Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak se Slováci čílili kvůli jednomu Rusovi, který zapomněl na rok 1968

Prahu bezpečnostní manévry čekají, Bratislava je má za sebou. To vše kvůli návštěvě Dmitrije Medveděva. Ruský prezident kolaps nezpůsobil, přesto se některým Slovákům návštěva nezamlouvala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petepek

ale pane Petře Štefane -

 oni Slováci se moc nečílili, jenom nějaká jednotlivá bába něco štěkla. A pro vás - on to nebyl   "jeden Rus" - ale představitel stále mohutného státu a národa, prezident Ruské federace, pan Dmitri  Medveděv.

0/0
9.4.2010 18:13

prolhani.novinari

Článek o ničem

Rv

0/0
9.4.2010 5:49

pm22

No Slovaci

by se pomalu meli omluvit Rusum za tazeni s Adou do Ruska, za ww2. :)

0/0
9.4.2010 1:40

!! Scarlett O Hara !!

To je zase nádherný titulek. Blesk-hadr ...

:-/:-PRv

0/0
8.4.2010 20:55

Raffan.

co to je "cilili" ?

muze mi to nekdo prelozit? :-)

0/0
8.4.2010 19:54

hovnival

Re: co to je "cilili" ?

sam jses Rus!!

0/0
8.4.2010 20:52

pm22

Re: co to je "cilili" ?

Ci'liti se se neco jako opatrne sice, ale, rozcilovati se

0/0
9.4.2010 1:42

Rudla.

A omluvili se Slováci

Rusům za účast při napadení SSSR v roce 1941?

0/0
8.4.2010 13:03

xino

Re: A omluvili se Slováci

Asi nie - aspoň ja som o tom nikdy nepočul.

0/0
8.4.2010 13:13

Poslední Čech

Jestli mě něco vůbec nezajímá, pak rok 1968

Za prvé, farizejské omluvy od někoho, kdo u toho nebyl, jsou pitomost hodná českých novinářů. Za druhé, to by se všichni Němci museli zakopat pod zem, za 1000 let přepadů, vražd, krádeží a týrání, kterých se naČeších dopouštěli a přesto nikdo normální nemá dnes nic proti normálním Němcům.

0/0
8.4.2010 12:30

captain cook

Re: Jestli mě něco vůbec nezajímá, pak rok 1968

Rozdil je v tom, ze normalni Nemci ( v to nepocitam aktivni Sudetaky) si nedelaji z ceskeho uzemi svoji sferu zajmu. Zatimco Nemcum jsem ochotny duverovat a to zvlast v ramci EU, nemohu mluvit o stejne duvere vuci Rusum. Prilis casto vystoupi nejaky rusky prominent a da najevo, ze Cesko je nadale v jejich sfere zajmu, ktere se nemini vzdat. Od sfery zajmu je pak za prihodnych okolnosti ke sfere skutecneho vlivu uz jen krucek!!!! Proto je nutne pripominat si 1948 a 1968. Asi na vecne casy!

0/0
9.4.2010 8:04

Ardan

Pro : Danny_ Kay

Pro takové certifikované B**lby jako jseš ty, vřele doporučuju návštěvu Karlových Varů, příp. Hanspaulky (tyhle místa znám velice dobře, ale možná jsou i jiná) a potom tady psát něco o Rusácích. Prostě vidět pouze černobíle je obvykle výsadou lidí majících mdlejší povahu.

0/0
8.4.2010 10:37

URB-Resident v týlu nepřítele

Dá se vůbec po té neuvěřitelné příhodě i nadále

Slovákům vyčítat, že při ústupu do hor ukradli Janu Švermovi boty a on na následky omrzlin zemřel? Myslím, ta památná slova prosté haluškářky ji vynesla na piedestál slávy po bok i takovému hrdinovi, jako byl Ďuri Jánošík. R^

0/0
8.4.2010 9:41

Domitianus

Re: Dá se vůbec po té neuvěřitelné příhodě i nadále

pro kristovi rány, ty seš provokatér nebo spíš jen blbej ?

