- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V posledních zprávách z Polska se uvádí,že velitel byl perfektní pilot,uměl rusky a na stejném letišti přistával a odlétal úspěšně den předtím s premierem.Domnívám se,že takoví piloti to mají v hlavě srovnané a ví o všech risikách.Proč neletěl jinam můžeme jenom spekulovat,dokud se nenahrávají veškeré rozhovory a nejen v kabině.Rovněž vykládat,že kdyby měl jiné lehčí a silnější letadlo tak by to zvládl je na nic,protože věděl s čím letí a podle toho měl jednat.
Tak tohle byla asi chyba papalase. Natlak na pilota, ktery se bal nepristat, aby neprisel o praci (i celkem pochopitelne kdyz se podivame na stav trhu s pilotama). Akorat je skoda tech ostatnich kvuli jednomu co chtel zase jednou bejt prezident zemekoule.
byl v tom letadle kapitánem a kdo tomu velel. Přistání za každou cenu? V tom počasí
to bylo velké riziko a taky to tak dopadlo. Nemělo se rizkovat
Už Komenský říkal : Všeliké toliké kvaltování pro ho--v--a-do ( zvíře) dobré jest.
Vsude pisi ze Tu-154 je spatne letadlo. Pritom konktretne to co spadlo bylo po velmi nakladne a celkove rekonstrukci vcetne novych motoru. Tu-154 pokud jsou radne udrzovane spolehlive stroje akorat maji na dnesni dobu jiz vyssi spotrebu.
Ve Smolensku to byla chyba pilota nic vic nic min..
Raději bych věděl co říkal v tu chvíli pilot a zda vůbec ruštině rozuměl ?
alespoň 20 let ,. abychom se dozvěděli pravdu o nátlaku na piloty.
Nebude to málo? Když archivy Stalinský zločinů jsou stále uzavřeny přestože Stalin skonal 5. března 1953 ?
Docela by mě zajímalo kdyby v tom letadle letěli naši politici jestli by se nějakej novinář odvážil napsat že jsme přišli o elitu národa .
byl nalezen méně poškozen v nose letadla u posádky, kde je mistroval a komandoval..Chtěl vždy vše "podle plánu"tento malý "muž".Jeho choť byla v tu chvíli na svém místě "in the hulk of the plane"a proto byla zprvu neidentifikovatelná jako všichni ostatní ohořelí pasažéři speciálu..Kdo polituje posádku a jejich rodinyMuseli přistávat bez ISL a s dohledností ani ne 400m.Tučko potřebuje vidět na 1000m....
Stejně sou dobrý jako jejich dědové a tátové z NKVD a KGB -takhle rychle vyměnit ty černý skřínky.