Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Uniklé video ukázalo vražedný útok amerického vrtulníku na irácké civilisty

Na webu Wikileaks se objevily utajované vojenské záběry z vrtulníku Apache natočené v červenci 2007 v Bagdádu. Video ukazuje útok amerických jednotek na civilisty a zachycuje komunikaci mezi piloty a řídícím střediskem. Při střelbě zahynulo 12 lidí a zřejmě i dva spolupracovníci agentury Reuters.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hermína Froditová

V pořádku.

Pro muslima nejlepší prevence.R^

0/0
11.4.2010 4:14

5 minut do autodestrukce

Counterstrike je holt counterstrike

Když někdo jen postává a nic nedělá, tak se nemůže divit, že ho někdo sejme. Já samozřejmě vím, že jeho postava ve hře jen stojí proto, že hráč si dává svačinku, ale to ho neomlouvá ;-)

0/0
10.4.2010 10:55

Jelínek

25 civilistů zabito při leteckém náletu

Lidičky, - Vy jste tak neuvěřitelně zabednění. Co se to s Vámy stalo?!

Afghánistán: 25 civilistů zabito při leteckém náletu

Místní obyvatelé v úterý sdělili, že letecké nálety v pondělí připravily o život 25 civilistů v okrese Gerešk v jihoafghánské provincii Hílmand.

Více zde: http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=2020:afghanistan-25-civilist-zabito-pi-leteckem-naletu&catid=111:valky&Itemid=506

0/0
10.4.2010 12:18

Jelínek

veřte nevěřte

 Americká armáda potvrdila autenticitu videa zachycujícího zabíjení novinářů a civilistů.

Více zde: http://www.akt-info.wgz.cz/

0/0
9.4.2010 16:01

Bene88

I kdyby to bylo tak, jak aktivisti říkají,

tak co je na tom špatnýho? Atomovku na ně...

0/0
9.4.2010 10:24

brutusacek

Re: I kdyby to bylo tak, jak aktivisti říkají,

v tom případě je legalní u nich si myslet to samé o vás..atomku na vás...

0/0
9.4.2010 13:13

on3

3,14ranha a dalsi obhajci vrazdeni okupanty

rikal sem si, nema cenu to video sledovat, takovejch zlocinu musi bejt stovky mozna tisice, ale nakonec sem si omrknul tu verzi na wikileaks a pak ctu prispevek o rozdilu " v morálním postoji útočníka" (3,14ranha) - jaka je tedy ta dnesni "demokraticka moralka" ? ti magori to asi berou fakt jako hru (taky si na hrach to zabijeni trenujou), s velkou chuti a hrdosti ukonci trapeni zranenymu plazicimu civilistovi, jednu mrtvolu s usmevem prejedou a rozstrileny decka z auta zachranaru odmitnou osetrit na blizke zakladne ... staci, kdyz je predaj iracanum, co by si delali nejakou vetsi starost ;-O a proc tohle vsechno? protoze holt fotografuv objektiv muze vypadat z ty vrazdici masiny jako vrazedny rpg ... a to kdejakymu zelenymu mozku proste staci

0/0
8.4.2010 18:28

Ježkovy_voči

Re: 3,14ranha a dalsi obhajci vrazdeni okupanty

Jasně že ze záznamu je evidentní, že nebylo vše zdaleka v pořádku, ale je dobré upozornit, že nejméně dva z těch civilistů byli ozbrojeni (a nemyslím tím ty fotografy s foťákama), takže celá skupina pak mohla být omylem zaměněna za nepřátelské ozbrojence.

0/0
8.4.2010 21:31

on3

Re: 3,14ranha a dalsi obhajci vrazdeni okupanty

jo, a z toho samyho zdroje pochazi informace, ze fotograf mel rpg, ze?! Rv

btw. pozemni jednotky tam byly do 10 min a vrtulnik zatim krouzil pripraven znicit cokoliv, co se pohne - a zbrane tam tusim nebyly ... tohle je bezohledny vrazdeni od zacatku cely ty krasny valky za demokracii ... a na tom neni v poradku temer nic

