Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stovky demonstrantů s transparenty a jointy žádaly legalizaci konopí

Přes tisíc převážně mladých lidí se po poledni sešlo na pražském Karlově náměstí demonstrovat za legalizaci konopí. Za doprovodu hudby, s transparenty a jointy zamířili přes Václavské náměstí a Vinohrady do parku Parukářka, kde bude jejich shromáždění pokračovat až do večera.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nazdravi

Ta vlajka byla bolivijska ale naopak,

zelena, zluta, cervena, Proboha, snad nam tady bolivijsti indiani neprotestuji za volny prodej kokainu jako v jejich zemi.

0/0
20.5.2010 17:25

Jelito007

legalizace je utopie

Pan Veverka má sice pravdu, že by se konopí mohlo stát zdrojem příjmů pro státní kasu. Problém je ale v tom, že by zároveň došlo k poklesu u spotřební daně na alkohol. A pokud mi nyní, při nákupu od drogových mafii, vychází poměr cena/výkon jednoznačně v neprospěch alkoholu. Jaká by musel být daň aby na tom stát netratil? A o prachy tu jde v prvé řadě. Bohužel, legalizace je utopie.

0/0
10.5.2010 11:53

Honzus

@Cynyc: Respekt

po delsi dobe me potesila krasne a prehledne vedena argumentace R^ ... bohuzel malokdy se tato setka s reakci na stejne urovni.

0/0
9.5.2010 11:54

Cynyc

Re: @Cynyc: Respekt

Díky :-)

0/0
9.5.2010 11:56

HLNOCD4

No to je tady zase primitivu

Hulim travu od svych 19ti. Ted je mi 26, mam skvelou praci, tu nejlepsi holku na svete, nejsem financne nestabilni fetak, nikoho neohrozuji, v zivote jsem uspesny, letos dostavim vlastni barak a vzdy me rozesmiva, kdyz mi naky popelar rika, jaka jsem spodina spolecnosti protoze hulim. No panove a damy, jdu si podlejt kachniku a pak si umotam hezkeho jointika. Mejte se.

0/0
9.5.2010 11:02

habr

Re: No to je tady zase primitivu

Bez oho popeláře by si zemřel v odpadcích. Takže už je na tobě znát, že jsi mimo realitu společnosti.

Mimochodem - zatím je ti ještě 26 let v celkem dobrém stavu. Ale tak jako kuřáci se dožívají i okolo 90 let, máš šanci. záleží na množství a genetické výbavě.

0/0
9.5.2010 11:10

HLNOCD4

Re: No to je tady zase primitivu

Vse je o mnozstvi.  Byly chvile kdy jsem kouril prez gram za den. Pak jsem se sklidnil, hulim na chut. Nepocituji na sobe zadne potize. Citim se vyborne. Hraji zavodne florbal a ani zadny dopad na plice nepocituji. Tim nerikam, ze nemohu za deset let zemrit na rakovinu plic....ale to hrozi kazdemu. Tim popelarem jsem chtel rici, ze me rozesmiva kdyz se mi v zivote neuspesny clovek smeje, ze jsem fetak. Nemam nic proti popelarum, ale sam musis uznat, je ze spolecenskeho hlediska se jedna o mene uznavanou praci. A to jsem se vyjadril jeste hodne diplomaticky :)

0/0
9.5.2010 11:27

diviznaT no.2

Re: No to je tady zase primitivu

Jak víš, že popelář je neúspěšný člověk? Třeba je mnohem vyrovnanější a šťastnější než ty.

0/0
9.5.2010 11:39

koutlosh

Re: No to je tady zase primitivu

Já myslím, že principiélně nešlo ani tak o pohanu popelářů. Je jasné, že jejich práce je nutná, nikdo neříká, že si nemůžou jít za svým štěstím touto cestou s úspěchem, šlo prostě o trefný slovní obrat, tak prosím, neslovíčkařte ;)

0/0
9.5.2010 14:42

Slaine55

Re: No to je tady zase primitivu

Pane, takhle to vypadá, když někomu, jako jste vy, dojdou argumenty. Chytá se ja h... košile.

