Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Suroví mladíci bezdůvodně zkopali posádku škodovky

Neuvěřitelný incident řeší pražští policisté. Dvojice mladíků ve středu v Parléřově ulici zastavila auto a prokopla mu okénko. Pak útočníci vytáhli řidiče i spolujezdce, zkopali je a aniž by jim cokoliv vzali, utekli. V pátek policisté jednoho podezřelého zadrželi nedaleko místa přepadení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hanyz01

jen tak dál

Copak naše policie a soudy udělají s těmahle dvěma vylepanýma hov*adama? Tytyty, tady máš na půl roku podmínku a týden domácího vězení?;-€

0/0
6.5.2010 6:37

Elev

Neutocili poprve

jak typicke pro soudnictvi. A kdo bude chranit obeti????

0/0
1.5.2010 1:48

anncz

Texas

Odstrelit.

Jak rikame v Texasu, lepsi byt souzen dvanacti, nezli nesen sesti.

0/0
30.4.2010 23:43

Honza.Z

Re: Texas

jak rikam ja -  lepsi pak sedet nez lezet. V tomhle pripade bych si asi dokazal predstavit ze ta situace byla takova ze by se clovek mohl bat o zivot a pouzit legalne drzenou zbran na svoji obranu, a poslat ty dva sigry na prkno. Jenomze to by jsme tady na idnesu pak mohli cist taky jinej clanek - ,, Dva vrazi na praze 6 bezduvodne zastrelili dva kolmejdouci" apod.

0/0
2.5.2010 10:06

Hanyz01

Re: Texas

Spíše ,, Dva vrazi na praze 6 bezduvodne zastrelili dva kolemjdoucí, kteri na ne predtim zautocili". Takze tak bezduvodne by to zase nebylo. Strelcovi medaily a proplatit strelivo, ty dva zahrabat na naklady jejich rodin.

0/0
6.5.2010 6:39

Honza.Z

Re: Texas

tak to by pak nebyli vrazi kdyby ty dva smejdy poslali do pekla v sebeobrane. Stejne si myslim ze kdyz se to veme ke korenu problemu tak naky vseobecny vyzbrojovani vede jenom kdalsimu a dalsimu nasili jako je to v americe. Jednou se ubranis takovymuhle smejdu a dalsi tejden te mezi kafem a cigem odpraskne taxikar protoze sis dovolil se postavit na jeho samozvanej stafl. tohle ja znam, to nemuze ve vysledku prinyst nic dobryho.

0/0
6.5.2010 11:22

agriotes

cenzore zkus mi odpovědět

cenzore, co máš proti slovu prdel. To že mam názor na vaše reklamy takový že je to hnus je snad muj nazor. Zkus pohnut svym zapařenym zadkem na ty tvy židli a odpovědět mi. Snad se ti nějaký ten závit prokrví. Dík

0/0
30.4.2010 23:15

Qíteček - nikoli alpský

Re: cenzore zkus mi odpovědět

On je takovej divnej, smiř se s tím.;-D;-D;-D

0/0
30.4.2010 23:19

agriotes

Re: cenzore zkus mi odpovědět

ja jsem tu sporadicky a uvědomuju si ze je chytřejší sem vůbec nepsat i kdyz to ted porušuju ale tak co to ma za logiku kdyz i slovo prdel je špatně... Nebo že by to bylo tim ze jsem urazil pány co vymyseli cpat reklamu všude pořad stále:)... no nic du se smiřovat, nicmene očekavam ze mi ten "cenzor" nebo jak ho/jí nazvat odpoví

0/0
30.4.2010 23:25

Qíteček - nikoli alpský

Re: cenzore zkus mi odpovědět

V diskusi zásadně neodpovídá. Zkus to mejlem, ale ani to není jistý... diskuse@idnes.cz

A na reklamy mám adblock plus do firefoxu, co je mi po příjmech mladý fronty...

0/0
30.4.2010 23:32

Honza.Z

Re: cenzore zkus mi odpovědět

Pane Kovařík, pretahovat se s mistni cenzurou nema za mak smyslu, protoze vezdejsi parta samozvanejch moralnich radobyautorit kombinovanejch z ukrivdenejma bonzakama co ty prispevky hlasej si tu udelala stat ve state.

