Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

I já jsem dostal svou složenku, přiznal Kalousek. Na stížnosti neodpovídá

Pokud platí, že stranám pomáhá, už když se o nich píše - ať v dobrém či špatném - pak se tah se složenkou stratégům TOP 09 podařil. I přesto, že platí spíš ta negativní varianta. Shodou okolností původní složenku, která rozruch vyvolala, dostal i místopředseda strany Miroslav Kalousek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pitošek

Kalousek je bezpáteřní hovado

Po roce 1989 se podílel na vládě, ať už jako poslanec, tak i jako ministr, tudíž i on je zodpovědný za státní dluh!!!!!!! Podejte na něj trestní oznámení pro šíření poplašné zprávy, popř. jestli některý z Vašich rodinných příslušníků díky složence zkolaboval, mohlo by se jedat o ublížení na zdraví z nedbalosti. Lze se také domnívat, že by se mohlo jednat o trestný čin podvodu.

0/0
23.5.2010 14:57

Homer.Simpson

To jsou ti politici už na tom tak špatně?

Že nám posílají složenky, aby měli na ty svoje žranice, mejdany, milenky a mercedesy? Jo, tůdle!!!;-D

0/0
21.5.2010 23:27

Beham Bosky

I já jsem dostal svou složenku

A zaplatíš Kalousku, zaplatíš?

0/0
21.5.2010 18:37

minutos007

Re: I já jsem dostal svou složenku

Zaplatíme všichni....

0/0
21.5.2010 23:29

opportunity

Kalouskovo řešení

"Já se své odpovědnosti nezříkám, nabízím řešení,..." - podle něho je řeššním rozpočítat dluh na občany. Hele, jak jsme si najednou rovni!

0/0
21.5.2010 14:13

Oerteplur

Kalouska jsem nikdy nevolil,

tak proč mě zahrnuje do dluhu, který vytvořily vlády, kterých byl členem ? ;-O Strany, které chtěly proti dluhu bojovat už před lety, se do parlamentu nedostaly...

0/0
21.5.2010 10:33

nuda2

Re: Kalouska jsem nikdy nevolil,

Typicka reakce, ktera je ted v Recku! MY NIC PLATIT NEBUDEM TO UDELALA VLADA !! Musite si uvedomit, ze stat hospodari s nasemi penezmi. A zadne jine velke vedlejsi prijmy nema, nez ty od nas. Tedy napsat cituji ,,Proc me zahrnuje do dluhu" .... spatny pristup

0/0
21.5.2010 11:21

jarda

UVĚDOMÍ SI TO OBČANÉ ?!

Pan Kalousek se odvážil zveřejnit holý fakt, což ČSSD+KSČM a zaslepení občané jejich nepsplnitenými sliby nechtějí pochopit a těší se na sliby,které dál jen uvrhnou ČR do dluhů. Je to pravda, ale zcela nepochopitelné reakce "obyčejných "lidí, jak stále říká Paroubek. Vždyť ještě děti našich i jejich dětí budou žít v dluzích. Děkuji panu Kalouskovi za "složenku". R^

0/0
21.5.2010 10:05

Si0 po zákazu

Re: UVĚDOMÍ SI TO OBČANÉ ?!

Tak své děti vedu k tomu, aby, pokud to půjde, z tohoto kocourkova jednou vypadli a našli si uplatnění tam, kde nějaké dluhy nebudou muset splácet. Takže si je klidně ze své bilance škrtni.

0/0
21.5.2010 10:18

Oerteplur

Re: UVĚDOMÍ SI TO OBČANÉ ?!

pokud budou děti po svých rodičích, tak nevěřím že budou něco splácet. Spíš naopak ;-)

0/0
21.5.2010 10:31

pondelkovic3

Nápad dobrej...

Ale zamyslet se musí ti, kteří s těmi penězi hospodaří, já si můžu tak akorát povzdechnout....

Jestli někdo nepoznal, že jde o reklamu, taky ne zrovna příznivá vizitka inteligence národa....

