Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Tři upálení. Kdo za to může a kam až se rozleze řecká nemoc

Novinky z Řecka jen zdánlivě vypadají jako další výbuch země s jižanským temperamentem a příliš vzdálenými problémy na to, aby se mohly dostat až k nám. Nevím, jestli bychom se chovali jako Řekové, kdyby nás potkalo, co je, nebo bychom se z toho jen vykecali po hospodách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

korzár

Nemáte pravdu

Unie to nepřežije. To bylo jasné už od počátku vytvoření Eurozóny, že takovýto socialistický model musí zkrachovat. Jestli si někdo vybájil, že slabé ekonomiky vstupem do Eurozóny posílí a budou z nich tygři, že silné ekonomiky znovu více porostou, protože budou mít odbytiště, tak je prostě ekonomický blázen a snílek. Navíc onou spoustou nařízení a kontraproduktivních dotací došlo k absolutnímu rozpadu konkurenčního prostředí. Ale to je jiné téma. Nesouhlasím s tvrzením, že Řekové "nevěděli" o tom, že si žijí nad poměry. Muselo to být jasné už dávno. Namísto předchozí inflace najednou stabilní měna, ale požitky (platy, sociální výhody, přezaměstnanost ve státní sféře) zůstaly nebo se ještě zvýšili. Jestliže nedohlédnou za okraj svojí vesnice, pak jsou hloupí. Jestliže volí ty, kdo jim rozdávají jenom proto, aby si koupili koryta, jsou ještě hloupější. Tak ať si to teď vyžerou, vystoupí z Eurozóny a nechtějí dotace od ostatních, kteří na tom nejsou nijak dobře a museli by se zadlužit...

0/0
6.5.2010 10:16

MildaD

Re: Nemáte pravdu

Bojím se, že podobně se za pár let bude psát o nás. Strany (především ČSSD, KSČM, ale i lidovci) si taky kupují "koryta" přehnanými sliby, na které nemáme, pravice sice neslibuje všechno všem, ale v minulosti předvedla, že ve svůj vlastní prospěch a zpřátelené firmy umí notně pustit státu žilou.

Až bude na pokraji bankrotu český stát, budou to platit všichni, nejenom voliči Paroubka a funkcionáři ODS, a záchrany od Evropské unie se nedočkáme, protože na rozdíl od Řecka nejsme v eurozóně, navíc EU tou dobou bude mít, pokud se vývoj výrazně nezmění, sama problémy.

0/0
6.5.2010 12:10

BUFFALO_CZ

odvážné tvrzení ze to EU přežije:))

s ohledem na španělsko:))

0/0
6.5.2010 9:46

MagorA

takový příměr

Někdo si žije mírně nad poměry, půjčuje si peníze kde se dá, že je zadlužený tají, a jednoho dne se dostane do  situace že je stejně na mizině. Má několik možností řešení:

- Uskromní se, začne šetřit, pracovat a splácet. Problém je, že může nadělati dluhů více než je schopen vůbec splatit, či pracovat nebo šetřit nemůže.

- slíbí, že bude pracovat a splácet, a půjčí si další peníze a slib nedodrží, jen oddálí bankrot.

- nesplácí, nepracuje, za poslední peníze koupí krabicové víno, přespává po po parcích, vykřikuje hesla o revoluci, ulamuje zrcátka drahých aut a tak. Toto řešení nikam nevede, je to taková pomalá sebevražda, leda že:

- přijme poulistickou  levicovou či pravicovou myšlenku, že jsou jeho situací vinni jeho věřitelé, buď jej vykořisťovali, nebo šlo o židovské či jiné  spiknutí, nejen že dluhy nesplatí, ale i bankám či lichvářům nebo i zaměstnavatelům násilím odebere majetek, a zlikviduje je...

0/0
6.5.2010 8:37

ohorele nohy

Aspon maji styl, 15-16-17. plat :-P

u nas se nekteri lide bouri kvuli 30 kc. A to je uz velice tristni stav mysli takovych "lidi".

0/0
6.5.2010 8:04

udavac postrach praskacu

kam až se rozleze řecka nemoc

No jak to vidim, ja tak asi dalsi narade bude Paroubkovo Cesko.:-P

0/0
6.5.2010 2:30

jerryy

Ten komentář má v obhajově "řeků" jednu chybu ...

