Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vraťte se do Osvětimi, křičeli prý propalestinští aktivisté na vojáky Izraele

Izraelci zveřejnili svoji verzi pondělního zásahu proti aktivistům plujícím do pásma Gazy. Podle Tel Avivu se je vojáci hodiny snažili slovně přimět, aby změnili směr plavby. Ti prý na ně ale křičeli: "Vraťte se do Osvětimi". Operace skončila násilným konfliktem na lodi Mavi Marmara, při níž zemřelo devět aktivistů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Eledra

Re - Názor

Ohledně toho zákroku na konvoj, mají určitou míru viny obě strany. Izrael se nechal vyprovokovat, měl ty lodě pouze zastavit nějakým nedestruktivním způsobem, třeba před lodě rozhodit rybářské sítě – síť se natočí na vrtuli a loď se musí zastavit nebo se uvaří motor – zaháknout a odtáhnout do egyptského přístavu, po kontrole poslat přes hranice a je klid. Na druhá straně je důvodné podezření že je to pouze provokace a kuli zapletení „hodné“ organizace i podezření na dovoz zakázaných materiálů a látek. Ještě poznámka, na začátku blokády nebyl zákaz dovozu cementu a písku ten se zakázal až později, k tomu připojme ještě nějaký ten čas před blokádou, kdy se tam dovážel stavební materiál jako pomoc a přesto nebylo poznat téměř žádné opravy, to beru v potaz i útoky ze strany Izraele.

0/0
8.6.2010 14:46

Eledra

Re: Re - Názor

dokončení

Tak kam se ty tuny cementu, písku a železných-ocelových profilů a armování poděly? Prostě poslat pozorovatele a postavit třímetrovou betonovou zeď přesně na uznaných hranicích mezi Gazou a Izraelem, v této „hranici“ žádné přechody a ať jde vše přes Egypt a v případě že z Gazy přiletí raketa, tak tam poslat taky jednu.

0/0
8.6.2010 14:46

windystreet

Ted uz je jasne proc izraelci zabavili vsechny kamery LOL

aby je mohli zfalsovat!! Jako vzdycky. Vsechno co se nese z Izraele je jedna velka LEZ.

http://rawstory.com/rs/2010/0606/idf-admits-doctoring-audio-gaza-flotilla/

Ale to je prosionistickym mediim v CR stejne jedno.....

0/0
8.6.2010 2:32

cesilkoAprinc

Re: Ted uz je jasne proc izraelci zabavili vsechny kamery LOL

:-/vadi ti?

0/0
8.6.2010 2:39

KRUTÁ PRAVDA

VRA´TTE SE DO OSVĚTIMI FAKT NEŘVALI

To  by totiž nabouralo image celé akce. A pokuď to řvali, pak to mohla být jedině izraelská akce, popř. akce senzacechtivých médií.

0/0
7.6.2010 23:00

cesilkoAprinc

Re: VRA´TTE SE DO OSVĚTIMI FAKT NEŘVALI

ty jsi tam byla?

0/0
7.6.2010 23:03

KRUTÁ PRAVDA

Re: VRA´TTE SE DO OSVĚTIMI FAKT NEŘVALI

ne, ale kdyby to fakt řvali, tak by poškodili celý účel akce. je to prostě nelogické.

0/0
7.6.2010 23:07

cesilkoAprinc

Re: VRA´TTE SE DO OSVĚTIMI FAKT NEŘVALI

mno,je videt,ze neznas naturel karabacu;-)zapadni novinare jako stit,a pak je klidne podrazi,spolehajic na to,ze oni jsou ti chudackove,kterym bohata evropa musi davat a davat...pze nikdo jiny uz jim nedaRv

0/0
7.6.2010 23:09

cesilkoAprinc

Re: VRA´TTE SE DO OSVĚTIMI FAKT NEŘVALI

tim chci rict,ze tvoje logika nema nic spolecneho s jejich premyslenim.tyhle lidi neudrzis,neukaznis,nejde to.umej opravdu jen rvat a prat se,obzvlaste kamenovani je jejich vyrazne oblibeny narodni sport

