Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lékař musí léčit líp, ne víc, říká kandidát VV na ministra zdravotnictví

Sepsal zdravotnický program Věcí veřejných, a pokud strana dostane resort zdravotnictví, stane se ministrem. Úřadu, v jehož čele nikdo nevydržel celé volební období. "Je jednodušší dohodnout se, jestli máme vyslat vojáky do Afghánistánu, než jestli máme platit třicetikorunový poplatek," říká lékař Martin Jan Stránský.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pesbes

Třicetikorunový poplatek

u praktického lékaře je zhůvěřilost - moje 86letá tchyně praktika vůbec nenavštěvuje, protože chodí ke kardiologovi, kde platí 30 Kč, ale přesto praktik za ni dostává měsíčně 170 Kč kapitační platbu. Za co tedy praktik dostává tyto prachy, za nic.

0/0
6.6.2010 22:38

SvatyAntonin

Re: Třicetikorunový poplatek

Za to, že v případě nemoci ji bude muset třeba navštěvovat i doma. Lépe platit a nepotřebovat to. Na jiných zase prodělá. Nebo chcete tu tchyni už poslat na věčnost?V

0/0
7.6.2010 7:56

Eldi

Re: Třicetikorunový poplatek

a nejsou tak duchodci osvobozeni od poplatku?

0/0
7.6.2010 16:56

..Ahaman.

Tohle je ten týpek,

který chtěl Klause prohlásit za nesvéprávného kvůli podpisu Lisabonské smlouvy. Tihle do vlády nepatří.:-P

0/0
6.6.2010 16:52

sir Humphrey 001

Re: Tohle je ten týpek,

já bych řek kam patří,ale mám málo životů

0/0
6.6.2010 19:14

Jan Vrana

Aktivista

Martin Jan Stransky je lekarem az na druhem miste. Manazer neni tez, nedokazal uridit ani casopis. Hlavni obor jeho cinnosti by sel shrnout pod eufemisticky nazev "aktivista".Tedy neco jako ta sebranka, co nedavno provokovala Israel. Aktiviste patri na ulici nabo privazat ke kominum elektraren. Rozhodne by se nemeli uchazet o ministerske posty. Na ministerstva patri profesionalove.  

0/0
6.6.2010 16:38

zeolit

MUDr. Stránského za ministra zdravotnictví

ne, ne, né! Ty, ty, tý! To by mi zkazilo radost nad výsledkem voleb...[>-]:-(

0/0
6.6.2010 15:55

sir Humphrey 001

Diplom MuDr získal na Grenadě za tehdejší bolševické

diktatury...

Takže žádný dochtor z USA :-P

0/0
6.6.2010 12:56

zeolit

Re: Diplom MuDr získal na Grenadě za tehdejší bolševické

!?

0/0
6.6.2010 13:00

sir Humphrey 001

Re: Diplom MuDr získal na Grenadě za tehdejší bolševické

http://cs.wikipedia.org/wiki/Martin_Jan_Str%C3%A1nsk%C3%BD

0/0
6.6.2010 13:09

xprim01

Definice standardu

Definice standardu rozhodně není nic jednoduchého. Dokonce v současném systému státem hrazených léků jsou evidentní nesmysly. Problém je, že management často vystupuje sám bez odborné konzultace lékařů. Ředitel VZP je dnes polobůh. Rv

0/0
6.6.2010 12:54

hlnocd5

2patella

Jsem z rodiny ve ktere jsou tri lekari. Vsichni jsou pod nebo tesne nad 30let a kazdy si jiz prosel zalobou za zanedbani pece. Vzdy se jednalo o naproste nesmysle, jako ze pani po te co ji sesili nohu (12stehu) sla kydat hnus, pichla se vidlema do rany a dostala nakou plisen ci co. Podivej se do novin, na clanky, kolik lidi zalovalo lekare, protoze jim nekdo umrel. Lekari se premirou vysetreni brani. Lepsi poslat cloveka na dve vysetreni navic, nez potom celit zalobe za zanedbani pece.

