Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Praha zakáže automaty v hospodách, hostinští se bouří

Hlavní město chystá přísnou vyhlášku, která zakáže hrací automaty v restauracích. Ty mají z podniků mizet od začátku příštího roku, ale už nyní se hospodští bojí o své živobytí. Automaty jim slušně vydělávají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vozova.hradba

automaty

Ja bych povolil jen automaty mestske, ktere by byly umistene idealne hnedka vedle socialky - at s tim nemusi moc daleko a penizky by proste nahazeli zpatky mestu.

Navic: Pokud nekdo provozuje hospodu a neni ji bez automatu schopen provozovat dal, tak takova hospoda asi za moc stejne nestoji...

0/0
27.5.2010 16:29

MassaBob

SPRAVNE

Ziji v zahranici a tam je vse regulovano... automaty jen v specialnich kasinech, zadne porno ve stancich, zadny alkohol a cigarety mladistvym (ne jako u nas) atd.... Prijedte nekdy na Hlavni nadrazi do Prahy a co uvidte opily 15 lety deti, blikajici automaty, a porno casopisy za prosklenymi okynky trafik -  je to pro ostudu.. ani nemluvim o nakladech na lecbu zavislych vseho druhu

0/0
27.5.2010 11:40

Úplně obyčejný

Re: SPRAVNE

Máš pravdu, v tomhle jsme oproti jiným státům hodně pozadu.Na "Hlaváku" je situace opravdu tristní, člověk by čekal, že tam někde budou i automaty na jointy... :-/

0/0
27.5.2010 13:40

sweetdreams

Re: SPRAVNE

MassaBob,to zijes v Severni Korei nebo v nejakem muslimskem state?

0/0
27.5.2010 22:09

hlnocd5

A za par let

zakazeme v hospodach pivo, protoze to nici zdravi, pak zakazeme extremni sporty, pak zakazeme vsechny sporty, za cas prestaneme davat lidem penize, ale budou se dostava jen poukazy na jidlo, aby si nahodou nekdo nekoupil neco co se statu nelibi

0/0
27.5.2010 11:09

MassaBob

Re: A za par let

a nebo obracene... povolit pervitin, live porno . .at si lidi uzijou ty jsi jelito...

0/0
27.5.2010 11:36

p555

opruz

Priznam se, kdyz jdu do restaurace nebo hospody, tak tam jdu na jidla nebo na pivo... a kdyz z kouta neco stale pipa, blika a hluci tak mne to pekne otravuje...

takze klidne zakazat...

0/0
27.5.2010 9:46

hlnocd5

Re: opruz

me zase votravuji lide, kteri maji pocit, ze maji nake pravo nekomu kecat do podnikani.

0/0
27.5.2010 11:09

vKrieg

Re: opruz

Asi tak, pokud se člověk neumí ovládnout ať nikam neleze a sedí doma na zadku.

0/0
27.5.2010 12:21

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

Re: opruz

no jasně, "svoboda podnikání", okrádat pomocí psychické úchylka a ani z toho neplatit daně, no a ještě si i mastit kapsu na předraženým žrádle

0/0
27.5.2010 15:51

vozova.hradba

Re: opruz

Takze taky nalivas skolakum a druhacky pronajimas monterum za kilo na hodinu? Nebo todle "omezovani podnikani" te nestve? Kde je ta hranice a kdo ji ma urcit?

0/0
27.5.2010 16:30

neníkoncebezzačátku

automaty

Tak spolecenska nebezpecnost je mensi, ale podnikatele to polozi, tak jak? :D

0/0
26.5.2010 17:00

vozova.hradba

Re: automaty

Kdo stavi byznys jen na automatech je stejne pro spolecnost nepotrebny a pokud hospodsky neuzivi hospodu bez automatu, tak ta hospoda stejne za moc nejspis nestoji.

0/0
27.5.2010 16:32

Úplně obyčejný

Já bych...

...byl pro ještě přísnějsí postup v této věci. Mám za to, že by se mnou souhlasili lidé, kteří mají ze své rodiny zkušenost s tím, jaké to je, když ztroskotá život člověka závislého na automatech apod.

0/0
26.5.2010 15:45

papazian

Po dlouhé době dobrý nápad hodný následování

pro celou republiku. I když dříve Praha byla velmi horlivá v otevírání heren, tak nyní zdravý rozum tlačí k obratu. Tam, kde zdravý rozum měly i dříve, nemusí nyní dělat tak teatrální změny jako právě Praha. Přesto patří dík všem, kteří pochopili, že automaty do tradičních českých hospod nepatří. A pokud si hospoda nevydělá, tak jich sice bude méně, ale budou na úrovni. Ostatně pro páté nejbohatší region  EU, jak se dovídám z reklam ODS se divím, že nemáme i páté nejlepší platy v EU. Čím lepší je životní úroveň, tím menší zájem o hazard, tak snad tato nastoupená cesta je příslibem zlepšení i v této otázce.

