Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus má neudržitelnou potřebu provokovat, míní exprezident Havel

Exprezident Václav Havel okomentoval chování svého následníka na Pražském hradě. Václav Klaus má podle Havla neudržitelnou potřebu provokovat a potřebuje konfrontaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

psychonaut

presné, jasné a hlavně pravdivé vyjádření

od posledního kvalitního prezidenta, jakého ČR měla. R^

0/0
4.5.2010 8:44

a.je.to

přesně tak,

konečně to někdo řekne otevřeně a veřejně R^

0/0
4.5.2010 0:51

Beter

Re: přesně tak,

Konečně? No já nevím, mám dojem, že za posledních cca 20 let jsem něco takového slyšel, nebo četl, asi milionkrát. Že ty jsi se narodil teprve včera? Tak welcome on the board! ;-)

0/0
4.5.2010 8:42

prolhani.novinari

Nadejde den a bude od pravdolaskařského guru pokoj.

0/0
3.5.2010 22:44

B.D.S

Upejpavý pan Havel

Vždycky nejdřív jakoby nechce a pak se vší chutí udělá. Třeba nechce být prezidentem a pak kandiduje dvakrát znovu, nikdy se zásadně nechce vyjadřovat ke Klausovi a pak ho zkritizuje, že na něm nezůstane nit suchá. Tak se p. Havle přestaňte upejpat a nechat se prosit a konečně založte hnutí nebo stranu, která dokáže aspoň jedinou vizi přetavit v praktické každodenní politice. Čeká na to celý národ, co národ, celý svět, ve kterém jste tak proslulý na to čeká.

0/0
3.5.2010 18:29

psychonaut

Re: Upejpavý pan Havel

Co je to ovšem proti panu Klausovi, že? Ten nejprve nazve Lisabonskou smlouvu dalším Mnichovem, vlastizradou a ztrátou suverenity a pak ji v klidu podepíše

0/0
4.5.2010 8:46

pitta

Havel ne pouhá 0

a s Klausem se nedá srovnat. To je aspoň ekonom a myslí mu to líp než senilnímu Havlovi!!!! Nevím, kdo se snaží stále zviditelňovat různými "kecami", jen aby se na něj nezapomnělo? Už je Havel trapný a měl by si raději užívat zdraví v důchodu, který nebude bohužel dlouhý.

Souhlasím s Klausem, že je ostuda, že se nikdo z Bruselu nezúčastnil pohřbu polského prezidenta. Výmluv měli dost. Chápu, že v EU Poláky nemuseli, protože si vždy prosadili svojí a za to je beru. Ti naši socanští papaláši nic nevybojovali pro náš stát a teď na to doplácí nejen zemědělci.

Klaus si dobře promýšlí co řekne ať se to jiným politikům líbí či ne. Vždyť je přeci svoboda slova,ne? Možná v EU to neplatí nebo jen u některých lidí se to nehodí, říkat co si myslí i když je to pravda?

Klaus aspoň ukazuje, že má svůj zdravý rozum a není jen loutka jako byl Havel, kterému diktovali komunisti. Proč jej tam dosazovali? Mohli tam dát kohokoliv jiného.

Oni věděli co dělají a Havel jako poskok jim dobře posloužil!!!!!!!!

0/0
3.5.2010 12:49

a.je.to

Re: Havel ne pouhá 0

sorry ale názor v jednom z minulých článku že nové strany jsou ohrožením demokracie nemohl nikdo promyslet a myslet takový nesmysl vážně. Jednoznačný příklad demokracie, neboť kdyby to nebyla provokace tak by si o panu prezidentovi myslel, že v hlavě to vůbec nemá v pořádku

0/0
4.5.2010 0:54

Tony I.

Souhlasím

Rozdíl mezi exprezidentem  a současným je již v tom, že V. Havel si nikdy nehrál na monarchu, a nebýt takových jako on, tak bychomi dnes nemohli na těchto stránkách číst takové zhovadilé odsuzování jeho osoby. Václav Havel je na celém světě uznávanou osobností, což se o Klausovi říci nedá a proto se tak snaží na sebe upozorňovat svými provokacemi. Ale jak je zřejmé, V. Havel se u nás od určité skupiny lidí, kteří mu mají za zlé, že se snažil vytáhnout naší republiku z komunistického marasmu a dát jí nějaký směr, vděku nedočká. Zato Klaus, který v tu dobu byl v klidném ústraní a neprovokoval, dnes, když už se není čeho obávat, tak se snaží zviditelnit svými "zásadními postoji".

0/0
3.5.2010 12:00

denny2006

Re: Souhlasím

jak se p. Havel snažil "vytáhnout naši republiku z komunistického marasmu"?

0/0
3.5.2010 12:06

Tony I.

Re: Souhlasím

Milý denny, buď jsi příliš mladý a tudíž si nemůžeš pamatovat, anebo příliš starý a zapomínáš, anebo si jenom nechceš uvědomovat a stále vzpomínáš na idylické časy minulého režimu.

