Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lídři v předvolebním nasazení: Kníže neusnul, zato Paroubek studenty uspal

Jiří Paroubek vchází do třídy plné maturantů, kteří chtějí vědět, kde najdou v září práci. Už po dvaceti minutách část studentů regulérně usíná a zbytek znuděně kouká do stropu. MF DNES v uplynulých dnech sledovala, jak politici jednají se svými voliči. Šéf ČSSD fungoval v královéhradecké škole jako hypnotizér.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kudlanka

ok

pokud je to takhle pravda, jen dobře a dokonce bych tomu i věřil :).

Pokud je to jen reklama a agitace je každopádně dobře napsaná.

Tak jako tak vyjmenované strany jsou ty, které už zkrátka známe a nevidím v tom žádný svěží vítr.

Každopádně čím více stran a obzvláště těch co nechtějí tvořit koalice, v parlamentu bude, tím větší demokracii očekávám. Jen kdyby se lidi nebáli dát hlas menším stranám. Strach z oslabení levého nebo pravého křídla (ČSSD nebo ODS) je překvapivě zakořeněn a jen přemýšlím jak se to oranžovo modrému konglomerátu podařilo. Důležité je motivovat menší strany a vytáhnout je na světlo. V příštích volbách bychom se pak mohli dočkat něčeho zajímavého.

0/0
7.5.2010 20:14

DonZewl

To k nám přišla

jednou na gympl ta tetka co sedí na fotce vedle Paroubka, jakási Orgoníková..ostuda ovšem nastala po tom co jsme se jí začli ptát a ona měla jednu univerzální odpověď: na to vám teď z hlavy neodpovím :-D

0/0
22.4.2010 12:21

xx123x

parouBACK

parouBACK se hrozne rad posloucha, tak mu prosim vas neskocte na ty jeho populisticke sliby , jinak za par let nebude ani na volby

0/0
22.4.2010 12:03

66-Fuck-Fascism

Energie Kundaliny

Myslím, že energie kundaliny je ve všech politicích probuzena jaksi od přirozena již dávno před působením jogína.

Přeji nám všem méně kundalin v parlamentu ;-D.

Vlastně jediný nezkorumpovaný jsem tady já, já, já! Volte kundidátku číslo 66! ;-D ;-D ;-D

0/0
20.4.2010 14:34

erdoes2

Paroubek podle oranzoveho "lzo pouzivam kazdy den"

Hezky to ilustruje jeho televizni lez "debata byla přínosná, studenty jsem zabavil" . Jeste mel pridat tu o svem hitlerovskemn "zvlastnim poslani od nejvyssi bytosti, o kterem nikdy nepochyboval"...

.

Nastesti se pan Paroubek jiz potapi. V Usteckemn kraji skoncil na 4. miste za Zemanem, Bursikem a N\ecasem (Parlamentni listy), v celostatnim hodnoceni se propadl dokonce az na 6. misto...

Narod se zrejme vzpamatovava z oranzove agonie hejtmanskych masovych defraudaci a uplatku volicu...

Cokoli je lepsi, nez nemravna CSSD, s niz si uz zadna strana nastesti nechce spnit ruce... ;-D;-D;-D;-D

0/0
20.4.2010 0:26

erdoes2

Errata: Paroubek podle oranzoveho "lzi pouzivam kazdy den"

Pardon.

0/0
20.4.2010 0:39

sty21um

pekny clanek

pekne napsane, pobavil jsem se.

0/0
19.4.2010 23:06

Jirk

článek nebo komentář?

nepochopil jsem, zda-li se jedná o zpravodajský článek nebo komentář. Příště by to chtělo více objektivity :(Rv

0/0
18.4.2010 19:48

vladoooo

Kníže

Jak vidí mladé holky, tak ani neusne....

0/0
18.4.2010 13:18

doccars

Tak Cyril to ovšem rozhráb

Navštíví kriminál a zeptá se "co vám tady chybí" Neměl by se zajímat spíše o to, co chybí těm poškozeným???? Bože ten Cyril se opravdu pomátnul.