0/0
7.6.2010 23:10

KRUTÁ PRAVDA

Re: VRA´TTE SE DO OSVĚTIMI FAKT NEŘVALI

Nemyslím, že lidi, kteří organizují akci za účelem upozornění na určitý probrém (nebo propagandy, pokud je libo) tak to pak takovýmhle primitivním způsobem zkazej. Fakt se mi to nezdá. Kdyby to křičeli nějací primitivové v Gaze, tak bych tomu věřila. Ale lidé, kteří dokážou zorganizovat takovouto akci těžko.

0/0
7.6.2010 23:19

cesilkoAprinc

Re: VRA´TTE SE DO OSVĚTIMI FAKT NEŘVALI

je videt,ze je neznas;-)

0/0
7.6.2010 23:29

KRUTÁ PRAVDA

Re: VRA´TTE SE DO OSVĚTIMI FAKT NEŘVALI

a ty jako jo? A jejich velitele?

0/0
7.6.2010 23:35

martin atuhal

ble

No je jasné, že zde bylo provedeno mnoho zla na obou stranách. Ale nechápu, jak může nějaký OSN rozhodovat o tom, že se izraelci nastěhují do oblasti obývaných palestinci. To je jako kdyby v turecku rozhodovali o tom, že se do česka nastěhují třeba rusové a češi a si táhnou, kam chtějí. Nebo ne?

0/0
7.6.2010 20:32

KRUTÁ PRAVDA

Re: ble

R^

0/0
7.6.2010 22:59

cesilkoAprinc

Re: ble

ne!!pokud chces kazat moudra,laskave si neco zjisti.patrilo to egyptu,ten to vratit nechce,jsou s tim jen problemy.israel je zivi,oni misto budovani cehokoliv,infrastruktury,obchodu,akorat tak hloubi tunely a venuji se organizovanemu zlocinu.vyhrozuji a nic nedelaji,jen natahuji ruku a cely zapadni svet jim porad neco dava a dava....RvRvRv

0/0
7.6.2010 23:05

LadyLucy

Bankéřem Palestiny

je EU. Dokud se to nevyresi, budou se penize, ktere se mohli pouzit na oddluzovani zemi vyhazovat na  většinou náboženské spory.

0/0
7.6.2010 13:36

ruger.forever2

Volodo-35

vykašlise na ně. Jen pro pobavení, měli jsme jednoho kolegu, nebyl ani nijak třeskutě mladý, byl  to čtyřicátník. Úžasný humanista, palestinofil , kdykoliv zaslechl slovo Izrael, nebo zaslechl jakoukoli zmínku o židovský, vzteky drtil zuby, až se mu z nich sypal písek. Hnusní izraelci, drahoušci palestini. A pak to přišlo z naší kliniky se vyslalo postupně několik lidí na spřátelenou kliniku v Paříži. I mailoval jsem jako nadřízený stážistů s francouzskýmim kolegy. Frantíci se mi psali , že kolegy mohou ubytovat v ubytovně pro stážisty a studenty, a (politicky korektně:-)) mne ujistili, že kolegu umístí v budově, kde jsou lidé z EU, že nebude ubytován se stážisty a studenty z Afriky a arabských zemí. TAk jsem jin napsal, že si kolega naopak přeje bydlet s araby, protože miluje arabskou kulturu, speciálně palestince,  arabistika , že je jeho koníček  , a že společný pobyt s přáteli hu jako vyznavači ultukulturní Evropy jistě poteší.

Je to zvláštní, po 6 týdnech se vrátil jako odporný

0/0
6.6.2010 21:27

ruger.forever2

NECHUTNÝ RASISTA A XENOFOB

;-D;-D;-D;-D;-DR^

0/0
6.6.2010 21:28

Lobo se (z)vrací

Re: NECHUTNÝ RASISTA A XENOFOB

;-D

0/0
7.6.2010 14:29

cesilkoAprinc

Re: NECHUTNÝ RASISTA A XENOFOB

;-D;-D;-D

0/0
7.6.2010 23:07

rasta_vesta

Re: Volodo-35

Mohl se vratit , jinym se to nepovede.

