Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf Sněmovny Vlček mi dluží 2,5 milionu, tvrdí u soudu bývalý asistent

Předseda Poslanecké sněmovny a lídr ČSSD v Olomouckém kraji stojí před soudem. Žaluje ho jeho bývalý asistent a prostějovský právník Zdeněk Klapka. Vlček si od něj prý půjčil dva a půl milionu korun na kampaň v roce 2006 a dodnes je nevrátil. Vlček dluh neuznává.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z estébáka prezidentem

No tak jsou i jiní, kteří dluží víc.

Kolik zaplatili Altnerovi?

0/0
28.5.2010 13:03

S ČSSD do boje proti demokracii

Jojo holátka, nagrossovat si balík se musí umět.

0/0
10.5.2010 22:23

R66

Padni komu padni ! - útok do vlastních řad

Už se tady nebudu rozšiřovat o Kakaovém Bobovi, který znovu kandiduje do sněmovny, ale tento případ je celkem jasný - Vlček nedovolil předsedovi sedět v čela PS !!!!! ..... a to máš za to .... už jsem Tě dostal ....... Tvůj J.P.  ;-D

0/0
16.4.2010 13:51

František Pohřebný

Tak Vlček je jediný, kdo věří Paroubčímu: "Dluhy se neplatí"

0/0
16.4.2010 13:38

Rado 71

Jsem volič ČSSD

a přeji si ,aby v případě viny Vlček odstoupil ze své funkce.Doufám,že voliči ODS si přejí totéž v případě svých potentátů.Ale o tom pochybuji.Volič ODS má totiž politiku ve stylu zatloukat a krást dál tak moc pod kůží,že by to nikdy nepřipustil.Ksichtík Langer se tak dál může šklebit a špulit pusinku.

0/0
16.4.2010 12:39

DolevaP

Re: Jsem volič ČSSD

ano, ukázku otevřenosti a nezatloukání vidíme běžně při jakémkoliv konkrétním dotazu na libovolného člena čssd ...

0/0
16.4.2010 12:43

Rado 71

Re: Jsem volič ČSSD

Je vidět,že je to bez šancí.První už se ozval.Místo,aby o tom vůbec uvažoval,vyrazil do útoku s modrým praporem.Tak co se dá dělat ,pojďme se zase hádat,kdo ukradl více a jednou za 4 roky rozhodněme ve volbách.

0/0
16.4.2010 12:52

Václav Dobrák

Re: Jsem volič ČSSD

ale klid oni se časem vyvrbí, zrovna teď dospeli do modrého stádia pokřiku...to neva ,sousedovic Pepíček zase naopak plive na chodník.

0/0
16.4.2010 13:11

dost bylo řečí

Vlček dluh neuznává

nic nového pod sluncem, my víme, že podle sociální demokracie se dluhy neplatí, že......

0/0
16.4.2010 12:16

medved_cz

Re: Vlček dluh neuznává

V ČSSD je běžná praxe, že se věřitelé střílí (Lhotský). Doufám, že tenhle JUDr má

Ostatně DrRath se nedávno veřejně přihlásil k nacistické ekonomické politice - ta měla jednoduchý program půjčit si peníze (na dálnice, zbrojení) a pak věřitele (Židy) zavraždit. V roce 1938 již začal docházet arizovaný majetek a bylo třeba se poohlédnout jinde...

0/0
16.4.2010 13:36

medved_cz

Re: Vlček dluh neuznává

...JUDr má dobrou pojistku nebo protikočičí úpravu.

0/0
16.4.2010 13:37

František Pohřebný

Re: Vlček dluh neuznává

R^R^R^

0/0
16.4.2010 13:39

modrý JUDr Pilsner

Re: Vlček dluh neuznává

a sousedovic Pepíček plive na chodník...to jste nám zapoměl říci soudruhu....;-D;-D;-D

0/0
16.4.2010 13:50

ihnedzrusenyucet

Vlček jedná jak mu Paroubek doporučil !!!

Dluhy se přece neplatí !!!!!!!!!!!

0/0
16.4.2010 12:15

anti ODS .

JUDr.Altner měl podepsanou smlouvu na práci pro socany.

Práci odvedl, ovšem z liháče zní pouze: "Dluhy se neplatí".

Prostě jen hlupák věří slibům čSSd.

0/0
16.4.2010 12:07

persona-non-grata

Dluhy se neplatí!

Tak co je na tom bývalému asistentovi nejasného ?:-P

0/0
16.4.2010 11:51

Václav Dobrák

Re: fakta jsou prostá....

