Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řežeme si větev aneb politické sebevraždy v roce před volbami

Poslední rok se strany mohly plně věnovat shánění voličů. Vládli za ně úředníci. Ale někteří politici jako by usilovali o pravý opak a pokusili se o profesní sebevraždu. Připomeňte si nejvýraznější přešlapy od sporu křesťanského demokrata o majetek s charitou po pád šéfa Sněmovny Vlčka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Gardnes

Žurnalistické pokrytectví

bylo příčinou úpadku Topolánka v politice. Celý dlouhý čas, jak přiznal i prominentní n   inář Buchert média vyhlásila Topolánkovi válku s použitím v některých situacích i zbraní hromadného ničení. Za této situace, když se Topolánek nevhodnou formulací  stal možnou obětí dalších útoků opozice i médií, nezbývalo jeho spolustraníkům se ho ještě před volbami zbavit a posílit šance pro volby. Je jasné, co by následovalo, pokud by zůstal v čele ODS, veškerá negativní kampaň ČSSDproti ODS byla zaměřena na jeho osobu. Média si to pochopitelně nepřipustí, dokonce dnes otočila a začíná ODS peskoivat za Topolánkovo odvolání. Sporná jsou prakticky všechna personální napadání, když z neustálého nasazování psích hlav tu na Kalouska, tu na Béma, Langera, aniž by byla doložena nějakými proviněními, až se z nich stala fikce a klišé, jak je známé např. z některých prohlášení Klause, která se neuskutečnila, ale stále žijí a už je nikdo nevyvrátí.Kul Topol v Tosk.pikle,Langr spolupracoval s Mrázkem?atd.

0/0
4.5.2010 22:53

rabas

Koho tedy volit?

Politiky ne.!!

 Volit pouze zástupce z regionů,kteří budou zastupovat určitou oblast.

Vládu jmenovat pouze z odborníků s patřičnou odpovědností.

0/0
4.5.2010 17:43

kasikv

Re: Koho tedy volit?

i zástupci z reginonu nejsou čistí, jen umí konkrétnímu Pepovi Opičkovi slibit to co on nutně potřebuje ... vláda odborníků?    jistě bude-li moci rozhodovat bez schvalování politiků.... viz současný stav ... taky si nemůžou dělat co chtějí, když jim to musí odsouhlasit poslanci a senátoři a prezident to musí podepsat..

0/0
5.5.2010 8:14

acpu

KSČM

Šlo o normální jednání s člověkem, o kterém se pak, bohužel, ukázalo, že

byl někým jiným," řekl Jiří Dolejš. Na jednu stranu je docela s podivem , proč právě zásadní ateista říká "bohužel";-D a další zajímavé je, čeho vlastně lituje? Že to nebyla skutečnost a ten milión nedostal?8-o

0/0
4.5.2010 17:01

joska.cyrany

Lůza se opět předvedla.

Tentokrát ve Slaném.

0/0
4.5.2010 16:32

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Re: Lůza se opět předvedla.

Na pódiu ???

0/0
4.5.2010 17:42

pepan53

VŠICHNI POLITICI O, KTERÝCH BYLA ŘEČ

jsou zajištěni do konce svých životů a možná i do konce životů jejich dětí, tak o co jde ? To, že tam nebude ten nebo onen je mi srdečně jedno, horší je, až zvolíme novo garnituru, nic se nezmění. Jinak SvatyAntonine Zeman má na současném stavu lví podíl a o nějakém čestném slovu a jeho dodržení pánězemanova, hmmm

0/0
4.5.2010 16:18

SvatyAntonin

Re: VŠICHNI POLITICI O, KTERÝCH BYLA ŘEČ

Zkuste si zjistit jeho majetek a majetek ostatních. Pokud se někdy na něčem domluvil a kompromis je nutný, pak slovo dodržel a neutopil vládu tak jako Paroubek a nejen tu vládu.

0/0
4.5.2010 16:22

jorbl

Re: VŠICHNI POLITICI O, KTERÝCH BYLA ŘEČ

Jak jeho podil na soucasnym marasmu souvisi s jeho majetkem??

0/0
4.5.2010 16:56

jojojoj

Před

revolucí byla jen strana komoušů, tam nic jiného nešlo volit, teď je výběr daleko větší, ale stále se volí jen to samé, a navíc obehrané. Stále stejné sliby, které se stejně nesplní. To se pořád jen nadává, ale zkusit volit něco jiného se  nikomu nechce. Tak  jdeme k volbám a volíme to, co ještě nemělo prostor ukázat, co v nich je!!

