Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obama do Prahy přivezl nového velvyslance USA. Jméno je ale tajné

Budoucí americký velvyslanec v Česku už si obhlédl své nové působiště. Český prezident Václav Klaus na tiskové konferenci po odjezdu Američanů z Hradu prohlásil, že dotyčný diplomat byl součástí delegace prezidenta Baracka Obamy na rusko-americkém summitu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fai Rodis

Ty Amici nas ale napinaj, co?

Tajnej velvyslanec...to je neco jako tajnej rada?

0/0
10.4.2010 22:17

Moravian

Byl volny cely rok...

Hlavni duvod je ovsem ten, ze o takovy prdelakov nikdo z US diplomatu nestoji..

0/0
9.4.2010 18:48

Allien Ant Farm

Obama už je pryč, teď se pustíme do těch našich

Jak na to:

http://www.zbavme-se-nasich-politiku.unas.cz/

a podpořte nás zde:

http://www.facebook.com/pages/Zbavme-se-nasich-politiku/106487462716300

http://twitter.com/2010_volby

0/0
9.4.2010 15:03

Emil Držkatý

etik Norman Eisen

VVVVVVV

0/0
9.4.2010 13:51

Václav Dobrák

Re: etik Norman Eisen

asi máte pravdu za poslední 3 roky zaplatil Demokratické straně přes 450 000 doláčů podpory... to by šlo , dobrý kup....

0/0
9.4.2010 13:55

jurina

Kam spěchal,

Měli jej vzít do Ostravy na hokej, aby mohl v americe komentovat jak viděl Růžičku brečet  na kolenou pokořeného.

0/0
9.4.2010 13:11

Ficcino

žeby

Homer Simpson?

0/0
9.4.2010 13:03

jarabak

Sympaták

Ale musím nechat Obama je sympaták, je jasny, že pod skořápkou bude dábel že ehm jak by řekl kolaborant Vašek Havlů :-)

0/0
9.4.2010 12:56

Výhra ČSSD - prohra Česka

Není se co divit, že Američany

Čechy nezajímají. Jestliže v Čechách mají předsedu, co všechno americké odmítá, jestliže je zde nejsilnější strana, co je silně protiamerická a vychvaluje východ a Rusko, jesltiže je tu předseda této strany, který miluje Rusko a chce spolupracovat jedině s ním, jestliže nejsme takoví spojenci, co chceme společně dbát o svojí obranu a jsme ostře proti základnám spojenců - není se co divit, že Amerika kouká jinam a o Čechy nemá zájem.

0/0
9.4.2010 12:45

Hagen

Re: Není se co divit, že Američany

Zlí jazykové a někteří voliči soudruha Paroubka můžou namítnout na co Američany když máme znovu nalezené "bratry" Rusy ;-D 

Určitě by nás rádi zase vzali pod svá silná ochraná křídla

0/0
9.4.2010 12:50

Fai Rodis

Re: Není se co divit, že Američany

O svoji obranu? Humoristo...

0/0
10.4.2010 22:18

oldiess

Ono to není jen tak najít v USA velvyslance- komunistu

aby u nás dobře zapadnul a rozuměl si s politickými špičkami

0/0
9.4.2010 12:32

ptr.nvt

Re: Ono to není jen tak najít v USA velvyslance- komunistu

já myslel, že jste chtěl napsat, že v americe je těžké sehnat někoho kdo umí číst a psát..., za a) stím mají američané problém a za b) mi jedni nezbední češi to tu bereme jako samozřejmost.......:-)

0/0
9.4.2010 12:34

oldiess

Re: Ono to není jen tak najít v USA velvyslance- komunistu

Až tak? Takže tím je jasný, proč jste opomenul kapitálky, zahrál jste si prostě na Američana. Nebo snad jste jedním z mála Čechů, kterej to neumí taky?;-D

