Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mluvil o zákulisí Věcí veřejných, strana ho za to žalovala o milion

Zastupitel za Věci veřejné Bohumil Vejtasa musel se stranickou firmou před lety uzavřít smlouvu o mlčenlivosti s pokutou milion korun. Když ji porušil, Věci veřejné ho zažalovaly. Jejich spor se táhne dosud. Peníze ale naopak dostane on.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jjajajaja

A jak mu posílali výplatu?

byl jejich zaměstnanec a najednou neznají číslo jeho účtu......

0/0
8.4.2010 22:58

Polička

Další mafie

Pan Jon si několikrát nechal za své  reportáže zaplatit od těch, kdo potřebovali někoho zlikvidovat.

Konzumenti Železného NOVY mu to spolkli....

0/0
7.4.2010 21:53

Jack B

Re: Další mafie

příklad? důkaz? Jestli ne, tak se neobtěžujte podobné příspěvky psát.

0/0
7.4.2010 22:25

pavel.n

věci veřejné

věci veřejné jsou veřejné a tajnosti sem nepatří - heslo : můžeš mluvit jen co ti dovolíme - je trochu mimo veřejnost a velmi dobře vystihuje sliby strany.....

0/0
7.4.2010 19:04

Václav Dobrák

Ta strana VV s.r.o je ňáko moc cinknutá prachama

řekl by Myrek Toplánek a Cyrda Svoboda unissimo

0/0
7.4.2010 17:29

Jack B

Re: Ta strana VV s.r.o je ňáko moc cinknutá prachama

Ano , stejný příspěvek jsi psal o dva řádky níže? Pročpak to asi děláš? Stranický úkol;-D Chtělo by to více kreativity...

0/0
7.4.2010 17:34

jahoda22

o čem je ten článek?

jakýsi vypečený chlapík porušil smlouvu a díví se, že ho zažalovali? WOw8-o

0/0
7.4.2010 17:27

velky bratr

Dalsi privesek ods jako top09

Podstatna je velka koalice a tu ani vv ani sso ani spo nenarusi. Soucasny fasismus proste bezi a prituhuje, vetsina slysitelnych hlasu uz je nejaky ten cas pripravena - vzdyt novinare i politiky vlastni titiz lide...

0/0
7.4.2010 17:11

Václav Dobrák

VV s.r.o typické

ta strana je jak by řekl Topolánek a Svoboda ňáko cinknutá.....;-D;-D;-D

0/0
7.4.2010 17:05

Anti-NWO 2

Tato partička

nevnáší nic nového, oni se chtějí jen dostat ke korytu a pustit státu žilou.Rv

0/0
7.4.2010 17:04

Alča1976

Re: Tato partička

Tak to mám opačný názor. Neznám jinou stranu, která by poskytovala bezplatné občanské poradenství (v rámci Prahy tak již dlouhodbě činí zastupitelé za VV z P1), nebo zelenou linku se sociální poradenstvím.

0/0
7.4.2010 17:12

Homer.Simpson

Věci Utajené

Věci veřejné, ten název měl znamenat, že nemají žádné tajnosti. Tak ať se radši honem přejmenujou na Věci Utajené. To by jim sedělo líp.;-)

0/0
7.4.2010 16:57

Léčitel pitomců

VV NE !!!

Věci veřejné jsou postaveny na přesně stejném principu jako zelení. Akorát že jedni se ohánějí ekologií, druzí bojem proti korupci. ;-€Rv

0/0
7.4.2010 16:30

Jack B

Re: VV NE !!!

Máte pravdu, korupci palec nahoru!R^

0/0
7.4.2010 16:39

Cynyc

Re: VV NE !!!

Tak to v žádném případě. Zelení jsou standardní ideologicky vyhraněná strana, která se hlásí k významnému evropskému politickému proudu (bez ohledu na to, zda s jejich ideologií souhlasíme). VV jsou fiktivní stranou bez programu, která je jen zástěrkou pro politický výtah několika podezřelých sponzorů do parlamentu, ale především ke státním zakázkám a dotacím. Z toho, že jim někdo žere naprosto prázdný "boj proti korupci", se můžou potrhat smíchy.

0/0
7.4.2010 16:53

Jack B

Re: VV NE !!!

VV nejsou žádnou fiktivní stranou. Existují od roku 2001 a v současnosti jsou druhou nejsilnější stranou na Praze 1 (nutno podotknout, že v opozici).

0/0
7.4.2010 17:14

velky bratr

Re: VV NE !!!

Zeleni jsou fasisticka strana - prohlubuji prolnuti statu s velkym kapitalem. Jen kto resi na bazi trochu jine ideologie nez ods, cssd a zbyla verbez.

