Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič trolejbusu zemřel při soudním líčení. Trápilo ho zabití ženy v Jirkově

Obžalovaný řidič trolejbusu zemřel krátce po úterním zahájení hlavního líčení u Okresního soudu v Chomutově. Udělalo se mu nevolno, upadl do bezvědomí a záchranářům se ho už nepodařilo oživit. Řidič se měl zpovídat z toho, že v září 2008 přehlédl na přechodu ženu s kočárkem a srazil ji. Matka dítěte později zemřela.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dorotka.foryou

Je mi ho líto

http://chomutovsky.denik.cz/nehody/cv_nehoda_online_ridic_trolejbus_20080930.html

0/0
23.5.2010 7:47

pavel.n

řidiči z povolání

je to jedna z nejnebezpečnějších prací - v dnešní změti zákonů a předpisů je o strach jezdit.Jednou nohou jste v hrobě a tou druhou v kriminále.

Nezapomínejte , že zanedlouho se bude do důchodu chodit v 65 letech - to bude teprve zajímavé.

0/0
23.5.2010 7:20

Chytrakz hospody

Re: řidiči z povolání

jak jsi správně konstatoval, řidič je jednou nohou v hrobě, druhou v kriminále, takže tý důchodový  65 se za volantem nedočká  ;-D     Tak buď v klidu

0/0
24.5.2010 9:05

HrubesaMares

tak tomu rikam

ucinna litost.

Kez by nasi politici meli alespon zlomek takoveho svedomi Rv

0/0
22.5.2010 22:49

řehoř z řep

Parkování

Vidím to dnes a denně, auto zaparkované hned u přechodu, takže zvlášť menší člověk nebo dítě do silnice nevidí a naopak řidič nevidí je. Tohle by měli policisté postihovat hodně přísně.

0/0
22.5.2010 19:00

Pepíček Vyskoč

Re: Parkování

Přijeď se někdy podívat do Práglu... Zákonem je stanovena jak vzdálenost, kde lze stát před přechodem, tak třeba jak se parkuje, když v ulici jezdí tramvaj. Pražští Pepíci z magistrátu klidně nechají na silnici namalovat bílé čáry v rozporu se zákonem a nikoho to nezajímá.

0/0
22.5.2010 22:26

Klement z Prahy

100

R^

0/0
22.5.2010 18:55

1host

re.

Z toho mála co jsem se dočetl v článku předpokládám, že se jednalo o slušného člověka a to co se mu přihodilo se může skutečně stát kdykoliv každému z nás, kdo sedá za volant. Maminky je mi líto. Upřímnou soustarst jeho rodině.[>-]

0/0
22.5.2010 16:50

nestačimsedivit

Re: re.

R^!

0/0
22.5.2010 18:50

Pavel Kucera

Re: re.

Z clanku lze vycist pouze, ze zemrel a osobni domenka osoby ze soudu, ktera podle vseho ho ani znat nemohla. Zajimalo by me z ceho soudis, ze slo o slusneho cloveka?? Znam par ridicu MHD a jsou to pekny hajzlove.

0/0
23.5.2010 1:23

dorotka.foryou

Re: re. Je mi ho líto

http://chomutovsky.denik.cz/nehody/cv_nehoda_online_ridic_trolejbus_20080930.html

0/0
23.5.2010 7:44

Stratos

Co se týče provozu na silnicích a přechodech

Není důležité vidět, ale být viděn...

0/0
22.5.2010 12:53

zluta-rozinka

malér

řidiči jezdí na červenou a chodci přecházejí, aniž by se rozhlédli. osobně bych chodcům, kteří znenadání vstoupí na přechod aniž by se rozhlédli a ještě přecházejí tempem želvy, bez diskuze aspoň na měsíc zarazila větry (prdy)

0/0
22.5.2010 12:43

Pepa z Hongkongu, sponzor ODS

Utrpení si odbyl již nyní, R.I.P.

ostatní viníky to čeká v příštích životech.