0/0
3.5.2010 12:30

denny2006

Re: Souhlasím

Milý Tony,buď té dobroty a osvěž mi paměť a nebo snad nevíš:-/?

0/0
3.5.2010 12:35

pitta

Re: Souhlasím

;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
3.5.2010 12:50

prolhani.novinari

Re: Souhlasím

Někdo kdo se sníží ke škození ze zálohy u mě není nic víc než nula! Na rozdíl od Klause Havel už je minulost ať se mu to líbí nebo ne. A Havlovi současné komentáře jsou jen projevem jeho vnitřní malosti. Kdyby se prostě stáhnul do ústraní, mohl by prostě dožít jako ikona sametové revoluce, takhle se čím dál víc začíná pasovat na zákeřného škůdce.

0/0
3.5.2010 22:49

Philosopher

Otázečka

Copak VH řekl v postoji vůči VK chybného ?

0/0
3.5.2010 11:49

tygřice

Re: Otázečka

ChybnéhoHavel řekl to, že Klaus má "neudržitelnou potřebu provokovat". Já si nemyslím, že to, co Klaus říká, pramení z "neudržitelné potřeby provokovat", ale z toho, že si to tak prostě myslí, je to jeho vnitřní přesvědčení.

0/0
3.5.2010 11:57

Philosopher

Re: Otázečka

Ba ne. V řadě případů tam ta jeho potřeba provokace je ... Ono je to smícháno zřejmě i z jeho ješitností.

0/0
3.5.2010 12:01

tygřice

Re: Otázečka

Jak to víte? Vy mu vidíte do hlavy?

0/0
3.5.2010 17:46

prolhani.novinari

Re: Otázečka

Jedinej kdo demonstruje svoji ješitnost je V.H. Snaha soustavně podkopávat autoritu současného prezidenta je od ex-prezidenta prostě kudla do zad. Nic vic...

0/0
3.5.2010 22:52

Philosopher

Jo jo

Věčný spor VK a VH ...

0/0
3.5.2010 11:45

David500

Lepší prezident

provokátér než prezident "mrtvej brouk". Havel měl před revolucí plnou hubu keců a nesplnil z toho nic. Akorát že po revoluci, která měla být zkoncováním s komunismem, dostal bývalého bolševika a zrádce národa Dubčeka do funkce předsedy parlamentu.

0/0
3.5.2010 11:32

tygřice

Klaus jen říká své názory

Jestli to Havla provokuje, tak mě zase provokují Havlovy názory (například na "humanitární bombardování", na zelené škůdce  a na spoustu dalších věcí. S Klausem obvykle souhlasím. A už mnohokrát se stalo, že i ti, co se nechali zmanipulovat havlistickými médii, po čase museli uznat, že pravdu měl Klaus a ne Havel. Stačí si vzpomenout, jaký humbuk dělala havlomédia kolem Klausova názoru na válku v Iráku, když ho sdělil americkému velvyslanci. Tehdy  tím prý taky "provokoval".  A ejhle, po letech na ten Klausův názor přistoupil i sám Bush.

0/0
3.5.2010 11:28

CM3

Rozdíl mezi VK a VH vidím v tom, že Havel lezl a leze

někam všem a  dost hluboko. Klaus má vrub za privatizaci, ale na druhou stranu, proč Havel tento zákon podepsal ? Klaus běžně vrací  zákony  zpět k přepracování do parlamentu....  nebo že by Hutka a spol. tomu nerozuměli ? Vždyť Havel mohl tušit, že se jedná o stěžejní zákon - a mohl to dát posoudit  nějaké ekonomické světové společnosti na rozbor.... takže trochu viny na provatizaci Havel má......  někdy mne připadá, že Havlovi v rakouské klinice daroval krev sám Busch .....

0/0
3.5.2010 11:14

tygřice

Re: Rozdíl mezi VK a VH vidím v tom, že Havel lezl a leze

Který zákon o privatizaci máte na mysli a co konkrétně na něm bylo špatně? Kolik vám v té době bylo let? Ptám se proto, že v této věci zcela evidentně podléháte dlouhodobé mediální propagandě o "zpackané privatizaci".

0/0
3.5.2010 11:52

arniie

Si Klause

cením za to ,že řekne svůj názor na hlas a nepoklonkuje jiným ,mocnějším státnikům na rozdil od většiny politiků.Přece ČR nemusí být pořád balonkém na gumičce..

0/0
3.5.2010 10:52

CM3

Re: Si Klause

R^R^

0/0
3.5.2010 11:01

prosím o BAN vy šašci

Re: Si Klause

Naprosto souhlasím, ten chlap si před nikým nesedá na prdeI a dokáže říkat pravdu tam kde jiní zalézají do žumpy. A pan přizdiprdelka Havel mu může leda závidět.

0/0
3.5.2010 11:02

pacers111

Re: Si Klause

Jo nejhlasitěji se projevoval už za komoušů.;-D

0/0
3.5.2010 11:06

CM3

Re: Si Klause

podpora kapel typu Plastičtí lidé opravdu dělala problém Husákovi.....

