Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Řidič vytlačil ženu v autě z D1. Zdržovala ho

Policie hledá svědky děsivě vyhlížející nehody. Řidič v černém superbu v plné rychlosti vytlačil z dálnice D1 řidičku, která podle něj jela pomalu a zdržovala ho. Mazda i s řidičkou narazila do stromu vedle silnice. Nehoda se obešla bez zranění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

-hp-

Exemplarni tresty!

Presne tak! K soudu by meli jit krome ridice i vsichni bezprostredni svedci (snad jen 1 se snazil prejet do odstavneho minipruhu a pravdepodobne nejak pomoci)!!! To je v podstate spoluvina! Nikdo nemohl vedet, ze obeti v Mazde by mely sanci prezit.

Policiste v teto zemi jsou neskutecne laxni, urednici, kteri vec sepisi a pak se jen snazi zamest pod stul. Zacina to neochotou resit malickosti (postihovat kuraky na zastavkach), pokracuje to absolutni ignoraci drobnejsich kradezi (od penezenek az po auta) a pres neuveritelne pripusteni diskuze a natlaku piratu za volantem o oznaceni mist, kde se meri rychlost (proste se nesmi prekracovat nikde a merit lze kdekoli bez dalsi vystrahy - pokud to porusim a oni me chytnou, je to v poradku) a konci to takovymi fatalnimi vyroky, jako ze "nemohou dokazat umysl" !!

A tohle by mela byt povestna posledni kapka! Takovych exotu za volantem jsou desitky a byla otazka casu, kdy se neco podobneho stane!!!

0/0
10.4.2010 14:40

martin_simek

Re: Exemplarni tresty!

s temi cedulemi u mereni rychosti si Policie muze sama ! zalozili si na mereni docela pekny business, mesta take, misto aby pomahalaa chranila :(

0/0
27.4.2010 19:46

PavelRuzicka

Mno

Tak udělal blbost a bude potrestán, to co mne rozčílilo stejně jako akt samotný, je emocionální podtext ve zprávě. Novináři neinformují , ale podsouvají nám , co si o tom máme myslet. Pak taky , jak to, že byl onen řidič první, kdo volal záchranku. Před předním sklem to viděly minimálně 2 další řidiči, nikdo z nich nezastavil? Plná dálnice, a policie hledá svědky několik dní po incidentu. Nevím , jestli se mi to jen zdá, ale superb nebyl poškozený, a na záběrech z celého videa je vidět, že se auta překrývají. Tzn nenajel z boku ale před auto. Tady něco smrdí. Nechci se ho zastávat, trest mu patří. Ale ty informace nějak nejsou celé.

0/0
7.4.2010 22:52

Nox

Re: Mno

Tak se podívejte na video, je to naprosto zjevné a nedává prostor polemice - neměl jiný důvod zabočit než pomstu. že nezastavili řidiči padá na ty řidiče, to je věc co by se měla řešit, ale mimo toto

.

Předjetí je irelevantní, jestli ji vytlačil pouze tím pohybem nebo silou na celé věci nic nemění, i kdyby to tak bylo, tak pokud by neuhla, vytlačil by ji stejně.

.

Těžké ublížení na zdraví je podle mě ještě mírné, že jsou mnozí čeští řidiči neurvalí a arogantní je smutné, ale toto je bohužel ještě o mnoho stupňů dál a to úmyslný útok. Aspoň že tedy zavolal záchranku (což je mj. povinnost)

0/0
8.4.2010 21:50

martin_simek

Re: Mno

Take se nechci toho "ridice" zastavat, ale:

- z pohledu shora je samozrejme vidwet cely manevr, ale uz ne zadny umysl, gesta, otevrena okenka a hlavne vse, co se kolem vynapovidalo.

- ceska impotentni Policie (ktera tak hulakala pri zverejneni videa) ope zadne dukazy o umyslu neprinesla, jak jsem ocekaval !

- rikate, ze tam zeshora neni videt zadny duvod ? ja tam vidim auta jedouci pomerne rychle za nim, take soubeznou jizdu s Mazdou (ktera mohla a nemusela byt ve slepem uhlu, nevim, nehadam se), naopak tam nikde nevidim ZCELA JASNE ty umysly a narazy ....