0/0
8.4.2010 10:10

PetroleumLampoIdorablo

Re: Dá se vůbec po té neuvěřitelné příhodě i nadále

myslíš, že slovenská vláda si pozvala Medvěděva na kobereček, na pranýř, k veřejné zpovědi?

To leccos vypovídá hlavně o tebe. Jako že například už umíš ťukat do klávesnice a mačkat myš.

0/0
8.4.2010 10:15

vidimtě

Re: Dá se vůbec po té neuvěřitelné příhodě i nadále

;-D kdepák to bylo obyčejné Ficovo vlezdozadelectví. Vždyť jsou naprosto stejní s Broukem Pytlíkem.Rv!!

0/0
8.4.2010 12:45

A.AsalBerija

Re: Dá se vůbec po té neuvěřitelné příhodě i nadále

uz je nejvyssi cass, aby bylo v ramci evropske unie slovensko vraceno tam kam vzdycky patrilo, do madarska. zupana by mohl delat komedant kroner, pokud se jeste neupil samohonkou...;-D;-D

0/0
8.4.2010 20:56

New65c02

Rusové by se měli za okupaci z roku 1968 omluvit!

Jak Čechům, tak i Slovákům.

.

Proč to Medveděv neudělal, tomu nerozumím. Domnívám se, že by to mohlo zlepšit vztahy s Ruskou federací.

0/0
8.4.2010 9:33

URB-Resident v týlu nepřítele

Re: Rusové by se měli za okupaci z roku 1968 omluvit!

Putin se omluvil a před ním i Gorbačov. Proč nám se Merkelová při návštěvě neomluvila za Lidice?

0/0
8.4.2010 9:48

marauder2

Re: Rusové by se měli za okupaci z roku 1968 omluvit!

Helmut se omluvil za protektorat, stejne jako se Klaus omluvil, za vyhnani Sudetaku. Nebo ti to nepripada spravne?:-P

0/0
8.4.2010 9:50

URB-Resident v týlu nepřítele

Re: Rusové by se měli za okupaci z roku 1968 omluvit!

Připadá mně podivné, že by se měl omlouvat za to samé, každý nový prezident.

0/0
8.4.2010 9:53

marauder2

Re: Rusové by se měli za okupaci z roku 1968 omluvit!

Podepisovali deklaraci, nemluvili na vecirku do mikrofonu pro novinare. Kazdy novy poradek se ma vymezit, jak chce k vnejsku pristupovat. Gorbi, Jelcin i Putin, kazda ta osoba je nova etapa Ruska.

0/0
8.4.2010 9:57

Rudla.

Re: Rusové by se měli za okupaci z roku 1968 omluvit!

Každá nová osobnost Ruska může argumentovat, že to byla věc Sovětského svazu a ten již neexistuje...

0/0
8.4.2010 13:04

A.AsalBerija

Re: Rusové by se měli za okupaci z roku 1968 omluvit!

nejvice vam padl do oka ochlasta a nanolupic jelcin, to byla vase krevni skupina...;-D;-D

0/0
8.4.2010 20:35

vidimtě

Re: Rusové by se měli za okupaci z roku 1968 omluvit!

Putin také prohlásil, že země bývalého východního bloku patří sféry zájmů Ruska.

!!

0/0
8.4.2010 12:42

PetroleumLampoIdorablo

Re: Rusové by se měli za okupaci z roku 1968 omluvit!

Z ruské strany omluva za 1968 byla provedená na nejvyšší úrovni. Připadá mi ale zvláštní, když jedna strana chce spolupracovat a na druhé straně požadovat opakované omluvy. To se dá chápat jako udržování partnera v defenzívě. Pak je to už ale taktika. A taktika vyvolává protitaktiku.Tohle připomíná v malém taktiku ostatních stran ke KSČM. Jenže ruská diplomacie není český dvoreček s jeho všemi svinstvem umaštěnými stranami. Toto nemůžou a nechtějí pochopit pouze politruci, kteří jsou placení za manipulaci politickým davem.

