Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opilý řidič narazil do policejního auta a trolejbusu, zranil čtyři lidi

Třicetiletý opilý řidič narazil ráno na Jihlavsku do policejního auta a následně do trolejbusu, u kterého stálo několik lidí. Opilec zranil celkem čtyři lidi, svého spolujezdce a tři policisty, oznámila mluvčí jihlavské policie Jana Kroutilová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Amora

ať žije alkohol

Tak opilci dělají bordel, ale budeme trestet držení jednoho cigára s trávou, kdežto alkoholu můžete táhnout, co unesete. Tady je vidět, jak inteligentní je naše policie a jak na daních z alkoholu záleží. Takže pijani nalejvejte se a dělejte dál bordel a zabíjejte v autech, státu se to líbí...

0/0
19.4.2010 7:32

exekutor

Re: ať žije alkohol

už to dneska nehul a popřemejšlej, kdo ten inteligentní zákon vymyslel

0/0
19.4.2010 14:01

www.alkohol-alkoholismus.cz

Pomoc lidem s alkoholem (léčba návykových nemocí)

www.alkohol-alkoholismus.cz

Cílem našich stránek je poskytnou co nejvíce informací lidem, kteří mají problém s alkoholem, závislostí na návykových látkách a patologického hráčství.!!R^!!

0/0
18.4.2010 19:42

Zdeny007

Re: Pomoc lidem s alkoholem (léčba návykových nemocí)

počin dobrý, ale máte tak dlouhou doménu, že jí zájemce alkoholik nemůže nikdy  dopsat.

0/0
19.4.2010 9:39

sámvelkýmao

no

policejní scénic,jedoucí po policejní cestě na policejní benzín,narazil do policejní oktávky,od které se odrazil do policejního trolejbusu a skončil v policejním příkopě.řidič scénicu nadýchal do policejního drageru několik policejních promile.dále i řidič policejního trolejbusu byl podroben policejní zkoušce na alkohol,ale policejní testmetr policejně vyloučil požití policejního alkoholu............pomóc policie.................hubert macháně..................

0/0
18.4.2010 15:56

idesnej

v jihlavě

má policie policejní auta a trolejbusy? no zejména u trolejbusu je hodně omezený akční radius, že ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
18.4.2010 15:15

pravdazvitezinadlzianenavisti

To za výkvět národa.

A přesně tito lidé chtějí toleranci vůči alkoholu za volantem. Nejvíc mne však mohou čerti brát, když slyším od lidí, že by si před jízdou to jedno pivo dali. Předci mají k obědu kačenu a nebudou to zapíjet vodou. A pro tyto lidi má být tolerance? Ani omylem! Řidiči bych dal rok nepodmíněně a sebral na 10 let papíry a bylo by.

0/0
18.4.2010 15:15

doktor_bota

Re: To za výkvět národa.

Plácáš. Taky chci toleranci (do 0.02%) a za volant si sednu podnapilý jen v případě, že mi ho někdo přinese a položí na stůl.

0/0
18.4.2010 15:18

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: To za výkvět národa.

Plácám? Pokud vědomě požiješ před jízdou alkohol a pak sedneš za volant - nezodpovědnost. Právě k tomuto ta tolerance není.

0/0
18.4.2010 15:20

doktor_bota

Re: To za výkvět národa.

Neřekl bych, že jedno pivo ovlivní moje schopnosti natolik, že bych po něm neměl řídit. Kolega řídil po decáku vodky (nevěděl to) a kromě toho, že byl ukecanější, než obvykle, jsem žádné zhoršení nepozoroval.

0/0
18.4.2010 15:27

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: To za výkvět národa.

V ideálních podmínkách to nepoznáš (pokud se nestane nehoda). Když ti ale vjede auto do silnice, tak máš zpomalené reakce. Třeba jen o sekundu, ale spočítej si kolik metrů ujedeš za sekundu v takových 80km/h. Pak to dává smysl. ;-)

0/0
18.4.2010 15:32

doktor_bota

Re: To za výkvět národa.

Jistě, pokud bychom jako etalon vzali ten decák. Ale malé množství alkoholu působí přesně naopak - jako povzbuzující prostředek.

0/0
18.4.2010 15:34

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: To za výkvět národa.

Tohle snad nemyslíš vážně?! Měl jsem o Tobě tedy jiné mínění. Byl jsem na uzavřené trati, kde se to zkoumalo. I jedno pivo ovlivnilo reakce řidiče a to byl kus chlapa - 200cm 110kg. Pokud chceš pít tak nejezdi autem, když chceš jet autem tak nepij.

0/0
18.4.2010 15:36

doktor_bota

Re: To za výkvět národa.

Tohle myslím naprosto vážně. Sám mám v autě poměrně kvalitní alkotester a pokud si nejsem jistý, že jsem čistý, otestuju se - nejsem zastáncem alkoholu při řízení, naopak. Ale současná "absolutní nula" je ze známých důvodů nesmysl.

0/0
18.4.2010 15:42

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: To za výkvět národa.

Nula je nesmysl. Ale nevidím důvod, proč by měla být zavedena tolerance z toho důvodu, aby si mohl dát člověk před jízdou panáka, nebo pivo. Ta tolerance by měla být pro fyziologickou hladinu alkoholu v krvi.