0/0
4.5.2010 16:09

SvatyAntonin

Pavel 40

Ano, s názorem Miloše Zemana, že korupce a státní zakázky sežerou 200mld. kč je možné souhlasit, stejně jako s jediným možným reálným kontrolním systémem a tím je majetkové í a prokázání původu nabytého majetku. Jenže s tím nebude souhlasit v žádném případě an ČSSD a KSČM, jinak by už bylo zavedeno. Spolu s lidovci a zelenými by to přece už bylo.

Sponzoři politických stran by jim zavřeli kohoutky.

Ale zkusit volit SPOZemanovci místo ČSSD a KSČM je možné, protože horší už to nebude a Zeman je člověk, který drží slovo.

Pokud se týká těch sociálních dávek, pak protstě nemáte zcela pravdu. Ono jsou dávky a dávky. Dávky lidem, kteří pracovat chtějí, mají malou mzdu a příjmy - těm ano , a dávky lidem, kteří dělat prostě nebudou. A nejsou to jen cikáni, podívejte kolik mladých lidí dnes bere raději podporu a fláká se, než by si našli práci. A to oni mohou pracovat v klidu mimo místa svého bydliště.

0/0
4.5.2010 16:09

kunta_kinte - zase smazanej

To

ze se vysoce usporny program bere jako politickja sebevrazda je velmi tristni.:-/

0/0
4.5.2010 15:52

jorbl

Re: To

A dokonce ho oznacuji za populisticky - to je normalni blazinec.

0/0
4.5.2010 15:55

SvatyAntonin

Re: To

No ono stačí se podívat na Řecko. Napřed se vše projí, pak se chtějí další peníze, ale když pod podmínkou úspornosti, tak se prostě vyhlásí generální stávka. A bude se rozbíjet, pálit a ničit, aby těch dluhů bylo víc.

Stejně je to u ČSSD a KSČM. Vysoké důchody, sociální dávky - Škromach to omlouvá, že se jedná "jen o miliardy " a rozpočet je v desítkách. Tak tomu opravdu nerozumím. Místo ČSSD SPOZemanovci, místo ODS TOP 09 nebo VV, Kdu-ČSL na smetiště stejně jako KSČM. Zelení se pohřbili sami svou blbostí.

0/0
4.5.2010 15:58

karelp

Re: To

Jak vidím, ty tomu zrovna tak rozumíš! Kde jsi viděl ,ty mameluku ty vysoké důchody?

0/0
4.5.2010 16:07

SvatyAntonin

Re: To

Stačí poslouchat sliby KSČM - zvýšíme důchody na 14000,-Kč, další 13 důchod ČSSD, to jsou peníze, které budou za nás platit naše děti a vnoučata.

0/0
4.5.2010 16:12

SvatyAntonin

Řežeme

Ano, pokud budeme volit stávající parlamentní strany, tak si i my, občané pod sebou větev podřežeme. Proto je třeba jít k volbám, jasně ukázat, že těch přehmatů, nekvalitních rozhodnutí a arogance bylo již dost. Výběr je velký, levičáci mají SPOZ, pravice a střed TOP09, VV a další. Jen se nebát změny, horší to už nemůže být.

0/0
4.5.2010 15:47

alis

Re: Řežeme

Ano, je třeba obrazně řečeno, svěřit důležitou zakázku firme, o které nikdo nic kloudně neví, ze který se táhnou neviditelné nitky do temného zákulisí, která je tady od předvčerejška  a patří mezi superbohaté pidistraničky!

0/0
4.5.2010 16:14

SvatyAntonin

Re: Řežeme

Když zklamou nové strany tak jako ČSSD nebo ODS, tak se nic nového nestane, ale šance na změnu tady je. Co už může být horšího než je nyní?

0/0
4.5.2010 16:20

Lessfax

Re: Řežeme

radeji SSO R^

0/0
4.5.2010 16:43

jojojoj

Re: Řežeme

TOP09 ale jsou přeběhlíci, kteří už si nezaslouží, aby byli znovu voleni!!

0/0
4.5.2010 17:54

Shadow stalker

Lidovci...

no jeden článek lepší než druhý, pane redaktore. Dneska se vstávání zjevně nepovedlo.