0/0
6.6.2010 22:12

Voloda_35

Re: Volodo-35

díky za podporu. ;-D Mě prostě ta zaslepenost jen není lhostejná. A je třeba zase začít lidem pomáhat, aby začali MYSLET SAMOSTATNĚ a ne jako tupé TV stádo papouškovali připravené fráze.

Ono to papouškování a nevyčnívání z řady, je bohužel jednodušší a pohodlnější, než se snažit a mít vlastní názor, pro který musíš hledat informace, samostatně myslet a uvažovat a to je pro mnoho lidí moc náročné. Je jednodušší bezmyšlenkovitě přijmout a tlachat něčí řeči...

Vždyť se jen zamyslete, na co všechno už máme experty, různé specialisty a odborníky, kteří nám radí ve věcech, které naši dědové a pradědové dělali automaticky, sami a uměli to více než dobře.

0/0
7.6.2010 23:02

Voloda_35

Okamžitě zastavit věškerou finanční podporu Palestincům

Evropská unie má svých průšvihů a dluhů víc než dost. Zastavit podporu a milý arabové starejte se sami. Neuživíš to co jsi splodil? Tak to máš smůlu a holt někteří pomřou.

Z toho blití na Izrael a stažených eurohujerských z.a.d.k.ů. je mi špatně. A vy co obhajujete araby si pořádně rozmyslete, jak moc by se Vám líbili Palestinci jako sousedi.

Já osobně na 10.000% bych vždy volil Izraelce. Mají k nám a našemu myšlení a přístupu k životu přesně o těch 10.000% blíž ,než kdy bude mít kterýkoliv arab.

A když je tak milujete, není problém každému z Vás můžeme na začátek nastěhovat jednu nebo dvě rodinky našich čokoládových čechů. Abyste si pomalu začali zvykat...protože nastěhovat k Vám rovnou nějaké ty Palestince je i pro Vás moc tvrdý trest.

Ono řvát v klidu doma u počítače, to jste strašně silní, extra hummání a nezkutečně rychlý v soudech, ale když by se to týkalo Vás osobně, to by náhle bylo kvikotu a proseb - a jak by yla naše policie a armáda najednou potřebná co....

0/0
6.6.2010 17:23

Infidel

Re: Okamžitě zastavit věškerou finanční podporu Palestincům

Takhle to dopadá, když člověk nezná nic jiného, než izraelsko-americkou propagandu. Asi máš skutečně blíž k Izraelcům, než Evropanům.

0/0
6.6.2010 17:55

Voloda_35

Re: Okamžitě zastavit věškerou finanční podporu Palestincům

Mám blíž k Izraelcům i Američanů než k s.r.a.b.s.k.é. a zbabělé Evropě a její posluze arabům.

Respekt EU se netvoří plazením před araby ale podle poučení z histori pouze a jen silou a úderností vlastních armád.

Kecy nikdy žádnou válku nevyhrály. Ono proč se taky bát řečí, když za tebou nestojí síla schopná tvrdě a okamžitě umravnit případné útočníky.

Je to jako v životě, od útoku tě neodradí tisíce plamenných výchovných řeči desítek lidí, ale stačí jeden správný ranař, který tě v okamžiku nepřístojností jedním úderem složí.

0/0
6.6.2010 18:03

jenda.skocdopole

Re: Okamžitě zastavit věškerou finanční podporu Palestincům

No tak to se doufám urychleně Volodo odstěhuješ do USA nebo do Izraele, tam takové jako jseš ty vítají s otevřenou náručí.

