Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Statečná barmanka se s obuškem v ruce bránila útočníkovi

Jako hrdinka se zachovala pětapadesátiletá barmanka, když ji v brněnské herně Intacto e Club ve Štefánikově ulici napadl jeden z hostů. Žena na útok odpověděla ranami obuškem, přesto však tržbu neubránila. Pachatel ji oloupil o 12 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Wolf 2

Můj názor

Rozhodně nesouhlasím s názory, že paní je hloupá a neměla riskovat. Je to její život, její čest a její smysl pro spravedlnost. Podle mě se zachovala správně, i když pro sebe nebezpečně.

.

Jsou totiž dva druhy lidí. Ti co se v každé trochu nebezpečnější situaci po*erou strachy a s ocasem staženým mezi nohy se budou schovávat někde v koutě a pak ti, co se postaví na odpor a budou jednat. A těm já fandím.R^

.

Pak by ještě stálo za zmínku, že herny si takovýdle zlodějský ztroskotanecký existence v podstatě samy vychovávají. Rozhodovat o tom já, zakázal bych "proherní" automaty, daně nedaně.

0/0
17.5.2010 0:51

Wolf 2

Re: Můj názor

Pokud chcete někdo reagovat, prosím reagujte tady. U příspěvku výše jsem zapomněl zaškrtnout notofikaci mejlem.

0/0
17.5.2010 0:52

freak4

Re: Můj názor

Pamatuj si jednu důležitou věc - mrtvej hrdina, špatnej hrdina. Jít čelem proti "rozjetýmu vlaku", když jsem sám sotva osobní auto, není hrdinství, ale blbost.;-)

0/0
17.5.2010 1:25

inkognito79

Re: Můj názor

proti děcku se sprejem se dá klidně jít, další věc je, že okradená obsluha bohužel platí škodu herně ze své mizerné výplaty :-/

0/0
17.5.2010 9:52

bobino

A přesně kvůli takovým hlupákům

s IQ houpacího koně má mnoho zaměstnavatelů v USA vnitřní předpisy a nářízení, že zaměstnanec nesmíš zbytečně riskovat a musí okamžitě odevzdat tržbu. Proto už bylo několik případů (např. řetězec večerek 7/11 atd.), kdy takový zaměstnanec po podobném "statečném" výkonu dostal od firmy okamžitě vyhazov za porušení předpisů. Nemluvě o tom, že firma typu kasino vydělává milióny a navíc je pojištěná.

0/0
16.5.2010 11:01

Jarouch777

Re: A přesně kvůli takovým hlupákům

Oznacovat zminenou barmanku hlupakem je v tomhle pripade  zcela mimo misu. Pani mozna nereagovala nejrozumejc, nicmene v danem pripadu jedinej kdo riskoval byla ona sama. V USA se majitele patrne snazej vyhnout budoucim zalobam ktery by je zruinovaly, coz u nas jeste neni v kurzu. nemusi si kazdej grazl myslet ze jit  prepadnout kasino je jako dojit si k bankomatu  . . . nehlede na spoustu obrazovyho materialu v kamere k identifikaci.  Tkaze podtrzeno secteno pani nejednala rozume, ale za vyse uvedene pejorativni oznaceni by se mel autor spise   . . . . . schovat ;-O

0/0
16.5.2010 19:06

Téma

takovouhle

hrdinku jsem měli v Rakovníku taky a skončila s uříznutou hlavou Rv

0/0
15.5.2010 12:59

Fanklub MF Dnes

Re: takovouhle

Hm, takže normální je být věčně posraný, aby těm ksindlům kriminálním jen rostl apetit... Rv

0/0
15.5.2010 20:58

MuciPucinek

Ja ji fandim

Jen aby pani jednou nebyla popotahovana soudem za neprimerenou obranu, co kdyz se zjisti ze utocnik mel neprizpusobivou barvu pleti?

0/0
15.5.2010 9:06

anti-anti

Barmanka

Tak tohle byla skutečně odvážná spontánní reakce. Jen nechápu proč majitel herny jí zakázal o tom hovořit s médii.

´´ Škoda jen, že místo obušku nevytáhla devítku.´´

0/0
15.5.2010 8:35

artur1234

Opravdu blbá?

