Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Arabové vytáhli na Jeruzalém se zednickou lžící

V Jeruzalémě opět zuří válka, tentokrát o vlastnictví domů a parcel. Arabský svět poskytne půl miliardy dolarů i na stavební rozvoj Východního Jeruzaléma, který má být hlavním městem budoucího palestinského státu. Stavět tu plánují i Izraelci. Kromě politiků a vojáků se do bitvy zapojí zřejmě i právníci... a zedníci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bobomyl

To jsou výborné vtipy,

Arabové se zednickou lžící.Vždyť by si mohli ublížit..

0/0
28.3.2010 16:10

bentley007

je z toho tady spatne.

Uplne cucim jaci jsou tady  fasisti, rasisti, okammzite nadavajicich na zidy, po 50.letech po WW28-o  Ja myslim, ze to dopadne tak, ze diskuze k clankum zrusi uplne. protoze jsou tu jen nenavistni  radikalni  bolsevici, nacisti a podobna verbez, ktera se to boji rict nahlas, aby nesli brucet a pak to pise sem. 

0/0
28.3.2010 9:52

on3

Re: no mne taky

a smi clovek mluvit o tom, ze se zidi dopoustej valecnejch zlocinu ci okupujou cizi uzemi? asi taky ne, vid?

0/0
28.3.2010 10:13

Zamete

Re: no mne taky

Cizí zemi okupují například i: Poláci (Prusko), Rusové (část Polska), Angličané (Severní Irsko, Gibraltar). Dalo by se říci, že muslimové okupovali Jeruzalém (a celou Judeu) po staletí. Turci okupují Anatolii. Arabové Egypt. A tak dál a tak dál. Celá historie lidstva je plná okupace. Dokud máš vojenskou hotovost, aby ti pokryla účty za území, které ovládáš, tak je tvoje, dokud nepřijde někdo, kdo tě porazí, pak území ztrácíš. Arabové prohráli, tak ztratili. Takhle to funguje a jenom proto, že si ty a tobě podobní myslí, že to tak není, to nezmění. Takže si to nacpi do tý svý hlavičky. ;-)

0/0
29.3.2010 9:02

on3

Re: no mne taky

v tom mas pravdu, ze historie je plna okupaci - stejne jako je plna valecnejch zlocinu a treba i vrazd ... mame snad tim snad mavnout rukou, ze je to teda zcela bezne a normalni?! tohle mi do hlavicky, prosim te, necpi ;-) ono totiz od jisty doby pravo silnejsiho nahradilo pravo mezinarodni. Z jakyho duvodu by sme pak meli neustale a dokola poslouchat plac zidu, ze zazili utrapy od silnejsiho?

0/0
30.3.2010 13:50

meyla

Seriózní a objektivní česká média

Nějak mi mi v "objektivním" článku chybí 2 podstatné informace - Izrael chce stavět ty nové byty v západní, židovské části města a také to, že je Jeruzalém přístupný komukoliv - tedy i jakýmkoliv Arabům (či muslimům, chcete-li). Ve tomto světle je zajímavý fakt, že židovská část Jeruzaléma byla Izraelcům nepřístupná od roku 1947 až do doby, kdy si musel toto právo na Arabech v šestidenní válce v roce 1967 vybojovat. Opravdu zajímavý a objektivní, nikomu nestranící článek... iDnes by se mohla přejmenovat na aDnes nebo rovnou na ArabNews.  

0/0
27.3.2010 22:06

rasta_vesta

Re: Seriózní a neobjektivní česká média

Pozoroval jsi araby / muslimce se zednickou lžící ?

0/0
27.3.2010 22:14

Tato prezdivka již existuje

Re: Seriózní a objektivní česká média

Mas to jinak naprosto v poradku, az na dve chybicky. "Seriozni" a "ceska" media a obektivite se v tomhle "dojc" platku vubec neda hovorit. Nato tady davaji bacha soudruzi Dvorak a Banga.:-P:-/

0/0
27.3.2010 23:47

Tato prezdivka již existuje

Re: Seriózní a objektivní česká média

Voni tady sice maji napsano tohle 

 X"Vážení čtenáři, o vaše názory velmi stojíme"X,

 ale nedej Boze jak se nahodou tvoje nazory lisi od jejich.Rv:-P;-€

0/0
27.3.2010 23:53

Norkey

Re: Seriózní a objektivní česká média

Arabové nejenže Židy do Jeruzaléma nepustili, ale ještě jim ho většinu vybourali.. Bourat by jim šlo, ale stavět? To pochybuju. Kdo někdy viděl palestinskou a židovskou čtvrť v Jeruzalémě, může srovnávat..