JUDr. Zdeněk Klapka proti Ing. Miloslav Vlček o zaplacení 2,5 mil. Kč s přísl.; v řízení dosud soud nerozhodl, ani se nekonalo jednání; žalobce JUDr Klapka podal (4.7.2008) žalobu u místně nepříslušného soudu (Okresní soud v Prostějově), pročež byla soudem (OS Prostějov) vyslovena místní nepříslušnost a věc postoupena Obvodnímu soudu pro Prahu 3 (JUDr. Klapka se proti rozhodnutí OS Prostějov o postoupení odvolal, odvolací soud jeho odvolání nevyhověl a rozhodnutí OS Prostějov potvrdil); v současné době by se již spis měl nacházet u Obvodního soudu pro Prahu 3. Obvodní soud pro Prahu 3 tedy bude nadále věc projednávat a rozhodovat; za žalovaného pana předsedu bylo podáno k žalobě rozsáhlé vyjádření, ve kterém se poukazuje na nedůvodnost žaloby opírající se o podvrh „dohody“, kterou pan předseda nikdy nepodepsal (a kterou žalobce předložil toliko ve formě úředně ověřené kopie – bez ověření podpisů). Máme za to, že soud nemůže zjevně nedůvodné žalobě JUDr. Klapky vyhovět.

0/0
16.4.2010 11:58

R@VI

Re: fakta jsou prostá....

Nj fakta jsou prosta ... dotace podporena a protlacena pomoci Vlcka na sportovni "verejny" areal, v soucasnosti je 25 mega pryc, organizace, ktera ziskala dotaci, za dva roky ztratila veskery majetek, ze sportovniho "verejneho" arealu je soukromy hotel a nikdo si nic nepamatuje a nikdo nic nema ... no tohle bylo jiste ucineno pro blaho lidu a statu. Svuj dil odpovednosti nesou vsichni posranci, kteri pro tuto smelinu zvedli ruku ...

0/0
16.4.2010 12:03

Václav Dobrák

Re: fakta jsou prostá....

nespletl jste si vlákno...to snad patří sem......nematlejte do věcné diskuze věci co patří jinam , pokud nejste zrovna zmatený....

http://zpravy.idnes.cz/komentar-lidr-cssd-vlcek-na-uteku-pred-svou-minulosti-pfa-/domaci.asp?c=A100416_1369439_domaci_lpo

0/0
16.4.2010 12:55

persona-non-grata

Re: fakta jsou prostá....

Jako daňový poplatník jsem skutečně šťasten,  že musím přispívat na mzdu za  "práci" tolika skvělých českocourkovských soudců a úředníků. Navíc, když se dluhy neplatí. A ještě navíc, když se nepaltí dluhy, které "možná"  ani neexistují :-P

0/0
16.4.2010 12:08

pan Kotrč z Lidového domu III

Re: fakta jsou prostá....

vidíš a mně to sere:-/

0/0
16.4.2010 12:12

Václav Dobrák

Re: fakta jsou prostá....

hoši Odesáčti zklidněte hormony.... JUDr Klapka určitě soudní poplatky zaplatí.....anebo mu zrušíte právo odvolání aby mzda za  "práci" tolika skvělých českocourkovských soudců a úředníků byla nižší.....

0/0
16.4.2010 13:07

Lev_666

2,5 mega

Stačí to na slušnej traktor?:-)

0/0
16.4.2010 11:38

glockwien

Re: 2,5 mega

on řekl že traktor má Zetor 30, a myslel to vážně ;-D

0/0
16.4.2010 11:41

Václav Dobrák

Re: 2,5 mega

tak předně šlo o traktor Zetor 3011 , a půjčil by ti ho někdo tobě , v dobrém stavu stojí určitě  přes 60 tis....;-D;-D;-D

0/0
16.4.2010 11:53

dakram1

Bohužel..

Ať je to zprava nebo zleva...tak pár poslanců, kteří se drží v politice už pomalu 20 let podle hesla 1 furt a zbohatli z naší neschopnosti, bezmoci a hlouposti...takže nám jen dávají dobré rady, jak teď budeme a musíme šetřit...opět jen ten plebs...;-€;-€;-€

0/0
16.4.2010 11:23

glockwien

Vlček

je čítankový příklad jak funguje politik v České republice:

nejprve chudý a neschopný ( ale s mandátem) , po pár letech bohatý ale stejně neschopný.

Tenhle vyučený traktorista a člen KSČ šel do politiky pouze s jedním cílem zabezpečit sebe a svou rodinu.

0/0
16.4.2010 10:43

Mařka Slušná

Re: Vlček

ale pane , většina lidí koná s cílem zabezpečit svou rodinu .Vy ne ???

a te o tom traktoristovi ...asi to není úplné...vystudoval provozně ekonomickou fakultu VŠZ v Brně  nedělal traktoristu, ale ekonoma družstva.....asi nejste pane dostatečně informačně na výši, doporučuji usilovnější samostudium internetu....