0/0
27.4.2010 19:43

Kavka

Když to bylo v TV

tak říkali, že policisti jeho totožnost znají. Jak je u nás "dobrým zvykem", nikdo se ji nedozví, aby se neprozradily osobní údaje tohohle silničního vraha. Ta slečna v Mazdě s přítelem nebo s kým určitě ušetřeni nebudou a tenhle gauner se jim klidně může pomstít. za to, co udělal, že vytlačil auto ze silnice a mohzl je oba zabít bych mu dala trest jako za pokus o vraždu, šme.-.doviRv

0/0
6.4.2010 13:11

Mitchell

Černý Superb

Není to tak dlouho, co shodou okolností opět černý Superb zavini nehodu v omezené rychlosti na D1 u Rohlenky. Taky se mu zdálo, že všichni jedou pomalu a JEMU zavazí.

Je to shoda náhod? Nebo tentýž "člověk"? Nebo si tupci podobného typu kupují výhradně černé Superby?

Nevím a asi na tom ani moc nezáleží. Ale co se týká tohoto grázla, který vytlačil Mazdu z dálnice, tak pro toho mám jediné označení - vrah.

0/0
6.4.2010 10:35

laduk

hm

Nevěřím, že to ten zločinec nepraktikuje už po několikáté, pouze dosud nedošlo k havárce. Určitě je spousta lidí co s podobnými má nějakou zkušenost. Je to důsledek nezájmu policie umravnit agresívní řidiče. Chyba není v tomto jednom zločinci ale v tom, že  takové policie nedokáže eliminovat.

0/0
6.4.2010 10:06

laduk

hm

0/0
6.4.2010 10:01

xs123

Společenská nebezpečnost

takového člověka je vyšší než nebepečnost nájemného vraha. Nájemného vraha si na vás musí někdo najmout, a pokud se nestýkáte s podsvětím, nikdo si na vás vraha nenajme. Na mě teda ne. Ale to, že vás někdo začne ohrožovat na silnici, poněvadž se mu nelíbí váš způsob jízdy, to je strašné. Toho se fakt bojím. To je, jako když kdysi ten Kalivoda chodil po lese s revolverem a střílel, koho potkal.  Poněvadž se mu lidi nelíbili. Dostal doživotí....

0/0
6.4.2010 8:22

dropa

Re: Společenská nebezpečnost

No způsob "předplacení" někoho může být různý. Otevřená kabelka s peněženkou, procházení temného parku s tržbou v igelitce, "křivý" pohled na skupinku opálenejch, machrování v putice a jiné "naschvály"...:-/

0/0
6.4.2010 17:56

sousedova jitrnice

tak tohle bylo s dílny totálního

imbecila. To co řídilo by už nikdy nemělo sednout za volant - snad to nějaký zákon umožňuje. Jsem vážně zvědavý co to bylo za psychopataRv

0/0
5.4.2010 21:19

sirkeci

Re: tak tohle bylo s dílny totálního

To, co řídilo, by hlavně mělo být zbaveno svéprávnosti, zavřeno a vykastrováno. Taková zrůda si nezaslouží žádné slitování !

0/0
5.4.2010 23:27

jojojoj

honzinulanek2

To co píšeš je úplná magořina. Nebyl jsi  to náhodou ty sám ten kretén? Toho, co to spáchal, může obhajovat jen takový idiot, jako je on!!

0/0
5.4.2010 20:52

mildapr

Blbců

je na silnici pořád dost. Jakmile se v okolí vyskytne podobný idiot, tak bič a pryč - to znamená radši hned uhnout!  Jakmile začnete takového psychopata trénovat, může se Vám to zle nevyplatit. Pamatujte, že na každé prase se někde vaří voda a on si nakonec stejně jednou naběhne. V opačném případě budete zbytečně řešit škodu na svém aute ne-li něco horšího.

0/0
5.4.2010 14:48

Tom Hagen

Re: Blbců

Podepisuji v plném rozsahu znění.   R^R^

0/0
6.4.2010 14:13

Jetti

Re: Blbců

Mas pravdu ze je lepe  takovym blbcum se vyhnout,ale jsou situace kdy to neni vzdy mozne.