0/0
6.6.2010 11:15

demark

Re: 2patella

...sla kydat hnus... jo tak tyhle případy osobně znám (nejsem doktor). Takových kret.nů co si nejdřív sami ublíží a pak si stěžují je spousta.

Ale já mám jiný příklad: manželka ležela v nemocnici kde jí, že nesmí dostávat určitá analgetika - je na ně alergicá a měla po nich šílené reakce. Následně šla do jiné (fakultní) nemocnice na operaci páteře. V průvodní zprávě měla tučně červeně napsáno, že nesmí dostat tento druh analgetik. Co si myslíte, že jí pan doktor naodrinoval po operaci? Jasně, že ta analgetika, která byla ve zprávě, že na ně měla silnou alergickou reakci. Všichni se divili, že tři dny po operaci, nejí, nepije, zvrací, dehydruje se a nemůže se ani pohnout. Až se zeptala, co jí dávají, bylo jasno. Nikdo se jí ani neomluvil. K čemu jsou tedy ty průvodní zprávy? Mimochodem na příjmu sestra přepisovala ony potíže (taky je červeně zvýraznila) s analgetiky do vlastní dokumentace.

0/0
7.6.2010 9:25

demark

Re: 2patella

...ležela v nemocnici kde jí zjistili, že nesmí....

0/0
7.6.2010 9:27

hlnocd5

Nechapu o cemto tato debata je

Velka cast lidi si zde stale mysli, ze penize vybranych na prislusnych danich pokryji naroky obyvatelstva na lekarskou peci. NESMYSL. Populace starne = vice nemoci. Veda postupuje = jsme schopni lecit vice nemoci a jsme schopni udrzet lidi dele pri zivote = vetsi naklady. K tomu pripoctete zneuzivani lekarske pece a naprosto nemyslici jedince, kteri nechapou, proc nemohou mit brufeny a podobne zadaco a jsme tam kde jsme.

0/0
6.6.2010 11:06

sir Humphrey 001

Trestní oznámení na Stránského

http://spiknutilekaru.wordpress.com/trestni-oznameni/

0/0
6.6.2010 11:02

chewbacca

Re: Trestní oznámení na Stránského

doufam ze soud naridi vypracovani expertniho psychiatrickeho posudku pro posouzeni dusevniho stavu Vaclava Klause. Znam nekolik psychiatru a temer vsichni se shoduji na tom, ze VK je psychicky nemocny clovek.

0/0
6.6.2010 11:05

hlnocd5

Re: Trestní oznámení na Stránského

a mohu se optat co jste v zivote dokazal vy (skola, prace, rodina) ze cloveka ktery je urcite vzdelanejsi nez vy uznacujete za dusevne choreho?

0/0
6.6.2010 11:07

chewbacca

Re: Trestní oznámení na Stránského

Vsadim se s tebou, ze VK neni vzdelanejsi nez ja.

0/0
6.6.2010 11:10

hlnocd5

Re: Trestní oznámení na Stránského

a proto je prof. ing. Vaclav Klaus CSc prezident a ty ustrceny kecal na idnes co :)

0/0
6.6.2010 11:12

chewbacca

Re: Trestní oznámení na Stránského

Pokud jde o mě, Klausova profesura má asi stejnou hodnotu jako Grossův doktorát. Docenatura a profesura jsou akademické hodnosti, které předpokládají aktivní pedagogickou a vědeckou činnost. Klaus se stal docentem v roce 1991, tedy v roce, kdy působil jako ministr financí, místopředseda federální vlády, zakládal ODS a připravoval ekonomickou reformu. Profesorem se stal v roce 1995, tedy v roce, kdy byl předsedou vlády. Návrh na jeho jmenování předkládal prezidentovi ministr školství, tedy přímý Klausův podřízený. Pokud někdy považuje takové akademické hodnosti za objektivnmě udělené, já tedy ne.

0/0
6.6.2010 11:13

hlnocd5

Re: Trestní oznámení na Stránského

tak todle je na delsi debatu na kterou nemam naladu ani cas. Nicmene by me zajimalo, jakou nemoc by jsi panu VK prisuzoval?

