Diskuze

Řidič octavie vjel pod kamion a zemřel. Silnice z Ústí na Prahu hodiny stála

Tragická nehoda na dlouhé hodiny zkomplikovala dopravu na severu Čech. Na výpadovce z Ústí nad Labem na Lovosice a Prahu se srazila Škoda Octavia s kamionem. Silnice byla několik hodin zcela neprůjezdná.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

CoSiMyslím

12. 5. 2010 7:58
na vzdychání nad koncepcí je pozdě

Minimálně 2 roky zpátky už je námitka nemereth irelevantní. Ať je řešení zk...ené jak chce, už s tím nelze nic dělat. Vzhledem k návaznostem a rozestavěnosti a hlavně investicím, které by jinak vyletěly komínem, nehledě na náklady na bourání již hotových částí.  Teď už je to jen naprosto HULVÁTSKÁ OBSTRUKCE EKOAKTIVISTŮ, Ve stručnosti jde ekologům o to, že jim nevadí stavba samotná, ale důsledně kontrolují a soudně napadají i drobná pochybení v dokumentech pořád dokola - stavební povolení, povolení ke kácení keřů. A při pomalosti českých soudů se z toho stal mimořádný problém.Rv;-€

0 0
možnosti
M

modrobýček

11. 5. 2010 18:04
zbavme se těch ekoteroristů

Vždycky když čtu o smrtelných haváriích mezi Ústím a Lovosicemi, tak mám vztek, že bych všechny ty žáby, žížaly, šneky a jinou chráněnou pakáž někde veřejně rozšlapal natruc těm pseudoochráncům, pro které asi lidské životy jsou míň.

0 0
možnosti
MS

majkl1

11. 5. 2010 17:53
Řekněme to na rovinu.

1. Pan Patrik z Brna=Děti Země

2. Panu Patrikovi je zcela fuk, co se v našem ústeckém kraji skutečně děje, hlavně když jakákoli publicita posílí jeho ego.

3. Je nejvyšší čas na změnu stavebního zákona u veřejně prospěšných staveb v tom smyslu, že účastníkem jednání bude investor, stavební úřad a vlastníci přilehlých nemovitostí. Povinností investora bude předložit certifikát EIA. Pokud řízení dopadne v jeho prospěch a nabude právní moci, nelze jej dále právně napadnout.

O hazardování s lidskými životy na přetížených státovkách ví jak vedení kraje, tak dopravní policie. Varují, ale to je tak všechno, co s věcí mohou udělat. O tom, jak kritická je dopravní situace v úseku Lovosice-Ústí svědčí i to, že bylo nutno zakoupit speciální záchranářský člun, aby bylo možno se s pomocí k nehodě, která komunikaci zablokuje, vůbec dostat.

0 0
možnosti
CF

ChuckFuck

11. 5. 2010 18:27
Re: Řekněme to na rovinu.

R^R^R^

0 0
možnosti
CF

ChuckFuck

11. 5. 2010 15:58
básnička

Miroslave Patriku, Ty máš pěkně na triku, Řadu lidských umrtí, Raději dál od Dětí

0 0
možnosti
JC

CoSiMyslím

11. 5. 2010 15:23
Miroslav Patrik z Dětí Země...

...to je ten, kdo měl sedět v tom autě. A podle odborníků kvůli těm zeleným mozkům zemře v dalších dvou letech zbytečně dalších 70 lidí!!!!!!

A to přesto, že Miroslav Patrik z Dětí Země, jednoho ze sdružení (až z BRNA!!!), které proti dostavbě D8

brojí, uvádí, že "jen hlídá ochranu přírody a řádné jednání úředníků.

Proti stavbě samotné nic nemá.";-O

0 0
možnosti
JR

nemereth

11. 5. 2010 15:59
Re: Miroslav Patrik z Dětí Země...

Ta dálnice arogantně vyprojektovaná prostředkem chráněné krajinné oblasti se staví snad jen proto, že to tak chtěl někdo v 60. letech a později se na úrovni státu nenašel nikdo, kdo by se zamyslel nad tím, zda to je skutečně nutné. Ještě štěstí, že aspoň přehodnotili úsek D8 u hranic, původně měla vést jen kousek od pískovcových stěn v Tisé, to by teprve byla darda.

