Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mladá řidička srazila na přechodu v Ostravě dvě děti

Osobní auto srazilo hodinu před polednem na přechodu pro chodce v Ostravě-Vítkovicích dvě děti. Jedno utrpělo těžké zranění, druhé je zraněno lehce. Krátce nato porazil v Ostravě řidič ženu vystupující z tramvaje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hlnocd5

Lidi vystupujici z tramvaje

to je postrach. Cestou do prace mam dve mista, kde je tramvajovy ostruvek. Vzdy kdyz kolem jedu tak trnu hruzou, protoze budto z tramvaje vyskacou detska, ktera bez rozhlidnuti vlitnou na silnici (prechod je pouze na zacatku ostruvku) nebo druhy klasicky priklad je, ze z tramvaje vyleze starsi zenska, podiva se jestli neco nejede......ale podiva se na druhou stranu!!Na stranu ze ktere ani nic prijet nemuze. Navic se pote jeste silene divi, kdyz ji clovek protroubi.

0/0
21.5.2010 12:46

Ajisek

Re: Lidi vystupujici z tramvaje

Na zastávce Daliborova se vystupuje přímo do vozovky, takže jde evidentně o chybu řidiče, který nezastavil, když tramvaj stála na zastávce.

0/0
22.6.2010 13:07

individual

Mě se stává opak

Nezřídka na silnicích vidím, jak nějaký "ohleduplný" řidič pouští lidi na přechodu řízeném semaforem, kdy auta mají zelenou a chodci červenou. Taky solidní vymatIanci.

0/0
21.5.2010 9:11

pondelkovic3

Re: Mě se stává opak

Jj, taky už jsem to viděl...;-(

0/0
21.5.2010 9:44

Lapan

Re: Mě se stává opak

Hm tak tohel sem ted v ČR nikdy nikde nezažila pouze jednou,ale to bylo ve Francii v Paříži a bylo to do té dámy moc hezké.

0/0
21.5.2010 9:53

pondelkovic3

Re: Mě se stává opak

Hezké? Brzdit provoz, řízený semaforem?8-o8-o;-D

0/0
21.5.2010 9:56

New65c02

Re: Mě se stává opak

Na druhé straně, co chceš dělat, když ti ten chodec nadrzo vleze před auto, červená - nečervená? To ho zajedeš jen proto, že ty máš zelenou a on červenou?8-o

0/0
21.5.2010 11:27

pondelkovic3

Re: Mě se stává opak

Co takhle použít mozek, když si něco čteš?;-)

0/0
21.5.2010 12:13

hlnocd5

Re: Mě se stává opak

no a jak jinak ho to chces odnaucit?

0/0
21.5.2010 12:47

hlnocd5

Re: Mě se stává opak

hehe, todle se mi jednou povedlo v autoskole :)

0/0
21.5.2010 12:46

pondelkovic3

Re: Mě se stává opak

;-Djj, tam se děly věci

0/0
21.5.2010 13:50

Cofola

Jen tak pro zajímavost...

Nevíte někdo, jestli iDnes už informovala o tomhle, když tak pečlivě dokumentuje vítkovský případ?  

http://www.novinky.cz/krimi/200844-nezletileho-chlapce-temer-ubili-mladi-romove.html

0/0
20.5.2010 17:53

paltt

Re: Jen tak pro zajímavost...

Ne, nepodali zadnou tajovouto informaci.;-€

Nehodi se to do ''kramu''.

a to pritom toho chudaka pomalu ubyli k smrti (natrzena slezina, embolie na plicich,m zlamana zebra, odrazena ledvina...) No proste PARADA

0/0
20.5.2010 18:05

majorBorovicka

Re: Jen tak pro zajímavost...

ne, neinformovala. V inkriminovaných dnech měl tým černé kronice totiž plné ruce práce se zajímavějšími a společensky nebezpečnějšími případy - viz články: mladík házel po Vandasovi vajíčka, ale netrefil se, případně zajímavý článek o smrti čivavy Ondry řešený ústavním soudem.

0/0
20.5.2010 19:43

AntiMultiKulti

klasika

předjíždění na přechodech, dokonce i kolem betonových usměrňovačů

0/0
20.5.2010 15:50

Lapan

Re: klasika

Přesně tohle je u nás ve měste na denním pořádku - taky už to pár lidí odskákalo a né všichni to přežili.Rv

0/0
21.5.2010 9:41

Pikolik

Přechod

Na přechodu pro chodce by měli zakázat předjíždějí. V podstatě se jedná o křižovatku, kde auto jede po "vedlejší" a chodci jdou po "hlavní" i pravidla přednosti jsou podobná.

0/0
20.5.2010 15:34

Ahasver

Re: Přechod

Na přechodu pro chodce je zakázané předjíždění od nepaměti a ŠiZák na to myslí šesti body.

Práce policie je věc jiná...

