- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Minimálně 2 roky zpátky už je námitka nemereth irelevantní. Ať je řešení zk...ené jak chce, už s tím nelze nic dělat. Vzhledem k návaznostem a rozestavěnosti a hlavně investicím, které by jinak vyletěly komínem, nehledě na náklady na bourání již hotových částí. Teď už je to jen naprosto HULVÁTSKÁ OBSTRUKCE EKOAKTIVISTŮ, Ve stručnosti jde ekologům o to, že jim nevadí stavba samotná, ale důsledně kontrolují a soudně napadají i drobná pochybení v dokumentech pořád dokola - stavební povolení, povolení ke kácení keřů. A při pomalosti českých soudů se z toho stal mimořádný problém.
Vždycky když čtu o smrtelných haváriích mezi Ústím a Lovosicemi, tak mám vztek, že bych všechny ty žáby, žížaly, šneky a jinou chráněnou pakáž někde veřejně rozšlapal natruc těm pseudoochráncům, pro které asi lidské životy jsou míň.
1. Pan Patrik z Brna=Děti Země
2. Panu Patrikovi je zcela fuk, co se v našem ústeckém kraji skutečně děje, hlavně když jakákoli publicita posílí jeho ego.
3. Je nejvyšší čas na změnu stavebního zákona u veřejně prospěšných staveb v tom smyslu, že účastníkem jednání bude investor, stavební úřad a vlastníci přilehlých nemovitostí. Povinností investora bude předložit certifikát EIA. Pokud řízení dopadne v jeho prospěch a nabude právní moci, nelze jej dále právně napadnout.
O hazardování s lidskými životy na přetížených státovkách ví jak vedení kraje, tak dopravní policie. Varují, ale to je tak všechno, co s věcí mohou udělat. O tom, jak kritická je dopravní situace v úseku Lovosice-Ústí svědčí i to, že bylo nutno zakoupit speciální záchranářský člun, aby bylo možno se s pomocí k nehodě, která komunikaci zablokuje, vůbec dostat.
Miroslave Patriku, Ty máš pěkně na triku, Řadu lidských umrtí, Raději dál od Dětí
...to je ten, kdo měl sedět v tom autě. A podle odborníků kvůli těm zeleným mozkům zemře v dalších dvou letech zbytečně dalších 70 lidí
A to přesto, že Miroslav Patrik z Dětí Země, jednoho ze sdružení (až z BRNA!!!), které proti dostavbě D8
brojí, uvádí, že "jen hlídá ochranu přírody a řádné jednání úředníků.
Proti stavbě samotné nic nemá."
Ta dálnice arogantně vyprojektovaná prostředkem chráněné krajinné oblasti se staví snad jen proto, že to tak chtěl někdo v 60. letech a později se na úrovni státu nenašel nikdo, kdo by se zamyslel nad tím, zda to je skutečně nutné. Ještě štěstí, že aspoň přehodnotili úsek D8 u hranic, původně měla vést jen kousek od pískovcových stěn v Tisé, to by teprve byla darda.
Je snadné svalovat všechno na M. Patrika a další ekology. Kdyby ale ŘSD a další státní složky dělaly svou práci, jak mají, nemohly by soudy dávat za pravdu odpůrcům. Začalo to už tím, že stát léta odmítal zhodnotit alternativní varianty, i když to EIA vyžaduje. Ale to by bylo na dlouuuuhé povídání.
Podstatné je, že bohužel někdo umřel. Tvrdit, že v případě dálnice by přežil, je ale hodně odvážné...
protože kdyby stát respektoval svoje zákony, nebyly by takové průtahy s dostavbou D3 - ti blázniví zelení by neměli se proti čemu odvolávat.
D3 ?? ,to jsi tak trochu mimo mísu ne.... tohle je D8
zbytkáč 0.1, je to nehoda pod vlivem alkoholu a může za to ten opilec!
Řidič určitě nebyl připoutanej. Jinak snad nelze vysvětlit, že jeden na místě zemře a spolujezdec má jen lehká zranění. Říkám to lidem furt a stejně se nepoučí. 2 příklady: jeden známej boural do stromu v cca 60kmh, v autě s airbagy a bez pásů - na místě mrtvej. Druhej to do stromu narval ve 100kmh (nevěřil jsem tomu, než jsem viděl fotku se zaseklým tachometrem) a připoutanej to přežil s těžším zraněním, ale už je ok.
i kdyz nevim jestli v tomto pripade-je to pravda, lidi se nepouci, muj muz narazil do telefonniho sloupu v 80km/hod a prevratil ho, a mel jen narazena zebra....
že se ten kousek dálnice stejně dostaví,ale co nás to bude stát,to ochránce nezajímá.
Proč ochránce? Veškerou zodpovědnost má ŘSD, a doufám, že konkrétní úředníci řsd budou hradit náklady zakonzervování stavby D8 ke které nebyly a nejsou schopni zajistit veškerá nutná povolení. Ne vždy vede salámová metoda ke zdárnému konci.
Kdyby stála D8, tak se tohle nestává. Na druhou stranu je třeba říct, že lidi na táhle silnici jezději hrozně. Předjíždějí hrozně nebezpečně... přitom v Lovosicích je to znovu zasekaný na nájezdu na dálnici, takže zisk = 0... Je sice vopruz, že to na té silnici jede 70-80 km/h celou tu dobu z Lovo do UL (21 km), ale dá se na to zvyknout...rozhodně lepší než se zabít...
Kdyby stála D8, tak se stávají zas jiné nehody na D8. Stačila letošní zima - hlavně úsek kolem Panenské a Petrovic si vzal hodně plechů, kostí a nakonec i nějaký ten život. Úsek mezi Lovosicemi a Řehlovicemi taky nebude v zimě žádná lahůdka, dole u vody bývá často lepší cesta než přes kopečky.
Ale jak píšeš, není to o silnicích nebo dálnicích, je to o řidičích. Lepší ztratit pár minut na cestě do Lovosic, než na ní během pár minut ztratit život...