0/0
10.4.2010 5:23

3,14ranha

Re: 3,14ranha a dalsi obhajci vrazdeni okupanty

i nicnedělání je volba.... francouzi měli desetiletí na to aby zkoušeli uklidnit blízký východ "po dobrém" místo toho kšeftovali se sadámem ropu za zbraně, to že v jugošce zasahovala USarmy je také důsledek toho že my evropani jsme seděli (teda já ne - mě bylo v 91.roce 8 let) na zadku a mysleli si že etnické konflikty se vyřeší samy - tak si nestěžujte, a pokud je vám víc než 30 tak si plivněte do tváře za sklerózu

0/0
11.4.2010 3:49

on3

Re: 3,14ranha a dalsi obhajci vrazdeni okupanty

kolik znas jugoslavcu, kteri si libovali v tom nekolikamesicnim, osvobozujicim a hlavne humanitarnim bombardovani? to, ze to posvetil treba vaclav havel neznamena, ze to byla pravda a laska. Kseftovani francouzskejch elit se sadamem (NE francouzu!) urcite nemelo za cil uklidneni blizkovychodni situace. No a ve srovnani nicnedelani s lzivou propagandou o iraku a nelegitimni okupaci nemam duvod se postavit na stranu tech, co si chtej nahrabat a vrazdit. Narozdil od tebe. My dva totiz mame vskutku odlisnej pohled na moralku - a to nema s vekem asi moc co delat

0/0
11.4.2010 8:37

3,14ranha

Re: 3,14ranha a dalsi obhajci vrazdeni okupanty

a to je právě ten problém pseudohumanistů... to že dnešní írák je i plod pseudohumanistických protestů při první válce v zálivu (tehdy šlo celkem legálně odstavit sadáma od vesla, ale pseudohumanisti řvali že každý má nárok na druhou šanci) to že sadám v r. 2004 kašlal na OSN a vykopal ze země inspektory, to že francouzi sadáma dlouhá desetiletí zbrojili, to že sadám prováděl etnické čistky to vám nevadí, ale to že američan zastřelí NEOZNAČENÉHO novináře ve válečné zóně to vám vadí.... jste všichni pokrytci a k pláči;-€

PS: podle mě američané do íráku jít neměli, ale narozdíl od pseudohumanistů je mi jasné, že teď už utéct nemůžou dokud se nepodaří obnovit alespoň základní pořádek !!!

0/0
12.4.2010 22:47

Jelínek

Budíček

Človíčku milí,děkuji za vaši reakci.Moc Vás prosím,pokuste se alespoň na chvíli zapomenout na všechna překroucená fakta a získat nadhled.Je spousta skutečností,které se k vám ještě nedostali.Není to žádná vaše ostuda či vina.Je to záměr.Pokuste se prosím překonat svoji ješitnost,seznámit se s fakty a dát si věci dohromady.Shlédněte alespoň toto video,nebo si udělejte čas, a seznamte se s obsahem mého blogu.

Poskládat fakta už si musí každý sám a já, i spousta dalších se vám v tom snažíme pomoci.

http://www.youtube.com/watch?v=ILIDKHXT1Qo&feature=player_embedded

http://svetylko.blog.cz/

0/0
13.4.2010 0:01

3,14ranha

Re: Budíček

vy si asi teď myslíte, že si dělám nějaké iluze o tom že amerika je tady od toho aby dělala policajta a přinesla mír celému světu? to se pletete, samozřejmě že sledují hlavně SVÉ ZÁJMY (to každý) ale zároveň i ten nejhloupější antiami v koutku duše ví, že nikdy v historii tady nebyla velmoc která alespoň zkoušela (jako USA a její armáda) dodržovat nějaká sebeomezení a jistá pravidla slušnosti (snad ještě starý řím - ale to byla jiná doba, jiná měřítka a určitě byste tam žít nechtěl)

 

PS: A. Šeráka nemusím, čipovou totalitu taky ne.... jsem křesťan a těmhle parodiím na spiklenecké teorie a náboženská hnutí se musím smát, vzato do důsledku jsou to úpné nicotnosti proti skutečnému nepříteli lidstva, který ovšem nesedí ani v bílém domě ani v bruselu, anóbrž je to bytost duchovní podstaty ;-) a proti jeho vlivu nejsem imunní ani já, ani vy, ani sám I. Benda či třeba Barack Obama...

