- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
k nejake havarii letadla, ale ta prvni bude myslim z pripravovaneho filmu "Hobit, cesta tam a zase zpatky". Hlavni role je obsazena dobre.
Jestlipak si taky dupal nožičkou, jako v té gruzii, napoleónek maličký..?
byl nalezen méně poškozen v nose letadla u posádky, kde je mistroval a komandoval..Chtěl vždy vše "podle plánu,"tento malý "muž".Jeho choť byla v tu chvíli na svém místě "in the hulk of the plane"a proto byla zprvu neidentifikovatelná jako všichni ostatní ohořelí pasažéři speciálu..Kdo polituje posádku a jejich rodinyMuseli přistávat bez ISL a s dohledností ani ne 400m.Tučko potřebuje vidět na 1000m....
"Bylo to něco děsivého. Kdo nikdy neviděl místo letecké katastrofy, nepochopí. Je to šokující pohled," uvedl Bielan pro rozhlasovou stanici RMF, který otiskla Gazeta.
jen u toho Pentagonu se nam ero vyparilo.
Vypařilo vypařilo, taky WTC7 v NY, tam se taky éro vypařilo. V Lodnýně se zase problém s busem, který buchl na trase, na které nikdy před tím nejel. Ono se ten den vypařilo hodně věcí, jaká náhoda - nebožebyne?
dosavadních zjištění odkláněla řídící věž pilota na záložní letiště v Minsku, Vitebsku nebo v Moskvě, ten se ale rozhodl přistát ve Smolensku, napočtvrté ale manévr nezvládl. Objevily se i spekulace, že na pilota byl vyvíjen tlak, aby delegace nezmeškala pietní akt v Katyni.
a nebylo to poprvé, již během války v Gruzii nutil polský president při své návštěvě Gruzie přistát pilota v nebezepčné situaci, ten odmítl a pak měl nepříjemnosti...
Kdyby litali poradnymi Boeingy, tak tu mohli dneska jeste byti......
mluvil Železný s jedním našim inženýrem letového provozu, který okamžitě po tragedii začal pátrat po dostupných informacích o letišti. Říkal něco o tom, že přistávací dráha má šířku 35 m a toto letadlo potřebuje metrů 50. Délka že je 1700 metrů a éro musí mít k bezpečnému přistání minimálně 2500. Jestli je to pravda, tak by prý přistál jen sebevrah.
To si asi spletl jižní a severní letiště.
pokud tedy dostali doporuceni pristat v Minsku nebo Moskve ale pilot se rozhodl pro Smolensk mel pro to zavazne duvody :
1. Porucha letadla - vylouceno
2. Rozkaz prezidenta - hovadina ! zadny pilot nebude riskovat zivot
3. Nemel jinou moznost
A proc nemel ? Protoze nemel palivo k doletu do Moskvy nebo Minsku. Je znamo ze Tupolevy maji enormni spotrebu a prave proto jsou u vetsiny avialinek vyrazeny z provozu. Pousy hodit to na jazykovou barieru uz tu byly , kdyz havarovalo letdalo s deckama ze Sibire . Nemci to take chteli hodit na pilota ze jim asi nerozumel anglicky ale rakusani tehdy potvrdili ze anglicky umel a dokonce i vtipkoval. Cely ten vylet byl odflaknuty z hlediska bezpecnosti. Kvuli mlze na cilovem letisti v Rusku jsme jednou cekali na odlet cele 3 dny. Pokud o te mlze vedeli polaci pred odletem - jejich blbost , pokud o tom neinformovali rusaci - je to jednoznacne jejich vina.
Údajně polský pilot řekl, že se o přistání pokusí jednou a pak odletí na jiné letiště.
Prosím vás, nepište sem zprávy podobného typu jako já: "poslední slova před smrtí". Cenzorovi se nelíbí a už mě to stálo 100 dukátů. Pamatujte, že hlavní je ta "piéta".