Vcera jsem se zapojila do diskuze o jizdach aut po dalnici a napsala jsem ze je nutne dodrzovat jak rychlost tak predpisy a samozrejme i ohleduplnost  by nemela chybet.Dotycna osoba me odpovedela ze jsem slapka a mam jit do prdele.

Jsem sokovana reakci.Vzdyt se jedna o lidske zivoty.A kdo neni schopen se na silnicich a dalnicich normalne chovat a dodrzovat predpisy,tak at auto proda a nejezdi.

0/0
9.4.2010 17:09

fanda246

Re: Blbců

Naprosto souhlasím ... ale ten arogantní blbec, co tu Mazdu sestřelil z dálnice má jako manager jistě dost peněz, aby si "právo" koupil ... ten dostane max. podmínku ... už teď jde jeho advokát do útoku ... A přitom kdyby dostal tak 5 let natvrdo (vždyť mohl úmyslně zabíjet ...), na 10 roků papíry pryč - těžko by se to na D1 opakovalo jako dnes - zase další pitomec ... dokonce bývalý policista ...!

0/0
9.4.2010 23:40

ištenem

..jaký trest..

..nakonec soudce vynese bude záležet od toho,jak hodně mediálně je daná osoba známá a profláklá..předpokládám,že politik odejde pouze s podmínkou..Podle mne se jedná o pokus o vraždu!!!!

0/0
5.4.2010 14:08

sousedova jitrnice

Re: ..jaký trest..

to pako ma velké štěstí že ta ženská žije. Podle videa stačilo pár metrů a přes ty svodidla přímo do téch stromů by neměla šanci

0/0
5.4.2010 21:21

vladislavjan

Dívali jste se dobře?

Dnes nějaký odpovědný činitel v rádiu prohlásil, že řidiči by měli počítat s ohrožením a v případě, že se vedle jedoucí řidič vyhýbá překážce nezpanikařili a nestrhli volant jako tahle řidička. Až se konečně proflákne jméno toho řidiče, tak si to dejte dohromady. A nevěřte ve spravedlnost.

0/0
4.4.2010 21:11

pinguone

Re: Dívali jste se dobře?

nestrhla volant...8-o  strasne rad bych delal posudek na toho superblba...

0/0
5.4.2010 7:35

Helen_Prag

12 let natvrdo

Docela by si zasloužil trest min. 12 let, za pokus o vraždu.

Mně jednou dva idioti předjíždělii zprava.

0/0
4.4.2010 20:46

jtach

Re: 12 let natvrdo

12 let je moc, to je skoro jak za danovy unik

0/0
5.4.2010 9:12

Míra.S

Re: 12 let natvrdo

"Mně jednou dva idioti předjíždělii zprava." Dobrýýýýý a copak jste dělala v tom levém pruhu? § 12 Jízda v jízdních pruzích (1) Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačených na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu.

0/0
5.4.2010 11:49

ufoun

Re: 12 let natvrdo

:-) vazeny pane Chytry, zrejme mohl i myslet na dalnici predjeti zprava po odstavnem pruhu. take jsem to jednou na vlastni oci videl... 

0/0
5.4.2010 12:57

dropa

Re: 12 let natvrdo

Si z toho nic nedělej! Mě naschvál zablokoval kamion, když jsem vezl manželku na kyslíku kolem kolony na parkoviště v dohledu!!(superba nemám)

0/0
6.4.2010 18:02

pteryx

Re: 12 let natvrdo

Hm. Když dva dělají totéž, nemusí to být to samé. Udržet nervy na uzdě není vždycky snadné.

0/0
7.4.2010 19:07

DoG/CORFU

Re: 12 let natvrdo

nj to chce prestat zdrzovat v lavom pruhu!! ked mas na prd karu, tak zostan v pravomR^

0/0
7.4.2010 18:06

pteryx

Re: 12 let natvrdo

12 let je moc, to se dává za úkladnou vraždu provedenou mimořádně brutálním způsobem a ještě zapíranou. Viz. kauza dcery pana Neffa. Ale pokud ten člověk vyvázne s podmínkou, tak to bude další rána pro důvěryhodnost naší justice. Vzhledem k tomu že se naštěstí nikomu nic nestalo a že ten závodník neujel, tak by 2 roky natvrdo mohly celkem stačit.