0/0
18.4.2010 15:45

doktor_bota

Re: To za výkvět národa.

Ta tolerance by měla sloužit pro obojí. Mimochodem, ten test, který jsi popsal, je z principu nesmysl, já si dám panáka a za hodinu nenadýchám (ověřeno několikrát), kolega si dal malé pivo a měl 0.01% po třech hodinách (ověřeno dopraváky). O vlivu na chování platí totéž.

0/0
18.4.2010 15:49

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: To za výkvět národa.

Ten test nesmyslný není, tam se nejednalo o hladinu alkoholu v krvi, ale o reakce řidiče a ty byly zcela prokazatelně pomalejší. Pokud si chce někdo dát pivo, tak ať nesedá za volant. Jiné řešení nemám.

0/0
18.4.2010 15:52

doktor_bota

Re: To za výkvět národa.

Ten test JE nesmyslný, pokud nebyl s jedním člověkem proveden nejméně stokrát, přičemž by musel někdy být pod vlivem BEZ svého vědomí. Jinak je to prostě nesmysl.

0/0
18.4.2010 15:56

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: To za výkvět národa.

Ty reakce se projeví, i když o tom testu člověk ví. Bylo tam jasně ukázáno, jakou měl reakci "na brzdě" střízlivý, pak po jednom pivu, dvou, pěti a nakonec sedmi. I to jedno pivo udělalo rozdíl 4m. Další test byla jízda mezi kužely, pak paralelní parkování. A v každém z těch testů se to, že vypil pivo projevilo. A není to jediný test, který byl takto proveden. Klidně zapátrám a najdu ti to na Internetu. Obhajuješ požívání alkoholu před jízdou motorového vozidla.

0/0
18.4.2010 16:04

doktor_bota

Re: To za výkvět národa.

Zkus zapátrat.

0/0
18.4.2010 16:08

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: To za výkvět národa.

http://www.youtube.com/watch?v=usVjwg9Whzo

Jeden z mnoha. Pořád mi budeš tvrdit že v tom je rozdíl, i když o testu člověk ví?

0/0
18.4.2010 16:16

doktor_bota

Re: To za výkvět národa.

Nepochopil jsi to. Regulérní test by měl probíhat s jedním řidičem řadu týdnů, přičemž by byl pseudonáhodně pod vlivem vědomě i nevědomě tak napůl. Nemůžeš prostě vzít chlapa, postupně do něj lít pivo, a hodnotit. Z vědeckého hlediska je to škoda piva.

Jinak moje tolerance končí u 0.02%, zkoušet víc je kontraproduktivní (naprosto souhlasím, že pak alkohol "kecá" do řízení fest, zažil jsem si to na vlastní plechy asi před dvaceti lety).

0/0
18.4.2010 16:26

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: To za výkvět národa.

Tohle nemá cenu. Snažíš se obhájit něco, co je neobhajitelné. Pokud uděláš v jeden den test za střízliva, pak po požití alkoholu, tak je to zcela objektivní. Naopak když je řidič v kontrolovaném testu, tak se snaží jet lépe. Na silnici by pak jel ještě hůře. Ten test funguje a je zcela očividné že má i jedno pivo vliv na řízení vozidla.

0/0
18.4.2010 16:30

doktor_bota

Re: To za výkvět národa.

Jsem ochoten ti dokázat, že se mýlíš. Kdy, kde, je na tobě.

0/0
18.4.2010 16:31

Thorough

Re: To za výkvět národa.

doktor_bota: neřeš to co řešit neumíš ;) Půl litr 10° piva je dávka cca 10 g alkoholu která prokazatelně ovlivnuje schopnost řízení vozidla. Zvýšenou opatrností s tím nic neuděláš protože se měni fyziologické funkce které fungují podprahově. Nebezpečné je to že si to samotný řidič neuvědomuje.

0/0
19.4.2010 1:23

ropotamo

...

Nějak mi nedochází, proč měl řidič stojícího trolejbusu dýchat. Kdyby něco měl, byl by spoluviník? Nebo alespoň sprostý podezřelý?

8-o

0/0
18.4.2010 14:59

prolhani.novinari

Štěstí, že nikoho nezabil.

0/0
18.4.2010 14:57

gogol_jl

V tehle zemi zatim nelze zmirnit limit na alkohol.

Uplne staci, ze ta 0 vlastne dovoluje 0.2 promile. Na nehody pod vlivem alkoholu a drog by mely byt tresty podobne jako za vrazdu.

:-(

0/0
18.4.2010 12:52

dennyr

podle

titulku to vypadá,že ten trolejbus byl policejní

0/0
18.4.2010 11:29

tonny.p2

stejne misto

stejna ulice, pouze o 500m dal loni:

http://www.sportovnivozy.cz/nehoda-370-ferrari-modena-360  

0/0
18.4.2010 11:26

Dr. Erhardt von Grupten Mundt

a řidič trolejbusu..

..musel také podstoupit test na alkohol neboť jeho trolejbus stojící na zastávce mohl být též spoluviníkem nehody..absurdní R^

0/0
18.4.2010 11:15





Najdete na iDNES.cz