0/0
10.5.2010 10:48

habr

Re: No to je tady zase primitivu

Nauč se repsektovat všechny zaměstnání a profese. Potom zjistíš, že ten svět je trochu jiný a příjemnější. dělal jsem leta v zemědělství a dodnes na mnohé pro většinu lidí nevzdělaných lidí velmi rád vzpomínám pro jejich vysoké IQ v mezilidských vztazích a ve vztahu k živitu, a i k živočichů. Od těch dod pro mne IQ dle testů mensy aod nic nevypovídá - jen, že se ten člověk něco naučil, vypočítal vyvodil. Ale leckdy je to ve společnosti, v odpovědnosti k druhým naprostý negramot.

0/0
9.5.2010 12:01

zdendalbc

Re: No to je tady zase primitivu

Jak bez popeláře? Popelář je potřeba, a proto se vždycky najde někdo, kdo to bude dělat. Kdyby současní popeláři sekli s prací, nebo prostě někam zmizeli, najmuli by se noví, byť třeba za o něco vyšší mzdu. Jde o to, že popeláře může dělat kromě těžce mentálně nebo nějak zdravotně postižených úplně každý, čili je to logicky povolání, které nemá prestiž.

Mě spíš zaujalo, že tu máme dalšího internetového supermana. V ČR dosáhne na průměrnou a vyšší mzdu pouze třetina lidí, a zdá se, že jejich nejoblíbenější zábavou a největším koníčkem je tlachat na idnes. :-)

0/0
9.5.2010 14:07

Patriot 2009

Re: No to je tady zase primitivu

zdrogovaný v neděli dopoledne je už opravdu žumpa velkého kalibruRv

0/0
9.5.2010 11:24

Cynyc

Re: No to je tady zase primitivu

Má lepší práci než Vy, je chytřejší než Vy, platí větší daně než Vy. V jakém relevantním kritériu je tedy žumpa on a ne Vy?

0/0
9.5.2010 11:25

HLNOCD4

Re: No to je tady zase primitivu

on jenom zavidi, ze ja budu mit za hodku hotovou kachniku a on bude mit dva lahvace a rohlik s vlasakem :)

0/0
9.5.2010 11:30

Patriot 2009

Re: No to je tady zase primitivu

jsi nemocný, máš halucinace Rv

0/0
9.5.2010 11:33

mosnal

Re: No to je tady zase primitivu

Dle vašich příspěvku usuzuji, že o této problematice nevíte vůbec nic. Pro Vás je kuřák marihuany (i příležitostný), feťák. Žijete pořád v domění, že pokud si někdo zapálí jointa, tak vidí různé "šílené" věci a má halucinace. Já sám jsem příležitostný uživatel, ale o nic takového se mi v životě nestalo a ani neznám nikoho, kdo by to prožil. Na to jsou trochu jiné drogy. Ještě pár slov ke článku. Vezmu si jako příklad Holandsko. Tam je držení a konzumace marihuany legální. Státu z toho plynou nemalé prostředky. Turistika tam skvétá i díky této legalizaci. A myslíte si, že najdete na ulici válející se zfetované lidi? Ani náhodou. Posedávají v tzv. Coffeshopech, v klidu si pokuřují, debatují a nikoho neobtěžují. A situace u nás. Velkopěstírny, ze kterých nemám stát nic, jenom roste šedá ekonomika. Marihuana za volant nepatří, o tom žádná diskuze, ale en tak si v klidu zapálit jeden jointv tom nevidím nic špatného.

0/0
10.5.2010 11:22

HLNOCD4

Re: No to je tady zase primitivu

a jaky je rozdil v tom, kdyz si nekdo da v nedeli dopoledne pivko nebo panaka a kdyz si nekdo da jointa? Navic no a co ze je nedele? Pracuji na smeny, neco jako nedele, pondeli, svatek to pro me nema nakej vyznam a nedele je proste jen dalsi den v tydnu.

0/0
9.5.2010 11:29

Patriot 2009

Re: No to je tady zase primitivu

s džojntem v hubě, hodně štěstí závisláku!