0/0
6.6.2010 18:08

Voloda_35

Re: Okamžitě zastavit věškerou finanční podporu Palestincům

Proč bych se měl stěhovat? Nebo mě jako poskok arabské kliky hodláte deportovat? Spíš doufám, že si nastěhujete tak 10 Palestinců domu a budete se o ně řádně starat, když je tak milujete... tedy do doby než usoudí, že je lepší Vás podřezat.. to je jejich oblíbená kratochvíle u lidí z EU...

0/0
6.6.2010 18:11

Augusta

Re: Okamžitě zastavit věškerou finanční podporu Palestincům

;-DR^R^R^

0/0
6.6.2010 21:05

martin atuhal

Re: Okamžitě zastavit věškerou finanční podporu Palestincům

A proč palestince, nastěhujte si domů židy, ti tam nemají co dělat. Ale to by asi taky nebylo ono, že?

0/0
7.6.2010 21:26

Voloda_35

Re: Okamžitě zastavit věškerou finanční podporu Palestincům

Není třeba ti se narozdíl od Palestinců umí o sebe více než dobře postarat sami.

Každý národ si své místo a právo na území vždy a v celé historii lidsta musel vybojovat. Žádné tkzv. morální právo nebo my tu už žijem a vy jděte jinam neexistovalo a nebude nikdy existovat.

Buď to dokážeš a pak je zem tvá a nebo ne a pak bohužel vyhrál lepší, silnější, pokrokovější.To je realita. A evidentně jsou lepší Izraelci než Palestinci...

0/0
7.6.2010 22:55

StarejHafan

Re: Okamžitě zastavit věškerou finanční podporu Palestincům

Kdyby se mě to týkalo mě osobně a někoho osobního mi střelil nějaký voják do hlavy, potom se stavím a vyříkáme si to.

0/0
6.6.2010 18:37

Amoniak

Re: Okamžitě zastavit věškerou finanční podporu Palestincům

A byl by tu jeden další s dírou v hlavě.

0/0
6.6.2010 19:43

Voloda_35

Re: Okamžitě zastavit věškerou finanční podporu Palestincům

Kdyby byly v p.r.d.e.l.i. ryby nemuseli by být rybníky. Říkávala moje babička. Od počítače je každý hrdinou. Realita boje a života v něm, je pak ovšem jiný svět.

Takže neslibovat a nekasat se , mohlo by se Vám to vymstít při plnění.

0/0
7.6.2010 23:07

jenda.skocdopole

útok na konvoj: co se skutečně stalo

Vojenský mluvčí izraelské armády Avital Leibowitz tvrdí, že vojáci jednali v sebeobraně a že "si není vědom" žádného seznamu. Avšak oběti byly zastřeleny z těsné blízkosti. Jednou z nich byl novinář, který fotografoval. "Jednoho muže zastřelili kulkou mezi oči, takže to zjevně nebyla obrana před útokem,L napsal Hassan Ghani a YouTube. Mattias Gardell, švédský aktivista, sdělil tiskové kanceláři TT: "Izrael tam páchal chladnokrevné vraždy... Dva lidi byli zastřeleni kulkou do čela, jeden kulkou do týly a jeden kulkou do prsou."

0/0
6.6.2010 17:12

Amoniak

Re: útok na konvoj: co se skutečně stalo

Hezký, teď ale popište jak někoho zlikvidovat ranou do kotníku.

0/0
6.6.2010 17:26

StarejHafan

Re: útok na konvoj: co se skutečně stalo

Pokud přišli likvidovat, potom máte samozřejmě pravdu.

0/0
6.6.2010 18:32

Amoniak

Re: útok na konvoj: co se skutečně stalo

Ne, pokud se chtěli efektivně bránit tak jim nezbývalo než střílet chladnokrevně a zasahovat do hlavy. Kdyby zmateně a zbrkle stříleli do těl a končetin tak by taková forma obrany rozhodně nebyla účinná.

0/0
6.6.2010 18:36

Dr No

Re: útok na konvoj: co se skutečně stalo

Od doby, kdy byla vynalezena neprůstřelná vesta, je jediný spolehlivý způsob, jak někoho bezpečně zpacifikovat - střílet do hlavy. Je to navíc i humánní, protože dotyčný se netrápí.