0/0
7.4.2010 19:13

LiborCH

Re: 12 let natvrdo

Od noveho roku mame platny novy trestni zakonik, kde jsou flastry za ublizeni na zdravi lepe oceneny nez v tom socialistickem.

0/0
10.4.2010 13:59

-hp-

Re: 12 let natvrdo

Pokud jste jela po dalnici v obci, pak neslo o predjizdeni zprava. V obci lze pouzit jakykoli pruh. Tim reaguji i na ty odpovedi na Vas prispevek. Mimo obec pak zalezi na okolnostech (napr. ten odstavny pruh).

0/0
10.4.2010 14:46

pinonek4444

Hrúza

Hce se mi zvracet;-€.Takovej kreten musi bejt dopaden!!!!a nalezite potrestan!!!!!!

0/0
4.4.2010 17:39

pavlik12

Uvidime za rok

At se pani novinari k tomu pripadu vrati za rok. Skoro bych se vsadil, ze:

- ridic bude mit stale/znovu papiry (prokaze se mu jen drobny prestupek)

- bude venku na podmince  (nelze mu prokazat umyslne jednani, pokud se sam neprizna)

- ridicka Mazdy bude splacet opravu auta ze sveho (pojistovna rekne ze strhla rizeni sama etc...)

0/0
4.4.2010 10:15

malý červ

Re: Uvidime za rok

asi to tak dopadne, ale také je potřeba vidět, při vyšetřování neobstojí pohádka o hodné paní, která jela navštívít babičku, nechtěla porušovat zákony,a tak dlouho předjížděla,a zlém agresívním podnikateli, který tuto nebohou ženu sestřelil kvůli krátkému zdržení. Takováto zápletka je sice mediálně velice atraktivní, nicméně tak to určitě nebylo. Osobně bych si tipl, že milá paní ho docela dlouho provokovala, podle všeho ho nejspíš i ohrozila. Že se nechal borec vyprovokovat k neadekvátní reakci je smutná pravda může být rád, že to tak dopadlo. Bude hodně zálet na jeho minulosti, pokud měl v minulosti podobný delikt, klidně může jít isedět.

0/0
4.4.2010 13:23

vaclavcoll

Re: Uvidime za rok

Vy jste se snad zbláznil...Jak jste přišel že ho ohrozila?  píšete, jako byste toho magora obhajoval. "pokud měl v minulosti podobný delikt, klidně může jít sedět" ..jako že chudák nešťastnej? Doufám, že ho obžalují za pokus o vraždu, dostane nejvyšší sazbu a za volant si už v životě nesedne.   

0/0
4.4.2010 14:43

malý červ

Re: Uvidime za rok

nikoho neobhajuji, to jste špatně pochopil, jen jsem si dovolil upozornit, že s případnými soudci, bude li vůbec nějaký soud, nebudou cloumat emoce tak jako s vámi, ti nebudou pracovat s mediálními zprávami, ale fakty, znaleckými posudky, vyšetřením psychologů a podobně. Co se týká ohrožení, tak vycházím z toho, že takto téměř bez výjimky člověk reaguje následkem ohrožení, jestli to tak bylo bude předmětem dokazování. Nemyslím si, že ten člověk každého, kdo ho omezil tak se snažil vytlačit ze silnice a pak volal o pomoc.

0/0
4.4.2010 15:58

vladislavjan

Re: Uvidime za rok

takže to video je podle vás mediální zpráva a to co vidíme nejsou fakta?

0/0
4.4.2010 23:14

pinguone

Re: Uvidime za rok

R^

0/0
5.4.2010 8:02

malý červ

Re: Uvidime za rok

Video je jeden z faktů podle mě a bude jeden z faktů i v případném soudu, bude li vůbec nějaký.