VV me nejvic nastvala svou otevrenou podporou bank a soucasneho financniho systemu pod prikryvkou boje s lichvari. Vubec neresili, ze onen "lichvar" pujcuje sve vlastni penize s plnym riziek, zatimco banka si caruje penize ze vzduchu podle not z centralni banky - ze ma nekdo zvyhodnene podminky za penize nas vsech z nej prece nedela zloducha, ale samaritana.

0/0
7.4.2010 17:16

Ignoratio

Pro zajímavost,

abych to zasadil do kontextu, tak milionovou směnku, taky jako pojistku mlčenlivosti, nechával blahý paměti podepsat své poslance nebožtík dochtor Sládek. A nedávno ho napodobil další dochtor, tentokrát Ráth. Ten netroškařil a svoje ovečky si proti zradě pojistil pro jistotu směnkou na 4 miliony. Zde braly politické lilie z VV inspiraci?

0/0
7.4.2010 16:08

Jack B

Re: Pro zajímavost,

Četl jsi vůbec ten článek? Pokud ano, tak bys mel vědět, že smlouva se netýkala strany, ale firmy. VV existují jako strana od roku 2001. Firma Věci veřejné s.r.o. (dnes vydavatelství Pražan) je jiný případ.

Co se týče Sládka a Ratha, tak ti si podpisem zavazovali jednotné hlasování podle stranického trika. To je zcela odlišná záležitost!

0/0
7.4.2010 16:24

Ignoratio

Re: Pro zajímavost,

Asi jsi poslední, komu nedochází, že VV s.r.o. je pračkou na prachy pro VV politickou stranu. Pro inspiraci si opět nemuseli chodit daleko, komančové si takhle nechávají propírat peníze přes Haló Noviny. Dělalo se to v době, kdy Bárta doufal, že takhle lze anonymně vypiplat spřízněnou politickou partaj. Sponzoring zveřejnil a odkryl, až když to novináři nevyvratitelně prokázali. To je vůbe problém VV - všechno přiznají, až když musí...děti, sponzorství...a ještě z toho dělají ukázku své otevřenosti.

0/0
7.4.2010 16:56

Jack B

Re: Pro zajímavost,

tvá oblblost médií je vskutku úsměvná. Vůbec nevíš o čem mluvíš. Jedna věc je financování časopisu Věci veřejné. Ten je placen z inzerce. Inzerovat zde může jakákoli firma a ABL, jíž je Bárta ředitel, zde opravdu inzerovala. Co je na tom špatného opravdu nevím, ale jistě mě poučíš.

Druhá věc je sponzoring volební kampaně - zde Bárta již někdy v létě veřejně vystoupil s prohlášením, kolik VV na kampaň dává. Pro pořádek je třeba dodat, že Bárta VV sponzoruje mešími finančními příspěvky prakticky od vzniku strany (tj. od roku 2001). Vše lze samozřejmě dohledat každoroční finanční zprávě, která je k nahlédnutí v Poslanecké sněmovně. 

0/0
7.4.2010 17:08

kenx

křišťálové čístá

Křišťálové čístá není žádná strana, ale fakta týkající se přímo tématu článku mě nijak nepřekvapila. Nevidím tam nic, co by stavilo VV do výrazně negativní roviny. To, že VV mají blízko k některým firmám mi též nepřijde jako problém, marketing i v politice stojí prachy a pořád lepší je získat takto transparentně než nějakými tunýlky. Z tunýlků VV vinit zatím nemusíme, neměli ještě vliv ...

0/0
7.4.2010 15:59

Cynyc

Re: křišťálové čístá

Záleží na tom, co považujete za negativní. VV nemá "blízko k některým firmám", je to přímo divize jedné firmy určená ke zvyšování zisku této firmy přes politiku. Jejich "programu" lze věřit asi tak, jako výstupu libovolného marketingového oddělení, jejichž metodami se tato divize také řídí. Je smutné, že se voliči toužící po změně vskutku tristního stavu české politiky nechali nachytat zrovna na tento projekt, ale hodně to vypovídá o vyspělosti české demokracie.

0/0
7.4.2010 16:59

Jack B

Re: křišťálové čístá

Nevím, kde jsi k těmto úvahám příšel, ale jsi značně mimo. Pokud to nevíš, tak VV jsou na radnici Prahy 1 v opozici, nemají žádného člena v městské radě a tudíž nemohou rouzhodovat o žádných veřejných zakázkách. Jaký zisk tedy generují? 