0/0
9.5.2010 11:35

marteN...cI_I

Re: No to je tady zase primitivu

Předpojatý, netolerantní, neinformovaný, překrucující, domýšlející, ignorant... toto se mi vybaví, když čtu Vaše příspěvky. Alespoň jste partiot.:-/

0/0
9.5.2010 20:47

rypoush

Re: No to je tady zase primitivu

nicméně toto všechno jsou nezbytné předpoklady, které, společně s podprůměrnou inteligencí, musí člověk mít, aby se mohl stát "patriotem " (rozuměj náckem)

0/0
18.5.2010 18:46

Slaine55

Re: No to je tady zase primitivu

Pane, zkuste se zamyslet nad tím, že třeba i vy máte oblibené kratochvíle a jste rád, že vám je nikdo nevyvrací. Už?

0/0
10.5.2010 10:54

StarejHafan

Ať si kouří kdo chce co chce

V dnešní době je fakt nemoudré zabývat se marihuanou na parlamentní úrovni. Lidem placení státní zaměstnanci všeho druhu by se měli v prvé řadě soustředit na ekonomiku a dluhy, které nám stále tvoří.

0/0
9.5.2010 10:52

pavlik05

moc

pekna prehlidka komplexu :-)

0/0
9.5.2010 10:49

Patriot 2009

někteří vyhulenci zapomínají

že tráva je halucinogen a svoje "halušky" nazývají interpretace reality ;-D;-D

0/0
9.5.2010 10:27

Lájosz Bács, sponzor ODS

Re: někteří vyhulenci zapomínají

Pokud jde o "změněné stavy vědomí", nemusí se k nim dojít jen cestou halucinogenů. Je mnoho dalších cest za stejným cílem. 8-o

0/0
9.5.2010 10:32

Cynyc

Re: někteří vyhulenci zapomínají

Vy jste tak neuvěřitelný hlupák, že si ani nejste vědom faktu, že každý, včetně Vás, může vnímat realitu pouze přes její interpretace, které jsou z principu subjektivní. Alespoň to ukazuje, jací jsou odpůrci legalizace měkkých drog většinou troubové.

0/0
9.5.2010 10:55

Patriot 2009

Re: někteří vyhulenci zapomínají

došli ti argumenty tak nadáváš, vyhulenče ale řeknu ti to na co jsi zatím sám nepřišel kvůli tvé mentální retardaci z hulení, nadávka není argument!!

A ještě dodám, že normální člověk vnímá realitu smysly a halucinace k nim nepatří;-D

0/0
9.5.2010 11:02

diviznaT no.2

Re: někteří vyhulenci zapomínají

Vždyť to cynyc kousek níže vysvětloval, jak je to s vnímáním reality smysly. 8-o

0/0
9.5.2010 11:12

Patriot 2009

Re: někteří vyhulenci zapomínají

u nemocného ;-)

0/0
9.5.2010 11:19

diviznaT no.2

Re: někteří vyhulenci zapomínají

pýcha nebo hloupost ?;-)

0/0
9.5.2010 11:23

Patriot 2009

Re: někteří vyhulenci zapomínají

nadměrně asi užívá drogy Rv

0/0
9.5.2010 11:27

diviznaT no.2

Re: někteří vyhulenci zapomínají

poznámka o pýše a hlouposti se týkala tebe :-)

0/0
9.5.2010 11:43

Patriot 2009

Re: někteří vyhulenci zapomínají

jak to mám vědět, když si to zapoměl napsat, víš jak se říká člověku, který zapomíná?

0/0
9.5.2010 11:49

diviznaT no.2

Re: někteří vyhulenci zapomínají

že špatně interpretuje realitu :-)

0/0
9.5.2010 11:51

Patriot 2009

Re: někteří vyhulenci zapomínají

debil

0/0
9.5.2010 12:17

Cynyc

Re: někteří vyhulenci zapomínají

Zajímavé, všem ostatním to došlo. Jestli ono to není zase jen tím, že jste hlupák.

0/0
9.5.2010 11:55

Patriot 2009

Re: někteří vyhulenci zapomínají

ty jsi všichni ostatní?? ;-D asi máš nějakou formu schizofrenie;-D to ta marihuana!!

