Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bendl poráží v kraji Ratha, průzkum dává šanci jen pětici stran

Střední Čechy jsou po Praze a Liberecku dalším krajem, kde v preferencích před parlamentními volbami podle průzkumu agentur STEM a SC&C vedou občanští demokraté před ČSSD. Místopředseda ODS Petr Bendl tak má šanci porazit hejtmana Davida Ratha. Do středeční televizní diskuse Otázky Václava Moravce se dostala pětice politiků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pacers111

Tak on už v tom kraji není volební jedničkou Urban?

0/0
11.5.2010 12:20

stanik177

NEVOLTE ČSSDODS

POKUD CHCETE VELKOU KOALICI A PAROUBKA PREZIDENTEM TAK VOLTE ČSSDODS!Rv

0/0
11.5.2010 9:07

dhc

nevolte ani jednoho z nich a mate klid...

jinak po volbach muzou lidi plakat tak jako tak...

0/0
11.5.2010 8:58

Brainwashington.

Osobně se divim, že někdo může bejt tak naivní

a jít volit ty trubce! Proboha, stačí se podívat na ty moudrosti, co mají na billboardech a je jasné, že tito v žádném případě né!! :-(

0/0
11.5.2010 8:15

VašekIV

Re: Osobně se divim, že někdo může bejt tak naivní

taky nemám rád oranžády!!

0/0
11.5.2010 16:03

Bizard

no ale to neni zásluha Bendla

Praktická použitelnost obou je cca stejná.

Bendl má proti Rathovi tu výhodu, že Rath je magor a nedokáže to ani moc tajit.

0/0
11.5.2010 8:05

on.

Re: no ale to neni zásluha Bendla

;-DR^

0/0
11.5.2010 8:32

mony67

Re: no ale to neni zásluha Bendla

Co se týče toho magora,tak Bendl na tom bude ještě húře než Rath.

0/0
11.5.2010 9:01

ghurtik

Re: no ale to neni zásluha Bendla

Ja bych rekl, ze vyhoda Bendla je takova, ze se politicke oponenty schvalne neurazi. Ne kazdemu je mily neustaly konfrontacni ton Dratha. No a s Drathovym "socialismem" to nebude tak horke - on take byval clenem ODS....

0/0
11.5.2010 9:34

aksura

Re: no ale to neni zásluha Bendla

Mony - co takhle hůře ???;-D

0/0
11.5.2010 9:48

mony67

Re: no ale to neni zásluha Bendla

Máš pravdu,strašně se stydím.Komenskému se omlouvám.;-(

0/0
11.5.2010 12:17

VašekIV

Re: no ale to neni zásluha Bendla

hůř než Ráth??to snad vůbec nejde!!

0/0
11.5.2010 16:04

svd

Rath

Kdyby měli lidi rozum tak se ani průzkum o oblíbenosti Ratha nemusí dělat. Chtěl bych vidět člověka který řekne že ma rad Ratha. ;-D Naštěstí takového neznám.

0/0
11.5.2010 7:57

godays

i pro takovéto lidi je ODS a ČSSD nevolitelná....

:-)EU

0/0
11.5.2010 7:53

___Radi

no proč ne, středočeši

asi mají rádi staré časy, kdy se zavíralo za vlastní názor R^

Chtěl kritizovat radnici (ODS), ale „sbalili“ ho pro podezření z pomluvy.

http://brno.idnes.cz/chtel-kritizovat-radnici-ale-sbalili-ho-pro-podezreni-z-pomluvy-ted-je-zaluje-18r-/brno-zpravy.asp?c=A100506_1380586_brno-zpravy_dmk

0/0
11.5.2010 7:53

pacers111

Není v tom kraji náhodou jako jednička Urban?

0/0
11.5.2010 7:50

irxx

Re: Není v tom kraji náhodou jako jednička Urban?

to se Idnes nehodí, prodává Rath, Urban je moc nudnej a nekonfliktní....

0/0
11.5.2010 7:55

aksura

Re: Není v tom kraji náhodou jako jednička Urban?

Stačí pořádně číst : 

Za ODS a ČSSD, kterou ve studiu bude zastupovat jednička kandidátky

Milan Urban.

