Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Anketa: u českých osobností vyhrává TOP 09 a ODS

Kdyby šli za devět dní k volbám jen úspěšní lidé, kteří vynikají ve svém oboru, mohli by si Petr Nečas s Karlem Schwarzenbergem asi hned plácnout na většinovou vládu svých stran ODS a TOP 09. Velká anketa mezi význačnými osobnostmi potvrdila skutečnost, že lidé s úspěšnou kariérou většinou volí pravicové strany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

generallz

Volte prosím SOPL

Volte Stranu obrany populistické levice SOPL. Skutečnou levicovou stranu, která má ve svém programu zrušení poplatků na veřejných záchodcích!

www.sopl.cz

Vyjádřete podporu SOPLu a jeho kandidátům Kryšpínu Kaňourkovi, Slávku Srandákovi, Květoslavu Nedělkovi a dalším!

0/0
19.5.2010 21:19

babacek

Re: Volte prosím SOPL

Poplatky na záchodcích vyhnali úchylné čumili.A to je další důvod proč levici rozhodně NE!!!;-D

0/0
20.5.2010 6:38

tanx

Nechápu

Fajn,takže cca 5mil.voličů jako trpí nebetyčnou lidskou blbostí?To bych neřekl ani o těch co volí demokratickou levici/i když mám o demokratičnosti Jyrky pochybnost/.

0/0
19.5.2010 15:43

babacek

Re: Nechápu

,,Typický volič ČSSD je vyučený, nevyučený muž - žena pracující jako dělník - ce ve věku 33-59 let, který pochází ze středně velkého nebo malého města a který je bez vyznání. Je zejména ze severočeského nebo severomoravského kraje. V minulých volbách volil ČSSD, nebo SPR-RSČ, nebo některou z malých stran, která se nedostala do parlamentu, nebo nevolil vůbec, ať už proto, že mu nebylo ještě 18 let, nebo z jiných důvodů. Typický volič - ka KSČM je muž - žena se základním vzděláním, důchodce, z vesnice nebo z malého města, ze severočeského, severomoravského, ale i jihomoravského kraje. Svoji stranu volil už v minulých volbách a tentokrát se pro ni rozhodl už více než dva měsíce před volbami´´ Do které kategorie se zařadíš ? Uvedená lokalita nemusí být směrodatná.

0/0
20.5.2010 6:41

vokroj

no jo, ale dolejzat budou osobnosti jinam ....

0/0
19.5.2010 15:35

karel-smíchov1

Souhlas

kevinbb : 100% souhlas [>-]EU

0/0
19.5.2010 15:12

kevinbb

Lidi jsou

nepoucitelni a jeste se furt vytahujou. Ti kteri budou volit ODS, TOP 09, KDL-CSL, KSCM nebo CSSD, tak jsou nezodpovedni hlupaci kteri nevidi kam jsme to za dvacet let prisli pod vladou techto stran a jejich sefu. Pokud vyhraje nektera z techto stran, tak si lidi v Cesku doopravdy asi nezaslouzi zit ve vlastnim state.

Tady je videt jak je nebetycna lidska blbost. Uz jenom tyhle provokujici clanky a diskuze pod nima to ukazuje.

0/0
19.5.2010 14:17

skype

www.neodpustime.cz

www.neodpustime.cz

0/0
19.5.2010 14:12

zberanek

I osobnosti se mohou mýlit

Jak je vidno i osobnosti se mohou hluboce mýlit, volit současné strany jako jsou ODS nebo TOP 09 a nebo dokonce SZ může jen neinformovaný člověk, který v Česku 10 let vůbec nežil a nebo člověk velmi s těmoto stranami zainteresovaný.

0/0
19.5.2010 14:08

tanx

Re: I osobnosti se mohou mýlit

pravici volí třeba valná většina odborníků-lékařu a ti posledních deset let operovali na Borneu. 

0/0
19.5.2010 14:14

Miri

Re: I osobnosti se mohou mýlit

tak to jich moc není, viz preference.

0/0
19.5.2010 14:17

tanx

Re: I osobnosti se mohou mýlit

Ach jo....tak pro Vás tam ten ? dám.....Borneu?