Bude to tím, že tady nejsem jako jeden z mála vyhulený;-D

0/0
9.5.2010 12:21

pavlik05

Re: někteří vyhulenci zapomínají

ne, vy jste jako jeden z mala opravdu hlupak :-)

0/0
9.5.2010 13:13

marteN...cI_I

Re: někteří vyhulenci zapomínají

Mi to došlo... a když jsem to dal přečíst lidem se mnou v místnosti, pochopili také.:-P

0/0
9.5.2010 20:50

Cynyc

Re: někteří vyhulenci zapomínají

Hrubě se mýlíte. "Hlupák" a "trouba" není ve Vašem případě nadávka, ale konstatování faktu. Urážkou by byl např. "idiot", protože jím evidentně nejste. Oproti tomu Vaše tvrzení, že jsem mentálně retardovaný, je zjevně nepravdivé a je tedy urážkou. Co se týče vnímání reality smysly, musíte specifikovat, jak chápete slovo "vnímat". Při určité definici máte pravdu, tato definice je ovšem z hlediska naší debaty irelevantní. Čistý smyslový vjem nemůže proniknout na úroveň vědomí, o které se bavíme, vjemem vědomí jsou už výhradně interpretace nižší úrovně. Na závěr Vám sděluji, že nepřijdete-li s něčím novým a ve slušné formě, nebudu na Vaše další příspěvky reagovat.

0/0
9.5.2010 11:24

koutlosh

Re: někteří vyhulenci zapomínají

Lol, no nevím kdo zvládl dostat do jedné věty více urážek, vidno že s tou realitou tu má někdo problém ;)

0/0
9.5.2010 14:41

marteN...cI_I

Re: někteří vyhulenci zapomínají

"Vy jste tak neuvěřitelný hlupák..." to nebyla urážka, ale osobní názor na Vás, který mimochodem sdílím i já. To ostatní byl onen Vámi požadovaný argument. (Pokud jsem to celé správně pochopil.)

0/0
9.5.2010 20:56

Slaine55

Re: někteří vyhulenci zapomínají

A co vám ještě vadí? Asi toho bude dost, jelikož vaše míra netolerance bude asi poměrně velká. Jak jinak tohle definovat. Mě zas docela vaděj opilí agresivní hlupáci.

0/0
10.5.2010 10:51

habr

Re: někteří vyhulenci zapomínají

odpůrci, neodpůrci. Víc je to o slabosti lidí, kteří si neumí udělat dobrý pocit bez slabých či silných drog.

Ono se říká, že lidi se silnou povahou takové povzbuzováky nepotřebují. Není totiž lehké říci ne nepiji či mne už to stačí, nekouřím, nepálím či podobně. Proto osobně nemám rád silné pijáky, kuřáky i ty co si pokouří pro potěšenícko. Ale musím s nimi žít.

0/0
9.5.2010 11:07

Cynyc

Re: někteří vyhulenci zapomínají

Dosaďte si do svého příspěvku všude za "drogy" třeba "užívání internetu" a bude to mít stejný smysl. Ergo, je to blábol.

0/0
9.5.2010 11:30

koutlosh

Re: někteří vyhulenci zapomínají

taky fakt, měl bych už to internetování omezit, jinak mi to zhuntuje zdraví, opít jsem se neopil dlouho, s trávou je to to samé, ale z nesmyslného tlachání na podobných "diskusích" už budu muset k očaři a ne a ne se toho vzdát ;-D;-D;-D

0/0
9.5.2010 14:45

peavey

Re: někteří vyhulenci zapomínají

Nesirte tu lzi, pane!!! Trava neni halucinogen nybrz psychoaktivni droga (dle pravniho radu CR tzv. navykova latka), ktera ma predevsim sedativni a analgeticke ucinky. Extremem jsou jedinci, co halucinace popisuji z vlastni zkusenosti - to je na facku.

0/0
9.5.2010 22:11

Lájosz Bács, sponzor ODS

Otázkou zůstává,

zda je vůbec možné dívat se na současný svět realistickýma očima :-P

0/0
9.5.2010 9:52

Cynyc

Re: Otázkou zůstává,

To zálěží jen na tom, jak definujete pojem "realistický". Pokud jako "objektivní" (v tom smyslu, zda lze poznat objektivní pravdu o světě), tak to z principu možné není a nikdy nebylo.

0/0
9.5.2010 9:56





Najdete na iDNES.cz