0/0
9.4.2010 15:08

Verbascum thapsitorme

Škoda, že pan Obama je jenom jeden,

byl by to krásný a důstojný velvyslanec :-)V

0/0
9.4.2010 12:29

nakorbena_svine

Re: Škoda, že pan Obama je jenom jeden,

Vždycky jsem měl rád sarkasmus. R^

0/0
9.4.2010 12:51

elpe08

pesimističtí Češi

proč my ve všem musíme hned vidět naši "nedůležitost"? proč se na fakt, že jsme tu chvíli neměli US velvyslance nedíváte z té pozitivní stránky? jakože třeba i proto se tu za 2 roky: 2x objevil US prezident, 1x vicepresident, 2x ministryně zahr. věcí atd. co by za to sarka farka dal? ten musel cestovat do washingtonu i s kufříkem, co na něm stává (nejen) vedle obamy ;-D

0/0
9.4.2010 12:22

sirco

Re: pesimističtí Češi

Protože tady je zvykem koupat se ve svém mindráku malosti a na všechno nadávat.

0/0
9.4.2010 12:25

elpe08

Re: pesimističtí Češi

tak si říkám... historicky jsme takoví byli vždycky, ale teď už jsou snad pro Čechy v tomhle věci lepší, ne? nebo že bych byla naivní? nebo že musí všichni tihle "stejskalové" vymřít? nebo že by to byla zebra... leda...;-)

0/0
9.4.2010 12:28

Výhra ČSSD - prohra Česka

Re: pesimističtí Češi

R^R^R^

0/0
9.4.2010 13:03

Fai Rodis

Re: pesimističtí Češi

Pozotovni stranku vidim hlavne v tom, ze i bez velvyslance lze zit. Takze to tak klidne muze zustat.

0/0
10.4.2010 22:20

woodward8

až se Obama vrátí do ameriky,

tan ten chudák, co má bejt velvyslancem v praze ale ještě o tom neví, si od srdce odfoukne a řekne: pane prezidente, to jsem rád, že jsme doma. fakt musíme jezdit na návštěvy do takových jerdelí? a obama odpoví: musíme. jo, abych nezapomněl, jdi si sbalit, od prvního v praze nastupuješ jako velvyslanec.:-P

0/0
9.4.2010 12:19

sirco

Re: až se Obama vrátí do ameriky,

Nevíš, co mluvíš. V Praze je teď nádherný klid a prostředí také ujde. Pro velvyslance ideální místo na odfrknutí.

0/0
9.4.2010 12:22

woodward8

Re: až se Obama vrátí do ameriky,

jo, ruskej agent na každým rohu. pokud jde o klid, jsou jiný místa. novej zéland, austrálie, to je pohodička, ale nějaký česko - slávu tady nezíská, flákárna to taky není a furt se handrkovat s místní politickou "honorací", to musí bejt dost frustrující zkušenost.;-) 

0/0
9.4.2010 12:30

ptr.nvt

Re: až se Obama vrátí do ameriky,

neznám krásnější místo než je ČR......takže asi ani nechápu Váš pokus o vtip [>-]

0/0
9.4.2010 12:25

woodward8

Re: až se Obama vrátí do ameriky,

krásnejch míst je... zkuste si vyrazit aspoň na dovolenou někam jinam, pak si to povíme.

0/0
9.4.2010 12:27

ptr.nvt

Re: až se Obama vrátí do ameriky,

myslím, že jsem byl na dost místech abych mohl říct, že ČR (samozřejmě jako řada jných míst) je dost specifická jak krajinou, tak rázem a celkovou malebností....nemluvě o tradici kultuře apod. [>-]

0/0
9.4.2010 12:30

woodward8

Re: až se Obama vrátí do ameriky,

jistěže. a ještě ke všemu ten pohostinný lid, co? jak člověk promluví cizí řečí, hned se najde celej zástup dobráků, který ho chtěj okrást...