0/0
6.6.2010 11:17

chewbacca

Re: Trestní oznámení na Stránského

jeho zakladni diagnoza je celkem jista narcisticka porucha osobnosti

http://www.en-k.net/questions/otazka11_6.html

dale bych mu prisoudil syndrom mocenske zavislosti popsany v prednasce dr. Koukolika

http://www.blisty.cz/files/2010/02/23/koukolik_mm_powerpoint.zip (stoji za stahnuti a vyslechnuti)

0/0
6.6.2010 11:20

hlnocd5

Re: Trestní oznámení na Stránského

kazdy vrcholny politik je narcista a ta zavislost na moci.....no to uz jde tak nak s tim narcismem v ruce ne?

0/0
6.6.2010 11:22

chewbacca

Re: Trestní oznámení na Stránského

souhlasim ze mezi politiky je jich hodne. Klaus urcite neni sam. To stejne by se dalo rict i o jinych, treba Rathovi, Sarkozym a spouste jinych. Politik to je diagnoza sama o sobe.

0/0
6.6.2010 11:25

hlnocd5

Re: Trestní oznámení na Stránského

takze je to zcela v poradku, ze je VK ne zcela psychicky v prumeru.

0/0
6.6.2010 11:28

Paton

Re: Trestní oznámení na Stránského

Chewbacca z Vašeho vyjádření plyne jediné.Jste malý český Nobody.Každá nula se zlobí na jedničku že je za ní.Naučte se s tím žít!

0/0
6.6.2010 17:59

chewbacca

ano, uznavám, jsem nula, VK toho dokázal mnohem víc než já

Např. prodrat se na post prezidenta je jistě poměrně obtížný úkol, a na naší scéně zahrnuje spoustu špinavé práce, počínaje sliby komunistům a konče poslanci na poslední chvíli chybějícími či měnícími názor, nemluvě o přetvářce vůči vlastní straně - poslat ji do háje až poté, co se po jejích zádech vyšplhá nahoru. Také prosadit poměrně rychlou privatizaci, která v naší zemi pomohla vytvořit bezskurpulózní ekonomickou elitu, a dala světu nové slovo "tunelování", byl jistě nelehký úkol.

Otázkou ovšem je, zda to, co dokázal, bylo k užitku někomu jinému, než jemu samotnému. Můj názor (a nejsem rozhodně sám) je, že ne, a jeho celkový přínos politické kultuře i ekonomice naší země je záporný.

0/0
6.6.2010 18:04

sir Humphrey 001

Re: ano, uznavám, jsem nula, VK toho dokázal mnohem víc než já

Havel je hold šikula

0/0
6.6.2010 19:14

sir Humphrey 001

Re: Trestní oznámení na Stránského

většina těch psychiatrů je nemocných

0/0
6.6.2010 11:51

Paton

Re: Trestní oznámení na Stránského

To že znáte několik psychiatrů jako jejich pacient neznamená že byste neměl dostat pár paprikových klistýrů pro zklidnění Vašich bludů!

0/0
6.6.2010 18:04

chewbacca

Re: Trestní oznámení na Stránského

reakce jak z materske skoly.

0/0
6.6.2010 18:14

zeolit

Re: Trestní oznámení na Stránského

Sire, pochybuji, že kauza spiknutí lékařů proti prezidentovi se dostane před soud /což mě mrzí, protože něco tak ubohého by si zasloužilo veřejné odsouzení/.  Ale to, co tady tvrdí člověk pod nickem "chewbacca" ve svém příspěvku /11:05/, by mohlo stačit jako argument pro soud v občanskoprávním sporu.[>-]:-(

0/0
6.6.2010 12:48

sir Humphrey 001

Re: Trestní oznámení na Stránského

"ČLOVĚK"? To ses přeťuk, ne? 8-o;-D

0/0
6.6.2010 12:54

zeolit

Re: Trestní oznámení na Stránského

Sire, Chewbacca = Žvejkal, někdy nomen omen říká víc, než je na první pohled patrno...

