Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

O žhářích věděli, Vítkov ale policistům oznámit nešli

Svědci ve vítkovské žhářské kauze věděli nebo tušili, kdo zapálil dům romské rodiny, přesto to nenahlásili policistům. Vyplývá to alespoň z výpovědí, které zazněly u soudu. Za neoznámení trestného činu přitom hrozí vězení. Zmocněnec poškozené rodiny proto podal na některé svědky trestní oznámení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sal.....

A proč by oznamovali?

Jim daňové úniky nikdo neodpustí, jako Krejčířovi. Ten taky věděl, ale řekl až mu z toho něco káplo.

0/0
20.5.2010 15:06

VK CSc.

Rasiste

Je dost udesne cist ty prispevky. Zda se, ze vetsina ceskeho naroda spociva z rasistu. Uprimne receno, ja mezi Cechem a Romem zadny velky rozdil nevidim. Vztah k praci a cizimu majetku podobny. Pro potopach obe skupiny se predhanely v rabovani. Neznam vztah Romu k hygiene, ale pri ceskem vztahu bych se nedivil,kdyby Romove zvitezili. Doufam, ze ty pachatele strci do cely s Romy. A Cesi se nemohou divit, jestlize jejich image upada (slusne receno).

0/0
20.5.2010 14:45

znechucenej

Re: Rasiste

Pokud to CSc. ma byt titul, tak by jsi alespon mohl znat rozdil mezi rasismem a xenofobii... Myslim, ze vetsina Cechu proti ostatnim rasam nic nema...

0/0
20.5.2010 15:32

Deleter

Re: Rasiste

Když nevíte, o čem je řeč, mlčte. Zvlášť s tou hygienou působíte zábavně.

0/0
20.5.2010 15:54

Kocka Domaci Angorka

Re: Rasiste

Pane, je vam dobre?

0/0
20.5.2010 16:25

Krabat77

Re: Rasiste

R^

V podstatě máte pravdu, Češi nejsou žádný lumeni, ale málo kdo si to přizná. Navíc jsem se nedávno setkal s názorem, že většina Cikánů se asimilovali na úroveň Čechů z nejnižších sociálních vrstev.

0/0
22.5.2010 7:37

Fai Rodis

Re: Rasiste

To spis naopak. Protoze jinak bychom meli takovych "vyloucenych" a zdevastovanych ctvrti a lokalit obyvanych Cechy prece mnohem vice. Ciste z pohledu statistickeho.

Ale zrejme se to nedeje - vsechny problemove lokality jsou romske nebo prevazne romske.

0/0
25.5.2010 10:23

marikadmin 0:5

Jen dotaz k tomu domu.

kolik jich bydlelo v těch dvou cimrách?  9? A sociálka ok ?

0/0
20.5.2010 14:06

paulina

Re: Jen dotaz k tomu domu.

Co s tím má společného sociálka? Každý se může sám rozhodnout, jak bydlí.

0/0
25.5.2010 8:39

Fai Rodis

Re: Jen dotaz k tomu domu.

No, ne tak docela. Stava se, ze rodicum ve spatne bytove situaci sebere socialka deti, i kdyz je rodice netyraji a maji je radi. Proste jen kvuli bydleni. Pritom, kdyz se spocte, na kolik prijde dite v domove, prislo by nejspis pro danoveho poplatnika levneji spis tem rodicum pomoct k nejake skromne strese nad hlavou...

0/0
25.5.2010 10:25

paulina

Re: Jen dotaz k tomu domu.

Naivko, rodina má přednost, pokud dítě nežije s rodiči na ulici, je to sociálce fuk.

0/0
31.5.2010 10:46

piters

proc nejsou obzalovani i poslanci?

ze neoznami treszny cin???? a urednici na magistratech???? taky vsichni vi ze se krade a vsude, a kdo komu prihrava uplatky a nic nereknou.Proc tady nejsou tak aktivni nasi statni zastupci???? protoze za to aby nebyli maji taky pekne penize...tkzv. drz hubné...spravedlnost je jen pro ty co maji penize..protoze si ji vzdy prikloni penezi na svou stranu...tady toto je fraska...potrestat viniky v janem pripade a aby to nebylo neco obycejneho tak to zbytecne dramatizuji..opacnych pripadu jsou stovky a tady redaktori nenapisou ani radek .

