Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slotova strana vyrazila do volebního boje s rasistickým billboardem

Slovenská národná strana Jána Sloty vyrazila do volebního boje s billboardem, který využívá stereotypy o Romech. Na ulicích se objevily plakáty s potetovaným Romem s nadváhou, zlatým řetězem a nápisem: Abychom nekrmili ty, co nechtějí pracovat. Následovala vlna odporu a reklamní společnost plakáty na vlastní náklady přelepí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Oldis_rab

rasismus je kdyz

se nekdo podiva na plagat a podle barvy kuze hned soudi ze jde o nejakou etnickou skupinu ;)

0/0
5.5.2010 23:30

net.Xtreme bojuje s cenzurou

To není rasismus

Rasismus je představa, že mezi nepracujícími jsou jen "bílí"

0/0
5.5.2010 21:29

Harison

Slota v STV. Tak to je pecka:

http://www.stv.sk/videoarchiv/relacia/o-5-minut-12/ !!

0/0
5.5.2010 21:01

všehochuť

500 000 nemakančenkov

Ruku na srdce Vy by ste po 20 rokoch boli stále za to aby štát stále túto neprispôsobivú menšinu podporoval? Ja to odmietam. a myslím že väčšina v SR.

0/0
5.5.2010 20:58

zpravyplus.cz.

stažení tohoto bollboardu

je pouze z důvodu, že SNS neměla autorská práva a svolení roma co je na plakátu.rom žádal až moc velkou částku za zveřejnění jeho tváře a potetovaného tlustého těla, což SNS neakceptovala a proto billboardy ruší ;-)

0/0
5.5.2010 20:56

New World Disorder

...

http://www.denik.cz/z_domova/vztah-verejnosti-k-romum-se-za-rok-mirne-zlepsil.html

Tak sa mozete (slobodne a bez strachu o dukaty) vyjadrit ako sa za posledny rok zlepsil vas vztah k "romom"... cakam na vase nazory ;-D

0/0
5.5.2010 20:06

bubacik_3

Re: ...

 .. diskuze tam zacina moc hezky ... :-P

0/0
5.5.2010 20:22

Skřítek Žrádelník

Co rekl Slota o Paroubkovi a Romech...

"Keddze taky Cehun ako Paroubek moze rozpravat o veciach ktore nedavaju ziadny zmysel, a tym kokotinam veri vyse 30 percent volicov v Cesku, pytam sa, ako dlho budeme nuteni akoze pocuvat tie somariny o Ciganoch, ze nemaju u nas na Slovensku moznosti sa integrovat... kto z vas videl Ciganov robit? Povedzte mi, vsak to nie je tajomstvo... co ma kto poberat davky, kedze nema ani v umysle zobrat tehlu do ruk a postavit mur..." ....  :-) Slota ma talent pro statistiku.... ;-D

0/0
5.5.2010 20:06

New World Disorder

Re: Co rekl Slota o Paroubkovi a Romech...

Ja som videl jedneho... sice to uz bude asi 6 rokov, ale dokonca si pamatam jeho meno.

0/0
5.5.2010 20:08

VB158

Asi bude vojna

Lidi začněte si zadělávat na zásobách  EU bude válčit. jestli nás sama země nezabije.

0/0
5.5.2010 19:12

Petr Kubík

Toto

žádný rasismus není.

0/0
5.5.2010 16:51

zdeseny obcan

ilustrativni clanky od nas

http://www.denik.cz/regiony/lupic-dusil-dite-chlebem-aby-nekricelo20100430.html

http://www.denik.cz/z_domova/romove-skrtili-chlapce-pred-obchodem20100119.html

apod.

Clanky ktere iDnes zasadne ignoruje. Jo, kdyby to bylo naopak, kdyby se treba jen nekdo slovem proti radeni cikanu ohradil ...

0/0
5.5.2010 16:29

New World Disorder

Re: ilustrativni clanky od nas

Aj keby to redakcia lziDNES neignorovala, diskusia by bola do 5 minut zatvorena

0/0
5.5.2010 20:16

zprivozu

Správně !

Rasismus je vydírat všechny pracující barvou kůže.

0/0
5.5.2010 15:37

Leninovo pravé oko

Re: Správně !