0/0
13.4.2010 15:17

3,14ranha

Re: 3,14ranha a dalsi obhajci vrazdeni okupanty

rozdíl mezi pilotem co zastřelí ozbrojence a NEOZNAČENÉHO novináře v "horké" zóně (a má to jako rozkaz) a mezi ubožákem který se kryje za civilisty, klade bomby a řeže hlavy uneseným novinářům je astronomicky vysoký!....

 podle mě amíci do íráku jít neměli, a pokud ano mělo jich být víc  a lépe připravených aby se předešlo dnešní guerillové válce, ale to nijak nesouvisí s tím že vy jenom pseudolevicově slintáte, způsob jakým se vede válka v íráku je zdaleka nejhumánnější(alespoň ze strany spojenců) v novodobé historii, to jenom zhýčkaní evropani zapoměli jak se humánně bojovalo třeba za jejich dědečků a v civilizovaných zemích ! (kobercové nálety, gulagy, koncentráky)

0/0
11.4.2010 3:43

on3

Re: 3,14ranha a dalsi obhajci vrazdeni okupanty

dalsi priklad humanoidniho reseni? atomovky a jejich pouziti - proc je nezminit? ja vim, stara pisnicka, ktera se hodi jenom pro antiami. Ale prej pouziti atomovek dokaze zachranit miliony zivotu, tak nevim, proc je chtej omezovat :-P

O pristupu k civilistum (bejt tebou) bych radsi pomlcel, ty budes spis expert na vojacky, vid. Ale je snad kladeni bomb ve valce neco vyjimecnyho?

0/0
11.4.2010 8:52

3,14ranha

Re: 3,14ranha a dalsi obhajci vrazdeni okupanty

ano kladení bomb na rušná tržiště plná civilistů je ve válce velmi vyjímečné (pokud nepovažujete civilisty za své nepřátele)...

ano shoz jaderných pum na japonsko bylo menším zlem (nadto tehdy se málo vědělo o radiaci a rakovině - takže se počítalo jen s přímými obětmi - kterých bylo poměrně málo - při "klasickém" bombardování tokia zahynulo 2X tolik obyvatel než u obou atomovek dohromady)

PS: vy vůbec nechápete že je i v zájmu USarmy zabíjet co nejméně civilistů - už jenom kvůli veřejnému mínění na západě (pokud pomineme humanistické pohnutky) -přes 90% civilních obětí padá na vrub atentátům povstalců

0/0
12.4.2010 22:55

bubuvzubu2

ra ta ta ta ta ta..

...to je kadence..a hlavně rána pro místní amerikofily...ty to uplně rajcuje...look at those dead bastards....super game:-P

0/0
8.4.2010 14:26

Deleter

Re: ra ta ta ta ta ta..

Ačkoliv jsem jen velice obtížně započitatelný mezi amerikanofily, nebo, jak říkám já, amifily, dovolím si tvrdit, že američtí účastníci incidentu nepatří zrovna mezi společenskou, vzdělanostní, intelektuální či jakoukoliv jinou elitu.

0/0
8.4.2010 14:42

Darth.V

Re: ra ta ta ta ta ta..

To sedí, amíci toho totiž , až na vyjímky , v hlavě moc nemají.  Nemluvě o příslušnících ozbrojených sil , ale to už platí celosvětově. :-)

0/0
8.4.2010 15:02

horacz

Re: ra ta ta ta ta ta..

...a kolik je tech vyjimek ve zhruba 300 milionovem narode?  8-o

0/0
8.4.2010 15:29

Fahio

Dnešní summnit

Když se dají konat mírové summity, proč ne válečné? Obama a Ahmadínedžád by se ve Na Štvanici utkali tváří v tvář jako chlapi. To by byla krása! To by bylo reportérů a Praha by se stala zase pupkem světa. Pak by přijeli turisté protože bychom z toho udělali potní místo a ozvalo by se UNESCO ... To by byla krása!;-)

0/0
8.4.2010 11:56

Jelínek

Re: Dnešní summnit

Válka je lukrativnější kšeft nežli rovnocenný dialog.

http://blogy.nenasili.cz/cs/cendasj/227_valka-–-fajn-dzob

http://blogy.nenasili.cz/cs/cendasj/204_valky-v-dejinach-lidstva-a-terorismus

0/0
8.4.2010 14:15

Fahio

Vrtěti psem

Viděl jsem film Vrtěti psem. Takovéto záběry se dají natočit kdykoliv a kdekoliv. Ale pokud se to vážně vstalo, čemuž nevěřím, bylo by to zvěrstvo.

