Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tlustých dětí v Praze přibývá, mohou za to také nebezpečné silnice

Zdá se, že pražské děti se řídí heslem "ať jsme tlustí na tři prsty". Za posledních čtrnáct let se počet obézních dětí zdvojnásobil. Podle obezitologů má každé desáté dítě nadváhu a jejich počet roste. Je to prý i tím, že ve městě nemají dostatek míst, kde trávit volný čas.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pilinazlenina

nebezpečné nejsou ani tak silnice

jako feťáci a jiná multikulti obohacení. Pouštět děti ven je o strach.

0/0
28.6.2010 22:07

KarelV

Letos

se k příčinám navíc ještě přidá trvale deštivé počasí ... :-/

0/0
2.6.2010 8:45

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

protože jsou líný jak pras***

0/0
31.5.2010 16:00

babacek

Obezita

Proti obezitě se dá bránit jedině tak, že bude hodně jíst aby jste byli silní a mohli se jí ubránit. ;-D

0/0
30.5.2010 13:57

nekdoosmdesatyšesty

Zelená propaganda

Zelená propaganda došla už tak daleko, že je schopna na silnice a auta hodit vinu i za líný tlustý děti, no máme se na co těšit. Ještěže se teď SZ nedostala do sněmovny:-P

0/0
30.5.2010 12:01

Andrax

za hubene muzou taky silnice?

nebo Cinani nebo  Lenin nebo ODS nebo kapitalismus nebo Arabove nebo....... dalsi chybejici si sami doplnte

0/0
29.5.2010 14:38

lost

praha je někdy velmi nebezpečná

zvláště, změní li se klidná čtvrť v objížďkovou zónu, kde se šoféři chovají jako na dobytém území- P6 okolí tř.Milady Horákové...!!

0/0
29.5.2010 13:32

Elik.7

za vše můžou silnice?

silnice za obezitu nemůžou, ukažme prstem na rodiče, nezájem o zdravé stravování a lenost dětí... já hlídám dvě neteře a hřišť je dost, parky a lesy kousek a jejich mamina se zajímá o zdravou výživu a necpe je fastfood jídlem... Ale když ma hřišti stokilová mamina vytáhne kus koláče a dá to holčičce, která vypadá jak sud do ruky, ta jen celou dobu sedí na trávě a ani se nehne a maminka jí pak řekne, že tlustý lidí jsou pěkný... Nezlobte se na mě, ale takový rodiče by zasloužili

0/0
29.5.2010 13:22

Elik.7

za vše můžou silnice?

0/0
29.5.2010 13:19

bullterrier.se.nesmeje@seznam.cz

S tím bezpečím je to fakt problém.

Už je to nějaký pátek, malá byla menší a byla s ostatními dětmi na hřišti (od baráku na něj vidím), když jsem si všiml, že je pozoruje takový divný týpek, ne zdejší. Dojdu za ním, ještě s rýčem, protože jsem před barákem ryl a říkám po našem "Ogare, co čučíš na ty naše děcka? Pádluj pryč, nebo ti zarazím do prdele tu násadu od rýče". A on změkčilým hlasem odpověděl "Božinku, ty lidi toho vždy naslibují a pak nic ...". Ale zdekoval se.Dřív jsme na takové pouštěli psy, ale dnes prý mají nějaká lidská práva a každý se jich zastává. Naštěstí na dědině policajt daleko.

0/0
29.5.2010 12:57

Vilém Hynek Jarmila

chybí příležitost pro nevýkonostní sport, pohybové aktivity

Mě organizovaný sport znechutili právě tělocvikáři a trenéři z TJ, kam jsem nějakou dobu chodil. Všechno magoři z FTVS, kteří naprosto neuměli pochopit, že se člověk chce hýbat, ale odmítá s někým soutěžit. To věčné hecování, řvaní, hysterické reakce na vítězství/prohru. Radši než se otravovat s těmahle lidma, jdu se proběhnout do lesa nebo v zimě na běžky. Sám.

