Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fico přišel s vlastním zákonem o vlastenectví: Hymnu ano, ale méně

Slovenský premiér Robert Fico prosadil ve vládě vlastní mírnější návrh vlasteneckého zákona. Novela by mohla nahradit zákon z dílny Slovenské národní strany, který počítá s umístěním státních symbolů do každé školní třídy a se zpěvem hymny před vyučováním. O obou návrzích budou poslanci hlasovat v úterý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

surfer27

no ja nevim

ale na to jejich vlastenectvi jim hromada lidi z vysoka vite co...a utikaj za lepsim do sveta...v dnesni dobe neni cas na hrdinstvi...prachy sou prachy;-) 

0/0
27.4.2010 9:07

Two-by-four

Re: no ja nevim

Nevim, jak vlastenectvi souvisi s tim, kde kdo pracuje. To, ze nekdo nevylez za cely zivot ze svy vesnice ho jeste nedela vetsim vlastencem. A kdyz porovnam treba tech 99 pragovaku z Prahy nebo nejake Cechy ci Slovaky treba nekdy v Australii ci Americe, tak asi kazdy z tech venku je lepsi vlastenec, nez ti doma. A podle toho s jakym despektem se vyjadrujes o vlastenectvi Ty, asi taky nejses nic moc, co.

0/0
27.4.2010 15:23

yry

Cenzor

Cenzor už cenzor cenzor je cenzor.

0/0
26.4.2010 23:20

pes Muki

ale

Jen jsem se chtel otazat, proc to tolik lidi nastve, ze by statni urednici meli slibit loyalitu statu, ktery je zamestnava? Me se to nezda nic tak hrozneho.

0/0
26.4.2010 19:43

CCIR

Re: ale

Ono to ani nič zlého nie je, asi voči štátu tú loajalitu veľkú zrejme nemajú a preto sa boja tej prísahy!:-/

0/0
26.4.2010 22:49

Jirka1938

Ja jsem pro vlastenectvi

Ale hrani hymny pred kazdodennim zacatkem skoly a pri sportovnich utkanich tu hymnu znechuti a dosahne opacneho vysledku.

0/0
26.4.2010 19:34

CCIR

Re: Ja jsem pro vlastenectvi

Máš pravdu!

0/0
26.4.2010 22:51

Oerteplur

Kontrolní otázka :

Který slovenský král měl největší zásluhu na budování Slovenska ? ;-)

0/0
26.4.2010 19:09

Jirka1938

Re: Kontrolní otázka :

Zadny slovensky kral neexistuje.

0/0
26.4.2010 19:34

pes Muki

Re: Kontrolní otázka :

Matyas Korvin?

0/0
26.4.2010 19:42

CCIR

Re: Kontrolní otázka :

Čakà sa už len na teba! ;-D

0/0
26.4.2010 22:55

Ico

"Vlastenci"

Každá blbosť je dobrá na odpútanie pozornosti od miliardových zlodejín, o ktoré títo banditi okrádajú normálnych ľudí.

(Ešteže je to v Česku úplne iné...)

0/0
26.4.2010 18:34

Ico

Re: "Vlastenci"

P.S. Všimnite si, že mu už rastú bradavice ako jeho českému bratovi. Opičí sa po ňom vo všetkom...

0/0
26.4.2010 18:40

CCIR

Re: "Vlastenci"

Ešte si nezrelý, máš pravdu, v Česku je to iné! :-)

0/0
26.4.2010 22:59

vidimtě

To si myslí

To si myslí že to zažene honvédy zpoza Dunaja ;-DR^;-D?

0/0
26.4.2010 18:17

CCIR

Re: To si myslí

U teba myslieť znamená hovby vedieť! ;-D

0/0
26.4.2010 23:01

touring

A vlajky ve tridach

normalne nejsou? Jak je to u nas? Nebyval tam statni znak? (a Husak a Lenin? ;-D)

http://www.youtube.com/watch?v=-Zed2OluVTQ R^

0/0
26.4.2010 17:22

CCIR

Re: A vlajky ve tridach

Býval tam aj Zápotocký, Novotný, Gottwad, Svoboda aboli tam podstatne dlhšie ako ten Husák! :-P

0/0
26.4.2010 23:06

New World Disorder

?

Pokial viem tak na zaciatku a na konci skolskeho roku sa hymna hrala vzdy, bez ohladu na to ci to nejaky zakon prikazoval alebo nie...

0/0
26.4.2010 17:06

Mychal.B

Re: ?

No, tak holt aby se někdo cítil lépe, musel na to vydat befél..

0/0
26.4.2010 17:09

Zdenis

Strach

Z toho Slovenska začíná jít čím dál tím větší strach..

0/0
26.4.2010 16:47

_Xeon_

Re: Strach

  Neboj sa, ja Ťa ochránim. Prípadne si nechaj v noci zažaté svetlo, to pomáha, ;-D

0/0
26.4.2010 17:56

Jirka1938

Re: Strach

Ja z toho zadny strach nemam. V minulosti nam nektere mensiny rozvracely spolecnost a je dobre se proti tomu trochu pripravit.