0/0
21.5.2010 9:40

truthspeaker

Kalousek byl dobrý ministr financi

Kalousek byl špatný ministr obrany a dobrý ministr financí, vzpoměňte si například na odstranění stupidní přepážky pro odpočet DPH u pracovního auta, zrychlení vratky DPH od státu na 15 dní atd.  Že se rozpočet dostal z důvodu recese a výpadku příjmů do schodku nebyla jeho chyba a je to v podstatě jedno. Rozumný stát se klidně pro překonání ekonomické recese zadluží, protože v dobe konjunktury to splatí. Stát debilů se rozhazovačně zadlužuje v době konjunktury a pak se v době recese diví, že nemá z čeho splácet.

0/0
21.5.2010 9:32

LimonadovyJoe

Re: Kalousek byl dobrý ministr financi

Kalousek nebyl ministrem obrany.

0/0
21.5.2010 9:33

Si0 po zákazu

Re: Kalousek byl dobrý ministr financi

Přesně tk. Byl náměstkem ministra financí a zavedl v armádě skvělý účetní systém, čímž zpřehlednil toky financí a zabránil únikům.

0/0
21.5.2010 9:37

Si0 po zákazu

Re: Kalousek byl dobrý ministr financi

Pardon, samozřejmě náměstkem ministra obrany.

0/0
21.5.2010 9:37

truthspeaker

Re: Kalousek byl dobrý ministr financi

jo sorry, zapoměl sem že zůstal náměstkem a nakonec mu to nedali

0/0
21.5.2010 9:37

ordinary

Re: Kalousek byl dobrý ministr financi

kde byl, tak všude špatně...;-DRv

0/0
21.5.2010 9:53

missak 2.0

Holt za dobrý nápady se

v tomto zaprděném státě trestáRvRvRv

0/0
21.5.2010 9:32

ordinary

tak

to dopadne, když bratr chemik sestavuje rozpočet, ještě jedno období a máme tady Řecko i s Argentínou dohromady...!

0/0
21.5.2010 9:27

LimonadovyJoe

Re: tak

Nemůže být každý takový ekonomický expert, jako přítel právník Sobotka.

0/0
21.5.2010 9:30

Si0 po zákazu

Re: tak

Tak pokud vím, Kalousek si dodělával ekonomii formou postgraduálu.

0/0
21.5.2010 10:21

LimonadovyJoe

Vláda přivedla sklářský sektor ke krachu?

Co to je za žvásty? To jim má jako vláda přihrávat kšefty a řídit firmu nebo co? Ať se pan sklář raději zamyslí nad tím, kolik ze svého nevelkého platu poslal státu na daních a kolik naopak jeho rodina na všech možnýc i nemožných dávkách od státu dostala.

0/0
21.5.2010 9:14

starej_vul

Re: Vláda přivedla sklářský sektor ke krachu?

Vláda by hlavně neměla dopustit, aby se zprivatizovala fabrika za hubičku. Rozprodáním výrobního zařízení a budouv by si majitel přišel na miliony. A pak se zašil na zahradě (většinou s komunistickou mohylou) a do konce života se nám a těm tisícům propuštěným zaměstnancům chestal do ksichtu.

0/0
21.5.2010 9:19

Si0 po zákazu

Re: Vláda přivedla sklářský sektor ke krachu?

Ono se nemusí nic rozprodávat. Stačí si tou fabrikou zajistit od banky pěkný úvěr, pak zmizet a fabriku přivést do krachu.

0/0
21.5.2010 10:20

Dudlik12

KE SLOŽENCE ASI TOLIK

PAN KALOUSEK NEDÁVNO V TELEVIZI ŘEKL, ŽE JE TO JEHO SLOŽENKA, S ČÍMŽ JÁ PLNĚ SOUHLASIM. 

JSEM RÁD, ŽE KONEČNĚ VEŘEJNĚ PŘIZNAL ŽE CELÝCH 20 LET PO PÁDU KOMUNISMU DĚLAL V TÉTO ZEMI VŠE PROTO ABY JI OŽEBRAČIL SPOLEČNĚ SE VŠEMI KOLEGY, KTEŘÍ TAK JAKO ON, BYLI V KAŽDÉ KOALICI A VLÁDĚ PO PÁDU KOMUNISMU.

PROTO I JÁ MU JEHO SLOŽENKU POŠLU K PROPLACENÍ ZA MĚ A CELOU MOJÍ RODINU T.J. V SOUHRNU 6 LIDÍ A DĚKUJI MU PŘED CELÝM NÁRODEM TOUTO CESTOU, ŽE SE K TÉTO ZÁLEŽITOSTI KONEČNĚ POSTAVIL ČELEM A JAKO CHLAP  A DOUFÁM ŽE TO ZA VŠECHNY PŘÍTOMNÉ UNESE.