0/0
8.4.2010 11:50

Infidel

Záběry jsou pravé.

Podle mluvčího U.S. Central Command jsou záběry s největší pravděpodobností pravé. Na definitivní potvrzení se ještě čeká.

0/0
8.4.2010 12:51

vedoucí oddělení cenzury ÚV ČSSD

Re: Vrtěti psem

Inu, když čínští soudruzi nechali na náměstí Nebeského klidu rozmašírovat stovky demonstrantů pod pásy tanků, tak to byla asi fotomontáž. Zbytek se spláchne hadicí, že?

0/0
9.4.2010 9:14

Deleter

Mno,

někoho to jako překvapuje?

0/0
8.4.2010 10:45

Infidel

Mělo by překvapit ?

Proto také v Norimberku po 2.sv válce věšeli strůjce války a ne vojáky. Když postaví vojáka do takovéhle situace, nemůže to skončit jinak.

0/0
8.4.2010 12:56

Deleter

Re: Mělo by překvapit ?

S tím se nedá nesouhlasit, také se příliš nedivím z pohledu civila za počítačem v bezpečné EU nestandardním komentářům.

Ovšem že by se konal nějaký Irácký Norimberk, to bych se dost divil.

0/0
8.4.2010 14:48

net.Xtreme vrací úder

Rozkaz zněl jasně

Je to válka, i novinář by měl počítat s rizikem...

0/0
7.4.2010 21:28

xprim01

Video není z vrtulníku

Je evidentní, že je to video z letadla AC 130 Gunship. Je to možné poznat z dráhy letu a velké prodlevy mezi střelbou a dopadem kulek. To ale stejně nic nemění na to tom, že je to hnu*.

0/0
7.4.2010 21:25

3,14ranha

je mi nanic

ALE NE z toho že podle videa PŘED TŘEMI LETY američané nejspíše zabili omylem několik civilistů (což je smutné ale ve válce "běžné", navíc ten samý den a každý další jich jejich krajani-talibanci zabili několik desítek) nýbrž z toho jak média překrucují fakta!!! autor vůbec netuší že jde o ZABUDOVANÉ vojenské kamery - právě kvůli dokumentaci a  "zpětné odezvě" po skončení akce a že na záběrech je vidět několik ozbrojenců (AK47, RPG)

 nemá vůbec smysl komentovat či pohoršovat se nad průpovídkami pilotů - střelců - oni jsou v práci a jejich prací je rozlišit(rozuměj potvrdit) cíl a zabít/zničit jej - případné chybné určení cíle je jediné co stojí za řeč - a ne se urážet že piloti nepoužívají běžný multikultigender cenzurovaný slovník kterým nás chtějí zestádnit naši politici !!!

0/0
7.4.2010 19:23

Infidel

Američani horší Mongolů a zle je vám pouze z novinářů?

Tohle je jenom střípek z celku, kterému říkáme válka v Iráku. Celková destrukce je obrovská a obnova bude trvat mnoho desítek let. Ani Mongolové, kteří v 13.století vyrabovali Bagdád a vyvraždili obyvatelstvo několika měst nenapáchali tolik těžko napravitelných škod. Více, než jeden milion mrtvých, zdevastovaná infrastruktura, nevyčíslitelné škody na tisíce let starých památkách. A pro co tohle všechno?

Vy dokážete z těch záběrů poznat typ zbraně ? Postříleli tam nějakých 12 lidí. Dva lidi s puškami byli ochranka pro dva reportéry Reuters. Žádné RPG. Ostatní byl jen dav čumilů. Vojáci co stříleli dělali svojí práci. Měli za úkol podporovat jednotky na zemi a střílet po všem, co jim připadlo jako hrozba. Za omyl jim trest nehrozí a pokud by zbytečně váhali, mohli ohrozit kamarády na zemi. Jasná volba. Proto také v Norimberku po 2.sv válce nevěšeli řadové vojáky.

0/0
8.4.2010 13:45

Askold

Zabijet na dalku je zbabelost.

Ten chlap co sedi v te helikoptere se bavi s nekym v americkem Pentagonu ,ten vsechno vidi na obrazovce a pak vyda rozkaz ke strileni.Jako by se jednalo o vrabce a ne o zive lidi.