0/0
16.4.2010 10:59

glockwien

Re: Vlček

napsal jsem že je vyučený traktorista a člen KSČ. To je fakt. Politika by měla být služba vlasti a ne způsob jak zabezpečit , navíc podivnými praktikami, sebe a svou rodinu. Navíc pokud jeden z nejvyšších ústavních činitelů jako pan Vlček neovládá ani jeden světový jazyk ,je neuvěřitelná ostuda. Odpověděl tím že má tlumočníky. Doporučuji Vám přečíst si rozhovor s tímto pánem v časopise Týden z 25.2.2008.

Urážky z Vaší strany ponechávám bez povšimnutí , předpokládám že jste voličkou CSSD ;-D

0/0
16.4.2010 11:06

zab4

Re: Vlček

Vysvětlete mi, pane vzdělaný, co je to "vyučený traktorista" a kde se to studuje. Tímto způsobem byste mohl o každém říct, že je absolventem ZŠ. Vlček je ekonom s vysokoškolským titulem a nezměníte na tom nic ani vy, ani ostatní zamindrákovaní šmoulové, docente.

0/0
16.4.2010 11:21

glockwien

Re: Vlček

vyučený traktorista je ten kdo se , jako pan Vlček vyučil traktoristou;-D. Později při zaměstnání v JZD Lumírov udělal VŠ zemědělskou .  Debata o vlčkovi je zde naprosto zbytečná ,neboť je tu jaksi rudo. Čest práci soudruzi.;-D. Jo a nezapomeńte volit soudruha Vlčka , je to Váš ideální  zástupce, bojuje abyste měl dávky o 300 korun vyšší;-D

0/0
16.4.2010 11:39

Václav Dobrák

Re: Vlček

ale hochu neutíkej , neboj se soudruhů , nic ti neudělají...;-D;-D;-D

0/0
16.4.2010 11:45

66my

Re: Vlček

Nejsem volič ODS, ani pravicový, ale takovou levici také nechci. Ať zaleze pan Vlček s těmito manýry zpět do traktoru a do brázdy. K tomu by mu měli olomoučtí voliči najít cestu. Jinak mimochodem - na odborných učilištích byl obor zemědělský mechanizátor - a to je, dá se říci vyučený traktorista. 

Bylo by dobré, kdyby se p. Vlček neschovával před novináři a věci vysvětlil inteligentněji, než dosud učinil -  ale ono se to asi nedá. A on to asi ani neumí.

0/0
16.4.2010 11:45

pesimistr

Re: Vlček

S tím vyučeným traktoristou je to trochu jinak. Začalo to v 50. letech,kdy člověk, který nic neuměl vstoupil do KSČ dostal úkol najít soukromně hospodařícího zemědělce a označit ho jako protisocialistický element. Pote proběhlo vyvlastnění tohoto hospodáře ve jménu republiky a výše zmíněný soudruh byl povýšen na předsedu či člena právě vzniklého JZD. Postupem času tenkrát ukradené koně nahradily traktory a náš zmiňovaný soudruh se stal mimo jiné také traktoristou. Jak šel čas dále přestával se tento soudruh věnovat zemědělství a dělal karieru v KSČ což mu přineslo absolvenství jakékoli vysoké školy. Po dalším časovém posunu přišla "SAMETOVÁ REVOLUCE" a z těchto lidí se stáli vrcholní "DEMOKRAT." politikové viz p. resp. soudruh Vlček PŘEDSEDA PARLAMENTU!!!!

0/0
16.4.2010 12:52

zab4

Re: Vlček

Předpokládám, že stejně kritický jste byl i v případě Čunka - automechanika s dálkovou maturitou (což není urážka, ale nejvyšší jeho dosažené vzdělání), který v Topolánkově vládě vykonával funkci vícepremiéra a ministra, který měl být ve styku s Bruselem a jehož základní činností mělo být zajišťování dotací z EU na projekty v ČR. Tento člověk neuměl kromě češtiny s valašskou logikou ani bleptnout.

0/0
16.4.2010 11:29

ondraone

Re: Vlček

Paní obhájkyně, či pane dimune - napsat o vlčkovi, že je inženýrem ekonomie je opravdu hodně silné kafe.. je to stejnej trouba jak všichni ostatní kolem, akorát má titul. Rv

0/0
16.4.2010 13:01

BTS

Re: Vlček

Kalousek,Topol,Íčko, Tlustý.....................................................

