Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

NÁZOR: Topolánek mohl odejít se slávou a ctí, odchází poražen a potupen

Mirka Topolánka smetla vzpoura jeho spolustraníků. Aspoň tak to teď bude vysvětlovat. Byla to zrada. Záminka. Ve skutečnosti naplnil přísloví o tom, že kdo s čím zachází, s tím také schází. Topolánek drzými ústy vítězil, stala se však také jeho politickým osudem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

annsu

Topolánek mohl odejít...

Pan Topolánek nemohl odejít se ctí, protože žádnou čest nemá ani jako člověk,tím méně jako politik a státník.Člověk se styděl v zahraničí říci, že je z ČR,protože eskapády našeho premiéra znala celá Evropa zejména proto,že nějaký čas vedl tento stát.Když byl smeten z vládnutí tak si slušný člověk oddychl,že takový hulvát je pryč a Evropa zřejmě také,že přestal nechtěně zastupovat EU.Když si tak čtu příspěvky kde se lidé pochvalně vyjadřují k ODS tak se ptám-kde studovali ty VŠ a jak dlouho.Říká se nám občanům,že ODS volí vysokoškoláci, její sympatizanti se tady projevují tak neuvěřitelně sprostě,že rozum zůstává stát nad úrovní těchto vysokoškoláků-voličů ODS!

0/0
6.4.2010 0:29

socan68

Topolánek odešel,

ale v politice zůstávají daleko horší individua,lháři,demagogové a hulváti Paroubek a Rath.Tento hnůj je potřeba vykydat a vyházet.Jenomže současná ČSSD není demokratická strana,o všem rozhoduje diktátor Paroubek a členové jenom kývají hlavami,jak vůdce nařídí.Poslanci za ČSSD jsou pouhé ovce,kteří si nedovolí ani náznakem kritizovat svého Vůdce,ať už provede cokoliv.Tento nadutý Narcis spolu s extremistickým hulvátem Rathem přinesli do politiky křiváctví,nenávist a podrazy.Jistě,i slušný a inteligentní člověk může volit ČSSD.Ale žádný slušný a inteligentní člověk nemůže volit tyto dvě kreatury a imitace člověka.

0/0
1.4.2010 10:29

nbreta

Sobotko,Sobotko

ODS nemusí dopadnout zas tak špatně, nevěřím že je u nás převaha " vepřo, knedlo, zelo" ,ale doufam že pan Sobotka taky vyvodí nějakou zodpovědnost. Sobotka se ukazal jako bezcharakterni zbabělec a podrazak. Měl by taky odstoupit, ale to bych od podrazáka chtěl hodně. Stačilo kdyby aspoň prohlásil, že odstoupí, pokud ve svém kraji volby nevyhraje. Pokud toto od něho neuslyším, má ODS o pár hlasů míň. To ovšem neznamená, že tyto hlasy dostane levice. 

0/0
26.3.2010 16:08

budybad

Jak by mohl odejit z dobreho bydla!

Tak zvana mlada rodina potrebuje penizky a ty v takove mire uz nikde, v jeho veku nevydela! Jedine jestli se pojistil nekolika miliony v nejake spravni rade nebo nejakym dobrym obchodem, jako Standa Grosu! No ale myslim ze tak chytry nebyl, protoze si veril,ze je nejlepsi.

0/0
26.3.2010 14:57

kozák 52

předpokládám ,

že tohle je už poslední díl ,, Topolánek ,,  příště pokračování ,,Paroubek,,;-)

0/0
26.3.2010 14:55

mildapr

Hezké,

ale kdyby ODS nebyla skrznaskr prolezlá hnilobou, pak by si problém vyřešila na kongresu a ne teď na nějakých schůzích svých stranických vyvolených. Jenže všem se hodilo, že mají v čele Topolánka a můžou si dál hrát na svých vlastních písečcích. Bohužel při při prosazování svých osobních a skupinových zájmů straničtí funkcionáři zapomněli, že musí mít také dlouhodobější strategii, která je udrží u moci. A to předpokládá solidní a schopné vedení. 

0/0
26.3.2010 14:47

nacken

Odešel

politický amatér , to je jasná odpověď!

0/0
26.3.2010 14:12

Jarda69

Topolánek moc dobře ví, co dělá.

Mirek Topolánek ze svého hlediska udělal to nejlepší, co udělat mohl. ODS teď ovládne společně Nečas s Langerem. Topolánek  si počká, jak tito dva "čistí" prohrajou volby, jinak to totiž stejně skončit nemůže. A pak bude moci jako generál po bitvě prohlásit: "Kdybych já vedl stranu do voleb, tak nás rozhodně takový debakl nepotkal". Po prohraných volbách nakonec na tom bude lépe, než Nečas a Langer. Mirek je buran, ale není zase takový hlupák jak se z něho jeho oponenti snaží udělat.!!:-)

0/0
26.3.2010 13:24

nacken

Re: Topolánek moc dobře ví, co dělá.

v tom máš pravdu. Hlupák určitě není, ale v politice skončil. On se však brzy objeví jako vrchní manažér v nějakém strategickém podniku.Určitě hloupý není.