0/0
7.4.2010 19:16

3,14ranha

Re: Zabijet na dalku je zbabelost.

jděte to vysvětlit těm co řežou hlavy rukojmím, posílají teroristy unášet civilní letadla, odpalují DÁLKOVĚ ovládané nálože, a SCHOVÁVAJÍ SE  za civilisty

PS: navíc jste úplně mimo - cíle jsou sledovány lidmi na zemi (lehce zranitelnými) bezpilotními letouny, a potvrzovány piloty, nějaký pentagon se o tom dozví až druhý den... přestaňte hrát počítačové hry a vraťte se do reality;-)

0/0
7.4.2010 19:31

reinkarnace Děda Vševěda

Re: Zabijet na dalku je zbabelost.

a jaky je rozdil mezi uriznutou hlavou a prostrelenou hlavou, kdyz jsou oba mrtvi? Oboji je zbabelost, ta z vrtulniku je jeste mnohem horsi v tom, ze to delaji hromadne a na dalku....

0/0
7.4.2010 19:46

oskie98

Re: Zabijet na dalku je zbabelost.

Už to nejni, co bejvalo, že, Dědo Vševědo ;-)

0/0
7.4.2010 19:51

net.Xtreme vrací úder

Re: Zabijet na dalku je zbabelost.

A co je férového na tom, když jeden rytíř má o půl metru delší meč nebo jeden boxer má o 50kg víc...život není fér, válka není fér, smiř se s tím a přestaň cpát do války nesmyslná pravidla, která stojí zbytečně životy.

0/0
7.4.2010 21:31

3,14ranha

Re: Zabijet na dalku je zbabelost.

rozdíl je v morálním postoji útočníka... ale chápu že materialisticky zaměření a Paroubkem či jiným sociálním diktátorem vymytí ovčani a neznabozi ten rozdíl těžko pochopí

PS: když vám řeknu že partyzáni za druhé světové zabili skoro stejně velký počet nevinných civilistů jako ti zlí nacisti, komu budou patřit vaše sympatie? tyrolskému rolníkovi Helmutovi v uniformě vermachtu či ukrajinskému rolníkovi Igorovi s Rudou hvězdou na klopě???

A dnes budete fandit pilotovi který omylem zabije NEOZNAČENÉHO novináře, který se motá po válečné zóně, nebo teroristovi který napřed novináře unese, aby ho pak mohl podříznout v přímém přenosu v naději že evropský ovčan, stáhne svou podporu mezinárodním jednotám zcela v duchu appeasementu kteréžto slovo musí tahat za uši každého čecha který ví co znamenají číslice 1938??? Rv

0/0
8.4.2010 1:28

Lawless

Re: Zabijet na dalku je zbabelost.

Vy evidentně vůbec nechápete o čem je válčení. Cílem je zabít nepřítele všemi dostupnými prostředky dřív než on bude mít šanci zabít mě. Tohle není souboj kovbojů jako ve filmu Rychlejší než smrt. Vy byste snad zahodil zbraň kdyby protivníkovi došly náboje a šel byste do souboje na nože? Já bych do něho vysypal dávku, abych měl jistotu, že mě neohrozí. Jestli si myslíte, že byste se choval jinak, tak usedněte zase ke Call of Duty.

0/0
8.4.2010 10:34

velky bratr

Jedno z mnoha existujicich, jedno z mala verejnych

Bylo by hloupe predpokladat, ze jsou takove pripady ojedinele. To, zetu a tam neco praskne je spise zazrak pri mire tajemna, jiz je vse haleno. Do afghanu se jela obnovit produkce opia, coz se povedlo a takova akce asi neni sama o sobe prilis moralni, tak co se zabyvat nejakymi civilisty...

Nejzabavnejsi na tom je, ze ackoliv se jednalo o ciste americkou akci, oficialni omluva znela za akci mezinarodnich jednotek - amici to proste hazej na nas!

0/0
7.4.2010 16:57

vodnicivcechach

Re: Jedno z mnoha existujicich, jedno z mala verejnych

nehazeji nic na nikoho!patrne je to dobry bussiness pro vsechny,kdyz to ma mandat un

0/0
7.4.2010 18:54

oskie98

Pravda?