0/0
22.5.2010 8:43

nika004

Bezpochyby

 byl řidič slušný člověk, kterému chvilka nepozornosti obrátila život

naruby. Nehoda má nakonec 2 oběti a k tomu plno nešťastných lidí kolem;-(

0/0
22.5.2010 8:30

LUF

Re: Bezpochyby

Nebýt zákona o přednosti chodců, možná by se ta ženská víc rozhlédla

0/0
22.5.2010 8:48

tripik

Re: Bezpochyby

kde beres tu drzost tohle napsat......myslim...vice rozhledla.....ty jsi tam byl?

0/0
22.5.2010 8:59

Cocotus___Interruptus

Re: Bezpochyby

Nijak jsem tento pripad nestudoval, nicmene kdyz vidim zenskou s kocarkem, jak na ulici v rusnem provozu rve kocarek do silnice jako naraznik, tak bych ji nejradsi okamzite profackoval. ;-€

0/0
22.5.2010 9:08

zluta-rozinka

Re: Bezpochyby

souhlasím, hodněkrát jsem zažila, že rodič stojí na chodníku a kočárek má napůl ve vozovce

0/0
22.5.2010 12:44

paltt

Re: Bezpochyby

To docela urcite je na miste. Dite jako stit! Takova by potrebovala profackovat. :-P

NICMENE, kde beres jistotu, ze zde to bylo stejne? Uprimne lituju obou zivotu, podle mala v clanku to byl zrejme slusny clovek. Ale treba se zrovinka nevenoval plne rizeni, a nebo tam skutecne nakracely ony pani bez rozhlednuti se. To se uz dnes tezko dozvime.

0/0
22.5.2010 17:20

192.168.35.1

Re: Bezpochyby

No, kdyz ji prejel, tak se asi nerozhledla a spolehala na to, ze ma prednost, ze? Osobne pred jedouci auta nelezu.

0/0
26.5.2010 14:47

Pavel Kucera

Re: Bezpochyby

Jak bezpochyby byl ridic slusny clovek? Znal jsi ho osobne? Jak nevis, ze to nebyl hajzl, jako nekteri dalsi zamestnanci (vc. ridicu) MHD?

0/0
23.5.2010 1:25

dorotka.foryou

Re: Bezpochyby

fakt nevím, co ti udělali řidiči mhd.;-(

0/0
23.5.2010 7:46

MPík

Hloupá - chytrá zásada

Raději přecházím mimo přechod, nebo jdu i na červenou. Přijde vám to riskantní? Jde o úhel pohledu. Pokud jdu na červenou, nebo mimo přechod, vždy jsem ve střehu. Dobře si kontroluji vzdálenost aut od sebe. Nikdy při tom nehazarduji těsným přebíháním! Uvedu příklad: jsem u přechodu se semaforem. Svítí červená. Vlevo i vpravo žádné auto stovky metrů. Pokud nyní přejdu, neriskuji vůbec nic! Pokud počkám na zelenou a mezitím přijedou auta, už jsem vydán všanc chování řidičů. Kolik aut jste kdy viděli jet na červenou? Kolik borců před přechodem túrovalo své motory? Kolik řidičů nedalo chodcům na přechodu přednost? Já to zažil mnohokrát. Přechod a zelená na semaforu nejsou záruka bezpečnosti. Je to jen iluze, které většina podlehne a přestane vnímat okolí a hrozící nebezpečí. Padla zelená, prostě jdu. Horší varianta téhož: jsem na přechodu, mám právo přejít (špatně vyložené si právo) a tak jdu!

0/0
22.5.2010 8:15

Petosh

Re: Hloupá - chytrá zásada

A co takhle jit na zelenou a poradne se rozhlidnout, to te nenapadlo, co? ;-D

0/0
22.5.2010 8:21

MPík

Re: Hloupá - chytrá zásada

Ale jo, jasně. Ale tady jde právě o to podcenění svítící zelené. Pokud nejdeš na zelenou, tak se prostě rozhlídneš VŽDY a na tu zelenou to člověk občas podcení, i když ví, že se to má...