0/0
19.5.2010 15:46

karel-smíchov1

Re: I osobnosti se mohou mýlit

zberánek :Buďte tak laskav a nedávejte

Zelené dohromady s ODS+TOP 09 asi

nejste dobře informovaný,vyjmenujte v

jakých kauzách jedou Zelený,v obou stranách je jich habaděj !Nazdar [>-]EU

0/0
19.5.2010 15:22

Miri

Volte Top09!!!

Kalousku, Vy máte odvahu posílat takové šeky lidem,kteří 20 let nedělají, ale dřou na takové jako jste Vy ?!!! Kdo zavinil ty dluhy ?? My obyčejní

lidé, nebo Vy, nenažraní poslanci se senátem??? Kolik už stál slavný

Opencard?? co vím z tisku, tak 888 mil.Kolik se vyplatilo Fa Diag Human ?? 1 mld. Kolik dostal Kocáb na podporu za to, že budou chodit cigáni do školy ?? 19 mil. Kolik dostanou normální občané ?? Kolik stálo MS v Liberci ?? Kolik doplácel stát na toto MS ?? 623mil + stát doplatil na pořadatelskou část 81 mil. Kolik uniklo milionů, s převodem do daňových rájů?? ... miliony !!! Kolik dluží "podnikatelé" Vietnamci na úniku daní ?? ... miliony !!! Kolik dluží další "podnikatelé" jako jsou Rusáci, číňané atd. na daních a soc. pojištění ?? miliardy

Kolik se poslalo Lotyšsku ?? 5 mld. O kolik přišla státní pokladna špatným

zákonem na soc. pojištění ???

0/0
19.5.2010 13:51

Miri

Re: Volte Top09!!!

Sokolov nezaplatitl 6,6 mil., Cheb nezaplatil 8,4 mil. K.Vary 13 miliony KV jsou kapitola sama pro sebe !! Liberec 12 mil., Pardubice 15,8 mil. ....Kolik stálo zpracování maturit soukromou firmou ?? 300 mil. !!Kolik dluží na daních a sociálním herci atd. ... to jde do miliard,za ty roky!! Proč neplatí, jako všichni ?? Kolik stálo odškodnění okupace 1968 ?? 30 mil. Vedení ČMFS prohospodařilo 30 mil. Cyklostezka v Praze (nejdražší na světě) 150 mil. Kolik stála "férová" zakázka pro Fa HQH ?? vybral Tvrdík ... 3,94 mil.Kolik stály 3 radary ?? ....1,5 mild. stojí jeden radar !!Kolik stála česká národní budova v New Yorku rekonstrukce) .... 812 mil.O kolik mild. už přišel stát odprodejem ČEZu ??? zisk za loňský rok 51,885 mild. !!!! A Vy si dovolíte poslat šek formou reklamy, kolik dluží každý občan, včetně nemluvňat ??? !!! Vy jste zodpovědní za to, jak republika vypadá,jak je rozkradená, jak je zdevastovaná !!!

0/0
19.5.2010 13:53

Miri

Re: Volte Top09!!!

VY VŠICHNI , co sedíte u koryt od roku 1998,jste zodpovědni, za tyto dluhy !!! Darebáci !!! To je ta Havlova demokracie ?? Kde lidi žijí na pokrajichudoby a pár tisíc lidí si žije nad poměry ??!!! Dojeďte sem k nám na mítink, tak budete upalovat co Vám budou nohy stačit !!!!At´se jedná o ODS,ČSSD,TOP09,KDU-ČSL a počátek všeho zla je OF !!!Já budu volit !!! Ale v žádném případě ne přeběhlíky,kteří jen slibují měsíc před volbami, aby získali preference a dál si 4 roky mastili kapsu !!!

0/0
19.5.2010 13:53

Philosopher

Re: Volte Top09!!!

Takže je třeba volit KSČM ? Ty udělají chudáky ze všech slušných občanů ...

0/0
19.5.2010 14:02

Miri

Re: Volte Top09!!!

Nevím, a hlavně nevím, kdo byl před 20ti lety chudák. Dej tady vědět, kdo a kde spal pod mostem a neměl třeba práci. Rozhodně se tedy nechci vracet do minulosti, ale dnešní situace je katastrofa. Kdo zažil minulý režim a je trochu objektivní, ví o čem je řeč. Kdo je mladý a neví, je pod vlivem propagandy. To je klasika, dělá to každý režim a dělat to bude.