0/0
3.5.2010 11:15

David500

Re: Si Klause

R^R^R^R^

0/0
3.5.2010 11:33

Nannius

Havel

Havel by si mel uvedomit, ze je byvalym CESKYM prezidentem. A jako takovy by mel "drzet basu" s oficialni "politickou linii" statu. Svymi ani ne moc dobre mirenymi poznamkami predevsim dokazuje, ze je stejne jesitny jako Klaus a navic typicky maly Cechacek.

Nebo se uz ja-mam-patent-na-moudrost-a-moralku-sveta Havel Klausovi omluvil za to, ze ho napadal za kritiku globotepl?

Jak uz tu nekdo psal - pokud mam volit mezi nafoukanym narcisem Klausem a uprdenym cechackem Havlem, Klaus je lepsi volba.

0/0
3.5.2010 10:17

Bouše

Myslím, že si oba nemají co vyčítat.

Zatímco Klaus provokuje hlavně evropské pantáty a světové globální oteplovače, Havel svého času provokoval Čechy svými přehnanými omluvami Němcům, nebo svými mírně zapáchajícími čachry s Chemapolem, popřípadě i nemístnými poznámkami typu "nejsme jako oni". Abych pravdu řekl, provokace Klause jsou mi sympatičtější, i když jeho narcismus a ješitnost jsou někdy k zblití. :-P 

0/0
3.5.2010 9:52

zoufalec1

myslím, že těch mouder již bylo dost..

ač Klause nemusím, pokud bych se měl rozhodnout mezi ním a jistým žvanilem, vybral bych Klause

0/0
3.5.2010 9:34

DmABE

Re: myslím, že těch mouder již bylo dost..

Dobře, vyřízeno.

Byl by ještě nějakej jinéj na skladě ?

0/0
3.5.2010 9:37

zoufalec1

Re: myslím, že těch mouder již bylo dost..

přiznávám se, že jsem vás nepochopil. Co jste vlastně chtěl říct?

0/0
3.5.2010 9:38

blastula

Klaus má aspoň vlastní myšlenky a názory

kdežrto Havel jen bezmeznou touhu lézt do některých otvorů a odtud plivat po vlastním národě.

0/0
3.5.2010 9:24

DmABE

Nevyčítal bych

O koníčcích už psal K.Čapek. Hobby Václava Klause je dělat toho prezidenta. Tak mu to Vašku nevyčítej, dyk ty máš také svá hobby, např..............

0/0
3.5.2010 8:53

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Re: Nevyčítal bych

Humanitární bombardování

0/0
3.5.2010 9:10

DmABE

Re: Nevyčítal bych

S pravdou a láskou, tak nějak

0/0
3.5.2010 9:35

maryfox

Klaus - patologický ctižádostivec

exprezident Havel má pravdu.Klaus se po zádech všech, bez zásluh, pouze ostrými lokty vydrápal až na vrchol Řípu a od té chvíle se dere s drzostí sobě vlastní na Mount Everest. Chce, aby si ho svět všiml a oceňoval ho, jako jeho předchůdce.Jenže svět už ví.Přes nekonečnou sebeprosazovací píli, vládne  v Česku velká nula.

0/0
3.5.2010 8:48

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Re: Klaus - patologický ctižádostivec

A ty osobně, mimo svůj mindrák, nám nabídneš co ???

0/0
3.5.2010 8:58

DmABE

Re: Klaus - patologický ctižádostivec

A ty kromě bezmezné lásky k V.K. zase co ?

0/0
3.5.2010 9:02

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Re: Klaus - patologický ctižádostivec

A k tomuto jsi dospěl jak ???

0/0
3.5.2010 9:03

DmABE

Re: Klaus - patologický ctižádostivec

Jen jsem reagoval na výraz -mindrák-

0/0
3.5.2010 9:33

sir Humprey 010

Re: Klaus - patologický ctižádostivec

jeho výraz

tvůj problém

0/0
3.5.2010 9:36

DmABE

Re: Klaus - patologický ctižádostivec

Škoda že tvůj ne

0/0
3.5.2010 9:38

zoufalec1

Re: Klaus - patologický ctižádostivec

na jiném místě jsem již napsal, že Klause nemusím. Vaše tvrzení, totiž  že v Česku vládne nula je ale dost přehnané.

0/0
3.5.2010 9:37

666

Informácia?

Opäť - kuvičie reči. Aj podľa toho sa pozná, s kým máme tu česť.Rv

0/0
3.5.2010 7:47

Wydlak

A co je to za blabol,

ze ridic nemuze jet 13 hodin v kuse?To je na tom rakousko tak spatne ze prezident nema 2 ridice?Kdyz teda pominu ze mohl klidne jet vlakem... minimalne cast cesty.

0/0
3.5.2010 7:43

Wydlak

No, a Havel ma zase potrebu

se ke vsemu vyjadrovat, i kdyz nema co sdelit...

0/0
3.5.2010 7:41





Najdete na iDNES.cz