Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

GLOSA: Klidně mlčte a házejte vinu na noviny. Škodíte jen sami sobě

Zlí novináři! Hulváti, pravičáci, chtějí nás zničit – ohlásila ČSSD a s některými novinami se přestala bavit. Podobné gesto občas vytáhnou umělci i sportovci. Dotkne se jich kritika, urazí se a už ani slovo. Pak se plácají po ramenou, jak proradné pisálky převezli. Někdo by měl s nimi zatřást a probudit je. Žijí totiž ve velkém bludu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kladýnko

Ten článek by asi víceméně platil...

...,ale pouze za předpokladu, že ta média a novináři jsou nestranní a čestní. U nás se bohužel nedá věřit ani sportovním novinářům (když už autor zmínil ty sportovce), natož těm ostatním. A Paroubek? Ten bojkot některých médií je dětinskost, i když ta štvanice na něj je až nechutná. Já být na jeho místě, tak to udělám jako Topolánek, tím by pravičákům vyrazil trumf z ruky, modré týmy by přišli o cíl a pravici by zbylo jen to Řecko, což je očividný nesmysl...  

0/0
13.5.2010 11:24

Jira.Pavel

Re: Ten článek by asi víceméně platil...

Já nechci nikterak shazovat Váš názor, pouze se k němu chci vyjádřit, protože nesouhlasím s Vaším tvrzením o zaujetosti médií k politickým stranám. Četl jsem několik britských novin, kde byla "stranická příslušnost" redaktorů mnohem patrnější než u Mladé fronty DNES. Koneckonců se můžete přesvědčit osobně. Jinak s Vámi v ostatních bodech plně souhlasím a opakuji, že pan JP svým rozhodnutím vážně poškodil svou voličskou základnu.[>-]

0/0
15.5.2010 0:40

Gardnes

Virtuální pravda

Obsahu tohoto článku by mohl uvěřit tak akorát cizinec, který zná poměry serióznosti nédií pouze okrajově. Na rozdíl od těch žurnalistů západní kultury si naše média kladou za cíl politiku tvořit,m a to všemi prostředky, jim nesympatické politiky likvidovat pomocí spekulací vydávajících se za fakta vč. zásadního porušení principů svobod pro jednotlivce a práv občanů. Z nepřeberného množství důkazů lze uvést  umělé kauzy Morava, Wolf, Toskánsko, Krakatice, likvidace Topolánka(Buchert), kde zejména vynikala MFD s patologickou snahou šéfrewdaktora si vyřizovat účty s ODS, Topolánkem, Langerem, až do stavu, kdy pouhé jhméno navozuje porušení veškeré  zákonnosti, přičemž objektivně neexistuje jedinný důkaz opodstatnění. Metoda skrytých kamer, odposlechů, provokací tolik ničící osobní svobody je základní metodou, přitom licoměrně je napadán tzv.náhubkový zákon, kdy šéfredaktoři z kolegiality Čásenského neposlali do háje, jelikož novinář nemůže nahrazovat justici, co je veřejným zájmem.

0/0
13.5.2010 9:28

Bouše

Jedna věc je jistá -

bojovat proti médiím je stejně nesmyslné, jako boj Dona Quijota proti větrným mlýnům. Už jenom proto, že ani v řadách novinářů nejsou jen samí Mirkové Dušínové. :-P 

0/0
13.5.2010 8:44

Václav Dobrák

Re: Jedna věc je jistá -

já bzch řekl že tam není ani jeden Dušín....

0/0
13.5.2010 9:26

Bouše

Re: Jedna věc je jistá -

Tak tragicky bych to neviděl.

0/0
13.5.2010 9:46

ruger.forever2

Skvělé!!!

R^R^R^R^R^;-D;-D;-D

0/0
12.5.2010 23:55

stupid johnson

... s lecčím se dá souhlasit, ale rozhodně ne s tím...

... že to Paroubkovi uškodí - už teď hrají novináři podle jeho not a píše se o něm víc než o ostatních i když nic neříká... kdyby s ním jednali jako s trucovitým fakanem a přestali by si ho všímat, však on by rychle přilezl...

... a jak znám Paroubka, do týdne všechno obrátí a obviní média, že ho bojkotují - a zase mu to projde, a řada médií bude papouškovat jeho smyšlenky a lži, jako je papouškovala vždycky...