"Od médií si vysloužil přezdívku"...no tak to je velmi hodnotná informace, asi na té úrovni, jak kdybyste o někom vy sám v článku řekl, že je vůl a pak přidal větu "a to potvrzují média"...

"Dokonce zvažoval odvolání"...možná vás to překvapí, ale to je ústavní právo každého člověka, odvolat se proti rozsudku. Dokonce i politika, no vážně...

0/0
4.5.2010 15:27

SvatyAntonin

Re: Lidovci...

Ano, odvolat se má právo každý, jenže u katolíka, který je dlouholetým předním politikem KDU-ČSL, exministrem, a plný sociálního cítění je těžko uvěřitelné, že se nespokojí s milionem Kč, který měl odkázaný a bude chtít parazitovat na těch, co to potřebují, t.j. postižených dětech z Jedliškova ústavu a těm, co pomáhá charita. Proto je u mne KDU_ČSL nevolitelná.

0/0
4.5.2010 15:51

Shadow stalker

TOP 09...

"Od konkurence si vysloužila nálepku populistů"....tak to je skvělá věta, gratuluji, pane redaktore. Informační hodnota věty je nula (všichni přece nadávají všem), navíc to píšete o straně, která má otevřeně nepopulistický program.

Jste asi jednodušší, taklže krátce vysvětlím, co to je populismus: populista říká věty, které jsou velké skupině obyvatelstva příjemné a slibuje věci nesplnitelné.

Nevšiml jsem si, že by TOPka něco takového dělala. Škrty jsou splnitelné vždycky a logicky je nikdo nechce.

0/0
4.5.2010 15:23

lopee

Re: TOP 09...

Nechci se redaktora zastávat, ale TOPka ví, že nezíská většinu - neprosadí to, co slibuje. Takže pak bude hrát známou písničku o tom, že chtěli, ale nemohli. A že se snaží oslovit všechny ty, kterým vadí, že je ČR v dluzích až po uši, je jasné stejně tak. I to, že je to poměrně velká skupina voličů.

0/0
4.5.2010 15:39

Shadow stalker

Re: TOP 09...

No ale ten podstatný rozdíl je v tom, že tohle je REÁLNÝ PROGRAM! Takhle to totiž nakonec bude, a to jestli na to zabedněnci z jiných stran přistoupí teď nebo za pět let, to je celkem jedno...

0/0
4.5.2010 15:50

kejklířek

Hurááá všichni k volbám!!!

Lidi nenechte se odradit politikama. Je celkem jasné, že nám chtějí politiku a politiky znechutit, aby lidé k volbám nešli. Jejich fandové a rodinní příslušníci však k volbám půjdou a tyto pijavice tam zvolí zase. Jejich snaha je průhledná. Nenechte se naštvat, vláda našich věcí je jen a jen v našich rukou !!!!!!VV[>-]

0/0
4.5.2010 15:20

SvatyAntonin

Re: Hurááá všichni k volbám!!!

no a volit neparlamentní strany bez Paroubka, Ratha , Langra a spol.

0/0
4.5.2010 15:53

budujte socialismus s ČSSD

Re: Hurááá všichni k volbám!!!

R^R^R^

0/0
4.5.2010 15:57

Edmund Černá Zmije

Může politická mrtvola spáchat sebevraždu?

Naše politická scéma je plná politických zombií - politiků, kteří si nevšimli, že už dávno proběhla jejich politická smrt. Takový politik už nemůže spáchat politickou sebevraždu - je politicky mrtvý a je koulí na noze pro jeho politickou stranu. Strany by se měly těchto zombií zbavit, pak se snad trochu zase politika pročistí. Tento politický horor, plný kráčejících mrtvol, které vysávají lidi, probíhá už příliš dlouho a lidi se pomalu chystají přepnout na nějaký jiný program. Snad se to povede při volbách.

0/0
4.5.2010 15:12

Pavel_40

kdo koho okrádá, bankéři vs lidé na soc. dávkách

Chtějme 1pct daň z majetku, jako ve Švýcarsku. Bankovní zlodějiny v USA, krize u nás v 90.letech za Klausova kapitalismu bez regulace (ČKA 350mld minus, platí obbčané), korupce veřejných zakázek (100 - 200mld ročně, odhaduje M. Zeman), situace s pomocí Řecku (aby byly zachovány standardy bankéřů v Německu, Francii,), volby v Anglii a volání po odpovědnosti finančníků a bankéřů (viz článek Finanční sektor je odpovědný za příchod nové, divošské éry ...), návrhy ODS a TOP09, aby náklady za tyto zlodějiny nesli občané snížením standardů a prudkým zvýšením přímých plateb, zatímco bohatým se sníží daně a zvýší penze, to vše má stejný základ - nesouměřitelnost příjmů obyčejných prac. lidí vs finančníků a lidí profirujících z korupce. Prý za to mohou požírači sociálních dávek, úsměvné .-) .