0/0
20.5.2010 15:42

Lukas1000

Prevence

Clovek je tvor omylny. U nas je hlavne spatne to, ze mame nesmyslne

prilis mnoho prechodu. Taky prechod nechraneny semafory by nemel vest

pres 2 proudou silnici....bud semafor nebo zuzit do jednoho pruhu. ...

dalo by se pokracovat s vlakovymi prejezdy apod.  Holt v CR se porad

objedvuji veci co ve svete osvedcene funguji desetileti....

0/0
20.5.2010 14:43

Blackhawks

Re: Prevence

8-o

0/0
20.5.2010 15:01

Lapan

Re: Prevence

No tak já to vidím opačně - přechdů je v ČR žalostně málo a pokud existují tak jsou špatně značené, bez světelných signálů a každý řidič tam raději ještě nehorázně zrychlí. U nás ve městě jsou tedy přechody se semaforem jen asi na třech místech a to dva u škol, jeden u sídliště a jeden u hypermarketu a jinak je to mizerný.

0/0
21.5.2010 9:52

V.Poustka

tohle jsem už v Ostravě zažil

dal jsem před několika roky  v dodávce přednost malému klukovi na přechodu, 3 auta za mnou zastavila a ten chachar, co to pálil o kolejích, nezastavil. Pak už jsem se jenom modlil, aby ten kluk šel pomalu, naštěstí to vyšlo, ale mám to před očima dodones

0/0
20.5.2010 14:19

petyo

Re: tohle jsem už v Ostravě zažil

JJ. Taky jsem něco podobného zažil. Obzvláště riskantní je přecházet na přechodu, který je dvouproudových komunikacích. Mě se, ale stalo, že jsme zastavili před přechodem a zezadu nás začalo předjíždět auto a zabrzdilo před děckem na poslední chvíli.

0/0
20.5.2010 14:28

roddie

Re: tohle jsem už v Ostravě zažil

Já to zažil v Olomouci. V poklidu pomalu jsem zastavil u přechodu a najednou koukám, v zrcátku vzadu baba v teréňáku, pálila to tak 80, troubila, objela mě zleva a ještě gestikulovala, co ji zdržuju. Ještě že ti chodci viděli, co dělá a nepřecházeli. Je otázka času, kdy někoho skutečně sejme.

0/0
20.5.2010 14:36

hlnocd5

Re: tohle jsem už v Ostravě zažil

no ja zazil neco podobneho....akorat to zenska narvala do me a jeste mela tu drzost PCR tvrdit, ze jsem ji to seknul do jejiho pruhu. Nastesti na miste  byla kamera, takze pani velmi rychle zavrela pusu.

0/0
21.5.2010 12:49

Blackhawks

Re: tohle jsem už v Ostravě zažil

R^

0/0
20.5.2010 15:02

iuos

hmm

ne nadarmo se říká "nejhorší jsou ti, kteří zastavujou" ;-D;-D;-D

0/0
20.5.2010 15:03

Philosopher

Re: hmm

Ne nadarmo jsou někteří nazývani d_e_b_i_l_y, že ?

0/0
20.5.2010 15:44

Deleter

Re: tohle jsem už v Ostravě zažil

Takhle už jsem pár chodců vytroubil (když jsem je pouštěl). Sice jsem byl za blbce, ale aspoň se podívali tím směrem, odkud se blížilo nezpomalující auto a nevlezli pod něj.

0/0
20.5.2010 15:43

petr.n_22

Re: tohle jsem už v Ostravě zažil

Jo, to se mě stalo taky, a ten trotl na mě ještě troubil, že jsem si dovolil na tom přechodu zastavit.

0/0
20.5.2010 17:29

black_jack

.

sebrat na tri roky ridicak, a podminka... priste si da sakra bacha....

0/0
20.5.2010 14:12

referentka

od té doby

co mám řidičák, jsem setsakramentsky disciplinovaný a opatrný chodec...hlavně že to děti přežijí...a holčina si dá už určitě majzla...

0/0
20.5.2010 13:47

net.Xtreme bojuje s cenzurou

Re: od té doby

Co jsem zjistil, že mi za mé mizerné výkony dali řidičák, jsem si začal na silnicích dávat bacha. Snad jsem se zlepšil, ale vůbec bych nebyl pro nějaké pravidelné zkoušky a nějakou těžší úroveň zkoušky třeba po prvním roce ježdění.

0/0
20.5.2010 14:05

gugacka

Re: od té doby

nevím jak u Vás, ale u nás v Mariánských Lázních rozhodně nedávají řidičák na potkání, třeba v mojí skupině to zvládl jenom jeden člověk napoprvý ( shodou okolností já, ale to je nepodstatný, dělal jsem automechanika a už jsem to uměl), udělat závěrečný zkoušky nebyl žádný med, takže nevím proč to ještě zpřísňovat, jiná věc je zpřísnit na pár let podmínky na silnici

0/0
20.5.2010 16:38

RonnieV

Z toho je vidět,

že je úplně fuk, jestli sedí za volantem ženská nebo chlap, blbci se najdou v obou pohlavích. Já tuhle zastavila před přechodem u nemocnice (!) a nějaký de.il v Superbu mě předjel, div že nepřejel toho pána, co jsem ho pouštěla. Takové bych  fakt natvrdo zavírala.