0/0
8.4.2010 9:57

PetroleumLampoIdorablo

Slovensko v 1968

v podstatě jako přívěšek Česka v politickém smyslu. Ani v ´68 a ani teď nebyla politizace tak silná jako v Čechách, proto i v 1968 reakce na okupaci byla jiná, mnohem méně lidi ji pociťovalo tak politicky jako v Čechách. Navíc, přes Slovensko až zejména vojska procházela, posléze pak sídlila snad ve dvou posádkách.

Na Slovensku je totiž viděno za politikou mnohem víc osobních zájmů, než podléhání dojmům v Čechách, že jde o politikum u každé srxčky. To křivácké dennodenní lhaní sobě i okolí.

0/0
8.4.2010 9:13

snoopee

Re: Slovensko v 1968

jo, tys asi neviděl fotky z Bratislavy 1968 :-/

čumáčku, když už chceš osočovat slováky "přívěskování", tak jen připomenu, že volby v 1948 DRTIVĚ v ČR vyhrály komunisté, na slovensku demokraté. Takže tu červenou nemoc jsme jim tam expandovali my, ty odborníku

0/0
8.4.2010 9:36

PetroleumLampoIdorablo

Re: Slovensko v 1968

bohužel ty jsi viděl fotky, já tu dobu žil.

Neřekl jsem, že slovenský národ okupaci nadšeně vítal.

A co se týče komunizmu na Slovensku, byl přijímán a prožíván podstatně pokojněji a to i samými komunisty vůči ostatním. Velkou křivdou bylo pociťováno pouze združstevnění a vzhledem k těžkým způsobům nabytí pozemků za těžkých podmínek 1. republiky je to věc maximálně pochopitelná.

Co se týče expanze, ano, z Čech toho bylo expandováno na SK dost. Dobrého i méně přijatelného.

0/0
8.4.2010 9:45

cornux

Re: Slovensko v 1968

S ohledem na výsledky poválečných voleb a následný vývoj se velmi trefně říkalo, že Slovensko je jediná evropská země, do které přišel komunismus ze západu...

0/0
8.4.2010 10:15

marauder2

Re: Slovensko v 1968

Pro tenhle tvuj (nas) sovinizmus se ta republika rozpadla. Za prvni republiky, jsme si hajili Cehoslovakizmus az do nepricetna, az Slovaky zahltili nacionaliste a klerofasiste. Hlavne diky Cechoslovakizmu prosazovanemu jeste 20 let po vzniku republiky, se to poprve podelalo, presne pro takove zaboxovane lidi jako ty.;-€[>-]

0/0
8.4.2010 9:42

PetroleumLampoIdorablo

Re: Slovensko v 1968

nemíním se o tom bavit. Věc je daleko složitější, než floskule načerpané od politruků jakýchkoliv stran a brainwashingových mágů typu Mesežnikova nebo Mlynárika.

Já byl poslední, kdo si přál rozpad Československa.

Ovšem ani v téhle otázce nezapomínám na výkřiky ODA v parlamentu. A na existující zápisy na nejvyšší úrovni o jednání českých a slovenských politiků, na rozdíl od obecných floskulí, které mají sloužit k omluvě a u vzdělanějších k ukojení špatného svědomí.

0/0
8.4.2010 9:50

marauder2

Re: Slovensko v 1968

Tet ten rozpad (definitivni) udel Klaus a priblblej Meciar. Jesitnost mu nedovolila pouzit mozek, to se nepru. Ale nase dlouhodobe nahlizeni na Slovaky jako male parchanty, ktere starsi braska uhlida je jaksi nezrale pro starsiho brasku. A svedci o narodnim mindraku vuci nekomu uplne jinymu (tipuju Nemce  nebo rakusaky);-D;-D;-D;-D;-D

0/0
8.4.2010 10:01

Domitianus

Re: Slovensko v 1968

R^R^R^

0/0
8.4.2010 10:09

PetroleumLampoIdorablo

Re: Slovensko v 1968

ano, taky myslím, že je to jedna z těch reálnějších stránek případu

0/0
8.4.2010 10:11

Finster

Re: Slovensko v 1968

Prečo len priblblý Mečiar? Čo Klaus? Je Čech tak je z obliga, že? Zdá sa mi, že ste tiež poznačený pohľadom staršieho brášku na Slovákov...Ale napriek tomu som celkom milo prekvapený úrovňou názorov, prehľadom a vystihnutím podstaty vzťahov (pohľadov) oboch národov na niektoré otázky. Každý z diskutujúcich v tejto časti má veľa pravdy a súhlasím s vami.