0/0
17.4.2010 7:13

- - - - - - - -

Re: Tak Cyril to ovšem rozhráb

Taky mě to napadlo. Ale každý hlas dobrý, bez rozdílu...

0/0
22.4.2010 6:52

footi

Šli byste po takovémhle článku volit?

A přesto - pojďme volit!

0/0
16.4.2010 14:41

semelik

Tak podivejtesepaneredaktore

debata byla přínosná, protože je zcela zřejmé, že jsem nejlepší debatér v EU a asi i na zeměkouli. To že mě ti takzvaní studenti nepochopili není můj problém, ale jejich.

Jo a abych nezapomněl - Vrátím vám Elvise !!!

0/0
16.4.2010 14:09

Fiter

Re: Tak podivejtesepaneredaktore

Je to jasné.Paroubek u skoro maturantů žvanil a ani sám nevěděl o čem.Tak tam většina poklimbávala a někteří spali.On sám si připadá strašně důležitý a tak mu vůbec nevadilo,že ho nikdo neposlouchá.Venku jak je jeho zvykem opět lhal jako když tiskne a vůbec mu nevadí,že se ho nikdo na nic nezeptal.Pročpak se Ráthovi nelíbí volby mladých nanečisto? Od nich by socani dostali ve volbách nakládačku,že by jich bylo ve sněmovně poskrovnu.

Uvidíme v květnu,ale myslím si že se socani dost přeceńují.Mohlo by se stát,že je ten úsměv může přejít.

0/0
16.4.2010 17:03

Sumecek

Re: Tak podivejtesepaneredaktore

R^R^

0/0
19.4.2010 22:53

mitmensch01

Není to krása

TOP 09 jejich mítink je jedna velká zábava a vidět pane knížete je stejně jako vidět BOHA. ODS to je rovněž jedna velká legrace a všichni se baví a jsou z pana Nečase nadšeni. ČSSD hrozná nuda a fraška pana Paroubka a další a další

Pardon, ale nikdo se nezamyslel nad tím, že toto je vysloveně odporný agitační článek.

Jen mě je z toho zle???? Vrátili jsme se do dob komunismu

0/0
16.4.2010 11:27

martin0669

Re: Není to krása

a ty si byl na té "přednášce"? myslím, že ne ... tak až najdeš nějaké studenty, kteří tam byli a budeš mít jejich názor, tak suď

Paroubek tu od posledních "prohraných" voleb do parlamentu má každý týden aspoň jednu tiskovku ... musí nudit ... opakuje stále stejné věci ... kope kolem sebe ... hledá nepřítele ... obhajuje svoje přešlapy a přešlapy svých lidí ... mění názor podle snad počasí ... rád se předvádí, vytahuje, používá cizí slova a neříká nic nového ... prostě je otravnej (ale který politik není?)

doufám, že se do těch dob nevrátíme, ale to záleží na volbách ... koho si zvolíme, toho budeme mít a kdo se na to vykašle, tak bude mít otho koho mu někdo zvolí (pak ať drží pysk)

0/0
16.4.2010 12:27

blue hustler

Re:martine strome zelený

ty si nedovedeš to video najít ? já ano viděl jsem jej a říkám pan redektor co psal článek je lhář , z celého ansámblu měli přivřené oči 3 lidé a to bývá tak zhruby na schůzkách většího počtu lidí běžné....

0/0
16.4.2010 20:27

PD-cz

Re: Re:martine strome zelený

tak nám to video ukaž, pošli link - odkaz

0/0
17.4.2010 21:24

66-Fuck-Fascism

Re: Re:martine strome zelený

On si to video vymyslel, je to totiž vášnivý obdivovatel Paroubka (jako ti placení potleskávači na Paroubkových akcích), takže od Paroubka okoukal především lhaní.

===

Mám pocit, že hlavní zdroj energie kundoliny proudí především mezi voly-či nejmenovaného lháře a populisty...