0/0
26.3.2010 14:14

agoj1

Správně, žádný Tepes

ale král Trapas - Mirek 1.:-/

0/0
26.3.2010 13:22

agoj1

Odchází potupen a zaslouženě

Většího neadrtálce česká politika nepoznala. Úroveň předsedy JZD,  v době kolektivizaceRv

0/0
26.3.2010 13:19

mildapr

Re: Odchází potupen a zaslouženě

No, nebyl bych až zas tak kritický. Pár dalších stejného kalibru by se určitě našlo, např. Gross, Jandák. 

0/0
26.3.2010 14:49

krysodlak pizmovy

komarku vetsinou se mi vase postrehy libi

ale jste mimo. Topolanek neodchazi potupen, ale naopak jako moralni vitez. Byl svrzen zbabelci, co si museli najit trapnou zaminku. Sobotka se ukazal jako bezcharakterni zbabelec a podrazak

0/0
26.3.2010 13:15

zeolit

Re: komarku vetsinou se mi vase postrehy libi

Krysodlaku, my spolu snad nikdy nenajdeme ani podobný názor, neřku-li stejný. Fandil jsem MT proto, že  po zhlédnutí celého videozáznamu jsem považoval článek v Blesku jako manipulativní, tedy ne fér. Takže vlastně mně nešlo o jeho osobu a funkce. /Černej puntík měl od protlačení LS, i když jsem uznal, že neměl jinou možnost./ . Členové VR jsou svobodní občané s možností svobodně vyjádřit svůj názor. Podobně i Sobotka. To, že vystoupil už v pondělí /a mě to štvalo/ a nečekal až na zasedání grémia, není zbabělost, nevěděl, jak situace nakonec dopadne. Bylo by nedemokratické /a snad i protiprávní/ kdyby Topolánek postupoval jako Rath. Ten si vymyslel fígl, že v případě volby proti "straně", svobodně hlasující bude nucen zaplatit 4 mega.

0/0
26.3.2010 13:52

Fikus 1

Re: komarku vetsinou se mi vase postrehy libi

Morálním vítězem by byl kdyby morálku měl. Nicméně těžko ji může mít někdo kdo se stal symbolem korupce a klientelismu. Notno podtknout, že není sám.

0/0
26.3.2010 14:32

diviznaT

Pana Topolánka zlikvidovala jeho pýcha a přílišné sebevědomí

Přestal si krýt záda, což se mu nevyplatilo. Pan Nečas naopak žádné sebevědomí nemá, je na něm vidět, jak málo si věří. Proč by tedy někdo měl věřit jemu. Otázkou je, proč ODS nasadila před volbami jeden ze svých nejslabších článků, které má k dispozici. Odpovědí zřejmě budou skryty v "radách", které panu Nečasovi zaslal pan Paroubek. :-)

0/0
26.3.2010 13:08

mildapr

Re: Pana Topolánka zlikvidovala jeho pýcha a přílišné sebevědomí

To taky, ale hlavně dělal houby pro to, aby jeho strana vyhrála volby. A to by jako předseda teda měl. Otázka je, jestli s tím materiálem, co měl k dispozici vůbec mohl.

0/0
26.3.2010 14:52

Catumbelan1

Pokud se Nečas

nenaučí ještě několik vět, nemůže uspět. Po tom co za příšernosti předvedl včera večer v televizi tomu už ani nevěřím.

0/0
26.3.2010 12:40

diviznaT

Re: Pokud se Nečas

R^

0/0
26.3.2010 13:00

Jarda69

Re: Pokud se Nečas

Po včerejším nečasově "výkonu" v Událostech a komentářích jsem si řekl, že když se od Nečase nic nového rozhodně nedovíme, tak s ním bude legrace. I když se snažil z Veselovského udělat šaška, tak jim nakonec byl on sám.;-D

0/0
26.3.2010 13:30

nyny.

hmm

mně se zdá, že mimo realitu jsou i politologové a komentátoři, ne jen politici. Ta stále opakovaná věta, že lidem nevadilo jeho vystupování už je za hranicí drzosti. naopak, to lidem vadilo od počátku nejvíc, že je arogantní sprostý buran. To jen on a ods si to nepřipouštěla.A strana. která si na prvním funkčním místě a na funkcích obecně drží vulgární sprosté primitivy je sama vulgární a sprostá, protože jinak by pro ni byla taková osoba naprosto nepřijatelná.