0/0
8.4.2010 10:35

Polička

Re: Slovensko v 1968

Jsem postarší Čech a Slovensko mi nikdo ze srdce neodpáře, zůstane mi druhou domovinou. Budu se těšit z každé dobré zprávy, kteá od vás  přijde. A vím, že mnozí naši politici by měli k<vám jít do učení. Přeju Vám vše dobré. Vieš Čo sa mi onehdy prihodilo? Po nekolkadenej túre po horách som zasedol do krčmy. A zrazu predemnou poldecka borovičky. Na dotaz proč? Odpoved: Pretože hovoríš po česky! Prvému Slovákovi, ktorého som doma stretol som ju oplatil.... Prepáč chyby....

0/0
8.4.2010 12:34

Finster

Re: Slovensko v 1968

Moja úcta, pán Polička. Za Vás by som sa vedel pobiť ...

0/0
8.4.2010 12:48

BlackLabelSociety

Re: Slovensko v 1968

Radost citat taketo prispevky! Tiez Vam prajem vsetko dobre!!! R^

0/0
8.4.2010 21:40

Danny_Kay

K diskuzi nize...

Svet opravdu nelze delit tak,ze Amerika je ta hodna a Rusko je to zle. Ani jeden privlastek nelze vlastne pouzit pro kterykoliv stat. Rozhodne ale plati,ze Amerika je ta hodnejsi z techto jmenovanych zemi. A neni treba nejak spekulovat, kdyz mame dukazy...Staci se podivat na priklad Nemecka respektive celeho vychodniho bloku. Vsechny zeme bez vyjimky, ktere byly po valce v ruskem resp. sovetskem vlivu, stradaly a zivotni uroven sla dolu. Zkuste se zeptat Nemcu, ti to mohou potvrdit nejlepe. Nase rodina zazila Nemce i Rusy za valky a z vypraveni vim, ze obycejny nemecky vojak se choval daleko lip nez rusky, ktery byl proste kazdym coulem buran. Velky rozdil v obou zemich je rovnez ve vymahatelnosti prava, zatimco v Rusku se pravdy nedovolate, v USA mate realnou sanci. Bratrance jezdi po cele Evrope kamionem a kdyz ma jet do Ruska, uplne mu to zkazi naladu a jeho sef tam posila vzdy vetsinou toho, kdo ho zrovna nejvice stve. Z Ruska krome vodky a zbrani (letadla, ponorky, rakety,...)  

0/0
8.4.2010 8:46

Danny_Kay

Re: K diskuzi nize...

nepochazi jedina kvalitni vec...snad par kvalitnich softwarovych produktu, jejichz pocet ovsem odpovida zemi o velikosti Polska. Zadne ruske zbozi neni konkurenceschopne a jediny duvod, proc je nutne s Ruskem spolupracovat je nerostne bohatstvi, kterym Rusko oplyva a je jedinym duvodem, proc tato zeme vubec funguje...

0/0
8.4.2010 8:48

Ardan

Re: K diskuzi nize...

Jasně Rusové byli,jsou a budou nepřátelé i kdyby čert na koze jezdil. Řěkl bych že by sis měl podat přihlášku do Klubu akreditovaných b**bů.

0/0
8.4.2010 8:53

Danny_Kay

Re: K diskuzi nize...

Jenze cert na koze nejezdi a Rusove se proste nijak k lepsimu nezmenili...asi tak...A tu prihlasku si tam podej sam, mas mnohem vetsi sanci uspet ;-)

0/0
8.4.2010 8:54

PetroleumLampoIdorablo

Re: K diskuzi nize...

vono se ani politika USA nezměnila - viď AIPAC. Všechny ústupky USA jsou jenom vynuceny silou, které jediné USA rozumí, nebo alespoň ta jejich militantnější část, spolu s českými mopslíky.