0/0
19.5.2010 14:05

Philosopher

Re: Volte Top09!!!

Obejktivně: práce byla zákonem povinná. Takže jí musel mít každý, jinak šel sedět. Umělá přezaměstnanost. Chudoba u nás nebyla tak markantní, díky podpoře SSSR. V dnešních podmínkách by politika komunistů přivedla zemi k chudobě velmi rychle. Nesrovnávej chudobu éry komunismu ve smyslu "spaní pod mostem" apod. s dnešní dobou - je to nesmysl. Spíše se podívej na jiné hodnoty obou dob. Říká ti něco svoboda apod. ?

Jinak se můžeš zamyslet nad bohatstvím občanů dnešní komunistické Číny nebo Kuby. Jestli chceš být také takto bohatý, vol komunisty. Jinak tě mohu upozornit, že volit komunisty je ve striktním smyslu našeho zákona trestní čin. Ale to je jiná kapitola ...

0/0
19.5.2010 14:15

Miri

Re: Volte Top09!!!

hihihi, blábol. Ale je to tvé přesvědčení. Ale , jako obvykle, uhýbání od tématu. Nic to nemění na tom, že se Kalousek podílel na okrádání tohoto státu. A co je to ta svoboda? Ve smyslu filozofickém je to hranice, atd... Ano, dřív bylo značné omezení např. v cestování, lidi jezdily do Jugoslávie, NDR, Maďarska, Polska, Bulharska. To se nyní značně rozšířilo, lidé jeszdí hlavně do Chorvatska, Bulharska i dál, pokud na to mají. Stáli se fronty na banány, dnes na práci. Byl malý sortiment třeba potravin, dnes je toho , ale neí to k jídlu. Dá se opravdu polemizovat i s toupřezaměstnaností. Dnes je většina cikánů na podpoře a platíme to všichni, třeba. Je toho moc, co se dá srovnat, co bylo dobré a co zlé. Problém je to, že to dobré se zavrhlo a dobrého nevzniklo nic, nebo jen málo.

0/0
19.5.2010 14:27

Philosopher

Re: Volte Top09!!!

Prohlásit něco za blábol je zajisté mnohem snažší než formulovat protiargumenty, že ? A od tématu to určitě neuhybá. Vždyť je to jen odpověď či kladení otázky v souvislosti s tvým příspěvkem. Jinak by musel být už tvůj příspěvek úhybem od tématu ...

0/0
19.5.2010 14:33

Miri

Re: Volte Top09!!!

tak můj příspěk, ten hlavní je o varování před politiky typu Kalouska, kteří utráceli tak jak je to v tom výčtu. Je tam něco špatně?

0/0
19.5.2010 14:34

Philosopher

Re: Volte Top09!!!

Nezkoumám tvůj hlavní příspěvek. Ale beru v potaz, že můj příspěvek na x-té úrovni je rakcí na tvůj příspěvek na úrovni x-1 a nikoliv na ten hlavní.

0/0
19.5.2010 14:39

Miri

Re: Volte Top09!!!

úhyb jako fík, no neva, vol si koho chceš, je mi to jedno a neber mi můj názor na Kalouska a spol a jeho stupidní upozornění na státní dluh, na kterém se přímo podílel.

0/0
19.5.2010 14:52

Philosopher

Re: Volte Top09!!!

Proč naprosto logické vysvětlení považuješ za úhyb ? Tvůj názor na Kalouska ti přeci neberu. Všiml jsi si, že se Kalouska ani nezastávám ani k němu nevyjadřuji sympatie ? Pochopil jsi, že se vyjadřuji k jeho nápadu upozornit na dluh formou rozesílání složenky ?

0/0
19.5.2010 14:57

hafusak2

Re: Volte Top09!!!