0/0
2.5.2010 10:08

ihojteybralesVol.4

Předpokládám, že jde o fanoušky Mádla a Issové.

:-P

0/0
30.4.2010 23:02

pavel.n

Re: Předpokládám, že jde o fanoušky Mádla a Issové.

podle klipu ODS jsou pro ně i tito voliči...

0/0
1.5.2010 6:34

Qíteček - nikoli alpský

Mno...

Docela mě překvapilo zbarvení útočníků... Čekal bych výraznější odstíny.

0/0
30.4.2010 22:13

Honza.Z

Re: Mno...

to me neprekvapilo vubec, tohle presne odpovida bezmozkovejm pravicovejm gorilkam.

0/0
2.5.2010 10:09

Qíteček - nikoli alpský

Re: Mno...

PRAVI -CO???

Začínám bejt na tyhle kecy silně alergickej.

0/0
2.5.2010 13:05

Honza.Z

Re: Mno...

to je tvuj boj.

0/0
2.5.2010 16:31

Hanyz01

Re: Mno...

Já myslím, že tohle nemá moc co dělat s politickou orientací, jestli vidíte "bezmozkové pravicové gorily" všude, tak je to spíš váš problém. Mě vadí pochodující a hajlující náckové úplně stejně, jako pras*ata v tričku s Che Guevarou a transparentem "Smrt velkokapitálu", "Pryč s NATO" apod. Obojí je to vrchol primitivismu z úplně stejné líhně.

0/0
6.5.2010 6:41

Honza.Z

Re: Mno...

vsak ja taky nerikam ze to bylo nak politicky motivovany. Mohlo bejt, kdo vi, ale spis ne. Ja usoudil z videa ze to byli naky plesounci, a ja tuhle sortu lidi znam, perou se mezi sebou, mlatej lidi na potkani - to je proste jejich primitivni zpusob chovani - neonacisiti, delnicka strana, skinheadi - vsecko jedna pakaz. ( ted se samozrejme zacnou zavzdusnovat priznivci jedny ci druhy strany ze to neni pravda atd. atd. tyhle kecy zname - vseko stejna verbez agresivni) Tyhle tupce moc dobre znam a proto sem to tak definoval, samozrejme kazdej extremista je stejnej, klidne i s Che Guevarou na tricku. Nicmene tohle mlaceni lidi nazdarbuh znam predevsim ze strany tehle nacku - proto ta definice.

0/0
6.5.2010 11:18

cupertino

Kamery

Zdravím všechny correct ochránce soukromí a anonymity. Bez kamer v obchodě by ho nechytli, bez kamer by nebyl vidět ten ****, co vytlačil Mazdu z dálnice. Raději ať na mě čumí i na záchodě, než aby se nemonitoroval zločin a xindl, to je můj názor...

0/0
30.4.2010 18:29

medved_cz

Re: Kamery

Mnohem lepsi je povolit ovcanum, aby byli obcany. Odstranit buzeraci netrestanych obcanu, kteri chteji drzet zbran. Ozbrojena spolecnost je slusna spolecnost. V Texasu by si mladici tohle troufli jednou a pak by je nesli ctyri.

0/0
30.4.2010 18:41

roy_batty

Re: Kamery

ano, v Texasu by ty dva v autě rovnou rozebrali na prvočinitele brokovnicí

0/0
30.4.2010 22:46

anncz

Re: Kamery

Prave ze by nerozebrali. Protoze maji strach, ze ti dva v aute maji brokovnici take. A prece jen, jit proti 2 ozbrojenym chlapum chce trochu vetsi koule, nezli zmlatit starika potom co se ozeru.

0/0
30.4.2010 23:26

Honza.Z

Re: Kamery

To je jeden velkej omyl tohle ozbrojovani. Nakonec to vede jenom k dalsimu a dalsimu nasili a neresi to nic. Prave USA sou toho zarnym prikladem.