R^R^

0/0
5.5.2010 19:17

pepe1212

myslim, ze toto rozhodne nebude

pripad klamlivej reklamy

0/0
5.5.2010 15:26

Oerteplur

Orlice branné moci

v kombinaci se slovenským znakem je opravdu trošku silná káva.

0/0
5.5.2010 15:09

skyray

Re: Orlice branné moci

to je orol tatranský a má historický podtext tento znak ,kuk troška do slovenskej historie kedy sa prvýkrat objavuje

0/0
5.5.2010 17:00

jmen0.prijmeni

hmm

Rasismus je protestovat proti tomuto billboardu. Já na něm vidím pracujícího slováka tmavé pleti, kterému se nelíbí vyžírkové, kteří parazitují na sociálních dávkách. A v konečném důsledku to díky rasistickému vykládání těchto reklamních kampaní odnese chudák z toho billboardu. On totiž určitě není parazit společnosti. Živí se jako model. Minimálně pózoval prot tento billboard, za to byl finančně odměněn, tzn. pracoval. Jak někdo může říkat, že je to rasistická kampaň?

0/0
5.5.2010 15:08

Hustej Týpan

Rasismus

Rasismus je když nenávidíte člověka jen proto že je cigán. Ale Rasismus není když nenávidíte člověka, protože krade, nechce pracovat a pobírá sociální dávky větší než pracující lidi.

0/0
5.5.2010 14:27

danny45

Re: Rasismus

Pravda, kterou multi-kulti maniaci nechtějí a nehodlají pochopit.....

0/0
5.5.2010 14:53

VB158

Re: Rasismus

Tak jim dej práci a nemel.

0/0
5.5.2010 19:13

nonick2

Re: Rasismus

R^

0/0
5.5.2010 15:02

Bizard

na plakátu je Řek!

nevim, kde redaktoři přišli na to, že jde o Roma...

Takže je všecko v rychtyku, ne?

0/0
5.5.2010 14:20

Menetekel

Znak strany je velmi vkusný

i ten kříž pod orlicí prošel za ty desítky let modifikací. Ale mentalita zůstala.

0/0
5.5.2010 14:13

nonick2

Re: Znak strany je velmi vkusný

...ano mentalita zůstala - zejména etnyku...Rv

0/0
5.5.2010 15:02

theek

Podobný plakát použila i ODS...

Podobný plakát použila i ODS, jen s tím rozdílem, že místo cikána na něm jsou holohlavý !bílý" mládeci se zlatými řetězi. Jedná se snad také o rasismus ? Ten slovenský plakát říká to co všichni vědí. Vědí to i ti co jsou rádobyexperti na extrémismus a rasismus. Na rovinu to neříkají, přišli by o své klidné místo, hezké platy a nicnedělání.

0/0
5.5.2010 14:12

MORHHO

Přesně ! Když tam ODS dala bílé, to byl rasismus !

Protože je nezpochybnitelným faktem, že zatímco cikánů je na podporách  a na jiných dávkách trvale přes 90 %, u bílých je to pár procent.  Takže Slotova strana ukazuje pravdu, zatímco ODS lže a je rasistická.[>-]

0/0
5.5.2010 14:58

boletus edulis

Predsudky maj cesi v krvi,

Humliku,to co jsi napsal je silne rasisticke a ofenzivni vuci Cechum.Co jsi ty?Co tady pises svedci o tom ,ze jsi nikde nebyl a nic nevis.Tvrdit ,ze Cesi maji predsudky v krvi je nejen svinstvo ale uplna blbost,protoze Cesi nejsou o nic horsi v tomto smeru nez kdokoliv jiny(narod).A po me dlouholete zkusenosti s jinymi narody sveta muzu rict ,ze Cesi mohou byt na sebe velice hrdi-to se tebe divaka a podobnych asi netyka.Co diskuze se tyce mas v celku pravdu az na to,ze to na tohle je uz pozde.Je to jen krasomluva/ k nicemu.

0/0
5.5.2010 14:11

Hoomleak

Re: Predsudky maj cesi v krvi,

Uznavam ze to muze byt ofenzivni, ale urcite ne rasisticke. Mozna jsem mel spis napsat ze predsudky maji v krvi i cesi. Na tom neni nic rasistickyho, nebo myslis ze to neni pravda? Nepsal jsem ze ostatni narody jsou na tom lip, mas pravdu necestoval sem po svete, zil jsem v zahranici rok a pul, ale jenom v jedny zemi. O to ale nejde, nechapu proc pises ze jsem divak, me na budoucnosti zeme zalezi, proto jsem to psal. A k ty posledni vete, nemyslim si ze je pozde, prave naopak. Kdyz si reknes ze je pozde tak je to cely k nicemu a zustanem tam kde sme.