0/0
20.5.2010 12:43

znechucenej

markus pape

"Vyšetřování případu stálo miliony korun. Daňovým poplatníkům by byly ušetřeny, kdyby ti, kteří o činu věděli, včas oznámili, kdo útok spáchal. Je otázkou, zda v tomto případě orgány činné v trestním řízení učinily všechny nezbytné kroky," řekl iDNES.cz zmocněnec Markus Pape. A CO TY MILIARDY, KTERY STAT CPE Z NASICH DANI TEM PRIZIVNIKUM!!!!!!

0/0
20.5.2010 12:26

marikadmin 0:5

Re: markus pape

R^

0/0
20.5.2010 14:04

xaouen

Re: markus pape

R^

0/0
20.5.2010 14:24

Kocka Domaci Angorka

Re: markus pape

R^

0/0
20.5.2010 16:38

Hlava dubová

Říkal jsem si, že jsou ty policajti fakt dobrý,

že se jim podařilo žháře najít, ale ona to byla docela obyčejná haluz.... a jestli jim trvalo ještě půl roku navíc než zpracovali tu informace od hasiče, tak můžu jen nevěřícně kroutit hlavou....

0/0
20.5.2010 11:07

ppelc

Re: Říkal jsem si, že jsou ty policajti fakt dobrý,

Pul roku je sledovali, aby ziskali maximum poznatku a dukazu. Standartni a spravny postup policie.

0/0
20.5.2010 11:54

Bouše

"Vyšetřování případu stálo miliony korun"

Rád bych věděl proč, když už druhý den po incidentu měla policie informaci od dobrovolného hasiče a mohla tedy během pár dní zařídit odposlechy a sledování. 8-o

0/0
20.5.2010 10:25

rozhorceny predstavitel csc

Re: "Vyšetřování případu stálo miliony korun"

Něčím se živit ta birokracie musí vykonstruovaný a zcela vymyšlený příběh,který se nikdy nestal.

0/0
20.5.2010 10:52

krueger

Re: "Vyšetřování případu stálo miliony korun"

Byrokracie.. ty vemeno. A ze se ta udalost nikdy nestala? V tom pripade jsi ty doktorem ved.

0/0
20.5.2010 15:03

Andrea1

Pro Per Gessle

Naprosto souhlasím. Např. TV NOVA vydala 3.5.2010 odpoledne zprávu o tom, že 2 mladíci ve věku 15 a 17 let v Bohosudově u Krupky zbili třináctiletého chlapce takovým způsobem, že mu natrhli slezinu a způsobili pneumotorax, čímž ho ohrozili na životě. Pak ho nechali bez pomoci a odešli. Ten se z posledních sil doplazil na nedaleké nádraží, kde mu lidé zavolali záchranku a chlapec byl po operaci umístěn na jednotku intenzivní péče.  To vše se stalo proto, že po něm tito dva  výrostci žádali peníze a on je neměl. Současně NOVA  v podvečerních zprávách informovala, že loupež měla rasový podtext. Večer už tato zpráva v televizních novinách nebyla vůbec a je zarážející, že o ní nebyla nikde zmínka ani na internetu.

Začínám mít pocit, že v tomto státě je bílá většina diskriminována ve prospěch vybrané menšiny, ale to  pak hraje do rukou extremistům a my se nemůžeme divit, že lidé se k nim přiklánějí (viz výsledek studentských voleb).

0/0
20.5.2010 9:49

potřetí

Re: Pro Per Gessle

Nejhorší na tom je to,že ta bílá většina je diskriminována bílou menšinou.To jsou paradoxy;-(

0/0
20.5.2010 13:18

paulina

Re: Pro Per Gessle

Fakt? Tebe někdo diskriminuje?

