- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hm, asi bych první zavolal záchranné složky a pak se snažil oživovat.
Ale ono to video bude asi důležitější než životy...
tento, zde zveřejněný pouze 30 sekund. Na originálu se ke konci ozývá střelba. Zvláštní.
Já doteď nechápu jak se může stát že je letadlo 1 km od letiště o tolik níž pod ideální dráhou sestupu. Podle těch obrázků byl totálně mimo. To nemá výškoměr?? Doteď jsem žil v tom že pilot umí přistát jen pomocí přístrojů, že to je nebezpečnější je jasné, ale nečekal bych prostě že bude tak nízko.
Co však nikde krom spekulací ofic nezaznělo, na základě jakého rádionavigačního zařízení se pokoušelo letadlo přistát??!. Když byla nulová viditelnost země! ILS na tomto letišti neni!Tak že co: NDB,VOR, DMA, za spolupráce s GPS???
na zaklade sonaru, odborniku
Rád bych vidět toho idiota, který běží na místo havárie a místo aby se snažil zjistit, jestli někdo nepřežil a nepotřebuje pomoc, vezme do ruky kameru a začne točit. Tyhle lidi jsou opovrženíhodné zrůdičky
Podle toho "malého" ohně tam byl dost pozdě,a nebo nebyl v místě největšího požáru.I když asi dříve než záchranáři
Nejdřív prý že pilot byl mimo dráhu a že (mlze!!!) viděli že stroj zavadil levým křídlem o stromy, nyní tvrdí že pravým křídlem. Nejdřív že prý to třikrát zkusil a pak při čtvrtém pokusu to nevyšlo, nyní že k nehodě došlo hned při prvním pokusu. Co dělaly stromy v těsné blízkosti dráhy - už nejméně 15 let to předpisy zakazují. Obsluha TWR asi neuměla anglicky, kapitán musel s nimi komunikovat rusky. Zkrátka, informace z ruské strany mi připadají silně nedůvěryhodné a mnoho z nich bylo vyvráceno jako lživých.
To co presentoval bulvár a co ofic.mluvčí je další věc. Žádny předpis neupravuje zákaz překážek (tedy i stromů) před prahem dráhy. Neřeším zde stavbu nových letišť! Když je překážka v ose dráhy, tak se posunuje práh dráhy, aby se bod vyrovnání posunul. Ty stromy a antena NDB byli ve vzdálenosti 1.5-1km od dráhy. A ve výšce 8 m. se tak daleko od dráhy nepřibližuje. Rovněž tak dispečer ruského vojenského letiště nemusí umět americky. Vojenský let.NATO tam přistával na výjimku!
Nevidim nikde mrtvoly, pritom letadlo se rozpadlo.... ?
To video je z místa, kde letadlo poprvé zavadilo o stromy a ty jej očesaly o podvozek, možná křídla. Trup letadla ale dopadl o několik stovek metrů dál, poblíž letiště. Proto je tento lesík prakticky prázný, protože záchranky, hasiči apod. se nejdřív vrhly k trupu.
takovy Boing by se vyparil a nebylo by co vysetrovat.
Autor článku zapoměl dodat, že u tohoto typu letadla při foráži spadnou štíty na minimum.
Uz meli vysunuty pristavaci hak, a tak nemohli zrusit stity, protoze by do nich vrazily pridavne nadrze co se odhazuji pred vypustenim brzdiciho padaku.
Způsob nárazu je úplně nezajmavý. Chceme slyšet neupravených posledních 15 minut zvukového záznamu z pilotní kabiny
Jo a já bych taky prosil popcorn s colou.