0/0
5.5.2010 16:27

Bizard

Slota je superslovák

takže kdyby to teď nebyli Cigáni, byli by to Maďaři nebo Česi nebo Číňani nebo jiní nepřátelé utlačované čisté slovenské rasy. Pokud Slováci jakkoliv slyší na to, co tento superblb dělá, je to jejich vizitka, podle mého by ve slušném státě měl být již dávno politickou mrtvolou.

0/0
5.5.2010 14:07

skyray

Re: Slota je superslovák

a jakú vizitku má ČR... vole si poupratuj doma potom si píš toto čo píšeš. česť slušným Čechom ktorý sa vedia pozrieť aj do zrkadla ale ty to nevieš. tých politických mrtvol by bolo u vás taktiež dosť. Týmto sa Slotu nezastávam robí viac škody ako úžitku ale čo ty vieš o probléme s Madarmi ked vidíš len jednu stranu mince-slovenskú? Máš vôbec poňatia čo všetko na nás kydajú  Maďari a my im máme za to podať ruku a poďakovať že nás nazývajú idiotmi bez príčiny?

0/0
5.5.2010 14:35

blue_coffee

a v čem spočívá ten rasismus?

Ale jděte k šípku s rasismem, nevidím tam žádného černocha ani Asiata, jen svého spolupříslušníka europoidní rasy... Ano, je to jistá etnická skupina a ví se, že v této skupině je enormní nezaměstnanost, enormní kriminalita a enormně nízká vzdělanost. Ovšem odkaz na statistiku vám nikdo nedá, protože je to politicky nekorektní, tj. nesmí se o tom mluvit.

0/0
5.5.2010 14:05

von Schecke

Perfektna praca

Nepřítel se má vždy jasně definovat a Slotovi se to náramně povedlo... ;-D;-D Bravo!!!!!!!!!!!!!!!!  Jednoduchý a jasně hovořicí plakát;-D

0/0
5.5.2010 14:05

loupeživý baron

Spíš jde o populismus

apelující na nejnižší pudy a samotnou lidkou blbost.

Chyba samozřejmě není v lidech, kteří zneužívají státní sociální systém, ať už jde o cigány nebo zástupy dalších chytráků.

Problém je v systému, kdy paternalistický stát z jedněch kapes bere a do druhých dává, to vše v režii demotivovaných a neschopných ouřadů, jejichž heslem bude vždy "z cizího krev neteče".

0/0
5.5.2010 13:57

zdeseny obcan

Re: Spíš jde o populismus

Problem je v cikanech. Driv, za Rakouska-Uherska a prvni republiky kdy nebyly zadne davky cikani loupili a rabovali uplne stejne jako dnes. Jen jich bylo mnohem mene, tak to nebyl tak videt jako dnes.

0/0
5.5.2010 16:38

ing.vomacka

V

čem je ten plakát rasistický?

0/0
5.5.2010 13:48

Vojta365

Re: V

Ono je to jednoduché, kdyby tam byl totožně vypadající "slovák", tak by bylo vše v pořádku, ale protože "ti největší rasisti nejvíc řvou o rasismu", tak v momentě kdy se tam objevil taktéž slovák (jen jiné národnosti) tak ječí.

Jestli tohle není důkaz tzv. "černého rasismu" tak už nevím.!?

0/0
5.5.2010 13:57

Hoomleak

druha strana

Rasismus neni kdyz nekomu vadi ze jeho dane (stejne jako moje) jdou na povalece a flakace. Problem je v zobecnovani tohoto problemu. Vetsina lidi kdyz vidi takovy billboard tak si lehce rekne ze flakac je cikan (uz obecne, takze v podstate kazdej) s vezenskym tetovanim a zlatem kolem krku. Pak se stejne lidi divaj na romy na ulici aniz by o nich neco vedeli. Nekdo se to snazi omlouvat tvrzenim ze zna par dobrejch cikanu ale ze to jsou spis vyjimky, jenze i kdyby tak o to snad jde aby ta vyjimka nebyla vyjimka. Tim ze se bude sirit nenavist proti vsem romum se nikdy nedosahne toho ze zmizi ghetta nebo ze flakaci zacnou makat. Predsudky maj cesi v krvi, romove jsou kvuli barve kuze odlisni a Cesi nemaj duveru v nic co neni zabehnuty a co je jiny. Nejde jenom o romy, jde o kohokoliv kdo je nejak odlisnej, pankaci, indove, muslimove, cernosi, bezdomovci, duchodci, atd..