Ne že by snad chování jiných velmocí bylo až doposavad jiné. Jenom není potřeba si zakrývat jedno oko. Ono pak časem ztratí svoji funkci.

0/0
8.4.2010 9:17

Danny_Kay

Re: K diskuzi nize...

Proc by se melo menit neco, co relativne dobre funguje? Viz prosperujici zapad pod americkym vlivem vs. vychodni blok...Ja vas rusofily opravdu nechapu...

0/0
8.4.2010 9:22

PetroleumLampoIdorablo

Re: K diskuzi nize...

to vaše (myslím lidi zvláštního ražení, kteří vědí všechno nejlépe a zaručeně pravdivě) nálepkování je úbohost. Snahu o objektivitu v mezích možného a dostupných fakt hned oznámkujete rusofilstvím. To je bolševický způsob nazírání na okolí. Ale nejen bolševický. Tím se vyznačují všichni, co jim nejsou po chuti reálná fakta a potřebují buď z mocenských ambicí nebo osobní charakterové nedostatečnosti manipulovat.

Prosperita západu byla postavená na vykradení okolního světa za pomocí hrubé síly a tragédií množství nevinných lidí. To je prostě fakt. A faktem není, že to bylo dosaženo právními a férovými přístupy. Zrovna jako je faktem, že současná část politicko ekonomické mafie u nás dosáhla své moci a bohatství korupcí a podvody, coz zatím pokračuje. Což jsou skutečnosti, které jsou a ideologie, manipulace a vytváření zdání o něčem jiném je také jiná věc. Ovšem neuklidňuje mne, že by jsme v této a jiných lžích měli spokojeně žít a plácat nesmysle o naší ušlechtilosti a jiné skvělosti.

0/0
8.4.2010 9:40

marauder2

Re: K diskuzi nize...

Tak jsi se na to podival objektivnim okem, a je ti lip, kdyz USA je na tom stejne jako Rusko? Tak rekni panacku, kdyz jsou na tom stejne s kym ti pripada, byt za dobre (volit mensi zlo), pane objektivni, bez bolsevickeho vnimani?;-)

0/0
8.4.2010 9:48

PetroleumLampoIdorablo

Re: K diskuzi nize...

Česká republika má potenciál na vedení nezávislé, svébytné suverénní politiky. I při členství v NATO. Tak jako jiné země v okolí, možná ještě víc.

Jen by tu politiku nesměli řídit lidi závislí obskurními způsoby na někom (Vondra, kníže, Havel, Šedivý, lidi se zvláštním vztahem k Izraeli a kariéristé všeho druhu - Topolánek). Neb těmto lidem jde o plnění své povinnosti ke svému osobnímu prospěchu a vazalského vztahu.

Jenom slaboch a zbabělec pořád hledá spojence, kteří ho také jako slabocha využijí.

Prostitutka bez pasáka je na tom líp, než s pasákem.

0/0
8.4.2010 10:07

marauder2

Re: K diskuzi nize...

To urcite je taky tu prostitutku obcas, nebo dost casto nejakej uchilak ztriska do modra! No jo ale s penezma je na to asi lip.;-D;-D

0/0
8.4.2010 10:11

NumLk

Re: K diskuzi nize...

Zlaticko , kde byli nase pasaci v roce 1938 a 1968 ? Nez by si to s rusy rozhazela cela slavna EU i NATO se na cechy vykaslou , maximalne ucini prohlaseni ve stylu ,"no tak to se dela okupovat , ty ty ty  " a nic vic , potvrzuji to cetne priklady nedavne historie . Ono je to cele o tom ze nekdo nechce a neumi projevit osobni statecnost a vzit svuj zivot i s odpovednosti za nej do vlastnich rukou - a jeste tomu rika DIPLOMACIE ,  a vubec to neni o malosti naroda ( co finsko? ) ale o malosti ducha , ovsem holubici povaha ma i sve vyhody toz kdo chce kam pomozme mu tam 

0/0
8.4.2010 10:34





Najdete na iDNES.cz