Je snadné svalovat všechno na M. Patrika a další ekology. Kdyby ale ŘSD a další státní složky dělaly svou práci, jak mají, nemohly by soudy dávat za pravdu odpůrcům. Začalo to už tím, že stát léta odmítal zhodnotit alternativní varianty, i když to EIA vyžaduje. Ale to by bylo na dlouuuuhé povídání.

Podstatné je, že bohužel někdo umřel. Tvrdit, že v případě dálnice by přežil, je ale hodně odvážné...

0 0
možnosti
H

habr

11. 5. 2010 14:47
DAlší obět arogance úřadů,

protože kdyby stát respektoval svoje zákony, nebyly by takové průtahy s dostavbou D3 - ti blázniví zelení by neměli se proti čemu odvolávat.

0 0
možnosti
F

Flyer01

11. 5. 2010 15:52
Re: DAlší obět arogance úřadů,

D3 ?? ,to jsi tak trochu mimo mísu ne.... tohle je D8 Rv

0 0
možnosti
1

12mmmm12

11. 5. 2010 14:15
A kdyby ten kamioňák, měl nedejbože

zbytkáč 0.1, je to nehoda pod vlivem alkoholu a může za to ten opilec! ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
PR

Lam0r

11. 5. 2010 13:36
pásy

Řidič určitě nebyl připoutanej. Jinak snad nelze vysvětlit, že jeden na místě zemře a spolujezdec má jen lehká zranění. Říkám to lidem furt a stejně se nepoučí. 2 příklady: jeden známej boural do stromu v cca 60kmh, v autě s airbagy a bez pásů - na místě mrtvej. Druhej to do stromu narval ve 100kmh (nevěřil jsem tomu, než jsem viděl fotku se zaseklým tachometrem) a připoutanej to přežil s těžším zraněním, ale už je ok.

0 0
možnosti
RN

halagajda

11. 5. 2010 13:59
Re: pásy

i kdyz nevim jestli v tomto pripade-je to pravda, lidi se nepouci, muj muz narazil do telefonniho sloupu v 80km/hod a prevratil ho, a mel jen narazena zebra....

0 0
možnosti
F1

Franta 1

11. 5. 2010 13:08
Všichni vědí,

že se ten kousek dálnice stejně dostaví,ale co nás to bude stát,to ochránce nezajímá.

0 0
možnosti
A

aliasppp

11. 5. 2010 14:14
Re: Všichni vědí,

Proč ochránce? Veškerou zodpovědnost má ŘSD, a doufám, že konkrétní úředníci řsd budou hradit náklady zakonzervování stavby D8 ke které nebyly a nejsou schopni zajistit veškerá nutná povolení. Ne vždy vede salámová metoda ke zdárnému konci.

0 0
možnosti
PF

flajboj82

11. 5. 2010 12:23
D8

Kdyby stála D8, tak se tohle nestává. Na druhou stranu je třeba říct, že lidi na táhle silnici jezději hrozně. Předjíždějí hrozně nebezpečně... přitom v Lovosicích je to znovu zasekaný na nájezdu na dálnici, takže zisk = 0... Je sice vopruz, že to na té silnici jede 70-80 km/h celou tu dobu z Lovo do UL (21 km), ale dá se na to zvyknout...rozhodně lepší než se zabít...

0 0
možnosti
JR

nemereth

11. 5. 2010 12:30
Re: D8

Kdyby stála D8, tak se stávají zas jiné nehody na D8. Stačila letošní zima - hlavně úsek kolem Panenské a Petrovic si vzal hodně plechů, kostí a nakonec i nějaký ten život. Úsek mezi Lovosicemi a Řehlovicemi taky nebude v zimě žádná lahůdka, dole u vody bývá často lepší cesta než přes kopečky.

Ale jak píšeš, není to o silnicích nebo dálnicích, je to o řidičích. Lepší ztratit pár minut na cestě do Lovosic, než na ní během pár minut ztratit život...

0 0
možnosti