0/0
20.5.2010 13:46

Marcus Antonius

viděli jste někdy

jak v Ostravě lidí vystupujou z tramvaje ?. Je to jakoby jste pustili dobytek na pastvu. Přitom řešení je snadné, na každý ostrůvek dát zábradlí. Všichni ba tak museli přes přechod pro chodce a pro řidiče by to bylo předvidatelnější.

0/0
20.5.2010 13:44

albialbi

Re: viděli jste někdy

No jo to by na Daliborove musel byt ostruvek, ze jo?8-o

0/0
20.5.2010 13:50

vladimirek

Přechod

Předpokládám, že předjížděla před přechodem zpomalující auto, nejspíš náklaďák. Celkem běžná věc. Se divím, že takto sražených není víc.

0/0
20.5.2010 13:40

potřetí

Re: Přechod

Tohle už jsem taky viděl:-/

0/0
20.5.2010 13:43

vver 440-sociálně vyloučený

je to neštěstí

naši zákonodárci dali tupýmu stádu jistotu, že se tunový auto dá zastavit na fleku. naštěstí existujou fyzikální zákony, který sou těm poslaneckým nadřazený, i kdyby se poslanci stavěli na hlavu. no a našle se pár lidí, který zákonu o přednosti chodců na přechodech tak bezmezně věřili, že už nejsou mezi námi.

0/0
20.5.2010 13:38

Hanyz01

Re: je to neštěstí

Copak, taky jsi srazil na přechodu člověka, protože jsi hrozně pospíchal?  Inu potrefená husa...

0/0
20.5.2010 13:40

vver 440-sociálně vyloučený

Re: je to neštěstí

já zásadně nepospíchám. a v autě to platí dvojnásob. nikdy jsem neměl střet s člověkem a už vůbec ne na přechodu. to si sakra hlídám. a dvouproudovky jsou na tohle zákeřný. vidím, jak zpomaluje auto v druhým pruhu a zpomalím taky. bohužel chodci nemají rozum-myslej, že když zastaví jeden, tak zastaví i druhej. a už nekoukaj. ty děti bohužel udělaly to samý. nejspíš se rozběhly, viděli první auto zastavit a na druhej pruh už nekoukaly. je to neštěstí-ale vina je i na rodičích. že se něco takového může stát, říkám těm mým ztřeštidlům furt. a zabírá to

0/0
20.5.2010 13:47

Hanyz01

Re: je to neštěstí

Tak to je první normální příspěvek, který jsi do téhle diskuze napsal, gratuluju, jen houšť...

0/0
20.5.2010 13:51

Hanyz01

doplněk

Nicméně vina je na 100% na řidiči toho auta, které nezastavilo. Tohle sebelepší rodič neovlivní - stokrát se to dítě může dívat, když se za volantem najde de-bil, je mu to pendrek platné.

0/0
20.5.2010 13:52

gugacka

Re: doplněk

vina je na obou stranách, kdyby se děti před přechodem pořádně rozhlédli, tak je to auto nejspíš nestrefí, ale potrestat by měli řidičku, protože ta hlavně měla dát přednost, prostě nepozornost na obou stranách

0/0
20.5.2010 13:58

Hanyz01

Re: doplněk

Vy vidíte za roh, nebo skrz auto v pravém pruhu? To gratuluju, my ostatní máme smůlu.

0/0
20.5.2010 14:05

Deleter

Re: doplněk

A vy lezete někam, kde nevidíte, jestli vás nepřeválcuje rozjetý auto? To jste teda vodvážnej.

0/0
20.5.2010 15:41

net.Xtreme bojuje s cenzurou

Re: doplněk

Asi takhle právní vina je na řidiči, který chodce na přechodu sejme, ale pokud si chodec váží svého života, musí si dát pozor, jinak je vina i na něm, protože střetu mohl velice snadno předejít.

0/0
20.5.2010 14:08

gugacka

Re: doplněk

přesně tak, když tam nevidim, tak tam nevlítnu, ale snažím se nejdřív juknout

0/0
20.5.2010 16:31

mode

Re: je to neštěstí

nechápu koho to napadlo,taková pitomost dávat chodcům přednost na přechodu a pak vidíš zoufalce,kteří přecházejí i před tramvají.Druhý aspekt je ten,že v SRN spočítali,že ta přednost stojí řidiče 8mil. tun paliva spáleného v destičkách

0/0
20.5.2010 14:13





Najdete na iDNES.cz