0/0
16.4.2010 12:12

misg

Už se těším

na Jirkovu tiskovku o tom jak Vlčkova asistenta dosadila a nastražila ODS. ;-D

0/0
16.4.2010 10:29

Mařka Slušná

Re: Už se těším

hele na Kroupovu bájku tzv Pandurkino - tj Paroubkova údajná schůzka 12.5.2006 s PandurLobisty  z Crane Consulting Andrejem Surňakem a Jiřím Kryšpínem ... která nebyla protože Paroubek byl ve Vídni , o čemž Kroupa s Buchertem nevěděli a Buchert to dokonce "verifikoval" osobním tvrzením, že zrovna seděl v předpokoji předsedy vlády Paroubka na kterého čekal, Paroubek tiskovku svolávat nemusel , nechal si poslat potvrtzení Zamini že byl na jednání a uvedl odkaz na rakouský web té konference, na to stačilo 6 řádků ....a iDnes už o tom definitivně  a už jen diskrétně mlčí. Jo holt Kroupa neuměl zajistit aby Paroubek byl na místě činu v danou dobu...hehehe,  lemplovsky si ani neověřil pracovní program Paroubka ačkoliv by se to přes Nováka z ODS na UPV dalo.

0/0
16.4.2010 10:42

pan Kotrč z Lidového domu III

Re: Už se těším

Dimune?

0/0
16.4.2010 12:11

medved_cz

Re: Už se těším

Zprávu o scházce zadal do systému ten novinář co panduristy videl v Kramářově vile do systému 12.5. RÁNO. Pokud není Jyrka raní ptáče a nemá schuzky s novináři třeba ve 3:00 ráno tak si musel o úplatek říci o den dříve...

0/0
16.4.2010 13:41

Mařka Slušná

Re: Už se těším

kecáš byl to pan redaktor Buchhert a seděl v předpokoji předsedy vlády a čekal na rozhovor s Paroubkem......Nechtěným svědkem setkání Paroubka se Surňakem a Kryšpínem se v květnu 2006 stal i redaktor MF DNES Viliam Buchert, který tehdy v předpokoji Kramářovy vily čekal na rozhovor s Paroubkem. Od jednoho z účastníků jednání s premiérem se tehdy dozvěděl, že jednání se týkalo nákupu pandurů. .....

já to vidím že tam byl Paroubkův dvojník.....;-D;-D;-D

0/0
19.4.2010 14:56

not

ČKA

Kdyby se chtělo zapátrat po jeho práci v Konsolidační agentuře, kam byly převedeny stovky miliard pohledávek z neuhrazené privatizace a kde pracoval 6 let, to bychom možná i potupně vrhli. Už to na mně jde.

0/0
16.4.2010 10:09

vedoucí oddělení cenzury ÚV ČSSD

Vlády čSSd byly neštěstím pro tuto zem.

Pravda o státním dluhu:

http://statnidluh.zaridi.to/

0/0
16.4.2010 9:53

BTS

Re: Vlády čSSd byly neštěstím pro tuto zem.

až na tu Kalouskovu sekeru...;-D

0/0
16.4.2010 9:55

Mařka Slušná

Re: Vlády čSSd byly neštěstím pro tuto zem.

soudruhu fakta yde....

2003 Sobotka HDP 3,6% rust dluhu  98mld zadluženi 29,8% HDP ; 2004 Sobotka HDP 4,5% rust dluhu  99mld zadlužení 30,1% HDP ; 2005 Sobotka HDP 6,3% rust dluhu  99mld zadlužení 29,7% HDP ; 2006 Sobotka HDP 6,8% rust dluhu 111mld zadlužení 29,4% HDP ; 2007 Tlustý,Janota,Sobotka HDP 6,0% rust dluhu  90mld zadlužení 29,0% HDP  ; 2008 Kalousek HDP 4,4% rust dluhu 107mld zadlužení 30,0% HDP ; 2009 Kalousek HDP -4,1% rust dluhu 190mld zadlužení 37,0% HDP

2010 Janota HDP 0,8% rust dluhu 180mld zadlužení 42,0% HDP

0/0
16.4.2010 10:07

Z estébáka prezidentem

Re: Vlády čSSd byly neštěstím pro tuto zem.

Ano, čSSd zvyšovala státní dluh i v letech ekonomického růstu. Takový zločin, jako čssd, nikdo jiný nedokázal.

0/0
16.4.2010 10:10

kernas08

Re: Vlády čSSd byly neštěstím pro tuto zem.

No pokud mám z čeho platit, proč si nevzít úvěr? Ale pokud nemám, tak si vezmu ještě větší... Taky dobrá logika.

0/0
16.4.2010 10:17

Mařka Slušná

Re: Vlády čSSd byly neštěstím pro tuto zem.

a ona je ekonomika o logice ? jen o penězích pane..... asi jako je těch 26 mld z devizových reserv ČNB přes MMF na Řecko logickz nenávratně pujčeno v dnešních mrzutých dobách....

0/0
16.4.2010 10:45

Mařka Slušná

Re: Vlády čSSd byly neštěstím pro tuto zem.

ano udělala ekonomický růst po propadech ODS s nezaměstnaností v  r 1998, kdy se zákonitě snížily příjmy státního rozpočtu .... proto je tam i výše růstu HDP...

0/0
16.4.2010 10:25





Najdete na iDNES.cz