0/0
17.6.2010 19:10

Skarlet automatik

Palestince

bych přestěhovala do Íránu :-)

0/0
27.3.2010 20:58

pes Muki

Re: Palestince

Persane nenavidi araby. Prosli ve sve historii krutou arabskou okupaci a dosud na to neapomeli. Palestince podporuji, aby poskodili Izrael a ne ze by je meli radi.

0/0
27.3.2010 21:36

Tato prezdivka již existuje

Re: Palestince

Nesmysl, proc? Mariansky prikop by byl mnohem prijatelnejsi.R^;-D

0/0
28.3.2010 0:08

laduk

... samozřejmě

Muslimové se rádi stěhují do zemí s kulturním a pracovitým obyvatelstvem, např. do Evropy. Proto se i mešita alaksa stala třetí nejdůležitější a musí se tam všichni přestěhovat.

0/0
27.3.2010 17:40

pes Muki

Re: ... samozřejmě

No na navraceni Spanelska, ktere ukradli krizaci arabum, je dodnes modli muslimove v mesitach. Spanelsko kdysi to bylo stredisko arabske viry a kultury no a veri, ze jednou zase bude.

0/0
27.3.2010 18:06

Antoninus

Re: ... samozřejmě

Vy asi neznáte moc historii Španělska že?

Byly to právě arabové kdo toto zemi ukradl, protože Španělsko bylo ovládáno Římksou říší a následná království přijala křesťanství. Arabové tam přišly jako dobivatelé se svým mírumilovým rozšiřováním víry. Křižáci přišly dobít zpět co to dříve ztratily v moderní terminologii se tomu říká osvobození nikoliv krádež.

0/0
27.3.2010 19:59

pes Muki

Re: ... samozřejmě

Podle nazoru muslimu a pokrokove evropske verejnosti na to nemeli krizaci pravo. Za krizove vypravy, ktere chteli krestanske zeme ovladnute muslimy vratit zpet ke krestanstvi, se jiz evropske veliciny omluvili

0/0
27.3.2010 21:34

Krysařik

Arabský vlastník některé z jeruzalémských nemovitostí mizí v

zahraničí. Co na tom, že zanedlouho najdou v nedbale zaházeném hrobě opodál neznámou mrtvolu.:-/

0/0
27.3.2010 16:57

pes Muki

Re: Arabský vlastník některé z jeruzalémských nemovitostí mizí v

Kaslu na Jerusalem. Jdou lide v pruvodu, klani se Leninu, Az prijdu do Moskvy pruvody dohonim, take se Leninu hluboce poklonim

0/0
27.3.2010 17:11

Krysařik

Re: Arabský vlastník některé z jeruzalémských nemovitostí mizí v

Tak to by jsi sebou měl hodit. Někde jsem četl, že jim ten Lenin nějak moc zetlel a že už ho raději přestanou vystavovat. No já jen aby jsi to stihl.;-)

0/0
27.3.2010 18:08

pes Muki

Re: Arabský vlastník některé z jeruzalémských nemovitostí mizí v

Jinak mas pravdu. Kazdy arab, ktery by prodal pozemek zidu propada podle palestinskych zakonu trestu smrti

0/0
27.3.2010 17:14

svetový exkrement

Magori

Jedni magori komatej u zdi, druhy se valej po zemi v baraku a treti strkaj hlavu do diry v mensim baraku. Jestli je jeruzalem centrum tak centrum vsech posuku sveta.

0/0
27.3.2010 16:56

bomben.auf.den.vatikan

Re: Magori

Bomben auf Jerusalem:-)

0/0
27.3.2010 17:47

svetový exkrement

Re: Magori

Atom bomben:-). A bude po problemech..

0/0
27.3.2010 21:19

tuzemsky um

hm,hm

nepamatuji si, že bych viděl Araba se zednickou lžící, ale Židé se zednářskou lžící se vyskytují velmi často, i v našich zeměpisných délkách a šířkách, řekl bych. Přílíš často, mám pocit!!

0/0
27.3.2010 16:06

bomben.auf.den.vatikan

Re: hm,hm

Bohužel:-/ Doplatíme na to...

0/0
27.3.2010 16:09

pes Muki

Re: hm,hm

No jo, kolik je v Evrope zidu a kolik je tam muslimu. To by se mohli lide zacit ptat .No a aby se odvratila pozornost od islamisace Evropy je nutne odvadet pozornost na vymyslene nebezpeci, zednaru, iluminatu, rocekrucianu, jestirku, ninozemstanu a vseho dalsiho.

0/0
27.3.2010 16:51

tuzemsky um

Re: hm,hm

kolik bylo Hitlerů a Stalinů?