... souhlasím s tím že média píší co lidi zajímá, a v tom vidím hlavní problém, protože  přitom klidně opomíjejí realitu...:-/

0/0
12.5.2010 22:57

touring

Mozna u pana Moravce

toto cirou nahodou toto plati, ale taky je pravda, ze "medialni kampane" obecne velmi dobre prodavaji :-P Kdyz uz teda pomineme to, ze zrovna novinari jsou v ty nasi spolecnosti opravdu ti jedini "neuplatny" ;-D

0/0
12.5.2010 22:47

Václav Dobrák

Re: Mozna u pana Moravce

ale novináři jsou doopravdy placeni za to že budou svými slovy prostituovat

0/0
13.5.2010 9:23

waydham

jo jo

Napsal to dobře.

0/0
12.5.2010 22:37

semafor

Re: jo jo

Ale měl taky napsat, že většina novinářů vlastní monopol pravdy. Novinář je člověk, který je odborník na všechno. V období okurkové sezony, je ochoten napsat cokoli, jen aby si vydělal.

0/0
13.5.2010 7:33

do.cz

srovnání

Zdá se, že jsme svědky další vlny Ta první nám ukazovala Topolánka - politika "vskutku evropského formátu" či následovníka TGM ,(jak psali zdejší novináři MFD) než se projevilo, že jde o obyčejného blba.

Tak tu máme druhou.Svatořečení knížete Karla,podivuhodná proměna Trautenberka-Kalouska v Krakonoše a zázračně čistého a chudého Petra (i když obohatil některé své přátele) a byl u všech špinavostí, které jeho strana byla schopna udělalat  v období posledních 10let.

Abychom to vyvážili, nemáme jen klaďasy.Máme tu jednoho s Kainovou bradavicí, který nás žene do katastrofy biblických rozměrů.Jeden člověk a za co všechno může.Možná, že nám sežere všechnu naši pravicovou úrodu jako ty mandelinky bramborové, které nám sem házeli přes hranice, aby nám zase žraly tu levicovou.

Jaký je rozdíl mezi vámi pánové nebo soudruzi redaktoři z tehdejšího RP a dnešní MDF?  Žádný, MFD je sice barevnější,ale hůř hoří v kamnech. Na vytření zadku se nehodí ani jedny.

0/0
12.5.2010 22:30

ruger.forever2

SAKRA, další placený diskutér

z LIHOVéHO domu

;-D

0/0
12.5.2010 23:56

ojojo

Re: srovnání

Velmi výstižně jsi to napsal, do.czente.R^

0/0
13.5.2010 7:20

Václav Dobrák

Re: srovnání

alespoň že změnili tiskařskou barvu v letech 1990a1995 špinila a MFD se říkalo "Špindíra"

0/0
13.5.2010 9:25

akademik Richard

Re: srovnání

tak takovy dlouhy prispevek, to je aspon za 30 kace ne?

0/0
13.5.2010 10:11

Mirek Cikač

Zkuste být objektivní, pane Moravče

Martine Moravče, v bludu žijete vy. Není vám ani trochu trapně z toho, jak plátek ve kterém pracujete, píše jednostranně a dlouhodobě proti jedné straně a hlavně jejímu lídrovi. Pochybuji, že máte tak málo inteligence, že byste si to neuvědomoval. Nedávno jste v příloze MFD sborově plakali nad úmrtím kolegy. Nějaký cit a pokora tedy ve vás jsou. Zkuste je používat i při své každodenní práci.

0/0
12.5.2010 22:24

akademik Richard

Re: Zkuste být objektivní, pane Moravče

Dimune, zkusil jsi se na to podivat objektivne? Proc psat o blbci, ze je to genius?

0/0
13.5.2010 10:12

hany1

Už jenom ty fotky

mluví o tom jaký mate vztah k ČSSD.

0/0
12.5.2010 20:06

pleoner

To chcete zase rozbíjet zrcadla?!

Už jenom ty fotky mluví o tom, co se uhnízdilo v Lidovém domě.Rv

0/0
12.5.2010 20:12

hany1

Re: To chcete zase rozbíjet zrcadla?!

Co se tam uhnízdilo? Můžeš mi říct?