Hm vidím, že jsme národ hrdinů. Netvrdím že v tomto případě bylo nutné takto riskovat ,ale předpokládám, že tato statečná žena by se na rozdíl od mnohých z nás neotočila a ani nezrychlila krok a pomohla i v jiných případech. Tím mám na mysli třeba zkopání řidiče autobusu za přihlížení cestujících nebo ukopání k smrti muže na Kačerově před očima desítek spolucestujících. Vážím si lidí kteří mají tolik odvahy, aby riskovali pro pomoc druhým a  u této dámy věřím, že ona je ten kdo by jen nečině nepřihlížel.

0/0
15.5.2010 6:48

dasa0302

Re: Opravdu blbá?

Přesně tohle si myslím. R^

0/0
15.5.2010 7:54

anti-anti

Re: Opravdu blbá?

A jak se ti to povedlo myslet ???:-P;-D

0/0
15.5.2010 8:41

Tomach

Statecna nebo blba??

Tak takhle blbou zenksou bych teda chtel mit. Riskovat zivot (u takovych magoru jeden nikdy nevi) kvuli pos*nejm 12 tisicum to je blbost na entou. Navic podnik je jiste pojisteny. I i kdyby nebyl tak to neni jeji starost.

Pani mela stesti, mohlo to dopadnout tak ze skoncila mrtva/zmrzacena a nebo naopak mohla ublizit utocnikovi a tudiz skoncit ve vezeni, jak je v kundastate dobrym zvykem trestat kohokoliv kdo se opovazi branit grazlovi a nedej boze mu neco udela.

0/0
15.5.2010 4:28

dasa0302

Re: Statecna nebo blba??

Nemyslím, že při napadení je čas a nějaký rozbor od kávy. Prostě nějak  zareaguješ.

Navíc je zbytečně obouvat se do napadeného člověka a říkat o ní, že je blbá ženská .... no cítíš se hodně nad věcí? :-/

0/0
15.5.2010 7:54

Tomach

Re: Statecna nebo blba??

Souhlasim s tim ze clovek "nejak" zareaguje. Nicmene to nic nemeni na tom ze z ciste rozumoveho pristupu zareagovala blbe. Psat o tom clanky s titulkem "Statecna barmanka" je velice nebezpecne, protoze pak to muze nejake jine utkvet v hlave a misto toho aby radeji dala tech par tisic se o ne zacne tahat a nemuset mit tolik stesti jako pani zde zminovana. Takovych pripadu je bohuzel (at se nam to libi nebo ne, proste to je smutny fakt) mnohem vic nez tech se stastnym koncem.

0/0
16.5.2010 15:31

hafusak2

Re: Statecna nebo blba??

Tohle je rozumování pět minut po dvanácté. Jakou měla jistotu, že ji ten lump jen neokrade a poté nepodřízne, aby ho nemohla později poznat? V jiném rozumějším státě kdyby ho zastřelila, tak se nic nestalo.

0/0
16.5.2010 10:33

Tomach

Re: Statecna nebo blba??

Se zacatkem se da polemizovat, se zaverecnou vetou naprosto souhlasim. Bohuzel zapominas (a ja take, jak spatny clovek to jsem) ze i ten zlodej je jen clovek, zaslouzi si nasi uctu a soucit, chudacek malej, copak ho k tomu asi dohnalo? Asi ta nase hnusna spolecnost, vlastne je to vsechno nase vina. A jeste by jsi mu chtel ublizovat chudackovi malymu? Fuj, styd se. Zavrit by Te (a me) meli ze nas vubec neco takoveho mohlo napadnout. Alespon tak se to bohuzel snazi prezentovat nekteri radobyhumanisti. :-/

Podle me takovej grazl adny slitovani nezaslouzi a pokud by mu nekdo ustrelil palici tak jedine dobre. Ale to je prej dneska nejaka uchylka takhle premyslet...

0/0
16.5.2010 15:35

inkognito79

Re: Statecna nebo blba??

blbej jsi ty, herny nejsou pojištěný, škodu platí obsluha, a bát se děcka se sprejem? to raději nechoď po setmění ven

0/0
17.5.2010 9:55

Mončí2

Paní je možná statečná,ale

nepřemýšlela.Mohl jí zabít,ani vlastní peníze bych nebránila za cenu života.Jinak doufám,že toho šmejda brzy chytí a dostane trest,ne napomenutí.Když už se v našem Kocourkově za ozbrojené přepadení eskorty dávají podmínky..............Rv

0/0
15.5.2010 0:37

Darth.V

To by chtělo překvápko.

připojit trezor na generátor vysokého napětí ... paní by potom stačilo jen zmáčknout tlačítko až by hošan strčil klíče do zámku .. policajti by si ho potom jen sebrali ... pomočeného a pokáleného ;-D

0/0
15.5.2010 0:21

Urb-inspirace vítězná

V ženské bláznivé chytly saze, to je ovšem dost zoufalá

obrana majetku. Záleží na šéfovi, jestli si to nechá líbit, nebo si pachatele zjistí. Tady to bude nějaký zoombie feťák. V tom případě bych ho dala rozhodně potrestat. To už je ale takové podhoubí, veřejnosti skryté a psát se o tom nebude. Je to jasné už z toho, že majitel zakázal té paní o tom zbytečně mluvit.