0/0
27.3.2010 16:56

pes Muki

Re: hm,hm

Stali a Hitler? Takze to podle tebe omlouva islamisaci Evropy, no nazdar. Jeslize lide doopravdy uvazuji, ze to, ze sme se v Evrope zbavili 6 milionu zidu a nechali tam misto nich prijit 30 milionu musimu, byl hrozne chytry cin, tak je Evropa ztracena

0/0
27.3.2010 17:02

on3

Re: hm,hm

mam za to, ze o islamizaci evropy mluvi nejvice priznivci xenofobie,

fasismu a judaismu ... narazku na hitlera a stalina sem zase pochopil

tak, ze ne az tolik zalezi na poctu, s cimz ty opet neobratne manipulujes

0/0
27.3.2010 17:34

on3

Re: hm,hm

jako

jedno z nevymyslenych nebezpeci zase vidim napr. kdyz predstavitele "nejmocnejsiho" statu sveta prehlizeji izraelske valecne zlociny a

nadale izrael podporuji jak vojensky, tak financne astronomickymi

castkami -

a to jeste s velkou poklonou ... zide maji evidentne asi velkou moc, nemyslis?

0/0
27.3.2010 17:36

pes Muki

Re: hm,hm

Antisemismus, je vira, nema nic spolecneho logikou. protoze se vira neridi rozumem, nejde vyvratit rozumnymi argumenty, jako kolik je na svete zidu, asi 14milionu a  lide, kteri potrebyji verit v nejake zlo, ktere je za vse vinno si vybrali zidy. ovsem prave proto, ze je jich malo. Muslimu je jedna miliarda a je nebezpecne se proti nim otevrene postavit. Takze me nevzrusuje otazka Izraele, ale zajima me co se deje v Evrope. Jednu vyhodu to ma, ja kdyz zakopnu na chodniku tak vinnim sebe, ze sem se nekoukal, ty vis, ze ti to tam nastrazili zide.

0/0
27.3.2010 17:52

on3

Re: hm,hm

kdepak covece, ja logiku pouzivam ... snad i proto nejsem antisemita :-P dokonce i vira v nejake nabozenske pohadky jsou mi temer cizi - ale to mi nebrani dle svejch moralnich hodnot rozlisovat dobro od zla ... okupaci a valku jako zlo vidim vzdy

0/0
27.3.2010 18:07

pes Muki

Re: hm,hm

Nejsi ve spatne spolecnosti. Evropsti intelektyalove dokazali nevidet nebezpeci fasismu, dokazali nevidet nebezpeci nacismu, dokazali nevidet nebezpeci komunismu a tad se jim dari nevidet nebezpeci militantniho islamu. A navic jesli vazne veris, ze Evrope hrozi nebezpeci judaismu od tech par zidu co zbylo a nekdo kdo upozorni, ze je na svete miliarda muslimu, neprilis nadsena se zapadnim svetem, je islamofob, tak  to je vykon.

0/0
27.3.2010 17:43

bomben.auf.den.vatikan

Re: hm,hm

Pokud těch pár židů dokáže vládnout státům, ať už jako Sarkozy, Fisher nebo bohatý lobbysta v pozadí, apk to je seriozní problém, a nejde jen o počet...

0/0
27.3.2010 17:50

pes Muki

Re: hm,hm

Jenze ta tvoje vira, ze zide jsou jakasi superrasa neveritelne chytri a ostatni lide jsou omezeni prostackove, ze jeden zid dokaze ovladnout miliony ostatnich lidi a ty se jim bezmyslenkovite nechaji vest jako stado, je smesna. Je to prastara vira v dabla, ktery ovlada lidi se vsemi spatnymi dusledky, jez je v tvem podvedomi a jen sis musel pojem dabla a zla zamenit s pojmem zid, aby si ten povedomy strach se zla pojmenoval konkretne. To ze ja se zidu nebojim proste nedokazes pochopit a tak si samozrejme hned predstavis, ze jsem take zid a vladnu svetu.

0/0
27.3.2010 17:58

bomben.auf.den.vatikan

Re: hm,hm

To je absolutní blbost, co jsi napsal. Jediný, kdo o Židech (sakra, zjisti si rozdíl mezi slovy žid a ŽId) tvrdí, že jsou superrasa jsoiu oni sami. A nechápu, co meleš za blbosti o pesonifikaci ďábla, já mám dokonce i přátele Židy. Židé samozřejmě světu nevládnou, ale jejich vliv je obrovský, tak zkus pochopit, že se bavíme o faktech... Zjisti si něco o jménech, jako Albrightová, Sarkozy, Fisher, Lauder...