0/0
12.5.2010 20:30

minutos007

Re: To chcete zase rozbíjet zrcadla?!

No mrkni na ty fotky....;-D;-D;-D

0/0
12.5.2010 20:43

vasapro

Re: To chcete zase rozbíjet zrcadla?!

... a Vy to opravdu nevite? ;-D;-D;-D

0/0
12.5.2010 21:23

Pan_Bubacik_ze_Zdisral

Re: Už jenom ty fotky

 .. njn, kazdy mu ublizuje. je to stvava medialni kampan novinaru v zoldu vrahu z Vol Stryru a valecnych stvacu z Pentagonu ... :-P

0/0
12.5.2010 21:59

vskiper

Re: Už jenom ty fotky

To je pravda, noviny by měly jednou provždy utnout tohle napadání, že jejich fotografové fotí JP v nelichotivých pozicích a grimasách a vyhlásit bonus (řekněme 30 Kč) za každou civilní momentku, kde se tento mentální velikán netváří jako náš kocour když omylem sežere konzervu z Lídlu. ;-D

0/0
12.5.2010 22:39

akademik Richard

Re: Už jenom ty fotky

takze oni uz muzou i za to, ze nekdo vypada jako prase?

0/0
13.5.2010 10:13

Ptačí chřipka 8

A přestaneme vás číst a kupovat

Páni novináři vy jste zas závislí na čtenářích,tak moc nevyskakujte.

0/0
12.5.2010 19:52

vskiper

Re: A přestaneme vás číst a kupovat

... ještě abys přestal(a) navštěvovat internetové diskuze a všichni budeme auf

0/0
12.5.2010 22:00

blue hustler

Pane redaktor Moravec

Váš nadpis "Zlí novináři! Hulváti, pravičáci, chtějí nás zničit – ohlásila ČSSD" je stejně hlúpý a zlý a ulhaný  jako vy.Toto nikdy žádný představitel ČSSD neprohlásil....

0/0
12.5.2010 19:34

Pan_Bubacik_ze_Zdisral

Re: Pane redaktor Moravec

 .. no vzdyt je tam napsano, ze .. glosa ...

0/0
12.5.2010 21:59

Ptačí chřipka 8

nebyl jsem tady asi tři měsíce

Naivně jsem doufal,že iDNES se zllepší,ale je to stále stejný humus.;-O

0/0
12.5.2010 18:55

Ptačí chřipka 8

Za celý rok jste o něm nenapsali jedinou slušnou větu.

Tak proč  se s vámi bavit ?Nejvíc mně fascinuje jak o sebe píšete,že jste objektivní .Pravicovost vám kouká ze všech článků.;-D

0/0
12.5.2010 18:51

varix

Re: Za celý rok jste o něm nenapsali jedinou slušnou větu.

To je zajímavé, když MFdnes pomohla sestřelit Topolánka, tak se lidé jako Vy mohli přetrhnout, jak jí aplaudovali. Není Vám ani trochu divné, že list, který Vy označuje za pravicový, pomohl odstranit předsedu pravicové strany? Paroubek, pokud vím, zatím předsedou zůstává a tlak na něj je prkotina v porovnání s tím, co se strhlo proti Topolánkovi, i když, jak se později ukázalo, všechno v té kauze Topolánek bylo trochu jinak. Co by asi říkal Paroubek, kdyby proti němu vedla srovnatelnou kampaň?

0/0
12.5.2010 20:52

Mirek Cikač

Re: Za celý rok jste o něm nenapsali jedinou slušnou větu.

Topolánek nebyl pravicový politik. Synáček z rodiny kovaných komunistů si papalášské manýry a aroganci uchoval i v čele ODS a vlády. Odstřelil se sám. I tak servilní list jako je MFD se od něj logicky musel odvrátit.

0/0
12.5.2010 22:27

akademik Richard

Re: Za celý rok jste o něm nenapsali jedinou slušnou větu.

ze by sam na sebe psal lzive clanky? ;-D

0/0
13.5.2010 10:15

div@

když nechce paroubek novináře

proč mu nevyhovět a nějakou dobu o něm přestat psát?