0/0
20.4.2010 14:43

dino_na_idnes

Re: Není to krása

A komu by ta agitka měla pomoci? Osobně mi je úplně jedno, zda lídři politických stran dokážou znudit nějaké studentíky nebo pobavit osazenstvo v hospodě, tohle by bylo relevantní při konkurzu na moderátora TV Nova, od našich zástupců čekám přecejen něco jiného...

0/0
19.4.2010 10:38

malstoka

Kdo na to má

Směšná sebevědomost Paroubka sklízí své ovoce, " jsem nejlepší diskutér v této zemi" bylo podlední cachtání velkého vůdce. Studenti mu nastavili zrcadlo! Bylo by dobré kdyby mu mohlo být nastaveno pravdivé zrcadlo i na jeho ostatní nesplnitelné sliby.

0/0
16.4.2010 8:59

BTS

Re: Kdo na to má

studenti se ukázali jako tupé stádo z fejsbukáču....;-D

0/0
16.4.2010 9:54

Vendy83

Re: Kdo na to má

Tupé stádo? Jen proto, že je nezaujal? Nebyli by spíše tupé stádo, kdyby z něho byli paf? Vždyť je to jen sebestředný pán, co nám neustále podbízí svoji dokonalost.

0/0
16.4.2010 10:16

martin0669

Re: Kdo na to má

tam lítaly vejce? :-O

já myslel, že spali a nudili se

0/0
16.4.2010 12:27

tinwe666

Re: Kdo na to má

no já si upřímně spíš myslim, že si studenti uřízli kšand, páč o politice vědí pytel, vůbec je to nezajímalo a akorát se neměli na co zeptat..to samozřejmě nedělá z paroubka dobryho diskutera, ale jako dukaz ze je spatnej je to taky slaby, kdyz k zadny diskuzi nedoslo..,

0/0
16.4.2010 12:31

malstoka

Re: Kdo na to má

Promiňte. Umění diskutéra je zaujmout auditorium. V tom je jeho umění, i kdyby stál před pískovcovou sochou. Paroubek je velký řečník akorát před svými podřtaškamy, které mu budou skandovat, že vejce je kulaté a zelená červená.

0/0
16.4.2010 15:16

rafol

Re: Kdo na to má

Teda, byt tam, tak take nevim, na co se ho zeptat. Vsechny jeho odpovedi totiz znam. Na kazdou otazku si dokazu jeho slovy odpovedet a vim ze to bude vzdy demagogicka blbost. Tak k cemu ztracet cas zbytecnym kecanim. K nicemu by to nevedlo.

0/0
17.4.2010 10:42

66-Fuck-Fascism

Re: Kdo na to má

Minule Paroubek podplatil studenty aby mu tleskali a vítali ho s kyricemi.... jenže to prasklo.

Teď se bál, že by to zas prasklo, tak to zkusil nepodmáznout... a takhle se projevila realita ;-D, takže příště to raděj zas podlepí ňákým tím kilečkem do kapsy chudého studenta ;-D

0/0
20.4.2010 14:48

malama99

neprofesionální článek

Neustále opakovat vyspekulovanou aféru p předražené aféře s vydáváním časopisu VZP mi už přijde trapné...

Časopis byl podle požadavků VZP tištěn na kvalitní papír a za vydavatele měl Arnošta Lustiga. Navíc audity vůbec nezohledňovali to, že v ceně byl i rozvoz časopisů do schránek pojištěnců! Tyto tři faktory způsobily cenu jaká byla. Předražené to nebylo a John na tom jistě nic nevydělal.

0/0
16.4.2010 7:19

killian

......