Jestli izraelští vojáci zvládli situaci, kterou ukazuje video, za deset minut, pak jsou to skuteční profíci - klobouk dolů před nimi.

0/0
6.6.2010 21:40

Voloda_35

Re: útok na konvoj: co se skutečně stalo

Souhlasím. Protože pokud by, při tom počtu lidí na palubě, bezhlavě stříleli na cokoliv co se hne, kak mrtvých nebo zraněných je většina, ne-li všichni. Evidentně zasahovali cíleně a správné cíle.

Eliminace cíle je efektivně hotova pouze v tom okamžiku, kdy není schopen jakkoli později znovu zasáhnout do situace=zásah do hlavy(čela) je jistota a ukázka vysoce profesionální práce v silně stresové situaci. Nebo má snad někdo pocit, že vojáci tam byli na rozšafném přátelském pikniku? Byl to ostrý a rychlý zásah.

0/0
7.6.2010 23:16

Amoniak

Re: útok na konvoj: co se skutečně stalo

Notak, jak byste si to představoval - citujete tendenční blbosti, vlastní komentář žádný ...

0/0
6.6.2010 18:33

..Ahaman.

Izraelští vojáci jsou známí svými podvody

a prolhaností.Rv

0/0
6.6.2010 16:55

jamski

Re: Izraelští vojáci jsou známí svými podvody

Známější je rozhodně Hamas svými raketovými útoky proti civilistům a Taliban teroristickými útoky i proti vlastním lidem.

0/0
6.6.2010 17:01

Augusta

Re: Izraelští vojáci jsou známí svými podvody

R^:-)

0/0
6.6.2010 21:06

rigel

Re:Gonzales_sx1

Ja jsem zase neslysel o nejakem palestinci ktery by hazel na civilisty bomby a napalm z F16.

0/0
6.6.2010 16:31

Amoniak

Re: Re:Gonzales_sx1

"a vy zase bijete černochy", že ?

0/0
6.6.2010 17:27

H8USuckers Reloaded

Re: Re:Gonzales_sx1

to protože palestinci F16 nemají... jinak by jste slyšel ;-)

0/0
7.6.2010 14:26

rigel

Re.

0/0
6.6.2010 16:27

ruger.forever2

Je to moc pěkné, EU pracuje jako největší

stát Arabské ligy....

Že tady neslyšíme stajný ryk, když turci překročí hranice a vymlátí  pěkně potichu, bez přítomnosti TV kamer pár kurdských vesnic.

Celá kauza je skvělá - terorirsté z Al kaidy provedou  až naivně koncipovanou provokaci. Izrael, který nabídne dopravu po zemi, ale nechce , aby ručníkáři pašovali zbraně a trhaviny ignorují. Nutně dojde k incidentu. Hlupáci z celého světa u toho statují a kříčí fuj Izrael. V Turecku statisícové davy křepčí za hulákání "ALAH AGBAR"..... A jaké je poučení?

A. je dobré učit se korán a svoji partnerku a dceru nosit burku, brzy to bude třeba  B. s úsměvem osla zatleskat EU za to, že bude (jak po incidentu deklarovala) ještě víc podporovat palestince-tj. financovat tajno válku proti Izraeli, protože pomoc se nakonec promění na zbraně a trhaviny v rukách Fatahu a Alkaidy , pikantní je, dyž nejmiltantnější terorisé, za peníze EU nakonec zabijí v Evropských městech pár evropanů. C nakonec je zde optimistický pohled na Turecku, vítej v EU!

0/0
6.6.2010 14:06

Augusta

Re: Je to moc pěkné, EU pracuje jako největší

R^

0/0
6.6.2010 21:07

John Coffey II

+++++

Rozhorceny Predstaviteli, byl jsi nekdy v Izraeli, nebo sve nazory utvaris na zaklade evropskych medii? :-)

0/0
6.6.2010 13:13





Najdete na iDNES.cz