Jak stát podporuje šance lidí si třeba o víkendu nebo v podvečer s dětma zablbnout, vyjít si na procházku, zakopat si s míčem atd.? Většinou není kde. A veškeré dotace schramstnou nějaké sportovní kluby, které pak svoje hřiště zavřou "jen pro členy".

0/0
29.5.2010 12:52

hany1

Re: chybí příležitost pro nevýkonostní sport, pohybové aktivity

Bydlím naproti školy. Je tam vybudované krásné hřiště. Otevřeno pro veřejnost a bývá prázdné.

0/0
29.5.2010 12:57

fixaman

Re: chybí příležitost pro nevýkonostní sport, pohybové aktivity

Pod to bych se podepsal ;-)

0/0
29.5.2010 13:00

net.Xtreme počtvrté

Re: chybí příležitost pro nevýkonostní sport, pohybové aktivity

Souhlas;-)

0/0
29.5.2010 13:02

isiss

Re: chybí příležitost pro nevýkonostní sport, pohybové aktivity

Souhlas jako by sportování bylo jen o olympijských medailích.

Stát platí obří stadióny otevřené pro pár profesionálů..

Zahrát si fotbálek,basket ,házenou, hokej pro neorganizované není kde...Děcka znají sporty jen z televize...

A ve sportovních organizacích jsou zvědaví jen na obratné a šikovné děti...

0/0
29.5.2010 13:02

net.Xtreme počtvrté

Re: chybí příležitost pro nevýkonostní sport, pohybové aktivity

Ono je kde, ale musíš si zaplatit...

0/0
29.5.2010 13:03

lombar

že sedí u pc?

Bez ovládání pc se neobejdou. Bez sportování ano. Společnost je tlačí do vysedávání

0/0
29.5.2010 12:44

ExpertNaVsechno

Re: že sedí u pc?

Kdepak, jsou to silnice. Vždyť to píšou na nejdůvěryhodnějším serveru.

0/0
28.6.2010 7:29

Ahasuerus

Problém

Myslím, že za to mohou nejenom rostoucí automobilová doprava, ale především to, že v Praze ubývají veřejná hřiště, kde by si děti mohly hrát. Pro úřad městské části je samozřejmě výnosnější prodat pozemek nějakému developeru pozemek, kde budou postaveny obytné domy, nežli daný pozemek zrekultivovat na park, hřiště apod...

0/0
29.5.2010 12:37

lombar

Re: Problém

A ikdyž dojde na rekultivaci ve sportoviště obvykle je tam celkem drahé vstupné takže se tam děti na normální hraní ani nedostanou, pokud nejsou vyloženě v nějakém sportovním kroužku

0/0
29.5.2010 12:43

Vilém Hynek Jarmila

Re: Problém

To není jen o prodeji pozemků. Ale pokud má radncie nebo ministerstvo někomu dát grant, daleko lépe se to dává nějaké organizaci, která se do soutěže přihlásí. A kdo dělá práci v tělovýchově? Tělocvikáři. A to jsou lidé, kteří si pod sportem vždycky představí to svoje organizované peklo a soutěž. Týmového ducha za každou cenu. Atd. A to si živíme z našich daní. Státní úředník sám od sebe žádnou činnost nevyvíjí. To je jádro pudla.

0/0
29.5.2010 12:56

hany1

Když jsem byla dítě

nikdy jsem nepřemýšlela nad tím co jím, kdy, kolik. Za školy jsem přišla po obědě domu, a hned rovnou do spížky pro kus chleba se sádlem a škvarky. Je ale také pravda, že už s tím chlebem a se švihadlem jsem šla ven. Pohybu bylo opravdu dost. A to, že se obezita svádí na nedostatek hřišť považuji za blbost. Je to jen lenost, popřípadě jiný styl života.

0/0
29.5.2010 12:36

net.Xtreme počtvrté

Re: Když jsem byla dítě

Spíš jiný styl života, jednak doma jsou děti víc v bezpečí druhak venku mají problém na vrstevníky narazit, protože už docela malé děti jsou věčně u televize a počítače...