Přesně v tom článku vystihli Johna. Nevím co je to za taktiku pořád řvát, že všichni kradou atd. Co jsem se teď díval na otázky z Olomouce, tak mají celkem divnou kandidátku. Nevím jestli je příliš vhodné dávat za volebního leadera 25. letou holku, která zrovna vystudovala diplomacii. Studuju taky diplomacii, ale popravdě bych si netroufnul hned po škole dělat například vedoucího odboru na ministerstvu zahraničí natož abych šel do PS a řídil tím celý stát. Myslím, že když jde člověk do politiky, tak má mít nějaké životní zkušenosti, které má předat. Pravdolásečnictví je krásná věc, ale u VV mi to připadá, že to jsou jen idealisti, kteří mají utopické sny

0/0
15.4.2010 23:35

malama99

Re: ......

Slečna Andrýsová je velmi inteligentní a chytrá žena. Rozhodně předčí nemalou část současné poslanecké sněmovny. A dá se s ní alespoň rozumně diskutovat. Zažil jsem jí dvakrát na školení a byla by určitě přínosem pro českou politiku.

0/0
16.4.2010 7:21

duschman

Re: ......

V životě ještě nic nedokázala, nenabrala žádné praktické zkušenosti například z řízení větší firmy a není finančně zajištěná. V politice nemá, co dělat. Takových zlatokopů, co tam šli rovnou ze školy, tam byla a neustále je celá řada, stačí jmenovat: Gross, Sobotka...

0/0
16.4.2010 13:33

malama99

Re: ......

Ne vždy je to o finanční zajištěnosti...

Slečna má určitě zkušenosti od kolegů z komunální politiky.

A jinak - současní politici mají spoustu zkušeností a jak tento stát vedou... není to tedy taky ani tak o zkušenostech, jako spíše o morálních hodnotách...

0/0
16.4.2010 16:09

66-Fuck-Fascism

Re: ......

evidentně k ní máš kladný vztah ;-D

nechci domýšlet co se ti při usínání R^ honí hlavou :-)

0/0
20.4.2010 14:51

RickFedorov

Re: ......

naopak, politika potřebuje zcela obměnit, potřebuje nový kádr lidí, a je nutné pro budoucnosti ČR vyhubit ty politické dinosaury, jeden už je pryč, druhý poletí po prohraných volbách ... uvolněte cestu mladé generaci!!

0/0
16.4.2010 8:26

killian

Re: ......

Upozorňuji, že jsem také mladý člověk. Podle mého názoru by ale do politiky měli vstupovat lidé s jistou zkušeností, alespoň kolem těch 35 let. Nevím kdo z nás tady na diskusi dostal hned po škole nějakou vysokou funkci. Jít hned rok po škole za poslance se mi zdá poněkud neuvážené. Vždyť poslanci by měli mít nějakou zkušenost. Právě na toto narážel jednou i jeden z našich profesorů, který říkal, že politici jako Gross, Langr nebo Sobotka v minulosti neřídili ani trafiku a najednou řídili celý stát. Podle mě by do politiky měli jít lidé, kteří něčeho už dosáhli třeba v podnikání a do politiky by nešli pro peníze, ale pro společenskou prestiž.

0/0
16.4.2010 12:33

duschman

Re: ......

R^ Přesně tak

0/0
16.4.2010 13:34

malama99

Re: ......

Tak například za VV kandidují i 3 podnikatelé, kteří jsou zajištění a opravdu si nepotřebují nic nahrabávat. A přesto proti tomu všechny média brojí a hned v tom vidí střet zájmů a kdoví co ještě...

0/0
16.4.2010 16:11

66-Fuck-Fascism

Re: ......

Ty jseš agitováním pro tu stranu tak posedlej.... to budeš jistě i velice objektivní ;-D

0/0
20.4.2010 14:52

malama99

Re: ......

Nejsem ani členem ani žádným sponzorem strany pokud ti jde o tohle ;-)

Jen se snažím diskutovat a psát i pohled z druhé strany barikády.

Pokud chcete někoho odsuzovat, nebo se rozhodovat zda někoho volit či ne, měl byste sledovat obě strany - jak příznivce (pro pozitivní argumenty), tak i odpůrce (pro negativní argumenty).