0/0
26.5.2010 15:32

TRX

Ano toto je na první pohled chválihodné

Ale již nyní platí v Praze podobná vyhláškao tom jak která herna může provozovat VHP. Vyhláska v praxi znamená pouze...zaplatil si do správné kapsy...? Můžeš provozovat non stop. Nezaplatil? Nemůžeš provozovat a nikdo ti neřekne proč.Rv

0/0
26.5.2010 14:54

komentator-1

Re: Ano toto je na první pohled chválihodné

máte úplnou pravdu. Ono je to takové populistické. Hodně lidem v restauracích vadí, že je automaty ruší u jídla, pití, debaty. Místo aby šli jinam a tento důvod vysvětlili personálu, raději píšou všude možně a domáhají se regulace. Je to stejné, jako s kouřením. Proč zakazovat kouření? Označ povinně hospodu zvenčí tady se kouří a hrají automaty a zákazník se rozhodne, nekecej ale hostinskému do toho, jak to chce ve své hospodě mít.

0/0
26.5.2010 14:58

TRX

Re: Ano toto je na první pohled chválihodné

Děkuju. Konečně rozumný člověk.

0/0
26.5.2010 15:03

halagajda

Re: Ano toto je na první pohled chválihodné

R^

0/0
26.5.2010 15:05

l.g

Re: Ano toto je na první pohled chválihodné

Tohle by fungovalo pouze v případě, kdyby existovala nějaká hospoda bez automatů. Takhle jsou to jen alibistické řeči. O kouření platí to samé.

0/0
26.5.2010 15:44

Mysel

Re: Ano toto je na první pohled chválihodné

Ony nekuracke restaurace existuji: http://www.google.cz/#hl=cs&source=hp&q=nekuracka+restaurace+praha&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=ec3399fd8b54b8fe .

Obcas si vsimnu a snazim se tam nechodit...

0/0
26.5.2010 19:44

vozova.hradba

Re: Ano toto je na první pohled chválihodné

Vtipne. Praha 10: 6 nekurackych hospod, baru a kavaren; cili asi tak o dvacet min nez cukraren. Ano, nekuracke hospody existuji ale v zanedbatelem poctu, takze puvodni argument stale plati...

0/0
27.5.2010 16:36

TRX

Jak se přesvědčili v mnoha státech

Omezením hazardu pouze vzniknou černé herny které ovládá mafie a stát z nich nenmá peníze. Je potřeba stanovit pro všechny stejné podmínky. A nebo zrušit hazard jako celek. Ale zrušit automaty v době když sazka vydělává miliardy, povolí se internetové sázení a v každém pořadu v TV vás nabádají ať voláte a soutěžíte o 100tis je pokrytecké a zavání to korupcí

0/0
26.5.2010 14:44

Stone_Pilot

Re: Jak se přesvědčili v mnoha státech

v hospodách, v hospodách...... o plošném zákazu v článku nic není

0/0
26.5.2010 14:45

TRX

Re: Jak se přesvědčili v mnoha státech

Ano vím ale již dnes se v praze zakazuje provoz v různých provozovnách. A záleží jestli zaplatít = provozujete. Nebo ne.

0/0
26.5.2010 14:46

ODSCSSD

Re: Jak se přesvědčili v mnoha státech

to je dost mozne.... ale do tech cernych heren bude chodit treba 20% dnesnich hracu... nedostane se tam jen tak nekdo...

0/0
26.5.2010 14:46

TRX

Re: Jak se přesvědčili v mnoha státech

Tak se do ulic zase vrátěj skořápky, karty....lidi budou sázet na internetu...

0/0
26.5.2010 14:49

Exorcius

kultura

Nevidím problém automatu v hospodě v nebezpečnosti návikovosti, jako spíš v likvidaci restaurační kultury. Stejný zabiják je televize, nebo rádio. V hospodě nic z toho být nemá. Teprve pak tam mohou začít chodit štamgasti, kteří si rádi zaspívají a zahrají na tahací harmoniku.

0/0
26.5.2010 14:43

ODSCSSD

Re: kultura

takova atmosfera muze byt i v hospode s televizi (samosebou pousti se jen sport)

jenze tu udrzuji stari pivari... na zizkove jich par je... to zmizi casem... televize netelevize...