... háže to JEN na politiky - a určitě ne neprávem ... konečně teď ty sliby jak je na všechno máme taky. Ale není to jen o tom, že si chudáčci jen brali co jim bylo strkáno pod nos. Zrovna řekové si to na svých politicích dokázali sakra vydupat - ona ta masa lidí vytloukající výlohy a nebo stávkující pro každý sáhnutí na cokoli se tam sleze každou chvíli s železnou pravidelností .... no a když už jedou byly 13 důchody tak přece musí pro přilepšení příště být i 14 a pak i další a další .... no a jinde je to s výší platů, důchody a pod. Takže ono to není jen o natažených prázdných rukách, ale i o rukách s klacke, šutrem nebo zápalnou lahví ...

0/0
6.5.2010 0:25

kenzo

Ano EUrosvaz to možná přežije,

ale jako zhmotněné dílo levicově-liberálních evropský politiků a pseudointelektuálů a jako institucionální symbol zastaralosti jejich myšlenek, postojů, konceptů a řešení. Již dnes je jasné, že ty dnes nemají ve světě šanci, stejně tak jako EUrosvaz v úpadku, který pokud přežije nebude ničím jiným než synonymem pro bankrotářské vyžívání z podstaty, úpadek a demotivaci stále většího počtu Evropanů a postupného odchodu Evropy do bezvýznamna! EUrosvazáci deklamovali jako papoušci, že neomarxistický EUrosvaz je hrází stability proti krizi a dnes nelze pochybovat o tom, že jako hráz EUrosvaz selhal, stejně tak jako i jeho efemérní témata vydávající za důležité, jejichž důležitost však pro svět končí na hranicích neomarxistického EUrosvazu!

0/0
6.5.2010 0:15

Englishman

Můžou za to nejen politici

Můžou za to i lidé, kteří se těmi politiky nechali koupit. Jedna věc je nedemonstrovat proti zvyšování příjmů a druhá věc je volit ty, kteří svoje voliče uplácejí - a dělat to celých 30 let.

0/0
5.5.2010 23:03

tondaqakin

Re: Můžou za to nejen politici

Cela EU to v podstate vedela, ze Rekove proziraji dotace misto aby investovali a nedelala nic.

0/0
5.5.2010 23:13

zipx

není tak dávno

kdy spousta jinak normálních lidí věřila tomu, že žádný stát nemůže nikdy zkrachovat a že státní dluhy jsou něco co se nikdy platit nemusí. Dneska tvrdí, že Řecko je naprosto speciální příklad, který s námi nemá nic společného. Prostě dokud se to nestane nám, neuvěří a pak budou křičet, že za to může někdo jiný...

0/0
5.5.2010 22:07

tomajdan

kzdopadne

komunismus v podobe pred rokem 89 by mohl chtit zpatky jen psychyky naruseny clovek. Nejde o plne obchody, stejne je to samy zbytecny sunt, ale to by vam mozna lepe vysvetlil nekdo kdo treba stravil 10 let v kiminale za to ze mel jiny nazor a jeste si ho treba dovolil rict. Spehovani, neduvera mezi lidmi, praskani, oportunismus..nerikam ze to neni i v kapitalismu do urcite miry take, ale tenkrat to melo obludne rozmery..

0/0
5.5.2010 21:16

vulpes

Re: kzdopadne

Jenže k tomu všemu čím dál rychleji směřujeme i v kapitalismu, těch práv a svobod je čím dál míň a bude to ještě horší. Dokud nebudeme všichni očipovaní a pod stálým dohledem, nebudou mít mocipáni klid:-/

0/0
5.5.2010 21:19

tomajdan

hmm

mno, zajimave zamysleni, ale vyvoj u nas je mam pocit ovlivnen prave 40 lety komunismu.To ze se v devadesatych letech rozkradly miliardy, nebyla ani tak chyba systemu, ale lidi, kteri byli vychovani v duchu "kdo neokrada stat okrada rodinu", jen to prenesli do nove doby, ktera jim to umoznila ve velkem nedokonalymi zakony, ktere se teprve tvorily.Bohuzel jsme tim ovlivneni vic nez jsme si ochotni pripustit. A tak je to se vsim ostatnim. Malokdo ma smysl pro "spolecnou vec", ale kde co urvat pro sebe. Nerikam ze kapitalismus je vyrazne lepsi, ale v opravdu vivynutych zemich relativne funguje.(skandinavie)