0/0
9.4.2010 12:32

ptr.nvt

Re: až se Obama vrátí do ameriky,

pravda je, že já žiju od narození v praze a jak se chovají turisti u nás, tak to jsem ještě u žádného, jak se říká "čecháčka" v zahraničí neviděl.....projev především italských a britských turistů naznačuje že jsou to prasata....tak nevím no...a stím jazykem, když je někdo na návštěvě a bez náznaku snahy se domluvit suvereně začne řvát svým domácím jazykem a je rozhořčen, že vy služka mu nerozumíte tak to pardon.

0/0
9.4.2010 12:36

woodward8

Re: až se Obama vrátí do ameriky,

aha, další trouba, co si myslí, že by se každej měl učit česky. potíž je v tom, že ti turisti jsou ze svých zemí zvyklí, že personál v obchodech, restauracích a podobných zařízeních se k zákazníkům chová uctivě a vstřícně. zatímco tady když si dovolíte na něco postěžovat, tak na vás hned vyjedou, že to není jejich starost, jděte si stěžovat vedoucímu, jako kdyby člověk měl čas na to shánět furt nějakýho šéfa. neumíme se chovat, neumíme jazyky, neumíme nic. když se ve francouzský kavárně stane, že jim pekař včas nedoveze pečivo, tak si pro něj pošlou třeba ke konkurenci, aby jim zákazník neodešel. tady ho klidně pošlou do háje a ještě se divěj, jakto, že nechápe, že pekař nepřijel - jako kdyby to byla jeho starost.

0/0
9.4.2010 12:42

ptr.nvt

Re: až se Obama vrátí do ameriky,

aha další trouba co neumí číst.....já jsem říkal, že začnou hovořit svým mateřským jazykem........jsem rád,že jste zmínil Francii až na (nadnárodní firmy) se jinak než francozsky nedohovoříte........ale my vlastně nic neumíme....tak to asi nemá smysl...

0/0
9.4.2010 12:56

captain cook

Re: až se Obama vrátí do ameriky,

a co je na tom zavadneho, ze italsky turista mluvi pri navsteve v Cesku svym materskym jazykem?

Kdyz jsme prijeli do Ceska na navstevu, moje manzelka, ktera je cizinka a cesky nemluvi, take mluvila svou materstinou. Mela si snad dat po dobu sve navstevy naplast na usta????????????

0/0
9.4.2010 13:05

Hagen

Re: až se Obama vrátí do ameriky,

aha další trouba co se stydí za svojí řeč a pro nějaký to euro nebo dolar by vlez každému turistovi do zadního otvoru.

když už tady vzpomínáš Francouze tak ti zrovna jsou takoví nacionalisti že tě s nějakou anglinou nebo němčinou pošlou víš kam

0/0
9.4.2010 12:57

captain cook

Re: až se Obama vrátí do ameriky,

Pisi pro jednu zamorskou cestovku s mezinarodni klientelou a musim dodat, ze kdyz po navratu ze zajezdu porovnavaji turiste sve dojmy ze stredni a vychodni Evropy, Cesi, jejich chovani, ochota a pristup k zakaznikum jsou hodnoceni o dost hure nez vsechny ostatni narody kolem - Nemci, Rakusaci, Polaci, Madari, Slovaci.

0/0
9.4.2010 13:10

ptr.nvt

Re: až se Obama vrátí do ameriky,

protože to je folklór.....já jsem neviděl nikdy žádného českého turistu s ponožkami v sandálých a ani že by držel v ruce igelitku.....přesto jsem to několikrát slyšel.....nemluvě o tom jak se turisti chovají u nás......blicí smajlík

0/0
9.4.2010 13:14

captain cook

Re: až se Obama vrátí do ameriky,

co pisi neni folklor, ale skutecnost. Cestovka dela zajezdy mj. po stredni Evrope, jeden z popularnich zacne ve Frankfurtu, odtud do Berlina, Varsavy, Krakova, Bratislavy, Budapesti, Vidne, Prahy, Mnichova a zpet do Frankfurtu. Jiny zacne v Rime, pres Milan, Benatky, Ljubljanu, Zahreb, Budapest, Bratislavu, Prahu, Salzburk do Vidne. Atd.