0/0
11.5.2010 9:51

Commentator

Rathovi už lidé nevěří a nebudou ho volit

Je podezřelý ze zpronevěry, tunelování, zneužítí pravomoci a mnoha dalších věcí. Silnice ve středních Čechách připomínají tankodrom, protože nejsou peníze na jejich opravy. Jde o peníze, které Rath rozdal v třicetikorunách v rozporu se zákonem.  Za poradce si vzal člověka, který páchal trestnou činnost.  RvRv  Je údajně proti privatizaci zdravotnictví, ale vadí mu jen u druhých, protože sám zdravotnictví  privatizuje ;-D;-D

0/0
11.5.2010 7:39

anti-anti

Re: Rathovi už lidé nevěří a nebudou ho volit

No však měl plamínek u zadku když se ho v TV debatě zeptal oponent zda na své klinice léčí zdarma. ;-D

0/0
11.5.2010 7:47

eddie5

Re: Rathovi už lidé nevěří a nebudou ho volit

Takový typický sociálnědemokratický politik...

0/0
11.5.2010 7:48

Marie Magdalena

Re: Rathovi už lidé nevěří a nebudou ho volit

Dodávám, že Rath, na rozdíl od Bendla, je proti integraci zdravotně postižených.

0/0
12.5.2010 7:42

anti-anti

Bendl poráží v kraji Ratha !

To se člověku nechce ani věřit, že by se lidé konečně začali probouzet ze socialistického opojení. :-/

0/0
11.5.2010 7:37

dhc

Re: Bendl poráží v kraji Ratha !

Pokud by tomu tak bylo nebudou volit ani Bendla. Lidi jsou asi nepoucitelni a misto toho, aby volili doopravdy podle toho jak doopravdy pracuji/pracovali nevolili by ani Ratha ani Bendla...

0/0
11.5.2010 8:57

anti-anti

Re: Bendl poráží v kraji Ratha !

Tak snad jsou tam i jiní kandidáti jak Bendl nebo Rath .

0/0
11.5.2010 9:02

irxx

Bendl Ratha?

Ti dva by se mohli klidně pomlátit a půlce kraje by to bylo fuk. Jen prosím drahou idnes, proč zase pindáte? Bendlův soupeř je Urban, ne Rath, ale to by se tak nehodilo, že? já snad kvůli těmto sviňárničkám ty socany budu volit....

0/0
11.5.2010 7:34

Heralik9

Re: Bendl Ratha?

Nojo, jak vy , socani, to mate vychytane, páč se za volbu Ratha stydíte, tak hledáte trapné duvody, proč je volit:-)

0/0
11.5.2010 7:40

irxx

Re: Bendl Ratha?

no mám li reagovat stejně hloupě jako vy, tak snad jen že volit Bendla a ODS taky není právě důvodem k hrdosti. Ovšem něco vám řeknu, a to mi vadí víc než vaše hloupá replika. Je to skutečnost, že se tu lže a na stránkách novin s námi manipulují polonovináři . To je dost nebezpečné. Já osbně po volbách čekám velkou koalici, je mi cizí to hádání tady o tom kdo koho....ale ta moc médií je příšerná.

0/0
11.5.2010 7:54

skalin2000

Re: Bendl Ratha?

Prosím vás používejte vlastní úsudek.

0/0
11.5.2010 12:52

eddie5

Dnes musím oranžový tým pochválit!

Ráno vrátili popelnice zpátky na místo, neřvali a chovali se opravdu profesionálně!

0/0
11.5.2010 7:31

aksura

Re: Dnes musím oranžový tým pochválit!

R^;-DR^

0/0
11.5.2010 9:52

trep

A není to jenom hra medií

Já si počkám na volby,všichni momentálně ve všech mediích(televize,radio,Idnes) jdou proti ČSSD,ale realita bude jiná a lidi budou snad zase po letech volit tu stranu,která to tady nebude tunelovat a mrzačit.No a v nejhorším to tady komunisti znárodní a začne se znovu.;-D[>-]

0/0
11.5.2010 7:08

mufik

Re: A není to jenom hra medií

;-D souhlasím s Vámi a proto nebudu volit socany a komunisty.

0/0
11.5.2010 7:18

anti-anti

Re: A není to jenom hra medií

R^R^R^;-D

0/0
11.5.2010 7:43

PLASTOVKA

....