Nelze se rozhodovat jen podle názorů jednoho tábora.

0/0
20.4.2010 15:28

bob52

Re: ......

Náhodou Sobotka je ekonom k pohledání ;-D

0/0
16.4.2010 17:11

mihl

Chlopci

nepodržel byste mi ho někdo? Já už jsem starej důchodce, ale takú jednu bych mu střihul, že by se pos.al.

0/0
15.4.2010 22:55

zoufalec1

Re: Chlopci

budete čůrat? Tak ještě jednou poproste, on vám ho dědulo někdo podrží. A nezlobte se na něj, když jste byl mladší tak vám sloužil nebo ani to ne?

0/0
17.4.2010 17:34

kieffer

Slizoun

Cca před měsícem měl přednášku o dopadech hospodářské krize na stavitelství u nás na VÚT FAST. No musím uznat, že již dlouho jsem neviděl člověka, který by tak otevřeně byl schopen lhát lidem do očí. Nevím jestli si myslí, že mu jeho výroky a prohlášení každý baští, nebo to skutečně myslí vážně to co říká a tím pádem za to nemůže jaký je?? To já skutečně nevím. Nicméně jsem se přesvědčil o tom, že je skutečný velmi kvalitní řečník. Když my byla položena jasná otázka na tělo, tak ani odpověděl slovy: "Já bohužel nerozumím vaší otázce a myslím si, že je to problematika, kterou bychom se měli zabývat."

A když jsem si nakonec udělal souhrn celé jeho přednášky, výsledek, byl zcela jasný. Předvolební kampaň v plném proudu a o stavitelství ani zmínka.

To mi stačilo, víc už k tomu dodat nemusím...

0/0
15.4.2010 22:50

kieffer

Re: Slizoun

Omluva za gramatické chyby.

0/0
15.4.2010 22:51

martin0669

Re: Slizoun

kdo?

teda asi tuším, ale v článku bylo několik lídrů stran ... na koho to bylo přesně ... aby si to někdo nevyložil špatně

odvolávámcojsemodvolalaslibujicojseslíbil ... a by si nikdo slova pana krále nevykládal po svém ... tak řekni jméno slizouna

0/0
16.4.2010 12:32

Rantipole

Re: Slizoun

No, který z našich politických slizounů lže nejokatěji? Jména snad ani není třeba :) Na zmíněné přednáčce jsem byl, a musím říct, že se mi rovněž povedlo téměř usnout - a ne, nebylo to proto, že bych politice nerozuměl. Souhlasím s kiefferem, přednáška se stavebnictví sotva týkala, navíc podle mého soudu přednášející mlel o obecně známých věcech, nic nového/zajímavého neřekl a v diskuzi na konci se záměrně vyhýbal pro něj kontrovezním otázkám a utíkal od tématu k tématu.

Zdánlivě apolitická přednáška byla vlastně šikovně maskovaná agitka.

Ale z trochu veselého soudku: líbil se mi na konci ten postarší pán, který měl docela složité dotazy a kterému tuším přednášející přiznal, že očividně zná jejich volební program lépe než on sám :D

0/0
16.4.2010 12:50

kieffer

Re: Slizoun

Ano souhlasím s tvým příspěvkem:-) Pro předchozí kolegu-mluvil jsem o panu Ing. Paroubkovi.

Ten postarší docent se tam tak rozhořčil, že jsem měl strach, aby ho netrefil šlak, ale ve své podstatě měl pravdu a pan Ing. na to neměl co říct.

Co mě ještě silně zarazilo, když hned na začátku oslovil proděkana Doc. Bajera 2x jako děkana. To mi přišlo velmi trapné!!

0/0
16.4.2010 20:23

moebius

děti mají recht

maminka říkala, že se s hulváty a nadutci nemám bavit, takže kdyby se pan Paroubek nedejbože objevil v mé blízkosti, obloukem se mu vyhnu

0/0
15.4.2010 22:21





Najdete na iDNES.cz