0/0
31.5.2010 10:46

_Ufon_

Ještě bych zavřel všechny ty co neschvalují

hon na čarodejnice a bylo by to kompletní. BTW: kdy půjde sedět ta sociální pracovnice co nechala žít malé děvčátko v polorozpadlé barabizně?

0/0
20.5.2010 9:32

daadyy

Re: Ještě bych zavřel všechny ty co neschvalují

jaká barabizna? to byla benzínka ne?;-D

0/0
20.5.2010 10:12

Per Gessle

O žhářích věděli, Vítkov ale policistům oznámit nešli

Nejhorší je to, že kdyby cikáni hodili do domku, který právem obývá necikánská rodina zápalnou láhev a těžce zranili malé necikánské děvčátko tak by se to ani náhodou nedostalo do hlavních zpráv.

A proč asi?

Novinářům a politikům se náramně hodí dělat s našinců rasisty a s cikánů chudáky perzekuované!!!

Kdo vybílil jeden obytný dům v Chanově? Bílí?!!

0/0
20.5.2010 9:02

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: O žhářích věděli, Vítkov ale policistům oznámit nešli

no jo, ale je fakt, že je fajn, že novináři píšou o čem chtějí aby psalo jejich zaměstnavatelé - to dřív nebejvalo R^R^R^

0/0
20.5.2010 9:03

vena.m

Re: O žhářích věděli, Vítkov ale policistům oznámit nešli

Jejich zaměstnavatelé velmi direktivně určují o čem budou psát ...

0/0
20.5.2010 9:23

José Antonio

Re: O žhářích věděli, Vítkov ale policistům oznámit nešli

A když o kousek uhnou z předepsané linie, tak letí - viz třeba Bartoš, který dost nadšeně nechválil Lisabon.

0/0
20.5.2010 9:25

xvl

Re: O žhářích věděli, Vítkov ale policistům oznámit nešli

Berte to z té lepší stránky, aspoň pak v Kanadě naivně věří, jak je diskriminujeme, a nechají si je tam;-)

0/0
20.5.2010 9:05

politicky nekorektní trolejbus

Re: O žhářích věděli, Vítkov ale policistům oznámit nešli

Bohužel nenechají...

0/0
20.5.2010 11:24

J. K.

Koukám,

že ti grázlové i jejich kámoši a kámošky byli vskutku ztvárněním inteligence RvRv

Nechápu, co zrovna takoví Romům vyčítají.

0/0
20.5.2010 8:46

akademik Richard

Kazdopadne je na tomhle pripadu i cosi zertovneho

levicovy prizivnik a netahlo Lukes a spol sel zapalit etnickeho prizivnika. Provedeni a nasledne prokecavani cinu svedci o IQ tykve, stejne tak zpusob Kudrikova zivota toto naznacuje. A ted se parazite soudi, polivcicku si prihriva parazit Pape a ultralevicovy vrah a prznitel malych deti Uhl. Kdyby nekdo na soud v den jednani hodil bombu, CR by se velice ulevilo.

0/0
20.5.2010 8:45

xvl

Re: Kazdopadne je na tomhle pripadu i cosi zertovneho

Cpát do všeho politiku, to už je vážná diagnoza, ještě jsem v příspěvku zapomněl na Paroubka;-)

0/0
20.5.2010 8:50

xvl

Re: Kazdopadne je na tomhle pripadu i cosi zertovneho

Opravuji "jste"

0/0
20.5.2010 8:50

akademik Richard

Re: Kazdopadne je na tomhle pripadu i cosi zertovneho

jakou politiku? Jen jsem chtel uvest na pravou miru casto uvadenou mylku, ze neonaciste jsou pravicovi extremiste a ze Uhl je slusny clovek. Ale to si snad ani nikdo nemysli. Na pana Paroubka vam kali pes

0/0
20.5.2010 8:52

xvl

Re: Kazdopadne je na tomhle pripadu i cosi zertovneho

Nevím, co ti kluci ne/dělají, ale že toto přehnali je jasné. A je šumák, jestli se řadí oni nebo vy je k levici, pravici .....