0/0
29.5.2010 12:47

bijec1981

A včele průvodu jde....

kdo to je? Už ho poznávám, je to MIKI z ODS8-o

0/0
29.5.2010 12:34

Grande_Paulo

Vina rodičů

To by Pražáci museli zvednout zadek a s dětmi např. vyjet na kolo, ale oni ne, oni tráví víkendy v multikinech, na nákupech apod.

0/0
29.5.2010 12:30

Vilém Hynek Jarmila

Re: Vina rodičů

Ne všichni. Víkendový nákup neodsuzuju, přes týden není moc času, když člověk dělá od 9:00 do 20:00. Ale je dost lidí, který tam chodí strávit volný čas "s rodinou". Otázka je, jak tyhle lidi dostat z shopping centra do lesa...

0/0
29.5.2010 12:32

net.Xtreme počtvrté

Re: Vina rodičů

Imho je jedno, jestli se procházíš v lese nebo v shopping centru, jen to nesmíš zazdít třemi hamburgery;-)

0/0
29.5.2010 12:35

ivoš

Re: Vina rodičů

Není to jedno, není a není. A třeba mě kamenuj.

0/0
29.5.2010 12:39

net.Xtreme počtvrté

Re: Vina rodičů

Já bych rád, ale rozbil bych si monitor;-D

0/0
29.5.2010 12:45

Grande_Paulo

Re: Vina rodičů

Ono to je těžký, když se zelený plochy prodají developerům, nebo se v lese buduje golfové hřiště

0/0
29.5.2010 12:39

TClovek

Re: Vina rodičů

Holt se bude muset udelat shopping centrum uprostred lesa :-).

0/0
29.5.2010 14:08

triplexxx

Re: Vina rodičů

Ono se to bohuzel netyka jen prazaku. Ja si myslim,ze v tom hraje velkou roli i to, ze rodice maji o deti vetsi strach nez drive.

0/0
29.5.2010 12:35

ivoš

Re: Vina rodičů

JAko trojnásobný otec se jim ani nedivím.

0/0
29.5.2010 12:40

psychonaut

nojo

Prazaci, ti musi mit vzdycky neco extra Rv

0/0
29.5.2010 12:27

Ahasuerus

Re: nojo

Závist je hrozná věc.

0/0
29.5.2010 12:30

psychonaut

Re: nojo

Na venkove vladne hlas a Prazaci samym blahobytem tloustnou. Nehlede na to, ze jejich bohatstvi pochazi z vykoristovani toho venkova.

0/0
29.5.2010 12:32

net.Xtreme počtvrté

Re: nojo

;-D;-D;-D

Ty mě vždy dokážeš pobavit

0/0
29.5.2010 12:34

Ahasuerus

Re: nojo

Co myslíte tím, že na venkově vládne hlas?

0/0
29.5.2010 12:42

bullterrier.se.nesmeje@seznam.cz

Re: nojo

asi myslel hlad. ;-)

0/0
29.5.2010 12:52

hromo.bití

pěkné ilustrační foto

dle všech pravidel politicko korektní informovanosti občanů a rámci multikulturní ideoligie nyní všichni vědí, že Praha se nachází jen kousek od Hanoie.

0/0
29.5.2010 12:25

Vilém Hynek Jarmila

dotace do sportu jdou jen organizacím

A není to tak náhodou tím, že veškerá podpora sportu znamená dotace sportovních svazů? Mnohamilionová dotace fotbalovému klubu znamená podpora tak dvaceti, třiceti klukům. Dětí jsou tisíce!!! Jenže ona je podpora výkonostního organizovaného sportu daleko snadnější a víc vidět než toho nevýkonostního. Problém ale je v tom, že se lidi nehýbou.

Osobně bych byl pro naprosté ukončení státní podpory výkonostnímu sportu. Každá rodina by dostala každoročně poukázku na čerpání sportovních služeb a zboží. Adresát za poukázku dostane pak od státu peníze. Je jedno, jestli to občan utratí za nové kolo, permanentku na vlek, fitko, bazén nebo tu poukázku dá tomu sportovnímu svazu, kam chodí Pepíček na fotbal.

