že ta sestra to neudělala schválně, ale jak měli ty rodiče zareagovat?

Říct, ále to neva. Nic se nestalo? Prasklá lebka, sem prasklá lebka tam. Nám to fakt vůbec nevadí, ale "ty ty ty" sestřičko, ty si dávej příště větší pozor?

Mě přijde reakce rodičů jako normální. Já bych se v tuto chvíli taky naštvala.

0/0
11.6.2010 8:49

cesilkoAprinc

hlavni je,ze dite je ok

a zbytek chytraceni?necht si vsichni vyridi se svym svedomim:-/..ta sestra to schvalne jiste neudelala a beztak letela

0/0
9.6.2010 13:24

Svoboda slova

poč. hra Mortal Kombat

hmm dobrá fatalita.:-P

0/0
9.6.2010 13:04

oldiess

Kdoví jak to vůbec bylo

Navíc kdoví jak to bylo, co když dítě brala a vtom na ni matka křikla, že něco potřebuje nebo ji jinak rozhodila - prostě zase zpráva, která je bez žádných podrobností - jakoby si sestra s dítětem jen tak pohazovala a ono jí spadlo.

0/0
9.6.2010 11:12

doktor_bota_2

Re: Kdoví jak to vůbec bylo

A co ti na to radí lékař?

0/0
9.6.2010 11:13

oldiess

Re: Kdoví jak to vůbec bylo

musíš sledovat kam co věšíš - asi diskutuješ už příliš ;-D

0/0
9.6.2010 11:22

doktor_bota_2

Re: Kdoví jak to vůbec bylo

Neřekl bych, tvůj názor je prostě hloupý.

0/0
9.6.2010 11:28

oldiess

Re: Kdoví jak to vůbec bylo

Aha, tak to pardon - to jsem ovšem nemohl tušit, že se to týká mýho příspěvku, když jsi nijak nevyužil své moudrosti abys k tomu dodal něco konkrétního. Víš o tom tedy něco víc? A jako autor hloupýho názoru si dovolím poradit, že příště bys měl vždy napsat, proč považuječš názor za hloupý - jinak je to jen takový plácání od člověka, co se ani neumí vyjádřit.

0/0
9.6.2010 11:32

jmaly.pce@seznam.cz

Re: Kdoví jak to vůbec bylo

R^

0/0
9.6.2010 15:43

!! Scarlett O Hara !!

Re: Kdoví jak to vůbec bylo

To je argument :-/ Pokud to nevíš, v porodnici jsou sestry zvlášť novorozenecké, ty se starají o potřeby dítěte a další sestry, ty se starají o matku. A musí zvládat svou práci za všech okolností, stejně jako třeba sálové sestry. Nevím, jak by se ti líbil argument, že se sálová sestra při tvé operaci nesoustředila, protože na ni někdo promluvil a proto jsi skončil se zašitou špachtlí v břiše. (nebo je spousta jiných příkladů) (To by třeba mohl argumentovat řidič tramvaje, který vjel na jednokolejku, aniž by vyčkal na projetí tramvaje v protisměru, tím, že na něj někdo promluvil a on potom nedával pozor a zabil 4 lidi...tomu se ale říká nedbalost, když se necháš v práci rozptylovat)RvRv

0/0
9.6.2010 13:14

cesilkoAprinc

Re: Kdoví jak to vůbec bylo

nonononono!;-D

0/0
9.6.2010 13:21

oldiess

Re: Kdoví jak to vůbec bylo

Ok to je všechno hezký, ale pořád nevíme, za jakých okolností dítě sestře spadlo. čili přes všechna opatření k tomu došlo - a zřejmě se to i vyšetřovalo, takže i z důvodu varování ostatním měl být ten případ popsán. Proto jsem napsal svou reakci a zatím si stojím, že měla být veřejnost informována jak k tomu došlo.

Jinak ten řidič tramvaje byl obětí šlendriánu dopr. pod. Ostravy, protože tam mělo být zabezpečení na mnohem vyšší úrovni, zvláště když se jednalo o opakovaný případ. Prostě řidič má mít jasnou zelenou nebo červenou, tak jako všude jinde, aby věděl jestli jet či ne - a nikoliv přemýšlet nad tím, jestli už projela tramvaj nebo jestli ta co projela byla v předchozím okruhu., zvláště když se jednalo o činnost ojedinělou právě jen na jedné zastávce, a všud jinde se řídil semafory.

