Diskuze

Začala letošní největší výluka tramvají v Praze. Dělníci zastavili provoz v Řepích

Prvním červnem začala v Praze největší letošní tramvajová výluka a jedna z největších komplikací pro cestující za poslední léta. Dělníci obsadili koleje mezi Motolem a Řepy, kde vydrží až do podzimu - konkrétně do začátku října.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F

Foton-x

8. 6. 2010 10:42
Zase ti dělníci ...

Tak dělnící obsadili už i koleje? Měly by ty extrémisty už konečně zakázat ...

0 0
možnosti
EJ

Fluffin

1. 6. 2010 16:39
snad to není taková tragédie....

zbytečná hysterie, každý strašil... dnes jsem jela ze stanice Blatiny (předposlední před konečnou), tramvají to trvalo 21 min. na Anděla. Jela jsem X9 do Vozovny motol, skoro hned jela 10 na Anděla. Přesný čas 22 min, takže jen o minutu delší.

Autobusy mají jezdit častěji než tramvaje, takže katastrofické scénáře pro ranní špičku se snad nepotvrdí ;-D

0 0
možnosti
HD

harius

2. 6. 2010 8:22
Re: snad to není taková tragédie....

No, já jel včera hodinu, nějak nejezdily ani busy ani tramvaje. Kolem 7.15

0 0
možnosti
HD

harius

1. 6. 2010 16:15
Ještě k té celkové opravě

Ona se totiž tahle celková oprava měla dělat víte kdy ? Před osmi lety !!!! Jenomže pak přišly povodně a od té doby se čekalo až do teď. Pamatuji doby, kdy tramvaj s divočejším řidičem stíhala trasu blatiny-anděl za 17 minut...ale to bylo naposledy když byl syn miminko, takže před 16ti lety. Jak už tu zaznělo, zázrak, že se něco nestalo. Doufám, že zase někdo nafotí ty děsné kaverny pod panely v kopci z Řep do Motola, co vymlela voda...při poslední velké opravě někdy v roce 1 tam byly díry, že by se do nich vešlo auto.

0 0
možnosti
I

ingchemik

1. 6. 2010 15:46
Esko

Možná trochu od věci, ale nějak mi nedocházelo, proč právě trať 122 je mimo systém Eska (alespoň úsek Zličín - Hostivice s pravidelnou dopravou). Teď je otázka, jestli linka S65 je jen dočasná, nebo na delší období (byť s nižší frekvencí spojů po dokončení oprav tram trati).

0 0
možnosti
HD

harius

1. 6. 2010 15:25
Fakt bezva..

Jen je ten vlak na úplný výkal, protože jezdí jen v celou a v půl, v celou vodím dceru do školky a v půl přijedu pozdě do práce, potřebuji jet v 7.15.

180ka je k ničemu, protože kolem hotelu Pyramida jede do Dejvic ve špičce 55 minut až hodinu.

164 a 225 jezdí jeden za dva dny a slíbená posila bude až od července. Snad, možná. Dokonce snad byla v úvaze spešl bus linka do Stodůlek na metro, doufám že jí udělají, protože to je to jediné, co náš řepáky opravdu zachrání.

0 0
možnosti

Martin Šubrt

1. 6. 2010 15:38
Re: Fakt bezva..

Tak v červnu snad stačí bus X-9 z Řep k vozovně Motol, kde ještě jezdí linky 9 a 10... Náhradní bus 725 Řepy - Blatiny - Slánská - Bílý Beránek - Stodůlky pojede od 1.7. do 1.9. až bude zavřen celý úsek Řepy - Anděl a harcovat se busem X-9 až k Andělu by byl nepěkný zážitek... X-9 pak bude především pro obsluhu okolí Plzeňské. Vlak je jen kuriozita, to je jako poslat jednou za půl hodiny do řep jednu tramvajovou soupravu :-).

Podrobnosti na celé léto zde: http://www.prazsketramvaje.cz/trasylinek/20100601_20100930-celek.pdf

0 0
možnosti
H

Haui1

1. 6. 2010 15:17
Může mi nějaký češtinář vysvětlit,

podle jakého vzoru se skloňují Řepy?

0 0
možnosti
U

unbreakable..debater

1. 6. 2010 15:36
Re: Může mi nějaký češtinář vysvětlit,

http://img451.imageshack.us/i/resizeofsejmout1ze.jpg/

0 0
možnosti
RD

WebFilozof

1. 6. 2010 14:05
Informační leták jak noha.

Nějak tam chybí hlavní spojení sídliště -180. Uznávám, že lidé ji

obvykle znají, ale přece jen - vynechat nejpoužitelnější věc...

0 0
možnosti
U

unbreakable..debater

1. 6. 2010 14:10
Re: Informační leták jak noha.

Vzhledem ke kapacitě je evidentní, proč se prosazuje varianta náhradní vlakové dopravy, že? ;-D

0 0
možnosti
MK

Tom Hagen

1. 6. 2010 13:26
No co

Někdy se to udělat musí.

0 0
možnosti
J

Jinotaj

1. 6. 2010 13:26
Ta traď Anděl-Řepy je pěkně stará

Stavěla se někdy v r.78, soplu s rekonstrukcí ulice Plzeňská (před ní se jezdilo po Plzeňské v úseku Anděl-Košíře obousměrně). Byla to tenkrát ještě větší akce než teď, mj. se musela postavit provizorní jednokolejka z Vypichu k vozovně v Motole. Ten příšerný stav má na svědomí tehdejší nevhodná technologie pokládání kolejí do panelů (maďarský nápad). Stačilo pár zim a panely se boulily a drolily. Teď by ty koleje měly být  na klasickém štěrkovém podloží, proto ta trať snad vydrží bez oprav už déle než jen 30 let ....

0 0
možnosti
U

unbreakable..debater

1. 6. 2010 14:09
Re: Ta traď Anděl-Řepy je pěkně stará

Konečně někdo, kdo tomu rozumí. R^ Už mi začínalo být blbě z těch remcalů. BKV panely jsou důvodem, proč je většina tratí neustále rozkopaná a rozbitá. Jakmile se trať položí do pražců, hned je na mnoho let pokoj. Udělali to tak u Sazka Areny a od té doby na trať nemuseli sáhnout (7-8 let). R^ Stačí běžná údržba.

0 0
možnosti
UB

Chytracisko

1. 6. 2010 13:24
šak to do řep rozkopávaj co dva roky

a výsledek žádnej

0 0
možnosti
TV

Tomi480

1. 6. 2010 14:09
Re: šak to do řep rozkopávaj co dva roky

protože až do teď to jen záplatovali.

0 0
možnosti