0/0
14.5.2010 23:00

rikalJsemToUzVceraNasiHospodske

@@

super delat z te zenske hrdinku...aby se stala prikladem a za par dnu se kvuli tomu budem nervovat nad zenskou ktera diky podobnemu hrdinstvi udela ze dvou deti siroty....;-O;-O;-O;-O

0/0
14.5.2010 21:56

net.Xtreme bojuje s cenzurou

Re: @@

NA zloděje to chce jít tvrdě, ale obušek je málo...katanu na ně...

0/0
14.5.2010 22:01

furtspolu

Re: @@

 Před tou ženou smekám.Jsou to velmi riziková pracovní místa. Co dnes lidi pro

obživu podstoupí to je obtivuhodné. Jsem zvědav jak se ji pán zaměstnavatel odmění. Jen aby ji to nedal k náhradě.I tací jsou někteří.  

0/0
14.5.2010 22:16

Naked and petrified

Re: @@

Co ty ses to za exota? Zenska samozrejme je hrdinka. Formalni varovani od PCR sis vyslechl hned potom...tak co mlemtas? Co budes navrhovat priste, otevrene trezory pro snazsi pristup? Vykradaci hodiny? prime rozdelovanipenez na ulici, 20% z obratu,kdo driv prijde, ten driv mele?

Smarjapano. Pak ma ta obcanska statecnost nejak vypadat.

0/0
14.5.2010 23:02

Thorough

Re: @@

až vychladneš tak si to zkus srovnat v hlavě ..

0/0
15.5.2010 0:01

pstrosatko

Re: @@

On to má srovnané, kdyby byla většina lidí jako tato paní, vypadlo by to tu jinak.

0/0
15.5.2010 0:58

Zahra

Re: @@

R^

0/0
15.5.2010 7:16

anti-anti

Re: @@

No sice jí obdivuji, ale co kdyby to byl ten co přepadával herny s kladivem a rovnou barmanky uhodil do hlavy ? A navíc je na svobodě a může se vrátit pro odplatu. ;-(

0/0
15.5.2010 8:45

rikalJsemToUzVceraNasiHospodske

Re: @@

hmm...

0/0
15.5.2010 1:52

Tomach

Re: @@

No ono uz jich taky par co branily par Kc skoncilo mrtvych ze... Opravdu si myslis ze je vhodne kvuli potentenym 12kKc riskovat zivot? I kdyby byly moje tak riskovat nebudu. Protoze opravdu to je tak ze s nejvetsi pravdepodobnosti bud jako obrance skoncis mrtvy/zmrzaceny nebo pokud jsi uspesny tak v kriminale.

Jakou obcanskou statecnost chces ve stete kterej chrani grazly a naopak tresta kohokoliv kdo grazlovi jen zkrivi vlas na hlave? 8-o

0/0
15.5.2010 4:35

Tomach

Re: @@

Jinak na Tvoje navrhy ohledne procent z obratu a podobne.... radeji si ani nezjistuj (pokud jsi danovy poplatnik CR - uprimnou soustrast) kolika grazlum platis - at uz ubytovani a stravu nebo socialni davky.... ;-D

0/0
15.5.2010 4:37

dasa0302

Re: @@

Tenhle případ neovlivní vůbec nic. Nečekaný útok má za následek reflexivní obranu. Někdo zaútočí, někdo ztuhne a nemůže ani vydat hlásku.

V takové situaci se prostě ocitneš a nějak zareaguješ. Oběť je většinou sama dost překvapená, co v nía  v jejím podvědomí dříme.

0/0
15.5.2010 7:57

rikalJsemToUzVceraNasiHospodske

Re: @@

R^R^R^R^R^ tohle se dalo precist...a souhlas...R^

0/0
15.5.2010 11:08





Najdete na iDNES.cz