0/0
27.3.2010 18:02

slon75

Re: hm,hm

Obrovský je i vliv spousty dalších skupin. Co takhle třeba Choroskovský, Abramovič, Děripaska, říkají vám něco ta jména?

To příznivci čisté rasy nedovedou pochopit, že má většina úspěšných lidí v rodokmenu několik národností?

0/0
28.3.2010 0:33

slon75

Re: hm,hm

Chodorkovský

0/0
28.3.2010 0:38

bomben.auf.den.vatikan

Re: hm,hm

Jenže většinu Židů spojuje kroě rasy také židovský víra:-(

0/0
28.3.2010 0:43

on3

Re: hm,hm

miliarda muslimu, neprilis nadsena se zapadnim svetem? hezky a mirne receno, jinej na tvym miste by mluvil o miliarde krveziznivejch teroristu ... polozil sis nekdy otazku, proc by mohli bejt "neprilis nadseni" ?

a slovickareni o militantnim islamu? pouzivas taky vyrazy jako militantni krestanstvi ci militantni judaismus? ne? zrovna priznivci techto nabozenstvi islamistum po staleti ukazuji, jak se spravne valci ... a v konfliktech s islamem temer vysadne na jejich uzemi (mozna i odtud to neprilis velke nadseni)

0/0
27.3.2010 17:59

slon75

Re: hm,hm

To je jen taková hra se slovíčky. Není náhoda ani práce médií, že symbolem terorismu je muslimský fanatik. Jinak vy byste si patrně přál, aby se válka s terorismem vedla na našem území, že?

To "nepříliš velké nadšení" má mnohem hlubší kořeny, než si antiami jsou ochotni připustit - především muslimové vnímají jako velkou historickou nespravedlnost, že zatímco islámský svět požehnaný "dokonalým" náboženstvím, se už 500 let potácí v úpadku a dusí se korupcí a vzájemnou nenávistí (ano, mezi muslimy), těm nevěřícím ďaurům se porařilo vybudovat nejbohatší a nejúspěšnější civilizaci v historii lidstva. To většina z nich prostě nedovede pochopit.

0/0
28.3.2010 0:31

on3

Re: hm,hm

samozrejme, ze to neni nahoda, ale hra se slovicky uz jo - taky (zcela urcite) prace medii (a jejich vlastniku). Pro mne zustava valka s terorismem jenom falesnej nastroj k tomu, co se delo posledni staleti, tj. kolonizace a destrukce tretiho sveta. Nejvetsi zlociny a hruzy valek taky byly z jineho sveta, nez z toho arabskeho - kdyz uz mluvis o ty nenavisti. Podobne vtipne vyzniva tvoje kritika korupce, ktera jako by u nas neexistovala - pritom kazdy vnimavejsi brzy pozna, ze je v nasi spolecnosti vsudypritomna. A pokrok? ten se da merit taky z ruznejch uhlu. (napr. bohatsvi a uspech  zlodeje ci vraha taky neznaci to, ze je lepsi nez ten, kdo nekrade a nevrazdi)

0/0
28.3.2010 9:41

bomben.auf.den.vatikan

Re: hm,hm

A kdo má v Evropě vetší moc? muslimští psil, nebo židovské "elity"...

0/0
27.3.2010 17:48

pes Muki

Re: hm,hm

Ja te naucimm jeden stary popevek.

Tam v lesicku za Polnou, potkal Hilsner Hruzovou. Nez mu rekla jak se vede, byla stuhlou mrtvolou. Nekupujte od zida, cukr, kafe, povidla, nechteji nam povesiti nosatyho Hilsnera.

A jeste.  Zidi neverny, tak jako psi cerny, kopali jamu, Jezisi Panu, aby ho jali ukrizovali, na Velky patek do hrobu dali

0/0
27.3.2010 18:02

bomben.auf.den.vatikan

Re: hm,hm

To je pěkné, židům se skutečně věřit nedá... Ale ty spíše myslíš Židy, žejo... Mimochodem, idiot známý jako JK byl taky Žid:-P

0/0
27.3.2010 18:05

pes Muki

Re: hm,hm

a co JFK !

0/0
27.3.2010 18:07

bomben.auf.den.vatikan

Re: hm,hm

Nevím...

0/0
27.3.2010 18:09

tuzemsky um

hm,hm

nevíte někdo prosím vás, co se stalo s holokaustem?

0/0
27.3.2010 15:14

bomben.auf.den.vatikan

Re: hm,hm

Pořád probíhá... Alespoň podle toho, jak nám furt narůstají údaje o počtu obětí...:-P

0/0
27.3.2010 15:19





Najdete na iDNES.cz