0/0
22.5.2010 8:43

smotitakuv návrat

Re: Hloupá - chytrá zásada

moc jednoduchý.;-D

0/0
22.5.2010 8:44

MPík

Re: Hloupá - chytrá zásada

btw Pokud chcete zažít adrenalin při přecházení po přechodu se semaforem, zkuste Bangkok! 4 pruhy jeden směr, 4 pruhy druhý.Semafor respektují jen auta, nikoliv tuktuky, motorky a jiná vozítka... Když jsem to viděl poprvé, nechápal jsem a neměl odvahu přejít. Kolemjdoucí Američanka mi tehdy poradila: "Run! Quickly run!". A žiju...

0/0
22.5.2010 8:49

LUF

Re: Hloupá - chytrá zásada

Plně s tebou souhlasím. Když přecházím mimo přechod, musím si věřit že jsem schopen to zvládnout bezpečně. V opačném případě bych například vůbec nemohl sednout za volant

0/0
22.5.2010 8:51

prokyn

tak

tomu se říka svědomí...je videt že se tím trápil..kdyby měli svědomí poslanci tak při zasedání sněmovny by pokleslo 100hlav....a bylo by vymalované...

0/0
22.5.2010 7:45

Ranov

Re: tak

R^R^R^!!

0/0
22.5.2010 8:14

solimPC

Re: tak

He 8-o ... poslanci a svědomí? To je sci-fi nebo klasická pohádka?

0/0
22.5.2010 13:59

fryzy

Lidi

vemte rozum do hrsti a když lezete do silnice, ROZHLÉDNĚTE SE !!!! Nic vás to nestojí a může Vám to zachránit život. Co je Vám platné, že máte přednost a třeba i zelenou, když Vás někdo převálcuje ? At už je to nějaký neštastník jako byl tenhle nebo nějaký pako. Podle mě je nedbalostí vinen i ten, co vleze do silnice a nepřesvědčí se, jestli mu tam nehrozí nějaké nebezpečí.

0/0
22.5.2010 7:18

babacek

Re: Lidi

Tak ono se dost často stává, že je dvouproudá silnice a pustí tě ten v pravém jízdním pruhu a ty nevíš pořádně do levého pruhu a tak jede nějaký pirát - závodník a sejme tě. Vůbec ho nenapadne proč asi řidič v pravém pruhu zastavil. O to horší je když navíc chodec má předsedou kočárek s dítětem.

0/0
22.5.2010 7:26

josnow

Re: Lidi

Jó, chodec s předsedou kočárkem, to je to nejhorší, co můžeš na silnici potkat. ;-D

0/0
22.5.2010 9:53

znalecvina

Re: Lidi

nejhorsi je ridic, ktery nezna sve schopnosti... rodic s kocarkem na silnici muze zabit max sebe a dite (obe je dost velky trest pro nej). ale co udela ridici v aute aby pred prechodem zpomalil???

0/0
22.5.2010 13:15

babacek

Re: Lidi

Stačilo by jen trošku předpokládat když se blížím k přechodu.

Jenže to se telefonuje, kouří nebo poslouchá hudba a pozornost jde k čertu. O alkoholu a drogách nemluvě.

0/0
22.5.2010 14:06

Deleter

Re: Lidi

Předvídat musí především chodci, protože to oni budou po srážce zranění či mrtví a bude jim prdinec platné, že měli přednost. Když jedu přes železniční přejezd, tak se taky rozhlížím, i když bliká pozitivka. Protože pokud by měla zabezpečovačka poruchu, tak mu nebude nic platné, že za to nemůžu, až se mi bude dívat nárazník lokomotivy do hlavy.

0/0
24.5.2010 9:45

babacek

Re: Lidi

No to s tím rozhlížením je pravda, s tím jistě souhlasím. To předpokládat jsem myslel jinak. Já jezdím cca 30 let a když se blížím k přechodu tak spíše zpomalím a obzvláště tam kde je šatně vidět. Většina řidičů naopak přidá. A pak jsou tu tací co jim na světelném přechodu červená nic neříká. Za to se dříve policajti brali papíry ( ne, že bych plakal po starých časech )a dnes je to pouze přestupek. A tak opatrnost a slušnost by měla být vzájemná.

0/0
25.5.2010 6:24

Josef II

Re: Lidi

Nejsi prvni,  kdo se o tomto v diskusi zminuje.  Ja se ale presvedcuji pri prechazeni pred kazdym dalsim pruhem, zda-li tam neco nejede. Je tom jenom logicke. To ten novy zakon jen dal chodcum takovou jistotu, ze ted jsou nezranitelni !