0/0
7.4.2010 17:32

samsula23

předvolební špína kampaň pokračuje

a už se do ní strkají i neparlamentní strany, to je náznak že se ODSCSSD koalice bojí "malých" stran

0/0
7.4.2010 15:49

Jack B

Re: předvolební špína kampaň pokračuje

Bodejť by ne. Viděl jsi preference VV v Praze? To se Jyrkovi protočily bulvy, s tím nepočítal;-D

0/0
7.4.2010 15:51

vokroj

?

0/0
7.4.2010 15:25

Rudý přízrak fights for freedom

o cem vlastne ten clanek je?

nejakej chlap podepsal smlouvu a pak ji porusil, firma ho za to zazalovala. Co je na tom divnyho?

0/0
7.4.2010 15:09

lavelle

Re: o cem vlastne ten clanek je?

divnyho na tom neni nic....ale debatu to vyvolalo a to byl asi ucel clanku...

0/0
7.4.2010 15:11

Rudý přízrak fights for freedom

Re: o cem vlastne ten clanek je?

debatu vyvola kazdej clanek o VV, vis kolik sem chodi placenych diskuteru CSSD a ODS ?;-D;-D;-D

0/0
7.4.2010 15:14

lavelle

Re: o cem vlastne ten clanek je?

aha...no jo no...to jde videt, jak se cssd a ods boji...no,ma ceho...doufam:-)

0/0
7.4.2010 15:18

Ignoratio

Re: o cem vlastne ten clanek je?

Bože, to jsou myšlenkový pochody...už ti tam chybí jen agenti přisluhovači. Radši bych si nechal hnáty zlámat, než volit ODS nebo ČSSD. To nic nemění na tom, že John má charakterové kvality na úrovni všech těch Topolánků a Paroubků.

0/0
7.4.2010 15:21

Rudý přízrak fights for freedom

Re: o cem vlastne ten clanek je?

o tom ale v clanku nic nepisou. :-P

0/0
7.4.2010 15:31

Ccecil

Re: o cem vlastne ten clanek je?

Je to o tom, že věci veřejné jsou proklatě tajné.

0/0
7.4.2010 15:18

Jack B

Re: o cem vlastne ten clanek je?

Přesně tak, média stále spekulují o tom, jak tajuplně jsou VV propojeni s ABL, potažmo s jejím ředitelem Bártou a on jim při tom zcela veřejně sponzoruje. Ať žije mediální realita!

0/0
7.4.2010 15:40

Sub7

věci neveřejné

Spor toho pána je mi šumák. Ale za hodné pozornosti považuji, že strana s názvem Věci veřejné a s bývalým investigativním novinářem v čele, se takto před veřejností snaží něco skrývat a tutlat.

0/0
7.4.2010 15:05

Jack B

Re: věci neveřejné

Opravdu? A co skrývají či tutlají? Chtělo by to být více konkrétní. Podstatou této kauzy je, že se VV rozešly s člověkem, který se zapletl minulým režimem. Když mu daly padáka, tak začal prudit...

0/0
7.4.2010 15:43

kadet

Re: věci neveřejné

Asi tak nějakR^

0/0
7.4.2010 18:32

Ignoratio

Ponechám stranou

 pavlačové úvahy o tom, že kdo lže doma sedm let vlastní rodině, bude lhát i v politice. I když - o charakteru dotyčného to vypovídá mnohé. Ale když Johnovi předložili smlouvy společnosti ORA PRINT, které podepisoval právě on a kterými podojil např. státní Lesy či VZP, byly jeho výmluvy skutečně na úrovni náctiletého retarda. Shrnuto jednou větou: Já nic, já to jen podepsal, o detaily jsem se nestaral. Takto vykonává předseda představenstva a.s. svou funkci??? Takto chce vykonávat i funkci poslance? Až odmává nějaký lobbistický paragraf třeba pro Janouška, tak nám s úsměvem na zarostlé tváři sdělí, že detaily ho nezajímají a on to jen odmávnul ve Sněmovně? No tak pak tedy, ať žije nový styl politiky!!!;-€

0/0
7.4.2010 14:46

Jack B

Re: Ponechám stranou

Paroubkovi poskoci žhaví klávesnice ;-D

0/0
7.4.2010 15:45

Ignoratio

Re: Ponechám stranou

Jednak je Tvá reakce dost mimo mísu, protože když vidím Paroubka, naskakuje mi vyrážka. Druhak - máš tam něco konkrétního proti tomu, co jsem napsal? Čí poskok jsi vlastně ty, mám-li přistoupit na tvoje omezený vidění světa?

