Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: K volbám půjdu, ale bude to, jako bych nešel. Moc už je totiž zcela nečitelná

V přemíře nicotností, jež se valí na bezbranné potenciální voliče, zaniká či spíše vůbec nevyvstává otázka, zda je vůbec občansky a lidsky únosné jít k volbám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Robert E.Lee

Lepší,když někdo nevolí

Je dobře,že jste nebyl volit.Jste intelektuál a tudíž nerozumíte vůbec ničemu.;-)Praktická práce,když si musíte poradit s přírodou,technikou či jiným praktickým problémem Vám dodá zkušenost i sebevědomí a naučí Vás nepodléhat manipulacím.Hodně mi pomohlo 16 let v podzemí(uran).Tam Vás příroda řeší "máte na to,nemáte na to".Když na to nemáte a neodejdete včas,skončíte jako mrzák,nebo mrtvola.Je to poněkud surové,ale příroda je taková,politicky nekorektní.To je vůbec vynález,ta politická korektnost.Něco se změní,když tomu budu říkat jinak.Změní se houby,jen se v tom ztratím sám.:-/

0/0
6.6.2010 11:05

Magumi

Ale

Předpokládám, že tenhle článek bude velmi populární, protože dělí svět podle tradičního vzorce na MY a ONI, kde my jsme ti hodní a utlačovaní a oni jsou ti zlí a zkorumpovaní. Oni se na nás dohodli a my ve své čistotě a nevinnosti nic nezmůžeme, ledaže bychom se přidali na druhou stranu. Oni jsou neviditelní, všudypřítomní a všemocní, takže se proti nim nemůžeme bránit, neboť vše důležité se děje v skrytu.

Ve skutečnosti je svět mnohem složitější.

0/0
31.5.2010 9:50

asphaltpress

lidovky.cz

29. května 2010  18:37

O podobě nové vlády se vyjednává v pražských Žlutých

lázních. Na večírek vlivové skupiny pražské ODS kolem podnikatele Romana

Janouška a Tomáše Hrdličky už dorazil volební manažer Věcí veřejných

Vít Bárta a osobní přítel Miroslava Kalouska - zbrojař Richard Háva. ;-(

0/0
29.5.2010 19:14

Robert E.Lee

Re: lidovky.cz

Oni si přivedou kamarády!!To je děs.Já,když někam jdu,si zásadně s sebou beru nepřátele a vůbec ty,co mně nemůžou ani cítit.

0/0
6.6.2010 11:34

Tholdrin

Lítost

Když jsem četl článek... přišlo mi to dokonale ironické, že sám vlastně poukazuje na sebe. Že je zde skryté vodítko jak ven z jeho depresivní pasti kde nám předkládá vše jako marné neb nic nezměníme. Ovšem na základě toho jak sám hovoří o paranoie etc.. připomněl mi to jak snadno jsou noviny manipulovatelné tím, že jsou to soukromé subjekty placené často z inzerce a v mnoha případech vlastněné bohatými a politicky aktivními majiteli. Jejich nezávislost sama o sobě je vidět v deformaci informací, přístupu k nim atd na základě toho co se "prodá", co je v kurzu a samozřejmě na základě interních směrnic a požadavků.

Depresivní článek o tom jak volit nejen, že nemá smysl ale že je to dokonce s morálkou neslučitelné vypadá jako by padl na objednávku velkých stran, kterým díky přepočítávání hlasů každý volič, který nepřijde volit nahrává. Nevolit je nesmysl protože i váš hlas, právě ten který nepoužijete, má vliv.

Podporujme nezkorumpované strany, nevytvořené uměle, skutečně nové!

0/0
27.5.2010 22:11

Robert E.Lee

Re: Lítost

Autor článku mi trochu připomíná bratránka,který se ve svých 11 letech usnesl,že nic nemá cenu neboť Slunce stejně vyhasne.

Souhlasím s Vámi.