0/0
22.5.2010 13:23

babacek

Re: Lidi

Ten zákon nemusel nejspíše ani spatřit světlo světa pokud by řidiči pouštěli tak jako jejich kolegové ze zahraničí. Někteří naši řidiči se to již naučili, ale mnozí se stále chovají jako by to zde ´´ osvobodili ´´ !

Pak se také třeba podívej když padne zelená jak dlouho jim trvá než se rozjedou. To např. v Itálii by z toho byla již hromadná havárka. Tam když padne zelená tak se pohne celá kolona a ne jen pár aut. Shrnuli to tak mám řidiče na bačkoru. Rv

0/0
22.5.2010 14:11

Lapan

Re: Lidi

Já tohle dělám,ale většinou mi je to k ničemu,protože mi sice zastaví třeba řidiči jednoucí z leva,ale ti z prava se bezhlavě řítí dál takže raději čekám jak blbec dál i kdyje tam přechod než se milostivě uráčí zastavit obě strany jinak nemám šanci přejít hlavní silnici u nás ve městě.

0/0
27.5.2010 14:46

babacek

Řidič zemřel

Myslím, že toxikologie by odhalila skutečnou příčinu smrti. Není žádným tajemstvím, že obžalovaní se před přelíčením dosti často dopují aby vystupovali věrohodně obzvláště pak obžalovaní kteří jdou k soudu z vazby. Je však možné, že se v tomto případě i pletu.:-/

0/0
22.5.2010 7:17

Tutek v.1.1

Re: Řidič zemřel

a čím se dopují? zvláště když jdou z vazby? 8-o

0/0
22.5.2010 7:48

babacek

Re: Řidič zemřel

Léky na astma, hypnotika apod. Není výjimkou ani tráva. I ve vazbě za peníze koupíš vše a pak jsou tu balíky které nikdy nelze prohlédnout dokonale.

0/0
22.5.2010 7:54

Tutek v.1.1

Re: Řidič zemřel

no nevím, já kdybych měl jít k soudu, tak tam budu chtít mít hlavu jasnou.....

0/0
22.5.2010 8:18

babacek

Re: Řidič zemřel

To já sice také neb jsem nepřítel drog. Jenže tohle již je zřejmě nějaký vězeňský folklor či co. A možná pokud by tento pán užil nějaké antidepresiva či sedativa nemuselo ho to stát život. Já jsem napsal co jsem napsal, neb jsem s vězni při sbírání informací pro VONS v 1990 a dále strávil mnoho hodin, tedy ne jen já. A tak o těchto věcech vězni hovořili naprosto bez obalu. A tedy rozhodně netvrdím, že byl pod vlivem čehokoliv. To však jistě odhalí pitva.

0/0
22.5.2010 8:39

Cocotus___Interruptus

Re: Řidič zemřel

Nadopoval se hypnotiky? No, to by z hlediska jednani pred soudem muselo bejt fakt terno, takovej poblimbavajici obzalovanej. Zemrel po predavkovani travou (THC)? To bude prvni na svete. To snad ani nema smysl komentovat, tyhle vyplody. Rv

0/0
22.5.2010 8:54

babacek

Re: Řidič zemřel

Nadopovat se hypnotiky může mít stejný efekt jako si vypít. Komentuješ něco o čem evidentně nemáš páru. A já jsem nikde nepsal, že zemřel na THC. To je jen tvá schizofrenní spekulace. Rv

0/0
22.5.2010 9:13

Cocotus___Interruptus

Re: Řidič zemřel

Tys o THC nikde nepsal? "Léky na astma, hypnotika apod. Není výjimkou ani tráva." To psal duch? Ano, pusobit jako ozrala nebo usnout ,to je doping v soudu jak stehno. Muzu ti sdelit, ze kdybys podobne inteligentni nazor napsal do novin a ne do nejake anonymni diskuse, tak jako pozustaly vazne uvazuju o zalobe na ochranu osobnosti. Rv

0/0
22.5.2010 9:17





Najdete na iDNES.cz