0/0
7.4.2010 15:50

Jack B

Re: Ponechám stranou

Reaguji na negativní kampaň, kterou před nedávnem rozjela ČSSD proti Johnovi. V tvém příspěvku jsem našel stejné bludy, jaké sestavil PR tým Petra Dimuna. Pokud nejsi Paroubkův poskok, tak se hluboce omlouvám. Na diskuzích idnesu se to těmito lidmi  totiž jenom hemží...

0/0
7.4.2010 16:18

Ignoratio

Re: Ponechám stranou

Takže konkrétně: smlouvy podepsal John. John byl předsedou představenstva. Umíš definovat náplň práce představenstva a.s.? Dovolím si napovědět.Představenstvo a.s.je statutárním orgánem této společnosti, zabezpečuje její obchodní vedení včetně řádného vedení účetnictví a

předkládá valné hromadě ke schválení účetní uzávěrku s návrhem na rozdělení zisku a dále zprávu o

podnikatelské činnosti společnosti a o stavu jejího majetku. Tohle tedy podle zákona John v Ora Printu vykonával. Teď nám tvrdí, že se o detaily nestaral, že to jen podepsal a šlo to mimo něj. Nemohu si pomoci, ale v tom případě by porušoval povinnosti, které mu ukládá zákon. A ještě jednou: odmítám být spojován s prostitutem Dimunem!

0/0
7.4.2010 16:45

Jack B

Re: Ponechám stranou

Já tě ale s Dimunem vůbec nespojuji. Pouze říkám, že poůžívš stejné argumenty, s jakými přišel Dimunův PR tým a jeho placení poskoci je v té či oné verzi kopírují po internetových diskuzích. John se k této kauze vyjadřoval několikrát. Podrobně tak učinil například zde: http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/radek-john.php?itemid=9301

Jestliže máš ohledně pseudokauzy Ora Print nějaké skutečné důkazy o spáchání tretsného činu, tak je ohlaš na policii. Pokud tak neučiníš, stáváš se dle zákona spolupachatelem.

  

0/0
7.4.2010 16:57

Ignoratio

Re: Ponechám stranou

Pokud podepisoval nějaké smlouvy a nestaral se o jejich podrobný obsah, nechoval se jako správný předseda představenstva. Tečka. Takže ty jsi jako daňový poplatník a plátce zdravotního pojištění s těmi smlouvami spokojen? Obávám se, že jsou v souladu s našimi zparchantělými zákony, ale uznej, morálně s nimi problém nemáš?

0/0
7.4.2010 17:08

Jack B

Re: Ponechám stranou

Problém s nimi nemám a i kdybych měl problém s Radkem Johnem, tak nemám důvod nevolit celou stranu. Žiju na Praze 1, VV znám už několik let a práce jejich zatupitelů si cením.

0/0
7.4.2010 17:19

Tregold

Re: Ponechám stranou

Je mi celkem jedno, co John podepsal, jestli je tam něco v rozporu se zákonem, tak ať je stíhán, pokud není, tak není co řešit.

ale představu o práci předsedy představenstva máš zkreslenou, pokud to není sám majitel, tak je to zaměstnanec, který musí plnit příkazy akcionářů, takže jestli mu řeknou, podepište tuhle smlouvu a udělejte tento obchod, může rezignovat a nebo musí podepsat. Jediné co ho zajímá, jestli je to v souladu se zákonem a správně zaznamenáno do účetnictví. Takže to může být i třeba bílý kůň, jak tomu v mnoha případech je.

Jiná věc je, zda byl najatej jako známá osoba k získání zakázek a sám je třeba dojednával, nicméně tady měl přijít již k hotové věci.

Mně kdyby někdo zaměstnal ať udělám časopis a podepíšu nějakou smlouvu, taky se nebudu zajímat, kdo ji domluvil.

0/0
7.4.2010 17:19

Ignoratio

Re: Ponechám stranou

Oficiálně je představenstvo nejvyšším orgánem mezi valnými hromadami. Vážně si myslíš, že vylepšovat image člověku, který odmítá vysvětlit, kde se vzali stamiliony na jeho švýcarském kontě je dobrá kvalifikace na předsedu strany bojující proti korupci?

0/0
7.4.2010 17:30

Václav Dobrák

Re: Ponechám stranou

a čípak ty poskok tak znalý věci..... systém podle sebe soudím tebe...;-O;-O;-O

0/0
7.4.2010 17:06

Jack B

Re: Ponechám stranou

ňákej problém chlapče? Myslím, že s tebou jsem se o ničem nebavil...

0/0
7.4.2010 17:09





Najdete na iDNES.cz