0/0
6.6.2010 11:40

body a neklid

Vynikající článek

Něco takového si počíst na iDnes je příjemné překvapení, čekal bych to spíš na intelektuálnějších stránkách - i když redakce to pěkně domršila - a tím podpořila vlastně i obsah článku - těma osmi tvářema :-/ Média a průzkumy, to je to co konzervuje stav politiky v ČR. A inteligence lidí, která nedovolní prohlédnout stále znovu a znovu vytahovaný argument velkých stran o "propadnutí" hlasů pro "malé" strany :-/

Nevěříce ve volební úspěch dialekticky vhodím volební lístek č. 25 :-/

0/0
27.5.2010 21:31

J. K.

Osm stran z obrázku

Znamená to tedy, že jiné strany šanci nemají? A podle čeho se to pozná? Jsou snad zakázány? Nikdo pro ně nevytiskl volební lístky? Přestaňte s tou demagogií !!

0/0
27.5.2010 20:22

neníkoncebezzačátku

mno

Jak jsem si ten Váš článek četl, potvrdil jste mi moje myšlenky. Jen bych je nebyl schopen nikdy takto formulovat. Bezmoc, dovolím si říci v celém světě, dosáhla obludných parametrů. Světu vládnou hloupí skrze své, sice vcelku chytré, ale prohnilé zástupce. Nicméně k volbám půjdu, už jen proto, že jsem ještě neměl tu možnost ovlivnit chod státu. Bohužel jak říkáte, jde jen o iluzi. Taková mediální hra na voliče a myš.

0/0
27.5.2010 15:25

J. K.

Re: mno

Budu volit Svobodné, žádnou bezmoc necítím, program mi sedí, lidsky mi strana rovněž sedne. Brek nad současnou situací je jen neschopnost a výmluva.

0/0
27.5.2010 20:44

Robert E.Lee

Re: mno

R^R^R^

0/0
6.6.2010 14:34

sarumánek

typický Orwell

Román 1984 není o moci politiky, ale o moci médií. Proto hraje hlavní roli televizor, který ovládá společnost. Veškeré informace o politice máme skrze média. Pokud mi naznačují, že politika je plná špíny, věřím tomu. Pokud napíší, že politik XY a podnikatel AB spolu kují pikle, věřím tomu. Pokud napíší, že nějaká zakázka zavání korupcí, věřím tomu. Všimněte si: samé negativní zprávy. Tak český novinář pochopil své hledání grálu - odhalit české Watergate. Všimněte si podruhé: nic se neprokázalo, vždy chyběly důkazy, které by obstály u soudu. Všimněte si potřetí: lidé přesto věří všemu v novinách i bez důkazů, takže kdo je v médiích označen za vinného, je prostě vinen. Takže autore - za vaše znechucení nemohou politici, ale novináři. Jste zhnusen, protože vás zhnusili. A zhnusili vás proto, že to víc sype, národ miluje Blesk a seriózní inormace ho nezajímají. Politik se odpovídá vám, novinář nikomu. Jsme prostě ovečky a bečíme tak, jak chtějí média, náš pastýř.

0/0
27.5.2010 14:58

farářskej

Re: typický Orwell

No dobře, s tou mediokaracií máte pravdu. Ale Orwella si raději přečtěte znovu, unikl vám smysl...

0/0
27.5.2010 21:29

farářskej

Re: typický Orwell

mediokracií, samozřejmě... rychlé prsty.

0/0
27.5.2010 21:29

Robert E.Lee

Re: typický Orwell

Dívat se,učit z prožitého a mediokracie Vám může políbit šos.

0/0
6.6.2010 14:37

145 koní

Tomáš Sedláček

Proč jít volit.

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/tomas-sedlacek.php?itemid=9934

0/0
27.5.2010 14:44

helmutovka

Souhlas

Vazeny pane, po dlouhe dobe jsem cetl prispevek/clanek, ktery me zaujal a mohu rici, ze s Vasimi nazory na stav spolecnosti zcela souhlasim. Jelikoz jsem se nedavno vratil z dlouhodobeho pobytu v opravdove demokraticke zemi, mam jeste urcity optimismus presvedcovat obcany, aby volili male nove strany, i kdyz bohuzel musim rici, ze proti vetsine socialne ladenych lidi, kteri si opravdu mysli, ze volby v CR jsou demoktraticke, se bojuje velice ztezi. Bohuzel cesky narod neni spolecensky  na urovni vyspelych zemi, takze jsem kazdym dnem vetsi pesimista.