0/0
26.3.2010 12:34

opportunity

Re: hmm

R^

0/0
26.3.2010 13:01

zeolit

Re: hmm

Nyny, mám jenom dvě otázky. Považujete J. Paroubka za politika, u kterého populismus převažuje? Anebo ho považujete za člověka, který sice nemluví vulgárně, ale občas nedrží slovo? Děkuji.

0/0
26.3.2010 13:15

zeolit

Re: hmm

A tak  Nyny odpovím za Vás. U J. Paroubka nepřevažuje populismus, nevím, jak jste na to mohl vůbec přijít. Ano, J. P. nemluví vulgárně a slovo zásadně dodržuje. A vůbec, nechte si takové blbé otázky... Všchni uvidíte, jaký J. Paroubek bude premiér a později prezident! R^

0/0
26.3.2010 13:27

vojcek_p

Re: hmm

Ano, a někteří z nás to uvidí přes mříže na Pankráci až začne jirka prosazovat své demokratické reformy.

0/0
26.3.2010 14:06

EMS

Re: hmm

hmmmm, nechápu, proč do Nynyniného příspěvku taháte Paroubka? Nyny psala o ODS a Topolánkovi?

0/0
26.3.2010 14:37

zeolit

Re: hmm

EMS, moje otázky mně nepřipadají mimo mísu. Nyny jasně napsala, že ODS je sama vulgární a sprostá, protože má takového šéfa. A tak jsem chtěl slyšet její názor. Je ČSSD stranou populistů a lidí, kteří nedrží slovo? A aby bylo jasno, já si to nemyslím...

0/0
26.3.2010 14:55

Busák

Myslím si, na rozdíl od autora, který píše:

"Topolánkův pád odstartovalo nepromyšlené žvanění před kamerou

nedůležitého časopisu" že Topolánkův pád odstartovala kampaň i v tomto plátku. Přesně ve stylu "Vrtěti psem". Takže proč tolik skromnosti - jen se iDnes klidně pochlubte...

A i když nejsem volič ani ODA, ani oranžových, je mi z práce "novinářů" blivno. Zejména z toho, jak se teď poplácávají po zádech, jací že to jsou šikulové :-(

0/0
26.3.2010 12:32

Busák

Re: Myslím si, na rozdíl od autora, který píše:

oprava, abych nebyl napadán že ODA už neexistuje - samozřejmě ODS...překlep...

0/0
26.3.2010 12:48

papuánečka

Re: Myslím si, na rozdíl od autora, který píše:

Taky jste si všimli, jak všechny takzvané "seriózní" listy ochotně převzaly ty videa z Blesku? (Včetně "nejdůvěryhodnějšího zpravodajského portálu na internetu"). :-)

0/0
26.3.2010 12:52

mildapr

Re: Myslím si, na rozdíl od autora, který píše:

Já si to nemyslím. Paroubek a ČSSD válcují svojí populistickou rétorikou a politikou, přičemž každému je jasné, že to, co slibuje, nemůže splnit ani náhodou. A co dělá ODS? Pod vedením Topolánka všechno, aby to Paroubkovi, co nejvíc usnadnila (nepromyšlené reformy, mizerná komunikace a jako třešnička na dort Toskánsko) ! To je ten důvod, proč teď jsou všichni v ODS z očekávaného volebního průšvihu na kaši a proč to Topolánkovi dali sežrat.  Ať je jaký chce, zvolili si ho sami. Právě proto, že potřebovali, aby měli v čele někoho, kdo jim nebude foukat do jejich polívčiček. To v ČSSD je to jinak. Tam to má Paroubek pevně v rukou. Zatím.

0/0
26.3.2010 15:04

vítek z prčice

s Paroubkem k vítězství

Nic se nezměnilo. ODS je poražena s Nečasem jako s Topolánkem. Ostatní jsou jen spekulativní kecy. Pan Nečas měl v TV podobná gesta jako kdysi Urbánek, když přebíral KSČ po Jakešovi. Opět podobnost, která není náhodná. I výsledek bude obdobný. Kdo to pamatujete, jen si vzpomeňe. R^R^R^

0/0
26.3.2010 12:29

acvil

...tak proč je Liháč tak nervózní...???

...měli by být v klidu a jásat...ale do voleb jsou ještě dva měsíce - Klaus to naplánoval dobře a Paroubek místo šachů hraje "Člověče nezlob se"...;-D;-D

0/0
26.3.2010 12:34

opportunity

Re: ...tak proč je Liháč tak nervózní...???

Paroubek nemusí pohnout prstem. Vítězství mu zajistí ODS sama bez jeho přispění.