0/0
26.4.2010 19:37

CCIR

Re: Strach

Len sa už nepokakaj z toho strachu! Bu bu bu tu Slovensko...;-D

0/0
26.4.2010 23:10

artaxerxes

Pocit vlastenectví

No jestli chcou zvýšit pocit vlastenectví tím, že budou před každým vyučování hrát hymnu, tak dosáhnou přesně opačného efektu - Nikdo tu oddrhovačku (nechci hanit slovenskou hymnu, ale pokud bych slyšel 99% písní každý den, tak by to pro mně za chvíli byla hnusná oddrhovačka) nebude moct ani cítit. :-)

0/0
26.4.2010 16:28

jeden

Re: Pocit vlastenectví

Pred kazdym vyucovanim? To asi nie o tom ziadny navrh zakona nehovori.

0/0
26.4.2010 16:32

JirkaVonErzgebirge

Re: Pocit vlastenectví

I každý pondělí je moc (sakra, co mi to připomíná?). Jenom to študákům zprotiví. Národní hrdost musíte mít v srdci, ne na zdi.

0/0
26.4.2010 19:38

Cobol

Slovensko

je krajina, kde clovek aspon trochu tuziaci po slobode, zit nechce. Verte mi, viem o com hovorim.

0/0
26.4.2010 16:22

codat

Re: Slovensko

No a jen tak pro zajímavost: žijete člověče na Slovensku?

0/0
26.4.2010 16:32

Cobol

tri krat

som sa o to pokusal, ale neslo to. Takze NIE.

0/0
26.4.2010 16:34

jeden

Re: tri krat

 A ja som sa naopak vzdy domov na Slovensko vratil. Nevydrzal som bez rodiny, znamych, priatelov. Mam problem s neochotou uradnikov statnej spravy, ale kedze viem byt dorazny a ak treba aj neprijemny  nie su to problemi neriesitelne. Nikto ma nebuzeruje, neprenasleduje, neobmedzuje, nevypaluje, mozem hocikedy vycestovat, mozem vyslovit hocijaky nazor. Ak si sikovny, budes sa mat dobre takmer vsade. Ale korene, rodinu, priatelov mas len na jednom mieste na svete. Aspon tak to citim ja.

0/0
26.4.2010 16:50

New World Disorder

Re: tri krat

Korene su len abstraktna fraza, rodina ti je vacsinou blizka len preto ze to je rodina a priatelov mozes mat kde chces (ja ich mam napriklad najviac v Brne, aj ked som tam zil 3 roky a na Slovensku 19)

0/0
26.4.2010 17:05

jeden

Re: tri krat

Ale ano, suhlasim, je to rozne clovek od cloveka. Ja som to bez rodiny a priatelov ani raz dlho nevydrzal a zistil som ze odchod do zahranicia motivovany len  "lepsimi podmienkami" je o nicom, doma dosiahnem s mozno trochou viac snahy rovnaky vysledok a nemusim si nahovarat ze rodinne väzby su len nieco nutne a docasne. Mimochodom co poznam ludi ktori odisli do CR, tak dovodom preco CR bolo to, aby zostali v dosahu rodiny a priatelov. Inak by isli asi dalej na zapad.

0/0
26.4.2010 17:22

New World Disorder

Re: tri krat

No ja som momentalne v Irsku, Brno bol len taky zakladny tabor na aklimatizovanie sa v civilizovanom svete (a ked sa niekedy vratim do strednej Europy tak skor do Brna ako na Slovensko)

0/0
26.4.2010 17:35

jeden

Re: tri krat

Tak prajem vela stastia.

0/0
26.4.2010 17:48

xino

Re: Slovensko

Neverím ti.Žijem na Slovensku a sloboda tu je - a dokonca niektorí si to zamieňajú s anarchiou.A to že niekde niečo nie je ako má byť tak to je všade na svete.Napríklad v jednom USA štáte majú zákaz živých vianočných stromčekov.

0/0
26.4.2010 17:54

KULOVY_BLESK_BETA_6

Re: Slovensko

tak si si pokecal na českom webe a teraz šup šup k ovečkám;-D;-D;-D;-D

0/0
26.4.2010 18:09

Jirka1938

Re: Slovensko

Cestoval jste trochu po svete? Byl jste se nekdy podivat do stredni ci jizni Ameriky a nebo nekterych zemi v Asii. To uz nemluve o Africe. Zjistil byste, jak je to Slovensko krasne.

0/0
26.4.2010 19:42

CCIR

Re: Slovensko

Neveríme ti že by si vedel o čom hovoríš! Skôr asi blúzniš, že? Zdravý človek takéto niečo nikdy nič nenapíše! To je posledné vtáča čo si špiní do vlastného hniezda...

0/0