0/0
27.5.2010 14:41

FKus

Re: Souhlas

Volby jsou demokratické, to bych nezpochybňoval. Jenže diskutabilní je výsledek, tedy jestli  ta množina zvolených politiků může nebo je-li ochotna/schopna něco změnit. A z toho plyne ten volební nihilizmus. Ale vážený pane, jste Čech a máte jistou odpovědnost vůči svému národu, tak hledejte řešení. Řeči, že jsme občané nevyspělí je velmi zjednodušené, ba až vulgární. Je to to samé, jako když jsme si za komunistů mysleli, že jsme něco více, že jsme národ masarykův se zlatými ručičkami.  Mně se líbí, jak někdo, kdo je pár měsíců či let v zahraničí je moudřejší než ti doma. Vezměte si příklad z takových velikánů jako byl Pavel Tigrid, J. A. Komenský aj., kteří by nikdy taková slova nevyřkli. A málo platné, tam, kde jste byl, jste byl pořád cizincem a jemným nuancím stejně nerozumíte. A já také vím, o čem mluvím. Ale jinak nic ve zlém.

0/0
28.5.2010 10:40

Bangou diskriminovaný bílý

Já k volbám půjdu

A budu volit ČSSD. Ne proto, že bych věřil jejich programu, ani proto, že bych jim fandil, ale doufám v lepší časy.

Už jsem dávno vyrostl z domněnky, že volbami něco změním. Ale teď, když se naskytla šance na státní bankrot, si ji vyrvat nenechám. Dám svůj hlas ČSSD a budu doufat, že do pár let stát zkrachuje a nastoupí vláda nestranných úředníků dosazených Bruselem.

Horší, než současný stav, to může být jen velice těžko.

0/0
27.5.2010 14:38

helmutovka

Re: Já k volbám půjdu

Ano, v podstate je to take reseni, ja jsem pro volb malych pravicovych stran (Svobodni), volba CSSD je ale mnohem lepsi nez volba ODS, jelikoz alespon zemi dovede drive ke krachu a muze se to tady konecne trochu vycistit.

0/0
27.5.2010 14:45

J. K.

Re: Já k volbám půjdu

Souhlas. Jak s volbou Svobodných tak s úvahou o volbě ČSSD

0/0
27.5.2010 20:24

sarumánek

Re: Já k volbám půjdu

Ano, to je dlouhodobý cíl médií, ovládaných zahraničním kapitálem - maximálně oslabit moc českých politiků a dosadit nám moc evropskou.

0/0
27.5.2010 15:00

Atomas

Re: Já k volbám půjdu

Ano děláš dobře, alespoň ti zruší poplatky u lékaře. Že se zasadili o povinné přidávání biosr@ček do paliva a tím ti ho zdraží ( v důsledku nejen palivo, ale i zboží a služby) ti patrně nevadí. Já budu volit toho, kdo hájí moje zájmy...

0/0
27.5.2010 15:22

B a n g a je nepovolene slovo II

Re: Já k volbám půjdu

Zdá se, že význam slova ironie ti zůstal utajen, což?

0/0
27.5.2010 15:33

u nás v kocourkově

jízda na cizím špeku je pěkná věc ....

maže to a sviští se .... když špek dojde přichází realita a pro mnoho jezdců krutá realita ... politické strany jsou spíš reprezentanti té které podnikatelské skupiny a státní aparát funguje návazně ve stylu když máš razítko urvi co můžeš ... všude rozhodují jen peníze a chtíč vládnout ... člověka tam není vidět ...

0/0
27.5.2010 14:36

martinnike

Osm nevolitelných

Předvýběr, který nám udělala Krakatice, je opravdu nevolitelný. Těch osm vyvolených, které vidíme denně na obrazovkách a v médiích, je možné volit pouze systémem menšího zla. Jsou nám zatajovány ostatní politické strany, které by dokázaly zamíchat s výsledky těchto voleb. Mám na mysli především Suverenitu blok Jany Bobošíkové, která se před necelým rokem v Evropských volbách stala pátým nejsilnějším politickým subjektem v naší zemi. Je mi velice líto, že tato cenzura je uplatňována i na idnesu. Přesto věřím, že se lidé nenechají odradit a půjdou volit Suverenitu. Před necelým rokem jich bylo více než 100000!!!

0/0
27.5.2010 14:35





Najdete na iDNES.cz