0/0
5.4.2010 8:10

PavelRuzicka

Re: Uvidime za rok

Dobře si to video prohlédněte, superb a mazda se před vyjetím z dálnice překrývají. Superb není poškozen. Nenajel na ni, ale před ni. A kontext začátku incidentu by mne také zajímal.

0/0
7.4.2010 22:57

Helen_Prag

Re: Uvidime za rok

ŘP už by mít neměl.

0/0
4.4.2010 20:47

pinguone

Re: Uvidime za rok

..nikdy...;-)

0/0
5.4.2010 8:03

fel_low

Re: Uvidime za rok

Tohle jsem už párkrát slyšel, počkejte, jak ono to jenom bylo... Jo - "kdyby ho neprovokovala, tak by ji nebyl znásilnil".  Bravo.:-/

0/0
5.4.2010 15:21

malý červ

Re: Uvidime za rok

počkejme si na soud, bude li nějaký

0/0
5.4.2010 16:28

xs123

Re: Uvidime za rok

Jsi spad z višně nebo co? Vždyť jenom firma Mazda může za to, že z něho není dvojnásobnej vrah. Kdyby ti lidi jeli v něčem obyčejnějším, už by byli po smrti. Mazdy jsou dobrá auta, špička v bezpečnosti. To je, jako by po nich střílel a čirou náhodou se netrefil do srdce, ale třeba jenom do nohy. Za to, že ho kdosi provokoval... Dvanácz let natvrdo jenom díky tomu, že zavolal sanitku. Taková individua nemají co dělat v lidské společnosti, za chvíli aby se člověk bál i doma, ne? Že si s ním tihle rabiáti přijdou vyřídit svůj vztek.

0/0
6.4.2010 9:14

malý červ

Re: Uvidime za rok

0/0
6.4.2010 10:01

malý červ

Re: Uvidime za rok

tak tak, pravdu máš, mě se stalo něco podobnýho, stejný manévr, dostal jsem pokutu za překročení rychlosti na dvouproudé silnici v obci, jel jsem tam tedy podle předpisů tj 80, to se podobnému borci nelíbilo a když mě předjel, provedl na mě stejný manévr. Šel jsem na brzdu a byl centimetry od něho a centimetry od svodidel. Pak jsem ho honil, a když zastavil a vylezl, tak jsem ho honil v areálu nějakýho závodu. Chytl jsem ho vyřídil to s ním, sranda byla, že pořád volal policii, aby mu pomohla. Když jsem se vracel do auta, tak ještě se rozběhl a prokopl mě masku auta. Tím jsem chtěl jenom říct, že jestli mě podezdříváš z toho, že mu fandím, tak to jsi úplně vedle.

0/0
6.4.2010 10:18

malsoncz

..

Stalo se mi to samé a jel jsem bohužel s rodinou. Měli jsme ale štěstí, bylo to při menší rychlosti a řidič Octavie nám práskl do levých zadní dveří Mondea. (jel jsem 100 kou a pan s Octavii jel tak 160, podle toho jak se ke me rychle blizil) Ale jinak stejný psychopat. Po tom, co jsme se domotali na svodidlech, ani se neobtěžoval přijít a zeptat se, zda se nám něco nestalo. Při šetření nehody na místě PČR pak vypověděl, že jsem zbrkle zabrzdil a proto do nás musel najet. Po 2 hodinách šetření řekl, že jsem asi nebrdil, ale že jsem mu znemožnil předjíždění tím, že jsem mu přejel přes půlící čáru a nakonec do protokolu uvedl, že jsem brzdil a současně i přejel čáru. Navíc uvedl, že si je zcela jistý, že jel 85km/h a zcela přesně při rychlosti 90km/h mě předjížděl. Šetření nehody, právník a další věci mě stály cca 15.000,- jenom kvůli tomu, že pan XY nechtěl svoji vinu přiznat. Škoda na vozidle byla skoro 400.000,- . Ale vyšli jsme z něj všichni zdraví... Měli jsme štěstí.

0/0
4.4.2010 8:08

pinguone

Re: ..

..mel jsi blbce advokata...;-(

0/0
4.4.2010 9:10





Najdete na iDNES.cz