0/0
26.5.2010 14:45

TRX

Re: kultura

Ano je to pravda. Ale díky tomu že spotřebitel se svobodně rozhodne a do této restaurace případně  nepůjde...vyjádří svůj názor.

0/0
26.5.2010 14:45

l.g

Re: kultura

Jak chceš vyjádřit svůj názor na hospodu v které běží televize, když běží ve všech?

0/0
26.5.2010 16:01

vKrieg

Re: kultura

A kdo ti brání provozovat vlastní hospodu, kde nebude televize? Určitě bys měl mít astronomické zisky kvůli své jedinečnosti.

0/0
27.5.2010 12:23

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

Re: kultura

a kdo jim brání odejít do jinýho státu

dementní výmluvy

0/0
27.5.2010 15:55

Dean_07

Majitelé heren patří mezi nejbohatší podnikatele

vůbec. Kam se hrabou majitelé fabrik a velkých podniků.

0/0
26.5.2010 14:38

TRX

Re: Majitelé heren patří mezi nejbohatší podnikatele

No tím že má někdo jednu hernu moc nezbohatne....Poopravil bych to na majitele sítě heren

0/0
26.5.2010 14:39

ODSCSSD

Re: Majitelé heren patří mezi nejbohatší podnikatele

i na jedne herne se da zbohatnout... jako mladej sem v jedne herne pracoval... vim co se tam toci za penize..

0/0
26.5.2010 14:40

TRX

Re: Majitelé heren patří mezi nejbohatší podnikatele

Jo mladej jenže doba není jako před 10ti lety..... Dá se zbohatnout pokud máš štěstí

0/0
26.5.2010 14:41

ODSCSSD

Re: Majitelé heren patří mezi nejbohatší podnikatele

nevis o cem mluvis proste...

0/0
26.5.2010 14:42

Exorcius

Re: Majitelé heren patří mezi nejbohatší podnikatele

A co vymahači výpalného? Moje představa o tomhle biznisu je ta, že dnes v Praze většinu vlastní mafie různého typu.

0/0
26.5.2010 14:44

ODSCSSD

Re: Majitelé heren patří mezi nejbohatší podnikatele

absolutni souhlas.... pisu to dole

0/0
26.5.2010 14:45

TRX

Re: Majitelé heren patří mezi nejbohatší podnikatele

Jak již jsem psal dole 10 let řídím jednu z největších Českých firem provozující VHP a VLT...takže nevím o če mmě chceš poučovat

0/0
26.5.2010 14:46

TRX

Regulace = korupce

Rv

0/0
26.5.2010 14:35

TRX

Čechům nikdy nestačilo svobodně se rozhodnout

Zda dotyčnou věc budu dělat nebo ne. Vždy potřebovali dle svého názoru zakazovat vše i ostatním. Kdo chce hrát ať hraje, kdo nechce ať do podobných provozoven nechodí a o víc se nestará. Jse mproti jakémukoliv zakazování

0/0
26.5.2010 14:30

ODSCSSD

Re: Čechům nikdy nestačilo svobodně se rozhodnout

ja taky... ale nasadil bych tam klidne 60% dan

0/0
26.5.2010 14:31

TRX

Re: Čechům nikdy nestačilo svobodně se rozhodnout

Ona současná daň pokud se bavíme o VHP je mnohdy vyšší...

0/0
26.5.2010 14:32

TRX

Re: Čechům nikdy nestačilo svobodně se rozhodnout

V současné době se z VHP platí 6-9% ze zisku na veřejně prospěšné účely a dalších 26000,- kč za půl roku jako povinné poplatky městu a státu aniž záleží na tom zda VHP vydělá nebo ne.....

0/0
26.5.2010 14:34

ODSCSSD

Re: Čechům nikdy nestačilo svobodně se rozhodnout

to ti pripada hodne?

0/0
26.5.2010 14:36

TRX

Re: Čechům nikdy nestačilo svobodně se rozhodnout

Záleží na konkrétním případu. Pokud herna nevydělává což je za poslední rok běžné tak je hodně odvést např. za hernu 300000 za půl roku když nemáš žádný zisk... Naopak pokud máš štěstí a místo šlape je to výhodné.

0/0
26.5.2010 14:38

ODSCSSD

Re: Čechům nikdy nestačilo svobodně se rozhodnout

;-D hele to nema cenu...

0/0
26.5.2010 14:40

TRX

Re: Čechům nikdy nestačilo svobodně se rozhodnout

Již deset let šéfuji společnosti která má 1600 VHP a 800 VLT...takže myslím že o problému něco vím a znám i čísla....a v celku mám pocit že se docela shodujeme

0/0
26.5.2010 14:41





Najdete na iDNES.cz