0/0
12.5.2010 18:44

Zmatený oranžový mudrlant

Re: když nechce paroubek novináře

Když ten nabubřelec je tak snadným terčem šprýmů...;-D

0/0
12.5.2010 19:15

vskiper

Re: když nechce paroubek novináře

To je pravda máloco tak pobaví jako záchvaty duševně zakřiknutého neurotika (pokud je předsedou opoziční strany). Jestli se stane předsedou vlády bude všechna legrace ta tam. I když bych si nanečisto klidně užil, až bude svým voličům vysvětlovat proč nemůže plnit své sliby, respektive až bude křičet a prskat na lidi z ratingových agentur těsně před tím je pošle do cukrárny na něco sladkého.

0/0
12.5.2010 22:34

luki

Mě to nevadí

Paroubek řekl tohle a támhleto, Paroubkova minulost, Paroubek byl viděn jak, X řekl o Paroubkovi... ;-D V čem je idnes jiné než Blesk? Popravdě, koho tady v zemi ještě zajímá Paroubek a co dělá? Jen novináře, něco na tom bude.

0/0
12.5.2010 18:20

luki

Re: Mě to nevadí

Bože, chyba. Mně ;-D

0/0
12.5.2010 18:21

Fungy

Re: Mě to nevadí

odpouštím ti

0/0
12.5.2010 18:44

Ptačí chřipka 8

iDnes je pokleslý bulvár.

;-D;-D;-D

0/0
12.5.2010 18:19

Smetac

Re: iDnes je pokleslý bulvár.

Hele, chtěl bych si přečíst něco opravdu objektivního. Poraď.

0/0
12.5.2010 18:33

Ptačí chřipka 8

Re: iDnes je pokleslý bulvár.

Kup si moje noviny.;-D

0/0
12.5.2010 18:52

Ptačí chřipka 8

ČSSD dělá dobře .

Bavit se s takovým bulvárním plátkem v žoldu pravice jako je MF Dnes je zbytečné.;-DR^

0/0
12.5.2010 18:18

div@

Re: ČSSD dělá dobře .

čssd dělá fšechno dobře ;-D;-D;-D

0/0
12.5.2010 18:44

wolf.ik

a pak že je IDNES NEOBJEKTIVNI když toto lidem neříká

Finanční situace nejsilnější pravicové strany je před volbami kritická. Poprvé v historii neproudí ze stranické centrály peníze do regionů, které si tak peníze na předvolební kampaně musely sehnat samy. O tom, že co se týče peněz nejsou ODS právě v kondicí, vědí i firmy, které se podílejí na předvolební kampani. Některé z nich si proto nechávají za práci platit předem. Práci pro ODS odvedou teprve poté, co jim peníze přijdou na účet. Vedení strany ale navenek jakékoli pochybnosti o penězích nepřipouští. "Nevidím sebemenší problém se zajištěním peněz na kampaň," trvá stroze na svém volební manažer a místopředseda ODS v jedné osobě Ivan Langer. Potíž je ale v tom, že to je právě jen a pouze Langer, kdo má přehled o stranické kase. Ani Langerovi kolegové z vedení strany tak podle zjištění Aktuálně.cz přesně netuší, z jakých peněz bude ODS platit poslední týdny kampaně, která má být nejnabitější. Ústecký lídr Jan Kubata připouští, že regiony jsou na variantu dluhů z centrály připraveny. "

0/0
12.5.2010 18:15

pikachu6

No ono to tak asi bude

Slavné trio lihovky,hospodské a frontovní se opravdu předvádí.To svistvo se číst moc nedá,snad jen nalačno,aby se jeden nepoblil.Okoktávané smyšlenky a stupidní postřehy pravičáckých horlivců,kteří slídí jen po penězích a pokud možno jistých korytech.Co národ?To je moc nebere,hlavně,že oni mají své jisté a pak pláčí,že se jim ubližuje.Kdepak hošani,Vy jste příčinou jakýchkoliv problémů,protože máločemu rozumíte,ale ke všemu máte ty jedině správné postřehy.;-D;-D

0/0
12.5.2010 18:07

kuk.vvykuk

Tak mně připadá,

že slavné iDNES vadí jak s nimi ČSSD přestala komunikovat a napíši k tomu opět článek, který vlastně má očernit mlčenlivost ČSSD. Dělají socialisti dobře jak vidno.R^

0/0
12.5.2010 17:58





Najdete na iDNES.cz