0/0
5.5.2010 20:59

vulpes

Re: hmm

Skandivánie, to je opravdu na zamyšlení, co jsou ti chladní seveřani ochotní snášet od státu, na druhou stranu jim to stát zase bohatě vrací. Až to bude tady na kontinentě doslova hořet, jedině tam bude útočiště. Řecko se do 10 let rozleze po celé EU a nakonec z toho vytěží jen Rusko

0/0
5.5.2010 21:11

Zingy

Trapáci konec

 Fascinuje mne, když si přečtu, že čím víc vzdělanější člověk, tím větší antikomunista. To už musí být naše vzdělanost opravdu hodně mizerná, když se tento vztah vnímá jako matematická úměra. Je to jen další hloupý volební trik, který má trvalé účinky, protože kolik je b.l.b.u., kteří si myslí, že se jim primitivním antikomunismem zvýší IQ? Nemyslím si, že by bylo ideální, kdyby KSČM měla nějaký výrazný nárůst preferencí, ale o tom ta volební hra je - že občas nevolíme jen srdcem, ale použijeme také racionální úvahu. Je mi jasné, že v té hloupé vřavě těchto pár řádek zanikne dřív, než doletí světlo ze zářivky nad mojí hlavou ke klávesnici, ale aspň jsem se tu vykecal. Jděte do kýble, vážení. A dobrou noc.

0/0
5.5.2010 20:45

horymir

Re: Trapáci konec

Po techto projevech zbyva jedine: "ZINGY NA HRAD".

PS Jen malou poznamku, neni pravda, ze by lide s vyssim IQ byli vzdy antikomunisty, ale vetsinou je partaj dokazala velice rychle zlikvidovat sama. Viz Slansky atd.

0/0
5.5.2010 21:14

hnedka_zdrapana

Re: Trapáci konec

KSČM != komunismus

0/0
5.5.2010 21:32

Mirco1

Re: Trapáci konec

Stejně jako neexistuje primitivní antinacismus, neexistuje ani primitivní antikomunismus, to je jen trapná slovní ekvilibristika vás adherentů systému který je naprosto svou základní povahou zločinný a nelidský a zlý, a postavený na "vědecké" teorii jednoho blábola, jehož všechny axiomy byly skutečnými vědami včetně populační dynamiky dávno vyvráceny.

0/0
5.5.2010 23:41

Zingy

Trapáci 4

 Kriminalita bují a pozvolna se množí i projevy fašismu. I před tím ale dávají politické špičku hlavu do písku jako pštrosi, protože tady se se statistikami nedá dělat moc kouzel a fakt je ten, že v socialistickém státě jaksi ta obyčejná bezpečnost na ulici vyšší byla. V minulých volebních obdobích jsem stál na straně Strany zelených, ale třetina vcelku zdravě a sympaticky působících lidí se vybarvila do barev korýtkářů. Jaké asi pohnutky mohou mít rychlotvůrci nových a nových stran naplněných věčně se recyklujícími politiky, kteří mají dost drzosti na to, aby vysvětlovali chyby minulosti, aniž by alespoň přiznali, že u nich stáli (že hade Kalousku?). Dokud je ještě aspoň trochu z čeho brát, budeme slýchat, že se nám vede dobře jako nikdy jindy. Jen tak si zvolíme ty správné pravé pravé. Nebo levé pravé či pravé levé?

 Volím KSČM. Nemyslím si, že je to úplně ideální, ale v této chvíli je to strana s největším procentem těch, kterým jde aspoň trochu o stát, společnost a budoucnost.

0/0
5.5.2010 20:37

tondaqakin

Re: Trapáci 4

Takze se zvolenim KSCM bude muset tve racionalni i emocionalni svedomi spolknout, ze jsi dal hlas

-Dolejsovi, ktery byl za meloun pro stranu ochoten hlasovat pro 'zakon'.

-Grebenicku ml., ktery se nestydi za praktiky sveho tatuldy STBackeho katana.

-obecne kazdemu komunistovi, ktery je ochoten pro vlastni obohacovani prekroutit jakoukoliv ideu a obetovat treba cely narod ci vlastni babicku. Propagatorum myslenek ktere vedou k utisku spolecnosti a nesvobode, politickym vrazdam/ktere si prece nedaji do programu/, ale kdyby byli u vesla nestitili by se je praktikovat, uz to ukazali v historii.