0/0
9.6.2010 13:30

cesilkoAprinc

Re: Kdoví jak to vůbec bylo

nemas pravdu.naopak.vzdy,kdyz dojde k opravdovemu pochybeni lekaru nebo sester,nemocnice nesmi,uz ze zakona,informovat.media maji zakaz informaci zuzen jen na jmeno,datum apod.ale nemocnice nemuze zverejnovat cokoliv,co se tyka priciny pobytu v nemocnici,i kdyz jde o pordonici.navic je zde realna hrozba paniky a panika je nejvetsi nepritel pacientu.hloupy narod stale snove konspiracni teorie o tutlani.to je bohapusty nemsysl.jde o medicinsky postup dle medicinskych prav,norem atdatdatd.cim mene se o tom verejne vi,tim lepe pro ostatni pacienty,to mi ver.umim si predtavit tu paniku primo na porodnim,kdyz se to stalo,co zacly vyvadet ostatni rodickyRvlaik si navic zasadne prikrasluje realitu,kazdy k tomu neco prida a vyleze z toho apokalypsaRv

0/0
9.6.2010 13:54

oldiess

Re: Kdoví jak to vůbec bylo

Dřív platívalo něco podobnýho o sebevraždách, o kterých s e nemělo psát aby to neinspirovalo další, teš s e o tom píše běžně, navíc o přípaDU heparinovýho vraha se ví vše včetně filmu, a žádná panika nevznikla. Takže tak to není, prostě nic by se nestalo kdyby napsali, že byla opilá či co,  protože i novopečení otcové si dítě pochovají či přenesou a nevypadává jim na zem, čili něco mimořádnýho se asi stalo.

0/0
9.6.2010 15:23

Sekanice

Re: Kdoví jak to vůbec bylo

Ty jsi ale kecálista, viď? To už ani není fantazie...

0/0
11.6.2010 8:51

oldiess

Re: Kdoví jak to vůbec bylo

Dobře, ale ty jsi zase nevysekla ani slovo k věci;-D Takže  jak to asi bylo, upustila kojence volným pádem, protože se třeba nudila? Podobně jako se nudil heparinový vrah?

0/0
11.6.2010 14:16

Mouchard revival

...

krok správným směrem, ale je to směšně málo...

0/0
9.6.2010 11:03

doktor_bota_2

Re: ...

Ta holčička nemá podle dostupných informací žádné následky, trest dle mého názoru odpovídá.

0/0
9.6.2010 11:13

halagajda

Re: ...

R^R^R^

0/0
9.6.2010 12:23

slon75

Re: ...

Má jít o odškodnění, nikoliv trest!

Já bych odškodňoval jen v případě následků, pokud nejsou následky, není pro odškodnění žádný důvod.

Jestli si to neuvědomujete, tak to odškodnění se rozloží na ostatní pacienty. V USA je lékařská péče tak drahá i díky astronomickým částkám, které poškození pacienti na nemocnicích získávají.

0/0
9.6.2010 13:19

jmaly.pce@seznam.cz

Re: ...

ono psychické strádání je kolikrát závažnější než fyzické zranění. a o to tu šlo, kdybys byl rodič, tak bys věděl o čem je řeč

0/0
9.6.2010 15:45

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

Re: ...

tak to já už bych byl miliardář

0/0
9.6.2010 15:54

slon75

Re: ...

Odkdy se úleku říká "strádání"? Jde samozřejmě jen a jen o peníze a údajné strádání slouží jen jako vhodná emocionální páka na jejich získání.

0/0
9.6.2010 17:44

jmaly.pce@seznam.cz

Re: ...

chceš říct, že se matka lekala každý den po dobu léčení prcka?

0/0
10.6.2010 8:56

petr.n_22

Re: ...

NO to je otázka, následky takovéto "nehody" se můžou projevit po letech, a nemusí být ani prokazatelné (propuknutí epilepsie, snížený intelekt).

0/0
9.6.2010 17:14

c99

Co sestra ?

A co se stalou s tou sestrou, počítá, že je z ní dneska vrchní sestra.

Popravdě nechápu rodiče, kdyby to udělali mý dceři, tak to ta sestra asi už nerozchodí.

0/0
9.6.2010 10:29

H75

Re: Co sestra ?