Na tohle hromada lidí odpoví naprosto stručně: Svobody se nenažeru. Ono totiž když má někdo plat, kdy je rád, že zaplatí nájem, inkaso, rodina se nají a oblékne, přitom však nelze něco moc ušetřit a dotyčný žije ve strachu z nezaměstnanosti, nemoci a pod., tak takový má úplně jiné starosti nežli jestli jsou ve vládě komunisté nebo jestli může jet bez víza do USA. Skutečně svobodný je totiž až člověk, který se zbaví strachu - a ten strach, ten tu bude podle všeho ještě hodně dlouho a v případě vlády pravice se stane trvalým jevem.Rv

0/0
19.5.2010 17:07

Nannius

Re: Volte Top09!!!

ano, to je trefne - nevite a mluvite. Chudaku byla pred 20 lety spousta, ale to jste Vy, patrne jako dobre usazeny dojic socialismu, nevidel, ze? Cela armada lidi, kteri byli komunistickym rezimem okradeni (znarodneni), zbaveni dustojnosti (piloti z bitvy o anglii, spisovatele a lekari farajici v uranovych dolech,atd.), budoucnosti (deti nepohodlnych, ktere nemohly studovat), svobody (zavreni za nepohodlne nazory), pripadne kombinace vseho vyse uvedeneho. Mam-li si vybrat mezi statem, ktery tohle dela svym lidem na zaklade nazoru a definice "tridniho nepritele" a statem, pro ktery je hlavnim kriteriem vlastni schopnost, pracovitost a inteligence, vybiram ten druhy. Ale jak pisete v jednom svem prispevku. Volba je veci kazdeho z nas.

0/0
19.5.2010 15:46

Philosopher

Re: Volte Top09!!!

Kontrolní otázka:

Myslíš, že chce Kalousek, aby lidé tu složenku zapaltili ? Nebo je to jen forma upozornění na výši státního dluhu ?

0/0
19.5.2010 13:59

Miri

Re: Volte Top09!!!

jasně, že to je upozornění, ale kdo tozavinil? Ti lidé, kterým to posílá? Vždyť on se na to velkou měrou podílí. Podepisoval vše co Sobotka vymyslel, byl ministrem financí a teď jako přeběhlík si hraje na svatého. A jestli je z toho výčtu něco lživého, dej vědět. Je to jen upozornění pro zastánce TOP09 co budou eventuelně volit.

0/0
19.5.2010 14:02

Philosopher

Re: Volte Top09!!!

A je lepší na ten státní dluh obačany upozornit (i kdyby to dělal ten, kdo za statní dluh může) a nebo je lepší nechat občany v nevědomosti a klidu ?

0/0
19.5.2010 14:06

Miri

Re: Volte Top09!!!

tak snad všichni nebo většina ví, že ten dluh je. Ale Kalousek nemá právo upozorňovat na něco na čem se podílel, leda že by to uhradil. Pak bych se mu poklonil až k zemi. Podstata příspěvku je upozornit, kam ty peníze zmizely a kde je případně hledat. Proto nechápu voliče TOP09, že si nevzpomínají na minulost Kalouska, Severy, Parkanové a na to co udělali a chtějí je volit. Ale jak se říká, lidská hloupost nemá hranic. A co myslíš jako to asi dopadne? ODS +TOP09+VV+KDUČSL se vezmou za ruce a budou dál vesele okrádat daňové poplatníky. Pokud to neudělá ČSSD spolu s KSČM- A pokud zazní otázka koho tedy volit, tak to opravdu nevím.

0/0
19.5.2010 14:12

Philosopher

Re: Volte Top09!!!

A kdo Kalouskovi  to právo vzal ?? Většina možná ví, že je nějaký dluh. Meně lidí už ví, jak je veliký a menšina lidí si vůbec neuvědomuje hrozbu velikosti toho dluhu a už vůbec ne, co se bude dít, až ten dluh naroste nad únosnou mez (a ta mez je blízko, setsakra blízko).

0/0
19.5.2010 14:20

Miri

Re: Volte Top09!!!

a proto nelze dát hlas Kalouskovi a vůbec té garnituře, co to za 20 let způsobila. Ti si totiž své příjmy neseberou.

0/0
19.5.2010 14:30

Philosopher

Re: Volte Top09!!!

Já nepolemizuji o volbě či vině Kalouska, ale o rozeslání té složenky. Určitě chápeš ten rozdíl, že ?

0/0
19.5.2010 14:36

Miri

Re: Volte Top09!!!

hihihi, promiň, máš pravdu, Kalousek vlastně upozorňuje na dluh, na kterém se podílel a varuje občany před sebou, aby ho nevolili, protože by ten dluh mohl být s přispěním ještě větší. J eto tak správně? Nebo opět zloděj křičí chyťte zloděje?