TAKŽE ZA MĚ A MOJÍ RODINU DĚKUJI ZA ZAPLACENÍ 6*121000,- Kč = 726.000,- Kč. PANE KALOUSEK PĚKNĚ VÁM DĚKUJEME...

0/0
21.5.2010 9:06

Si0 po zákazu

TOP09 sice není moje priorita, ale je nespravedlivé

přišít takový dluh jen Kalouskovi. V r. 2008 sestavoval dobrý rozpočet na rok 2009 v době, kdy nikdo v Evropě nepředpokládal finanční a ekonomickou krizi. A deficit v r. 2009 narostl kvůli nečekanému výpadku na příjmové straně v důsledku ekonomické krize. A to můžeme být rádi, protože jsme měli zasanované banky, takže se jich příliš nedotkla finanční krize, jinak by to bylo ještě horší.

0/0
21.5.2010 8:48

starej_vul

Re: TOP09 sice není moje priorita, ale je nespravedlivé

Bohužel, nemáš pravdu. V době sestavování rozpočtu -a hlavně pak při jeho schvalování- bylo jasné, že se takto postavený rozpočet nedá udržet. Odhlasoval to celý parlament. A navrhl Kalousek - PROFESIONÁLNÍ politik. Nechci ho už ani vidět.

0/0
21.5.2010 9:16

Si0 po zákazu

Re: TOP09 sice není moje priorita, ale je nespravedlivé

Mluvím o době sestavování rozpočtu, čti pořádně. To, že nepůjde udržet, začalo být jasné až když byl rozpočet ve sněmovně v nějakém 2. až 3. čtení, s tím už se nedalo nic moc dělat, pokud jsme se měli vyhnout provizoriu. Musíš si srovnat v hlavě legislativní procesy kolem rozpočtu

0/0
21.5.2010 9:40

politik,tvůj pán

New Global order

Aneb co naše politická scéna tají:

http://www.youtube.com/watch?v=W1dnEyRUrvo&feature=popular

0/0
21.5.2010 8:24

Tančící_Derviš

Ty bys potřeboval do budky a ne složenku

0/0
21.5.2010 8:15

Oerteplur

A on si Kalousek myslel že si tím zvedne preference ?

To je ale ... !!;-D

0/0
21.5.2010 8:10

rene1879

Jako ti prodavači hrnců....

Kalousek se zaměřil se složenkou na přestárlé, stejně jako ti prodavači hrnců za 50 tisíc, zázračných dek a podobně. Kalkuloval s tím, že ten dědeček, který tak nejvýš sleduje zprávy na Nově nebo možná vůbec nic neví o světě, uvěří tomu, že když nezvolí ten jeho spolek odpadlíků z různých stran, opravdu bude muset zaplatit těch 121 tisíc. To je fakt, sám jsem narazil na 87 letého dědečka, kterému jsem vysvětloval, že opravdu mu exekutor nezabaví tu jeho dřevěnici, když nebude volit TOP. Nic hnusnějšího se v celé volební kampani neobjevilo...

0/0
21.5.2010 7:29

666

Složenka?

Len drsná realita...

0/0
21.5.2010 7:27

Oerteplur

Re: Složenka?

spam a letáky hážu do koše. Dluhy ostatních, co pracují a žijí v ČR mě nezajímají.

0/0
21.5.2010 8:11

vodní želva

Re: Složenka?

Jestliže žiješ někde jinde ve světě, tak je dost pravděpodobné, že dlužíš více, než my tady v ČR.

0/0
21.5.2010 8:29

vodní želva

Re: Složenka?

to mělo být jinde, tak se omlouvám.

0/0
21.5.2010 8:30

alicek7

Nabízím řešení - OBČANE ZAPLAŤ, já to pak zase rozhízím Tvůj

M.K.

Tak si to asi představuje. Stejně to zaplatíme my občané, spíše jde o to, bay se pan Kalousek zavázal k tomu, že jako politik už nikdy nepodepíše žádnou předraženou (zlobovanou zakázku). Jeho keci typu pokusím se = budu rozhazhazovat dál , jen mě zvolte. Co takhle slib že nerozházíte námi zaplacené daně církvím. Tady by měl zaznít věřejný slib.