Byla to nehoda, ne úmysl. Chtěl bych vidět tebe. Skvělá cesta k tomu, aby to za těch pár šupů ty holky nešly vůbec dělat. V kanclu s odpovědností za uvařené kafe (což bude asi i tvůj případ) by měly 2x tolik i bez nočních. Kdyby tvoje dítě neměl kdo ošetřit, už bys to asi nerozchodil ty, frajere.

0/0
9.6.2010 10:40

Ano, to je možné...

Re: Co sestra ?

R^R^

0/0
9.6.2010 10:51

J. K.

Re: Co sestra ?

R^

0/0
9.6.2010 10:54

Talpa europea

Re: Co sestra ?

... to že upustí dítě, je noční můra každé sestry a věřím, že ji z toho určitě nebylo (a do teď ještě není) dobře.

0/0
9.6.2010 10:50

tejuz

Re: Co sestra ?

co? sebral bys jí boty před sesternou? Hrdino!

0/0
9.6.2010 10:55

Hunab Ku

Re: Co sestra ?

co kdyby udelali rodice tvoji dceri?

0/0
9.6.2010 12:59

adamice

Trochu málo peněz

Částka řádově kolem 1 mil Kč by byla adekvátní. Ta maminka si musela vytrpět hrozná muka, vždyť ta dívka mohla zemřít nebo mít trvalé  následky.

0/0
9.6.2010 9:42

hizeh

Re: Trochu málo peněz

jasně, žalujte všichni nemocnice o miliardy, až vás pak pošlou místo ošetření do pi.e tak se nedivte, že nemaj peníze

0/0
9.6.2010 10:11

skajwolkr

Re: Trochu málo peněz

eh, pokud narazis na fakt, ze nebudou mit penize kvuli placeni odskodneho, pak je lepsi se takove nemocnici vyhnout :].

0/0
9.6.2010 10:20

hizeh

Re: Trochu málo peněz

berte to tak, že za to mego by mohla nemocnice koupit nějaký nový přístroj .. tento zvyk nechat si platit za psychickou újmu je ujetost, já bych se modlil, aby malá byla v pořádku a ne se tahal o prachy

0/0
9.6.2010 10:26

slon75

Re: Trochu málo peněz

Přesně R^

0/0
9.6.2010 13:20

martin.ol

Re: Trochu málo peněz

R^R^R^

0/0
9.6.2010 17:41

J. K.

Re: Trochu málo peněz

Je zajímavé, že když usedáte do auta, žádná hrozná muka nezažíváte a odškodnění nepožadujete, ačkoli následky mohou být přesně takové, jaké jste vyjmenoval. A co třeba odškodnění už za samotný fakt, že se narodila a bude tedy muset i zemřít? Rv

0/0
9.6.2010 10:23

Hunab Ku

Re: Trochu málo peněz

za smrt se dava 250 tis, za nehodu s doufejme stastnym koncem mega?

0/0
9.6.2010 13:00

_lu

...

taky mi to přijde málo... zástupce nemocnice ať si řiká co chce, kdyby jemu někdo upustil roční dítě a zranil ho, mluvil by jinak... osobně si takovej strach, zkažený mateřství, nedovedu představit...

0/0
9.6.2010 9:30

ODSCSSD

zapadoevropske trendy ??????

neni to tak davno co umrti ditete bylo vycisleno na 800tisic korun...

To nema se zapadni evropou nic spolecneho

0/0
9.6.2010 9:07

Běžný Franta Občan

jak ví že to nebude mít trvalé následky?

Trvalé následky jsou stejně jen odhad, jak to můžou s jistotou říct? Třeba z toho nárazu nebude mít v budoucnu IQ 125 ale jen IQ 80. Třeba kvůli tomu bude mít v dospělosti nechutné potíže. Dneska se svěřit do rukou nemocnic je pomalu hazard...

0/0
9.6.2010 9:04

Kidkid

Re: jak ví že to nebude mít trvalé následky?

Výborně, když nemocnicím nevěříš, tak se léči sám doma a nezapomeň si taky pak sám vykopat na zahradě hrob.;-D;-D

Nechápu, proč nemocnici nežalovali hned a jinak mi to připadá jako vytloukání peněz z nemocnic.

0/0
9.6.2010 12:21





Najdete na iDNES.cz