0/0
4.5.2010 15:10

Pavel_40

Re: kdo koho okrádá, bankéři vs lidé na soc. dávkách

Miloš Zeman říká:

Odhaduje se, že korupce včetně předražených zakázek, které s tím souvisí, činí řádově 200 miliard korun ročně. To je shodou okolností deficit státního rozpočtu. Já navrhuji přijetí zákona o prokázání původu příjmů a majetku, což je něco podobného jako rakouský nebo švýcarský model. Ovšem s tím rozdílem, že ve Švýcarsku mají majetkovou daň ve výši jednoho procenta. V tomhle jsme liberálnější než Švýcaři, takže tuto daň nepožadujeme. Ale na druhé straně zákon o prokázání původu příjmů by byl jediným skutečně účinným nástrojem boje proti korupci. Všechno ostatní jsou jen předvolební žvásty, na které se zapomene týden po volbách.

Do této kategorie řadíte i povinnost prokázat majetkovou strukturu, když žádáte o veřejnou zakázku?

Samozřejmě, že ano. Musí to být akcie na jméno, nikoli na doručitele, a pokud máte akcii na jméno, už prokazujete majetkovou strukturu. u.

0/0
4.5.2010 15:11

Pavel_40

Nikdo nepožaduje zásadní reformu finančního systému

Finanční sektor je odpovědný za příchod nové, divošské éry. Ale ve volbách se to neřeší.

Až bude platit princip zásluhovosti u bankéřů a fin. analytiků, může začít platit i u systému penzí, školství, zdravotnictví a soc. sítě. Viz skvělý článek o volbách v Anglii zde: http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2010/may/02/banking-reform-election-agenda , překlad (BL) zde - http://www.blisty.cz/2010/5/4/art52367.html .

Současné britské volby jsou klidem před bouří. Skutečným příběhem nadcházejících let bude drastická likvidace sociálnědemokratického společenského systému a nová éra zaměstnaneckých bouří, organizovaná

prostřednictvím Twitteru. Veřejnost bude rozhněvána, ale bankéři a finanční analytikové budou mít, co chtěli: astronomické penze i majetky, uložené do luxusních rezidencí na venkově, z nichž budou pozorovat kolaps země, který způsobili.

Osobně budu volit proti vládě bank kterou mají platit lidé v prudkém nárůstu přímých plateb v příštích 10letech.

0/0
4.5.2010 14:48

Pavel_40

Re: Nikdo nepožaduje zásadní reformu finančního systému

Je možné, že i u nás vznikne vrstva oligarchů (jako v Rusku), kteří budou vlastnit média, podplatí a ovlivní politické strany, polici a justici, až se budou lidé bouřit, poštvou na ně vojáky.

A bude tu finanční totalita, která vznikne tím, že se někteří nesouměřitelně obohatí, na úkor jiných lidí. Zaražme to, dokud je čas, chtějme zásadní reformu finančních struktur, jako ji chystá Obama v USA, princip zásluhovosti u ohodnocení manažerů a finančníků, trestání korupce, omezení imunity poslanců a veřejné neanonymní sponzory politických stran. Chtějme odpovědnost politků.

0/0
4.5.2010 14:53

Pavel_40

Re: Nikdo nepožaduje zásadní reformu finančního systému

a 1pct daň z majetku, jako ve Švýcarsku, viz Miloš Zeman - http://web.volny.cz/noviny/zdomova/clanek/~volny/IDC/132286/ .Korupce v Česku činí ročně kolem 200 miliard korun, řekl v rozhovoru

pro agenturu Mediafax expremiér a předseda Strany práv občanů –

Zemanovci Miloš Zeman. Jediným účinným nástrojem proti korupci je podle

něj zákon o prokázání původu příjmů.

0/0
4.5.2010 14:56

kasikv

Re: Nikdo nepožaduje zásadní reformu finančního systému

přiznám se, že jsem to ani nedočetl, protože jenom druhá věta mě dorazila. To si myslíte, že můžete soukromoprávnímu subjektu kecat do hospodaření, které jinak nijak neodporuje platným zákonům? Kolik si dají nebo nedají bankéři odměny je jejich rybíz, protože zásah do jejich práv ... to už tu bylo, víte?