0/0
2.5.2010 10:13

;-)

Re: Kamery

R^  souhlas. Nestojím o to, aby mě někdo sledoval, ale stojím o to žít v bezpečí. Pokud se ty záznamy z kamer vyhodnocují jen když se něco stane a jinak se automaticky časem mažou, tak v tom opravdu nevidím problém. Nechápu, proč někomu vadí kamery ve veřejných prostorách, jako ulice či škola. Jinak musím říct, že mě dost překvapilo, že v jedné z nejbezpečnějších zemí světa(japonsku) mají velmi kvalitní kamery skoro všude - sice je tam bezpečno, ale bezpečno je tam právě díky tomu, že se o to všichni snaží.

0/0
30.4.2010 19:44

Léčitel pitomců

Takže ponaučení je jasné

Příště šlápnout na plyn. Stát selhal, proto jiná možnost nezbývá. [>-]Rv

0/0
30.4.2010 16:59

Tomashot

Re: Takže ponaučení je jasné

ještě že to neudělal jinak by odsoudili řidiče za ublížení na zdraví

0/0
30.4.2010 17:59

Viikate

Re: Takže ponaučení je jasné

Přesně tak. "Řidič Felicie brutálním způsobem najel bezdůvodně do dvou mladíků". To by byl titulek idnes.Rv

0/0
1.5.2010 6:26

H0PE

Jen

aby se tady z darebáka nestal mučedník.

0/0
30.4.2010 16:35

uzivatel2009

Brutalita

Úplně mne mrazí v zádech z té neskutečné brutality pachatelů,navíc naprosto zbytečné.Na jednom z těch videí je zachycen jeden z pachatelů a již podle chůze lze říci,že se jedná o velice málo duševně vyvinutého jedince.Držím palce napadeným,aby se z toho dostali co nejdříve a držím palce policii,aby dopadla toho druhého spratka.Škoda,že se taková individua nedají poslat na nucené práce na Ďábelské ostrovy jako za časů Motýlka.To by byl klid panečku,tady tito dva a s nimi níže zmíněný indočeský primitiv Kanaloš. 

0/0
30.4.2010 16:20

Léčitel pitomců

Re: Brutalita

Přesně tak. Bohužel toho grázla za pár let pustí z basy a bude otázka dní, kdy zas něco provede. Pseudohumanisti zdevastovali tento svět natolik, že se s takovýmto lidským odpadem nejsme schopni účinně vypořádat. Rv

0/0
30.4.2010 16:56

Rudý přízrak fights for freedom

teda ale tohle

by se pred 89 nestalo, uz by chlapci davno bruceli nebo makali v nejakym pracovnim tabore. R^

0/0
30.4.2010 16:09

glader23

Re: teda ale tohle

nestalo by se to ani pred 1945, byl by zastrelen s celou svoji rodinou.

0/0
30.4.2010 18:05

legi

Re: teda ale tohle

no a ?

0/0
30.4.2010 22:36

Jan Gutbayer

na co řidič čekal?

Ve chvíli, kdy mi někdo skočí na kapotu (a zvlášť pokud není právě ve fraku), tak je v autě taková páčka, nachází se u středového tunelu. Ve felici poslední pravá ze třech u jiných aut pravá ze dvou tam přítomných. Na co řidič čekal? Plnej a xindl si zalítá i bez Red Bulla no ne?

.

Jednou jsem v takové situaci byl. Vyblokovalo mě 9 frajerů typu "posilovna každý den", kteří vyskákali ze dvou aut, protože se jim nelíbilo, že jsem předjížděl kamion do kopce příliš pomalu (nesnažte se to pochopit, já to taky nepochopil, tehdy jsem měl prostě slabší, byť velké auto). Jeden mi skočil před auto a druhý na mě řval přes okénko - 7 dalších stálo opodál. Měl jsem tam za jedna a byl jsem při jakémkoli náznaku agrese dát bez milosti plný plyn. Co by se stalo s tím před autem je celkem jeho problém, nikoli můj... Když jsem jako cca 22letý "nikoli atlet" čelil 9 nabušencům, věděl jsem, že musím (a pravděpodobně i můžu) použít cokoli...

0/0
30.4.2010 15:56

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: na co řidič čekal?

To je pěkná pohádka. Teď tu O Smolíčkovi. ;-D

Pokud bys do něj najel a on před autem jen stál, tak padá vina na tvá bedra. Pokud by na tebe mířil střelnou zbraní tak by se to dalo považovat za nutnou obranu.