Zatrpklost se soucasneho stavu veci, by se mela resit jinak a ja ti preji stastnejsi chvile a naladu, aby ses nakonec rozhodl nej... nej... nej...V

0/0
5.5.2010 22:56

Zingy

Trapáci 3

 Znám hodně lidí, co už dospěli k názoru, že "Zlatý komunisti. Stáli sice za 00, ale to, co se děje dneska připravuje našim dětem zbídačelou zemi. Politické špičky si akorát infantilně nadávají - a celé je to vlastně jen divadlo, které má v lidech vzbudit zdání jakési demokracie. Jednou za čtyři roky jdeme relativně svobodně k volbám, ale už ani to vlastně ne, protože kromě nadávek a vejcí začínají lítat pěsti. Krůček za krůčkem agresivita přitvrzuje, zbývá jen věřit, že to nedozraje do občanské války. Když chce Vašek být prezidentem, vleze kdekomu do pozadí, pak říká možná pravdu, ale tak neomaleně, že jsme světu spíše pro smích. Ale to nevadí, alespoň to odvede pozornost lidí od skutečných problémů. Za komančů se lidé aspoň věnovali sportu nebo si to užívali v přírodě. Teď sedí u počítačů a kidají příspěvky úrovně, které odrážejí věrně pokleslost školství, ve kterém se učitelé bojí mít nároky na žáka, aby náhodou nezamířil na jinou školu.

0/0
5.5.2010 20:25

tondaqakin

Re: Trapáci 3

Za komunistu se vetsina stahla do vnitrni emigrace, zavistive se koukala sousedovi az do talire s polivkou, bala se lzivych obvineni, ktere mohli stat karieru a poznamenani treba dalsi generace, deti nesmely studovat a pod. Statni aparat byl schopen vykonstruovat jakekoliv obvineni a revoltujiciho nebo prekazejiciho smest z cesty. Cestovani nekam s podpisem ulicniho vyboru, cekanui na vyjezdni dolozky, devizovy prislib, cekaci listiny na auta, uplatky i za zubnni protezy/ Dr. Miroslav Macek braval i od starenek v Postrelmove 500,- za kus/. At jsou zeleni a greenpeace jaci chteji, kdyz chtel bolsan nnekde tezit nebo postavit jakekoliv monstrum, tak s tim nikdo nic nenadelal, lidska a vlastnicka prava = 0.

Ti lide, kteri rikaji 'zlati komunisti', proste jsou bez pameti, svedomi a mozna oni se vezli s rezimem, ktery nemel zadne odmenovani a trestani vyvazene.

0/0
5.5.2010 23:05

Zingy

Trapáci 2

 Volalo se, nejsme jako oni - a pak se kupují hlasy za lži a propaganda vymývá lidem mozky víc desetkrát víc než dokázal Goebls s Nejedlým dohromady. Můj příspěvek není o tom, že bych měl pochybnost o nutnosti radikálního řešení toho, co zahnívalo. Ale očekával jsem, že z toho všeho vyleze skutečná demokracie, která otevře cestu k rozumné diskusi a nalezení koncensu, který by odrážel skutečné přání většiny lidí. Tím rozhodně nebyl neoliberální kapitalismus založený na divokém rozebrání všeho, co se tu po válce materiálně dávalo dohromady. Bohužel, vyhrála a pořád vyhrává antikomunistická hysterie nezodpovědných hrabivců. Kdo se ozval, musel z kola ven a pokud neměl nahrabáno, v podstatě živoří stejně jako živořil za vlády komunistů. Chtělo by to sundat si ideologické brýle a začít přemýšlet o tom, co se opravdu děje, jaké máme zdroje, čím můžeme konkurovat jiným, než že ještě prodáme Karlštejn.

0/0
5.5.2010 20:18

tondaqakin

Re: Trapáci 2

Hrabivost a rozkradani, korupce atd nejsou projevy antikomunismu. To je prave projev toho, jak byla soucasna generace ovlivnena real.soc. to je primy produkt te doby. Nejsem ve fan clubu V. Havla ani jeho nohsledu, ale 'pravda a laska' tu slouzi 10 let jako nalepka posmechu a neceho, co se nenosi.

Ideologie antikomunismu a stav zmeny ekonomiky u nas za 20 minulych let nema jedine pojitko!!!