Turiste tak maji v kratke dobe moznost seznamit se s ruznymi narody a POROVNAVAT je. Obvykle hodnoceni je: "....Praha je jedno z nejkrasnejsich mest, ktere jsme navstivili, ale nikde jinde nas pruvodce tolik nevaroval pred zlodeji jako prave tam a Cesi jsou dost kyseli a neochotni. Jo, to zase takovi Madari, to je jina....!"

0/0
9.4.2010 13:26

Fai Rodis

Re: až se Obama vrátí do ameriky,

No, neni to s temi Francouzi tak zle - kdyz clovek aspon projevi snahu, tak se da posleze prejit i na anglictinu nebo na severozapade i nemcinu a nevadi jim to nikterak.

A v Alsasku nemecky kdykoli :-)

0/0
10.4.2010 22:22

doccars

Dobrý den , dovoluji se vám představit

jsem John Tajny - velvyslanec;-D

0/0
9.4.2010 12:05

woodward8

Re: Dobrý den , dovoluji se vám představit

on to ještě neví. obama ho vzal na ten vejlet, aby mu ukázal, jak to tady vypadá, ale nechává si to jmenování jako překvapení. jen aby to s ním nešlehlo, až mu to prozradí.:-P

0/0
9.4.2010 12:36

InstinkTT

Je to jasné

Je to Jirka Paroubek!

0/0
9.4.2010 12:00

Pravda a Laska

nedulezitost Ceska

Myslite si, ze je vyznamna zeme tak, kde americani nemaji pres 1 rok velvyslance?

Vsadil bych se, ze Obama a jeho diplomati nedokazi ani priblizne ukazat, kde Cesko lezi. Je to pro ne proste privincie lezici tak nejak vychodne od Nemecka Rv

0/0
9.4.2010 11:57

pzdepa

To, že tu nemaj

vyslance, je jejich chyba, ne naše.

0/0
9.4.2010 12:01

Pravda a Laska

Re: To, že tu nemaj

No, ukazuji tim, "jak dulezita"je pro ne Ceska republika ...

Proste neni v objektivu jejich zajmu - to je realita:-/

0/0
9.4.2010 12:03

Chytrakz hospody

Re: To, že tu nemaj

Proč maj mít u nás velvyslance. Do roku 1989 jsme byli ruskou gubernií, teď jsme americkou kolinií. Teda nevím jak se dohodli s němci

0/0
9.4.2010 12:06

Pravda a Laska

Re: To, že tu nemaj

R^ vystizne, lepe bych to nenapsal;-D

0/0
9.4.2010 12:08

pzdepa

To je blbost!

Když jsme byli ruskou gubernií, tak jsme tu měli ruského vyslance, jež měl větší váhu než předseda čs. vlády... Tak si to promyslete, co napíšete.

0/0
9.4.2010 12:10

pzdepa

Mýlíte se.

Nemít vyslance v zemi znamená, že zájmy země co vyslance nenominovala, nebudou patřičně chráněny. Pokud mají američani v Praze pičmundu, tak se tady s amerikou jako s pičmundou bude i jednat. O tom to je....

0/0
9.4.2010 12:07

sirco

Re: nedulezitost Ceska

Nedůležitost bych neřekl. Prostě jsme pro USA už standardním stabilním partnerem a není potřeba tady na to dohlížet. Zdržení je také trochu trest, za některá prohlášení českých politiků (nechť si každý jména dosadí sám) na účet USA. Diplomacie je hra s celkem striktními pravidly.

0/0
9.4.2010 12:10

pzdepa

Trest?

To nemyslíte vážně. Spíš bych řekl: absence velvyslance = absence "dozorce", když už tak...

0/0
9.4.2010 12:13

sirco

Re: Trest?

Jistěže myslím. Nic klíčového se tu už neděje a tak není potřeba spěchat. Ono také dlouho nebylo jasné (díky radaru), jestli post velvyslance bude jen formální nebo trochu náročnější, takže dlouho nevěděli, jakého člověka sem poslat.

0/0
9.4.2010 12:20





Najdete na iDNES.cz