0/0
19.5.2010 14:39

Philosopher

Re: Volte Top09!!!

V případě, že někdo považuje Kalouska za hlavního rozhazovače statních peněz, pak by tvá úvaha mohla být správná, ale .... On jistě sděluje občanům, že TOP 09 má v programu snižování statního dluhu. Zda mu věřit či ne, nechává Kalousek na voliči. O příčinách a vinících já nyní nepolemizuji.

0/0
19.5.2010 14:44

Miri

Re: Volte Top09!!!

ani slovo o tom, že je Kalousek hlavní viník, ale byl ministrem financí, takže to je veliký podíl a byl i v rozpočtovém výboru za vlády ČSSD, kdy schvaloval hlouposti Sobotky. Takže je velkým podílníkem na vzniku státním dluhu. A pod jeho působení v armádě (padáky, gripeny) mu tedy nemohu věřit. Pokud mu věříš ty, je to tvůj názor volba. Já jen nezapomínám na jeho působení, to je vše.

0/0
19.5.2010 14:47

Philosopher

Re: Volte Top09!!!

Nevyjádřil jsem, zda mu věřím či nevěřím ....

0/0
19.5.2010 14:58

hafusak2

Re: Volte Top09!!!

Fajn, takže až potkám někoho, kdo se sotva drží na nohách a nesouvislým blekotáním se ze mě bude snažit vyrazit půjčení stovky s tím, že slibuje, že ji nepropije, ale koupí dětem botičky na zimu - tak mu mám věřit a tu stovku mu půjčit?

0/0
19.5.2010 17:14

kevinbb

Re: Volte Top09!!!

Miri.

Presne tak, ale bojim se, ze z hlupaky se nema cenu poustet do diskuze, ti vetsinou vidi je to, co chteji.

Hlavni problem jsou ti mladi, ale nastesti nejsou takovy vsichni kteri si nevidi do huby.

Pripadaji si chytri, vsechno vedi lip, nejaka zkusenost je nezajima, jsou cynicti, sobecti, ale ve skutecnosti jsou to naivni hlupaci kteri se nechavaji opit rohlikem.

0/0
19.5.2010 14:24

Miri

Re: Volte Top09!!!

bohužel, propaganda umí pořádně vymýt mozek.

0/0
19.5.2010 14:29

tanx

Re: Volte Top09!!!

Jen dotaz-jaká fobie je u Vás dominantní?

0/0
19.5.2010 14:09

Miri

Re: Volte Top09!!!

hihihi, a co u tebe? U mě to je vztek, jestli to je tedy fobie. A myslíš, že to co jsem napsal je lež?

0/0
19.5.2010 14:14

tanx

Re: Volte Top09!!!

nebudu polemizovat o lži,ale mám pocit že máš rád akorád sám sebe. 

0/0
19.5.2010 14:18

Miri

Re: Volte Top09!!!

a z čeho usuzuješ? že upozorňuji na to jak politici utrácejí? ty asi neplatíš daně, jinak by ti to nebylo jedno. A nebo jsi zaslepený a propagandou vymydlený člověk. Nad tím, co se tu děje nelze zavírat oči a dělat , že se nic neděje.

0/0
19.5.2010 14:20

tanx

Re: Volte Top09!!!

Zaslepený propagandou....to je ono soudruhu.

0/0
19.5.2010 14:34

Miri

Re: Volte Top09!!!

je něco na mém hlavní příspěvku lživého?

0/0
19.5.2010 14:35

tanx

Re: Volte Top09!!!

Ano,Rusáci,Číňani,.........ještě ti tam chyběj buzíci,cikáni,reakční buržousti,kapitalisti..... proto jsem se ptal v prvopočátku na ty fobie-tak doufám že už chápeš.

0/0
19.5.2010 15:30

Philosopher

Definice dle levice

Definice: inteligent je člověk, který je negramotný.

Vysvětlení slova negramotný pro voliče levice: negramotný je člověk, který neumí psát, číst a počítat.

0/0
19.5.2010 13:38

píšucochci

anketa před kostelem

v době mše_---kdo je věřící? Výsledek 98procent.Tak se dělají tyto ankety

0/0
19.5.2010 13:35





Najdete na iDNES.cz