0/0
4.5.2010 15:03

zdeseny obcan

Re: Nikdo nepožaduje zásadní reformu finančního systému

Pokud budeme porad vzpominat na socialismus a nebudeme vnimat nove hrozby spolecnosti dopadneme jak ti komunisti - rozkladem.

0/0
4.5.2010 15:07

kasikv

Re: Nikdo nepožaduje zásadní reformu finančního systému

tohle je ale stará hrozba - zásah do skoukromého vlastnictví a práv. Jestli si to ovčani nechtěj uvedomovat a furt by někomu cizímu lezli do práv (ačkoliv k tomu neexistuje žádný zákonný důvod), tak se z toho socialismu nevyhrabeme nikdy.

0/0
4.5.2010 15:30

zdeseny obcan

Re: Nikdo nepožaduje zásadní reformu finančního systému

Velkozlodeji nebyvaji popularni a pokud jsou oligarchove (at uz v jakkekoliv podobe) nechani at rabuji zemi dle libosti konciva to nasilim a prestrelenim do opacneho extremu.

0/0
4.5.2010 16:15

kasikv

Re: Nikdo nepožaduje zásadní reformu finančního systému

to že se o někom obecně říká, že krade z nej nedělá zloděje ... k tomu je potřeba nejméně podat TO, dostat to před soud a necht jej rozhodnout ... jinak jste stejný zloděj a darebák, jako ti co kritizujete.... nevšim jsem si, že by se u nás na zásadním rozhodování podíleli bankéři, zato jsem si všim, že se každý bambula na diskusi naváží do soukromých práv a majetku dalších občanů aniž by svá tvrzení mohl nějak doložit a sám se podílel na jejich řešení .... takže keci typu jedna paní povídala si nechte od cesty a jestli se Vám něco konkrétního nelíbí bojujte proti tomu podle pravidel, která chcete aby dodržovali i ti, které obviňujete....jinak nejste o nic lepší.

0/0
5.5.2010 8:09

kejklířek

Re: Nikdo nepožaduje zásadní reformu finančního systému

R^R^R^R^R^R^R^R^R^

0/0
4.5.2010 15:17

Břetislav Černík

Re: Nikdo nepožaduje zásadní reformu finančního systému

Jenže oni nehospodaří se svým majetkem!!! Hospodaří s majetkem investorů to jest všech těch, co mají v bance uloženy peníze. A zatím jsem si nevšiml, že by bankéři platili ze svých peněz sanace bank.

Problém je ve zdejším komunistickém myšlení, kdy si někteří lidé myslí, že když mají svěřené peníze, že jsou jejich a mohou si s nimi dělat co chtějí.

0/0
4.5.2010 15:53

SvatyAntonin

Re: Nikdo nepožaduje zásadní reformu finančního systému

R^

0/0
4.5.2010 16:16

kasikv

Re: Nikdo nepožaduje zásadní reformu finančního systému

nikdo nikoho nenutí tam ty prachy dávat, se ti nelíbí jak hospodaří, jdi do jiné banky ... jasně banky by neměly být sanovány ze státních peněz ... jinak by si totiž každý podnikatel mohl zažádat o výpomoc .... u nás taky nedošlo k žádným sanacím dokud je stát nechtěl prodat a pak už do nich taky nelil žádný prachy, tak netuším proč by jim někdo měl kecat do vedení .... a ty komunistycký keci si nech od cesty, právě tenhle svrab nutí lidi si pořád myslet, že můžou kecat každýmu do jeho věcí.

0/0
5.5.2010 8:02

Břetislav Černík

Re: Nikdo nepožaduje zásadní reformu finančního systému

Potrefená husa se ozvala.

Typický přístup komunistické morálky s názorem "Dejte sem prachy dejte nám moc a od té chvíle vás nemá co zajímat, co se s nimi bude dít, jsou naše."

Dokud tady bude u moci sorta lidí, která nebude respektovat, že správci jsou pouze správci a ne majitelé a vládci, do té doby si o úrovni vyspělých států můžeme nechat jenom zdát. Je to o výchově a morálce zažrané v lidech a ta je po 40 letech pustošení komunisty stále ještě ve značné části populace na mizivé úrovni.