Tezko rict, zda se celou pravdu  nekdy dozvime. Na videu je jasne videt, ze cast tech lidi (nikoliv ti oznacovani jako fotografove) ma zbrane (pusky). Jestli slo skutecne o novinare, tak delali reportaz o povstalcich? V bojove situaci? Bylo receno, ze novinari meli byt v kazdem pripade oznaceni vestami a prilbami s napisem PRESS, coz nebyli. Navic zatim nebylo vubec prokazano, ze toto video skutecne zachycuje smrt onech dvou jmenovanych novinaru. Manipulace s podobnymi videi se deje velmi casto. Na druhou stranu souhlasim, ze to dobijeni zraneneho a hlavne utok na tu dodavku, ktera se snazila pomoct zranenym, ze zda byt totalne mimo.

0/0
7.4.2010 16:26

velky bratr

Re: Pravda?

V zemi, kde se neustale strili je puska soucasti tveho preziti. V USA je kazdy opravnen drzet jakoukoliv zbran uzna za vhodne (ano, uz se to nejaky cas omezuje) a to nejen na obranu proti lapkum a spol, ale i na obranu proti statni zvuli, tak to thomass Jefferson, treti prezident USA a autor Deklarace nezavislosti vysvetloval.

Takze drzeni samopalu neni nicim usvedcujici, jen to znamena, ze ti panove jsou schopni se branit urcitemu typu napadeni. To je ale neco, co se nehodi atak se na ne vlitne s vrtulnikem a sejmou se ze vzduchu.

0/0
7.4.2010 17:00

vodnicivcechach

Re: Pravda?

ta prvni veta!!ta plati pro obe strany!myslis,ze ti nahnani vojaci nejsou frustrovani?kdyz je tam tolik tisic zranenych,nelze ocekavat,ze jakykoliv vojak bude vahat.no a v neposledni rade-oni jsou tam v praci,i kdyz se jim to nemusi vubec libit.jsou to vojaci

0/0
7.4.2010 18:56

oskie98

Re: Pravda?

Na videu

http://www.weeklystandard.com/blogs/collateral-murder-baghdad-anything

v case mezi 3:40 a 3:50 jsou videt 2 muzi v pozadi (jeden v pruhovanem triku, a nejedna se o ty dva novinare), kteri nesou, cosi, co vypada jako pusky (omlouvam se za neodborny popis). Jestli to nejsou zbrane, tak by ti novinari, vlastne fotografove, a tito dva s hodne dlouhymi a uzkymi teleobjektivy, byli nejmene 4. A to uz popisu udalosti ze strany wikileaks vubec neodpovida.

0/0
7.4.2010 17:02

vodnicivcechach

Re: Pravda?

jednak ten server je znacne nesolidni zdroj,coz v minulosti opakovane dokazal.a dale-byly to fakt kalachy a 1 rpgecko.no,a situace tam asi neni prizniva k nejakemu"hi,ja jsem amik,mas pusku nebo muzu letet dal?":-/

0/0
7.4.2010 18:59

slaveczech

Re: Pravda?

"nesolidni zdroj, coz v minulosti opakovane dokazal? hmmm, pan bude asi expert. ale nejaky priklad nebo odkaz byste nam nemohl poslat? 

0/0
9.4.2010 3:13

a co třeba

Film o iráckých stahovačích kůže zaživa už byl?

Nebo to se nehodí a jen jedna strana a ještě omylem střílela? Čímž neomlouvám nikoho !

0/0
7.4.2010 14:09

Nannius

.

Dost me tu bavi cist prispevka anti-ami, za-kazdou-cenu-humanistu. Vzpamatujte se

Resite tady jiste politovanihodnou smrt 12 civilistu. Proc neresite stejne odsuzujicim zpusobem smrt stovek civilistu pri teroristickych utocich irackych "partizanu" (insurgents)? Smirte se jednoduse s temito fakty: v Iraku je valka. Ve valce umiraji i nevojaci. Ve valce partizanu proti hi-tech umiraji predevsim nevojaci (partizani). Stredovychodni povstalci nevahaji ani vterinu se zabitim kohokoli, kdo se jim nelibi. Z gauce pres internet se dobre radi a diskutuje, ale zivotu tak moc nezachranite - to se totiz dela tak, ze vezmete zbrane a pokusite se zabit co nejvic nepratel driv, nez oni zabiji vas, nebo civilisty.

0/0
7.4.2010 11:17





Najdete na iDNES.cz