0/0
26.3.2010 13:02

zlababa.dvur

Re: ...tak proč je Liháč tak nervózní...???

no ony ty topolánkovy vítězství nebyly o moc slavnější

0/0
26.3.2010 13:14

zeolit

Re: s Paroubkem k vítězství

Vítku, výkon Nečase nebyl oslnivý, souhlasím. Ale někdy skutečně pýcha předchází pád. ODS "je" poražena, nevím, když tak "bude" poražena. Rozhodující bude, kdo se stane nakonec předsedou vlády. A na tohle bych si nevsadil, protože rozložení sil je u nás pořád tak trochu patové. Jestli jste si jist "svým" vítězstvím, tak si určitě v sázkové kanceláři vsadíte pořádný balík. Jestli ho nemáte, je možné si vypůjčit... Jděte do toho!

0/0
26.3.2010 14:34

uluru

Kterého volit?

Kdy konečně čeští voliči pochopí, že nejde o osobu, ale o stranu a její politku?!  Bude-li v čele správné strany orangután, je třeba jej volit.  Nikoli stranu špatnou, která má v čele třeba krasavce a prince.  Dohady, zde je lepší Topolánek nebo Nečas nebo Sobotka jsou v této chvíli zcela mimo. [>-]

0/0
26.3.2010 11:56

Raffan.

Re: Kterého volit?

to je tezke rici o co jde, kdyz se zvoleny politik rozhodne prejit po volbach do jine strany zustava s hlasy stare strany na svem postu, pak jde o cloveka a ne partaj. pokud se stridaji vudci vpartaji jde o partajni ideologii. Takze nakonec jde o oboji.

0/0
26.3.2010 12:24

Raffan.

a Fischer se dnes vyspal lepe?

;-D

0/0
26.3.2010 11:47

URB-Resident v týlu nepřítele

V jednom historickém prameni se praví, že valašský

krutovládce, kníže Vlad Tepes, byl pohřben pod schodem vchodu do kostela, aby každý věřící, který vchází a pomodlí se, z něho sejmul aspoň maličkou část jeho těžkých hříchů. Jestli to tedy ODS se svým polepšením myslí upřímně, zbuduje pro Topolánka komůrku pod schodem vchodu sv.Víta a po jeho smrti ho tam i pohřbí.!!

0/0
26.3.2010 11:33

pvondar

Nejvetší politikové v historii ČR

1. T.G.M.

2: Jiří Paroubek

3. David Rath

všichni sociální demokraté!

0/0
26.3.2010 11:32

arahat

Re: Nejvetší politikové v historii ČR

prosím Tě už to nehul!!!

0/0
26.3.2010 11:35

acvil

Re: Nejvetší politikové v historii ČR

;-D;-DR^;-D

0/0
26.3.2010 12:35

bludvik

Souhlasím

Docela mne zaujal ještě jeden moment - způsob, jakým Topolánek naložil s kritikem Sobotkou. Reakce byla jednoduchá - zabít okamžitě toho, kdo nesouhlasí. Není to ani tak zajímavé ve vztahu k Sobotkovi, ale můžeme z toho zpětně dost dobře vyvodit, třeba to, kdo je za potížemi Pavla Béma. Postavil se při volbách proti předsedovi, to mu Topolánek nikdy neodpustil. Sice vždy popíral, že  proti Bémovi vede kampaň, ale vždy se spekulovalo o tom, že opencard a další problémy jsou z dílny Topolánkova křídla  ODS. Nyní to asi lze brát za potvrzené. Podporuji tím vyznění výše uvedeného článku, že odchod Topolánka může ODS výrazně pomoci. Nejde ani tak o jeho pitomé řeči, ale o to, že svou pozici postavil  na taktice rozeštvávání  vlastní strany a likvidaci konkurentů. Mocensky to dost dlouho fungovalo, ODS jako celek to ale oslabovalo.

0/0
26.3.2010 11:29

hueb

Re: Souhlasím

Padl nadaný politik,-neprezident může udělat škleb............

0/0
26.3.2010 11:34

modrý JUDr Pilsner

Jen změna volebního vlakonoše a blbých keců

více než Myrek na gayparty....

0/0
26.3.2010 11:17

pondelkovic2

Re: Jen změna volebního vlakonoše a blbých keců

jaký vlakonoš, víš jak je vlak těžkej?

0/0
26.3.2010 11:35

mattiCZ-2

Ale zasloužil si to, svazáčku Komárku,...

zasloužil. R^:-P

0/0
26.3.2010 11:01

pipi02

Komárku, to jsou jen kecy

0/0
26.3.2010 10:59

999666999

Já myslím že nikam neodchází,

jen před sebe postavil Nečase. Nikdo si snad nemyslí že by ten kašpar mohl cokoli řídit. ;-D;-D;-D

0/0
26.3.2010 10:55





Najdete na iDNES.cz