Zkuste si své názory o tom, že nikdo nemá co právo kecat do toho co se děje s jejich penězi ve vaší správě prosazovat při žádosti o manažerský post před majiteli v Německu nebo jiné podobné zemi a pak dejte vědět, jak jste uspěl. ;-D

0/0
5.5.2010 10:52

kasikv

Re: Nikdo nepožaduje zásadní reformu finančního systému

Břeťo, já nemám žádnou banku;-D..a naopak komunisticky dej nám soukromníku co máš my to budem řídit a rozhodovat za tebe, ale chyby jsou tvoje a hlavně je třeba rozhodovat za ovčana, protože tomu nerozumí a stejně by se blbě rozhodl. Proboha jaký správci, ty tu banku vlastníš nebo co? Máš v ní peníze, který ti klidně vyplatí zpátky, když je budeš chtít dát prvnímu žebrákovi je to tvoje věc, banku to nezajímá a když se ti nelíbí jak hospodaří, tak jim žádný prachy nedávej.

A keci o nějakých Němcích si nech od cesty, jsem si nevšiml, že by Němci rozhodovali, kolik si jejich bankéř nebo manager vezme odměny v soukromoprávním subjektu. A hlavně si neplať majitele s obyč zákazníkem, majitel si může dělat co mu zákon dovolí a ten mu rozhodně nezakazuje udělit svému managerovi JEHO banky odměny v libovolné výši. Nebo budeš tvrdit, že manager vládně přes nesouhlas vlastníka?

0/0
5.5.2010 11:09

Břetislav Černík

Re: Nikdo nepožaduje zásadní reformu finančního systému

Ale to je právě ten omyl. Pokud vložíte peníze do banky, nejste jenom zákazníkem. Jste vkladatelem = investorem (ne spolupodílníkem. To je rozdíl) této instituce a banka má na západě velmi přísná kritéria, co s takovými penězi může nebo nemůže dělat. Viz. zákony pro ochranu investic. A pokud se jimi banka neřídí, následuje obvykle trestněprávní odpovědnost. Což u nás bohužel až tak moc neplatí. Ono ostatně se naše "bankovní" instituce moc jako banky nechovají. O vkladatele - investory mají  bojovat a zhodnocovat vklady, u nás je spíše znehodnocují.

Už jenom ta logika, kdy Vám přijde normální říci, " když se ti nelíbí jak hospodaří, tak jim žádný prachy nedávej" je ve vztahu banka klient zvrácená. Normální logika je "Co můžeme nabídnout aby jste chtěl peníze uložit právě v naší bance?"!!

0/0
5.5.2010 13:29

kasikv

Re: Nikdo nepožaduje zásadní reformu finančního systému

takže popořadě - investor 200-2000000kč chce rozhodovat o odměnách managera nebo vlastníka subjektu v hodnotě několika desítek miliard? To je skutečně výsměch. Neporušuje-li žádné zákony, NEMÁTE právo zasahovat do vnitřních záležitostí daného subjektu. Zákon, který to případně umožní, pouze donutí vlastníky subjektu přesunout svou investici jinam. Měl byste se naopak zaměřit na veřejnoprávní instituce, tam zřejmě zásluhovost nehledáte.

Co podle Vás banky porušily (včetně zahraničních) a nebylo postiženo, že se domníváte, že máte právo rozhodovat o odměnách (pokud máte na mysli nalití peněz daňových poplatníků do bank, obraťte se  na jednotlivé vlády - ty jsou viníky, banky ne).

Logika je v pořádku, plete si pozice, já mluvím z pozice zákazníka, Vy banky. Je zcela zřejmé, že se každá banka asi nezavděčí všem potenciálním klientům, proto si musím sám vybrat produkt a jeho poskytovatele, přece nebudu přesvědčovat banku, že mi daný produkt nebo konkrétní podmínky musí nabídnout?

0/0
5.5.2010 14:03

vysehradsky_jezdec_se_vratil

já volím ODS a preferenční hlas dám oběti

nenávistné nepodložené kampaně, panu magistrovi Langerovi !!!!!!R^

0/0
4.5.2010 14:38

freedom_is_for_brave

Re: já volím ODS a preferenční hlas dám oběti

to já budu volit ČSSD a pefernční hlas dám určitě Davidovi

byla by věčná škoda kdyby se do parlamentu nedostal

0/0
4.5.2010 14:46





Najdete na iDNES.cz