Může mi prosím někdo vysvětlit jaký že je rozdíl mezi Bendlem a Rathem ? Myslím, že oba jsou stejní parchanti. Jeden za 18, druhý bez dvou za 20.

Lidi proberte se už konečně a přestaňte volit tyhle profláknutý zkorumpovaný strany. Volit menší zlo nemá smysl, protože i když menší, je to pořád ZLO. Jinak se těch pitomců nezbavíme.

0/0
11.5.2010 7:00

suchar

Re: ....

tak navrhněte alternativu, a´t vidíme co není ZLO

0/0
11.5.2010 7:13

PLASTOVKA

Re: ....

Jediná alternativa v tomhle systému je nevolit parlamentní strany a dát hlasy menším stranám.

0/0
11.5.2010 7:23

joscer

Re: ....

A protože nejsou parlamentní, tak nejsou zlo (do budoucna)?

Mě stačí jen když trochu sleduji Johna, jak se chová v diskuzích. Ruka by mi musela upadnout, kdybych mu měl dát hlas.

0/0
11.5.2010 7:32

PLASTOVKA

Re: ....

To, že nebudou zlo do budoucna, to vám samozřejmě nikdo nezaručí. Ale aspoň nějaká změna. Pořád lepší, než volit ty, kteří už několikrát ukázali, že jim nejde o nic jiného než o koryta. Nic jiného se bohužel při tomhle systému dělat nedá.

Jinak, nikdo vás nenutí volit právě Johna.

0/0
11.5.2010 7:48

joscer

Re: ....

Politici jsou jen obrazem lidí, z kterých jsou zvoleni. Nemyslím, že se člověk zvolením třeba do poslanecké sněmovny rapidně mění. Prostě jen je jeho projev více vidět. tak jako by byl vidět stejný projev někoho jiného, kdyby byl zvolen namísto něho.

Každý by měl kritizovat politka za nějaký čin až po zralé úvaze, kdy si zapřemýšlí "A jak bych to vlastně udělal na jeho místě já?". Včetně těch, kteří říkají "Já bych do politiky nešel, tak na tohle se mě neptej".

0/0
11.5.2010 7:56

stanik177

Re: ....

MNĚ BY RUKA UPADLA, KDYBYCH VOLIL ČSSDODS.!

0/0
11.5.2010 9:12

anti-anti

Re: ....

Malé stany jak se ukázalo nemají šanci něco měnit a tak se pak stejně zase nutně spojují s těmi velkými a vede to následně jen k rozepřím a nic nedělání. Tam v čem je pak rozdíl ?

0/0
11.5.2010 7:50

PLASTOVKA

Re: ....

A co kdyby se ty velké strany do parlamentu vůbec nedostaly ?

0/0
11.5.2010 7:56

anti-anti

Re: ....

To je opravdu jen ,, kdyby ´´.

0/0
11.5.2010 8:16

PLASTOVKA

Re: ....

Právě o tom píšu. Nevolit velké profláknuté strany a dát šanci těm menším. Pak by se do parlamentu žádná velká strana nedostala.

0/0
11.5.2010 8:58

anti-anti

Re: ....

Copak neznáš ´´ Český ´´ efekt stáda ?

0/0
11.5.2010 9:03

PLASTOVKA

Re: ....

Bohužel ano :-(. Škoda.

0/0
11.5.2010 9:46

Zachariáš

Lidi , ba i důchodci začínají procitat

Během posledního měsíce se mě podařilo probrat hodně potencionálních voličů ČSSD a Dr.Ratha(pokud jsem v ČECHÁCH bydlím bud v Praze,nebo Středočeském kraji).Není to ani moc obtížné, stačí jim zdůraznit holá fakta , jak by si pod sebou podřízli větev a je to. Možná namísto pendlování mezi Kanadou a ČESKEM VZTOUPÍM DO POLITIKY....:-/

0/0
11.5.2010 5:25

kladivo na socialisty

Re: Lidi , ba i důchodci začínají procitat

Je jen škoda ,že někteří procitnou až po a doufám, že ne vítězných volbách socbolševiků. Paroubkův "Obyčejný člověk " se již začíná projevovata proto ČSSD uprchla z náměstí.

0/0
11.5.2010 6:12

kuk.vvykuk

Re: Lidi , ba i důchodci začínají procitat

To víš že jo;-D

0/0
11.5.2010 6:44





Najdete na iDNES.cz