0/0
21.5.2010 7:14

já občan

Pane Kalousku

Vaše slova jsou skutečně slova hodná lidovce (byť už se nim nehlásíte). Zvláště věta, že odpovědnost má každý, kdo se nějaký čas pohybuje v politice. Jak dlouho se v politice pohybujete Vy?

Tuším, že od počátku 90 let. Výrok, že nabízíte řešení je neméně směšný a to proto, že nabízíte takové řešení, které se vůbec nedotkne vašich naditých kapes a kapes vašich kumpánů. Takovéhle řešení si strčte za klobouk. Začít se musí shora, protože pokud tam budete hospodařit jako dosud, tak dluh neumoříte ani kdyby jste nás zdanili 95%.  

0/0
21.5.2010 6:59

acotakhle

Re: Pane Kalousku

R^R^R^

0/0
21.5.2010 8:23

Krokodyl1

Jednoduché vidění světa

Za dluhy nemůže přímo ministr, ale parlament, co schvaluje rozpočet. Doporučuji většině diskutujících porovnat vývoj státního dluhu v korelaci s HDP a tím, kdo kdy byl "u vesla". Z tohoto pohledu bych většině diskutujících nejraději sebral volební právo pro akutní nedostatek mozkových buněk! :-P

0/0
21.5.2010 4:55

acotakhle

Re: Jednoduché vidění světa

S tím jste se už narodil nebo jste na to musel studovat?:-/

0/0
21.5.2010 8:26

starej_vul

Re: Jednoduché vidění světa

Máte chybu v logice: akutní nedostatek mozkových buněk mají především poslanci. Pak politické strany co sestavují kandidátky. A pak těch pár voličů co jdou volit, i když  na kandidátce slušného člověka abys pohledal, protože sítem politických stran se na kandidátku dostane jen těžko.

0/0
21.5.2010 9:23

Homer.Simpson

To jsou ti politici už na tom tak špatně?

Že nám posílají složenky, aby měli na ty svoje žranice, milenky a různý mecheche? Jo, tůdle!!!;-D

0/0
21.5.2010 2:35

solidarita ano-egoismus.ne

Kalouskovi nejde o dluh, ale o prosazení asociální pravicové

politiky! s tím dluhem je to trik!

0/0
21.5.2010 1:11

mladi.nevoli.paroubka.a.to.nikdy

volbou ODS,TOP,VV...nevím přesně co příjde...ale naděje je..

volbou čSSd vím přesně co příjde - bankrot, zadlužení mladé generace a i těch nenarozených, opravdu si může někdo slušný a pracovitý přát to, že jeho děti a vnoučata budou splácet dluhy nějakého Paroubka?

0/0
21.5.2010 0:38

xprim01

Re: volbou ODS,TOP,VV...nevím přesně co příjde...ale naděje je..

Nejdřív budou splácet dluhy Klause, pak Tošovského, Zemana, Špidly, Grosse, teprve pak Paroubka a ještě dluhy Topolánka a Kalouska. :-P

0/0
21.5.2010 0:41

agnostik1

Re: volbou ODS,TOP,VV...nevím přesně co příjde...ale naděje je..

R^!

0/0
21.5.2010 6:30

grimosa

Re: volbou ODS,TOP,VV...nevím přesně co příjde...ale naděje je..

hmm, jsem myslim sluzny a pracovity, taky se umim divat kolem sebe a vim ze ty dluhy zdaleka nejsou jenom Paroubka. Nesmite verit tomu co vam kdo povida, stejne jako je levicovy populismus, tak existuje i populismus pravicovy, vzpomente si co vsechno ODS naslibovala pri poslednich volbach.

0/0
21.5.2010 0:53

SBR

Re: volbou ODS,TOP,VV...nevím přesně co příjde...ale naděje je..

ODS davno neni pravicova strana... A kdybych vedel, ze zadna ze stran nesplni to, co slibi, tak volim levicaky, protoze jestli budou zvoleni a splni, co slibuji, tak jsme v r**i

0/0
21.5.2010 8:27

xprim01

Až Kalousek zaplatí

224,5 miliard Kč, zaplatím já jeho složenku. Těch 224,5 miliardy totiž vzniklo díky Kalouskově rozpočtu, takže je za to osobně zodpovědný. Rv

0/0
21.5.2010 0:33





Najdete na iDNES.cz