0/0
5.5.2010 23:10

Zingy

Trapáci

 Česká republika směřuje pozvolna tamtéž. Protože dvacet let vyrábíme dluh a rozdáváme státní majetek. Schizofrenie pravice spočívá v tom, že aby ukázala, jak dobře funguje kapitalismus, dělala přesně tuto politiku. A pseudolevicové strany, které to divadlo pomáhají dotvářet, to zování podporovaly. ODS stejně jako ČSSD, chvíli ten, chvíli ten, hlavně že máme bleskovou prosperitu. A občan samozřejmě nepřemýšlel nikdy moc o tom, odkud se najednou to bohatství bere. Teď mi nějaký Mádl podsouvá, to si opravdu nepamatujete? Socialistické Československo vyrábělo dluhy minimálně, spíše naopak, pomáhali jsme, kde se dalo, a pak ve srovnání se západem jen závistivě pošilhávali. Výlohy nebyly narvané, ale to, co jsme měli, bylo naše a stabilní. Ti, kteří hází špínu na naše báby a dědy, vůbec nepřipouští, že hlasy a náklonnost střední třídy byly získány za tuhle cenu. Dolních 30 % z toho nic nemělo, a teď se chce, aby to zaplatilo nejvíc?!

0/0
5.5.2010 20:08

New World Disorder

...

Njn, typicky lavicovy protest

0/0
5.5.2010 19:58

Tutti

muzou za to volici

Uz 20 let voli vyhradne a jedine takovou vladu ktera rozdava. A ted je to najednou chyba vlady? Uz 20 let tam pri jakemkoliv pokusu o minimalni uspory stavkuji, tak co ma jako vlada delat?

Za ty dluhy muze skoro cele recko, a zaplati si je cele recko.

0/0
5.5.2010 19:50

Englishman

Re: muzou za to volici

30 let, nikoli 20.

0/0
5.5.2010 23:05

Tomas K

Nemuseli utrácet

Nemuseli odmítat 13. a další platy, potažmo další výhody (blbej kdo dává, blbější, kdo nebere), jen stačilo, aby trochu přemýšleli dopředu a vše co dostali navíc neutratili (snad ani autor článku nebude tvrdit, že je k utrácení vláda donutila)

0/0
5.5.2010 19:32

nonick

KDO ZA TO MŮŽE?

Přece ten, kdo na tom (jako vždycky v historii) vydělá - věřitel...! Rv

Zprava doleva to psát nebudu...;-)

0/0
5.5.2010 19:17

bubacik_3

Re: KDO ZA TO MŮŽE?

 .. zkus to ...

0/0
5.5.2010 20:02

Mirco1

Autor tohoto blogu se totálně mýlí anebo lže...

.... když všechno hází na politiky, kteří "svedli národ" vlastně takovou nevinnou nepolíbenou pannu, že? Politici totiž jen v Řecku zjistili, jako kdekoli jinde, že lidé na skutečné programy, na opravdová řešení neslyší, buď jsou na to opravdu tak omezení (kolébka vzdělání, cha) nebo jim je zkrátka bližší kus žvance teď, než víc později.

Takže vážení autore nesvádějte to na politiky, každý národ má takové politiky, jaký je sám.

0/0
5.5.2010 19:02

briza

Re: Autor tohoto blogu se totálně mýlí anebo lže...

R^

0/0
5.5.2010 19:12

ruleta_

Re: Autor tohoto blogu se totálně mýlí anebo lže...

Presne tak, politik je obrazek spolecnosti. Kdyz spolecnost slysi na 12-14.platy, tak je proste urcita skupina politiku bude plnit, ale primarne za to nemuze politik, ale ta masa co chce platy. Je to strasne, ale uplne stejne to plati pro CR. Paroubek a dalsi jsou jen obrazkem nasi zvracene spolecnosti - mame co si zaslouzime - tak samo Rekove maji co si zaslouzi - zkorumpovane a lhave politiky.

0/0
5.5.2010 19:17

nonick

Re: Autor tohoto blogu se totálně mýlí anebo lže...

zkorumpovane a prolhané politiky mají dnes nejenom Řekové, ale všichni v EU - bohužel...EURv

0/0
5.5.2010 19:25

hnedka_zdrapana

Re: Autor tohoto blogu se totálně mýlí anebo lže...