0/0
20.5.2010 8:56

akademik Richard

Re: Kazdopadne je na tomhle pripadu i cosi zertovneho

to prave jedno neni. Je to zjevna ucelova manipulace. Tvrdit, ze pravice je zla a levice hodna. Pritom jde jen o jednu odnoz levice, ergo kladivko, levice je zlo :-)

0/0
20.5.2010 9:07

José Antonio

Re: Kazdopadne je na tomhle pripadu i cosi zertovneho

Žádná skutečná pravice v tomto státě neexistuje, takže vlastně celá politika je zlo.

0/0
20.5.2010 9:09

xvl

Re: Kazdopadne je na tomhle pripadu i cosi zertovneho

Takže vlastně ODS a její béčko straší sami před sebou;-)

0/0
20.5.2010 9:12

José Antonio

Re: Kazdopadne je na tomhle pripadu i cosi zertovneho

Velká koalice tu už byla, ne? Dokonce po jakési velkolepé mobilizaci...

0/0
20.5.2010 9:24

Fai Rodis

Re: Kazdopadne je na tomhle pripadu i cosi zertovneho

MobiliSaci, Jose, mobiliSaci... :-P

0/0
25.5.2010 10:27

xvl

Re: Kazdopadne je na tomhle pripadu i cosi zertovneho

Shodneme se snad v tom, že zlem je ultrapravice i utlralevice.

0/0
20.5.2010 9:09

melk

Re: Kazdopadne je na tomhle pripadu i cosi zertovneho

akademik Richard:

konecne jsem se dockal - konecne jsem potakl cloveka, ktery take vi, co je UHL zac

diky bohuR^ dobre komentareR^

0/0
20.5.2010 9:46

akademik Richard

Pape zna prd z prava CR a bude neustale otravovat

vyhrozovat a zastrasovat. Velice nesympaticky clovek a Kudrikum spis skodi nez pomaha. Je to typicky multikulti grantocucovy prizivnik

0/0
20.5.2010 8:39

Glock Mark IV

Re: Pape zna prd z prava CR a bude neustale otravovat

... ale bude v sýenen. :-PRv

.

Pape je taková mediální prostitutka - pro mediální viditelnost je schopen říkat nepodložené věci a lži. Lze spekulovat, ale člověk musí nést riziko, že se může splést. Já se divím, že NIKDO DOTEĎ NEPODAL ŽALOBU NA PAPEHO. Rázem by musel dokazovat, co je pravdy na těch jeho výrocích.

0/0
20.5.2010 8:43

bullterrier.se.smeje@seznam.cz

Re: Pape zna prd z prava CR a bude neustale otravovat

Právě proto, co je zde již několikrát psáno. On v očích veřejnosti a možná i soudce víc škodí těm "poškozeným", než těm klukům. I forma podání "bylo to na udání", "nebýt udání od dobrovolného hasiče, který cítil povinnost" dost hraje na city. Kdy se udávalo? Kdy lidé měli cítit povinnost?Za haidrychiády, za komunistů. Zajímavá hra s veřejným míněním.

0/0
20.5.2010 8:48

Chytrakz hospody

Re: Pape zna prd z prava CR a bude neustale otravovat

Ne, že bych chtěla udávat, ale hlásit se to musí (Kelišová ze Slunce sena ...)  ;-D

0/0
20.5.2010 9:02

bullterrier.se.smeje@seznam.cz

Re: Pape zna prd z prava CR a bude neustale otravovat

„Dobře, Pepku. Tak si pamatuj, že když někoho uslyšíš mluvit, když chodíš po obědech od domu k domu, že je císař pán dobytek nebo podobně, hned přijď ke mně a oznam mně to. Dostaneš šesták, a když uslyšíš někoho vykládat, že to nevyhrajeme, zas půjdeš, rozumíš, ke mně a řekneš, kdo to říkal, a dostaneš zas šesták. Jestli ale uslyším, že něco zatajuješ, tak bude s tebou zle. Seberu tě a odvedu do Písku. A teď vyskoč!“ Když vyskočil, dal mu dva šestáky a spokojeně napsal raport na okresní četnické velitelství, že již získal informátora.

0/0
20.5.2010 9:26





Najdete na iDNES.cz