0/0
6.6.2010 12:59

sir Humphrey 001

Re: Trestní oznámení na Stránského

aha

0/0
6.6.2010 19:15

myys

standard

Jak chce pan ministr vytvořit standardy, které se musí striktně dodržovat? Každý pacient i se stejnou diagnozou je přeci jiný (jinak reaguje na léčbu,jiný průběh nemoci....) a postupy jak léčit už přeci dávno existují. Pokud přeci jen něco takového uveřejní povede to k tomu,že pacienti se budou léčit sami, protože pokud by je chtěl lékař léčit jinak-třeba o 2 dny déle nebo iným lékem,budou si stěžovat a žalovat....

0/0
6.6.2010 10:37

hlnocd5

Re: standard

proboha clovece, jak dlouho se resi standardy??? Jak je mozne, ze jeste existuji lide, kteri nevedi co to znamena? Standard nijak nemeni postup lecby. Jenom rikam, na co mas ze zakona narok a co si musis doplati. Priklad: standard budou normlani brejle ze skla. Nadstandard budou umelohmotne. Chapes?

0/0
6.6.2010 11:09

xprim01

Re: standard

Tak jednoduché to rozhodně není.

0/0
6.6.2010 12:48

navsteva socialistu nesnasi

Protichripkova vakcinace v programu podle

zdravotnicke organizace je jasnym a zarnym prikladem toho, hjak to dopadne kdyz se socialista snazi obejit trzni zakonitosti. Socialista myslel ze je schopen rozhodovat lepe nez trh a proto nakoupil vakciny ktere se nakonec ukazali jako zcela zbytecne. Kdyby fungoval trh, vakcinu by nakoupil jen ten kdo na ni ma a navic jen v takovem mnozstvi, ktere bylo potreba v danou chvili a nikoliv do zasoby.

Do zdravotnictvi je nutne pustit volny trh, jinak fungovat nebude nikdy.

0/0
6.6.2010 10:35

diviznaT no.4

Spláchneme vakcíny proti prasečí chřipce do kanálu,

tím započneme reformu zdravotnictví. Za ODS váš Marek Šnajdr R^

0/0
6.6.2010 10:22

chewbacca

české zdravotnictví pod vládou pravice je Titanic

Kdo uteče vyhraje. !!

0/0
6.6.2010 8:55

cesilkoAprinc

Re: české zdravotnictví pod vládou pravice je Titanic

uz medici 4.roc pisi o mista mimo cr,na stazich si delaji kontakty.tohle nedopadne dobre:-(a kdyz vidim nektere nazory lidi,mam dojem,ze cesi jsou narod asocialnich dementu:-(:-(

0/0
6.6.2010 9:42

doktor_bota_2

Zemřel Ladislav Smoljak.

;-(

0/0
6.6.2010 8:52

Dennys

Re: Zemřel Ladislav Smoljak.

Take mne to mrzi. To bude asi (nejen) pro p.Sveraka rana.:-/

0/0
6.6.2010 8:52

sir Humphrey 001

Re: Zemřel Ladislav Smoljak.

;-(

0/0
6.6.2010 10:02

DaliborX

Kontrola

Nečetl jsem sice diskusi celou, ale nenašel jsem tu velmi jednoduchý recept, jak ušetřit. Zasílat lidem výpis toho, co za ně zdrav. pojišťovna uhradila- lékařům, za léky, za vyšetření atd.

0/0
6.6.2010 8:47

Dennys

Re: Kontrola

Dobry napad. Kdo by ti ty leky pak psal ??? ;-)

0/0
6.6.2010 8:55

cesilkoAprinc

Re: Kontrola

to taky neni cesta,ona zadna jednoducha neexistuje.ceske zdrav.je kockopes a megatunel mocnych

0/0
6.6.2010 8:57

chewbacca

Re: Kontrola

psano pred nekolika lety, ale porad trefne

http://dfens.chlast.cz/view.php?cisloclanku=2005091203

0/0
6.6.2010 9:00





Najdete na iDNES.cz