0/0
29.5.2010 12:24

ivoš

Re: dotace do sportu jdou jen organizacím

Nesmysl. Dopadne to jak s emisními povolenkami, bude se s tím kšeftovat a získané peníze se prožerou ve fastfoodu.

0/0
29.5.2010 12:31

Vilém Hynek Jarmila

Re: dotace do sportu jdou jen organizacím

Když všichni dostanou voucher a koupí zboží, které pak prodají, na trhu bude přebytek a ceny půjdou dolů. A pokud někdo bude chtít prodat pod cenou voucher? No dobře, ale někomu, kdo to využije dvojnásob. Navíc lidi dostanou 1.impuls, že by se měli hýbat 2. sportovní svazy motivaci lidi oslovovat

0/0
29.5.2010 12:35

Ubaram

Re: dotace do sportu jdou jen organizacím

Jsem jednoznačně proti tomu, aby mi kdokoli šahal do peněženky. Já si svoje peníze za sport rád utratím, opravdu nemám nejmenší zájem aby mi stát zas hrabal v peněžence a zas sebral něco navíc, a za sebrané peníze vyráběl další úředníčky, co by pak vyráběli tunely s poukázkama aby to ve výsledku dorazilo k lidem co sportovat nechtějí, a ti to zas složitě načerno měnili zpět na peníze.

0/0
29.5.2010 12:36

Vilém Hynek Jarmila

Re: dotace do sportu jdou jen organizacím

Daně by větší nebyly. Jen říkám, že z našich daní jsou naprosto nesmyslně podporované sportovní kluby, kde sportuje (vrcholově) hrstka lidí. Říkám dát všem trochu a vrcholový sport ať si sežene sponzory.

0/0
29.5.2010 12:44

misticjoe

echm...

Jako umim číst - vím, že je tam napsáno ilustrační foto. Ale proč tam je probůh asiat, když se píše o Praze? To je jako v jedné nejmenované reklamně, kde maminka je bílá jak zeď, tatínek černej a dítě jasnej japončík... Mno... Tolik k nekorektnosti.

Jinak v obezitě smráďat hledat auta? To zas mají dneska Pražské slípkomatky vycházky? Proč své dítko nepřihlásí do nějakého sportovního kroužku? Proč ho cpou "zdravými" margaríny k snídani a jako zákusek mu dají cornflakes (včetně všech derivací). Proč mu nedají místo Brmlíka rohlík s rajčetem? A co happy family návštěvy ve fastfoodech? Já vám řeknu v čem je problém - ve stravování. Pro moderní a úspěšnou matku je lepší hodit hranolky nebo krokety do friťáku a k tomu vybrat nějaký další polotovar jako přílohu. Smrádě stejně sežere jen ty hranolky s kopou tatarky, čili není důležité nad tím polotovarem přemýšlet.

0/0
29.5.2010 12:23

net.Xtreme počtvrté

Re: echm...

Tak mně rohlík přijde horší než corn flakey, jinak děcka moc žerou a mají málo pohybu...Otázkou je, zda ho tak moc potřebují.

0/0
29.5.2010 12:25

misticjoe

Re: echm...

Tobě přijde rohlík s rajčetem horší, než cornflakes s tunou cukru a mlíkem? To máš v hlavě asi trochu pomotané, ne?

0/0
29.5.2010 12:29

net.Xtreme počtvrté

Re: echm...

A proč by se tam měla dávat tuna cukru a jinak jo tučný rohlák s margarínem sýrem a rajčetem je horší.

0/0
29.5.2010 12:33

misticjoe

Re: echm...

Tak pokud bys uměl číst, zjistil bys, že margaríny jsem odsoudil mezi prvními. A kdybys byl někdy pořádně vyšťavenej, tak bys věděl, jak takový suchý rohlík s rajčetem dobře chutná. Pokud by ti špatně klouzal do těla, tak snad ještě vyrábí máslo, ne?

0/0
29.5.2010 12:36





Najdete na iDNES.cz