0/0
5.5.2010 13:44

Hoomleak

Re: druha strana

Je taky patrny ze clovek si pamatuje a chce pamatovat jenom to spatny co ta dana skupina kdy udelala. Nikdy sem nebyl rasista, posuzuju lidi podle jejich cinu. Nikdy nebudu omlouvat neci spatny skutky barvou kuze a zaroven nikdy nebudu chtit po romech aby se z nich stali belosi. A proto nebudu nikdy podporovat nasilnicky skupiny typu narodni odpor, DS nebo narodni strana. Nakonec chci napsat ze tohle je klidny prispevek, muj nazor, nikoho neprovokuju ani nikomu nevyvracim pripadny negativni zkusenosti s romama.

0/0
5.5.2010 13:45

theek

Re: druha strana

Taky jsem nikdy nebyl rasista. To, že nyní patřím do škatulky "rasista" je práce pana Peciny, Kocába a dalších, ale hlavně a především cikánů, které den co den potkávám.

0/0
5.5.2010 14:14

lu1

Re: druha strana

...pankaci, bezdomovci , duchodci .....husty ;-) jinak souhlas R^

0/0
5.5.2010 13:55

voltaire

Re: druha strana

No ochránci lidských práv a různí Kocábové to nazívají předsudkem, normální lidé tomu říkají zkušenost. Romská otázka nemá už dávno co do činění s barvou pleti, nýbrž s chováním. Za ta dlouhá léta tu vznikla jakási simbioza řekněmě nativních čechů a romů. Tyto dvě "skupiny" se tolerovaly a v určité míře respektovaly, nicméně s příchodem demokracie se toto všechno změnilo. Romové řvou "rasíízmuz" pokaždé když se na ně někdo byť jen divně podívá, už to zašlo i tak daleko že rasista je i chudák nebožtík spisovatel Lada. Vždyť je to všechno k smíchu. Od té doby co se otevřely hranice a zrušil zákon o příživě, Romové vesele cestují od Kanady, přes USA až po Spojené Království, ale dělat nebudou. Jistě, jak bylo řečeno, části Romů se povedlo jak se říká "integrovat" do společnosti, ja bych to nazval spíše "scivilizování". Já dokážu pochopit že člověk nemůže sehnat práci ... půl roku, rok, situace je opravdu špatná, nechápu ale že někdo nepracoval 20let

0/0
5.5.2010 14:55

martinxz

Rasismus naruby

Kvůli lidem jako je redakce idnes se rasismus na romy jen zvětšuje. Každý ví jak to je. Jenom idnes musí provokovat s rasismem a jen zvětšovat nenávist.

0/0
5.5.2010 13:40

JHHVH

Re: Rasismus naruby

Je to umyslna snaha postvat proti sobe casti spolecnosti a odvratit tak pozornost od kradezi na nejvyssich mistech !

0/0
5.5.2010 13:42

martinxz

Re: Rasismus naruby

jistě, máme tu spoustu závažných problémů, kterým se media (bůh ví proč) vůbec nevěnují

0/0
5.5.2010 13:44

loupeživý baron

Je to rasismus

;-(;-(;-(EU

0/0
5.5.2010 13:36

lu1

Re: Je to rasismus

Ani náhodou !  Rasismus je nenávist k jedinci opodstatněná pouze jeho příslušností k jiné rase (etniku) Takže co je na tom billboardu rasisitického????

0/0
5.5.2010 13:44

nonick2

Re: Je to rasismus

když to říkají v TV a píšou v iDNES, žejo pani? ;-D Rv

0/0
5.5.2010 13:46

dennyr

mám dost

přátel v cizině-nejen na Slovensku ale i v SRN,Rakousku,Anglii-a od nich vím,že cikány nemají rádi nikde.Všiml jsem si také,že nejobsáhlejší diskuse jsou na toto téma-proč asi??

0/0
5.5.2010 13:34





Najdete na iDNES.cz