I mimo EU. Bohužel.

0/0
5.5.2010 19:59

briza

Re: Autor tohoto blogu se totálně mýlí anebo lže...

Ja bych videl jeste jeden aspekt - neochota tech slusnych jit se verejne angazovat. Od 89 stale jeste nejsme ve stavu aby byli lide natolik zajisteni, ze by mohli brat politiku jako "konicek" (a la Schwarzenberg). Potom se resi vzdy otazka jeslti neni lepsi venovat usili na zajisteni sebe a sve rodiny nez jit do politiky, nic z toho nemit pozitivniho krome dobreho pocitu. Takze zbyvaji ti co jsou do politiky s tim, ze z toho neco mit budou (materialniho). :-/

0/0
5.5.2010 19:36

limak007

Nesouhlasím.

Nesouhlasím s tím že za všechno můžou zaměstnanci, kteří pobírají dobré platy. Za rozkradení miliard nemůže zaměstnanec s 13. platem. To pouze finanční oligarchie chce takový dojem vyvolat. Ten, kdo za to může, jsou stále nenažranější kapitalistické a imperialistické špičky.

0/0
5.5.2010 18:59

Mirco1

Re: Nesouhlasím.

Jako ironie dobré.

0/0
5.5.2010 19:06

Tutti

Re: Nesouhlasím.

Nechapu ze tak blby clovek dokaze ovladat pocitac.

Za miliardy nemuze jeden zamestnanec s 13. platem.

Ale pokud stat vyda 500 miliard rocne na platy statnich zamestnancu a duchody, tak co na tom rozkradli imperialisticke spicky?

0/0
5.5.2010 19:52

tondaqakin

Re: Nesouhlasím.

100% pravda o tech financich, ale neurazej jine. ;-)

0/0
5.5.2010 23:12

Urb-inspirace vítězná

Češi by se z toho těžko mohli vykecávat po hospodách,

tak maximálně s lahváčem po garážích. Hospody krachují též. Knedlíkárna, která zásobovala hospody po celém okrese a nestíhala, dnes dělá na půl úvazku a jen obden. Rozumný živnostník proto volí ČSSD a žádná Mádlová to neovlivní. Rv

0/0
5.5.2010 18:52

Z-S

Re: Češi by se z toho těžko mohli vykecávat po hospodách,

Jasne, CSSD zajisti RaJ kazdemu a tak bude mit knedlikarna zase odbyt, ze...

0/0
5.5.2010 18:52

Serf

Re: Češi by se z toho těžko mohli vykecávat po hospodách,

Svata prostoto...

0/0
5.5.2010 21:17

briza

Nesouhlasim.

Nesouhlasim s myslenkou, ze za to mohou politici a obcane, kteri jim uverili jsou z obliga. K certu, rok ma 12 mesicu, 12 mesicu pracuji (s primerenou dovolenou). Tak jaky 13. a dalsi plat?To je nesystemovy nesmysl, a tahle nakaza se siri i u nas. ;-€

Argument "byli jsem na tohle zvykli a nahle se citime podvedeni" je jen pokrytecka zasterka, ktera realne zni "nebyli jsme schopni/ochotni realisticky uvazovat v minulosti a ted jsme zbabeli si to priznat". :-/

0/0
5.5.2010 18:37

bar budo

Re: Nesouhlasim.

... zeptej se paní učitelky, ať tu nejsi za hlupáčka ...

0/0
5.5.2010 18:39

briza

Re: Nesouhlasim.

V cem konkretne (jednu ucitelku mam v rodine)?

0/0
5.5.2010 18:53

bar budo

Re: Nesouhlasim.

... co je 13. a 14 plat, kdy, jak a proč vznikl ...

0/0
5.5.2010 18:57

briza

Re: Nesouhlasim.

Z meho pohledu je 13. a 14. plat nesmysl, ktery ma zakryt skutecnost, ze zamestnavatel neni ochoten platit zamestnance dostatecne vysokymi (dvanacti) mesicnimi platy a tak se vymysli jakesi dalsi platy, ktere ovsem mohou ale nemusi dosahovat vyse radneho platu. Takze misto vyjednavani o vysi radneho platu se vyjednava o to tom kolik bude "platu navic", v jake vysi a cele to vytvari akorat nesystemovy bordel.

0/0
5.5.2010 19:07





Najdete na iDNES.cz