0/0
30.4.2010 16:03

bubacik_3

Re: na co řidič čekal?

 .. no tak jasne, furt je moznost diskuze a domluvy .. ;-)

0/0
30.4.2010 16:28

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: na co řidič čekal?

Opravdu tomu příspěvku na který jsem reagoval nevěřím. Je to jak vystřiženo z amerického filmu. :-)

0/0
30.4.2010 16:42

Dr.Onufrakova

"skočil na víko motoru"

Má si zatvárať kapotu.

0/0
30.4.2010 15:44

pravdazvitezinadlzianenavisti

Jednoho už policie zadržela.

Jednoho mladíka podezřelého z tohoto útoku již policie zadržela. Takže alespoň jedno malé plus. Jinak tento čin nechápu, chlapci by měli primárně dostat odpovídající trest, což je v našem Kocourkově docela často jen zbožným přáním.

0/0
30.4.2010 15:43

Pikolik

Možnost obrany

Kdyby byla v tomto státě povolena možnost obrany byť nepřiměřené tak by se toto nestávalo. Mlaďas by kopnul do skla a dostal by devítkou mezi očka. Tak by to bylo správné!

0/0
30.4.2010 15:33

1000101110100111

Re: Možnost obrany

Přesně tak to funguje, soudy už dost dlouho podobné incidenty posuzují jinak, než kdysi.

0/0
30.4.2010 15:34

Pikolik

Re: Možnost obrany

1) nejsem si tím jistý.

2) Co není v zákoně jako by neexistovalo. Takže to chce zrušit ten paskvil o nutné obraně!

0/0
30.4.2010 15:36

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Možnost obrany

A říká ti něco přiměřenost nutné obrany? Nejsem zastánce útočníků, ale střelba na hlavu je tedy opravdu silnou kávou. Přečti si trestní zákon, tam je jasně řečeno že musí být nutná obrana přiměřená povaze a intenzitě útoku. Takže bys jej čistě teoreticky mohl postřelit, ale pokud bys mířil do hlavy, tak bude považováno ze nepřiměřené. Pokud by se mi stalo něco podobného, tak bych se primárně bránil beze zbraně (možná ovlivněné mým povoláním), pokud by sám útočník vytáhl zbraň, tak bych sáhl do pouzdra pro tu svoji.

0/0
30.4.2010 15:47

Zrooda

Re: Možnost obrany

To je hezké, že jste na tom fyzicky tak dobře, ale ne každý se může účině bránit napadení holýma rukama.

0/0
30.4.2010 16:02

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Možnost obrany

Toto není o fyzické zdatnosti, jednou z mých zálib je sebeobrana, kterou také učím. Stačí 5 základních chvatů a člověk se ubrání, vše je založeno na páce. Pak jsou naopak oni "nabušenci z posilovny" v nevýhodě, jelikož využíváte jejich kinetické energie k jejich samotnému zneškodnění. Sice mám 210cm a 138kg, ale o tom to opravdu není. Někdy je to dokonce na obtíž.

0/0
30.4.2010 16:07

smotitakuv návrat

Re: Možnost obrany

;-D to jsou proporce, stačí se trochu zamračit a nikdo si nic nedovolí. Jinak máš pravdu.

0/0
30.4.2010 16:12

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Možnost obrany

Dovolí si, když jich je více. Ale i to se dá zvládnout. :-) Druhou věcí je praxe: téměř 20 let u policie také udělá svoje, proto nahlížím na tento útok pohledem, že by byla střelba do hlavy neadekvátní a nepřiměřenou obranou.

0/0
30.4.2010 16:20

Qíteček - nikoli alpský

Re: Možnost obrany

A komu tím prospěješ? Nechci zbytečně rozhazovat dukáty, ale zaslouží si ti dva útočníci něco jinýho, než kulku?

0/0
30.4.2010 22:18

smotitakuv návrat

Re: Možnost obrany

V daném okamžiku jsou na kulku, soud se ale nazaobírá dějem střetu, vyhodnocuje jen to co z něj vyjde.

0/0
1.5.2010 17:48





Najdete na iDNES.cz