Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ředitel základních škol dostal za držení dětského porna podmínku

Obvodní soud pro Prahu 2 uložil bývalému řediteli dvou pražských základních škol Miroslavu Galbavému dvouletý podmíněný trest za to, že měl ve svém počítači ve škole dětskou pornografii. Odsoudil ho za šíření a přechovávání dětské pornografie a ohrožování mravnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

66-Fuck-Fascism

pedofil

http://www.dsss.cz/userFiles/ostrav-olom-prer16-5-09-007_5.jpg

0/0
3.4.2010 22:36

Franta 1

Jak to teda je ?

Kdo z vás se nikdy nepodíval na nějaké porno na PC a to,že tam při prohlížení naběhne,jednou zofilie,podruhé incest a samozřejmě i dětské porno.Takže co je vlastně trestné,když to v počítači zůstane a nějaký policejní odborník to tam najde.

0/0
23.3.2010 19:55

starej Brůna

Re: Jak to teda je ?

Všechny ty věci, které jsi vyjmenoval jsou taky trestné, nebylo by lepší hledat a stíhat výrobce těchto zvrácených praktik nebo ty, přes které se tento materiál dostane na net?:-/

0/0
23.3.2010 20:30

j-hanus

Re: Jak to teda je ?

Pokud to někdo na internet umístí ZDARMA, tak je to naopak dobře. Nejen pedofilové, ale rovněž sadisté, zoofilové apod. potřebují náhradní ventilaci a tímto způsobem šíření je omezována poptávka po nové tvorbě. Dokud nikdo nepronásledoval výměnu aktů dětí a dětské pornografie mezi pedofily a situačními zájemci, tak policie evidovala pouhých několik stovek tisíc záběrů, zatímco dnes, za pár let stíhání takovýchto šiřitelů, je v evidenci už přes 6 a půl milionu snímků! Nejenže totiž mizejí zdroje, ale prakticky jediným bezpečným se stává nejnovější PLACENÁ a horlivými udavači dosud nenahlášena nabídka, poněvadž starší stránky jsou policejně monitorovány ještě s upozorněním pro případné náhodné návštěvníky. Dále roste počet zneužití včetně nekomerčních, přestože nárůst je opticky nadhodnocen vyšší odhalitelností a medializací oproti dřívějšku. Vedle eliminace náhradní ventilace samotným státem je to způsobeno ztrátou motivace ke zdrženlivosti, když už i za obrázky hrozí trest.

0/0
23.3.2010 22:20

abecednik

Chapem

ale predstav si ze by napriklad tvojmu dietatu niekto urezal hlavu, a tento material by bol potom volne sireny na internete. Kedykolvek by mal niekto chut, tak si ho stiahne - ved co na tom - dcera je uz mrtva tak nech si to kludne hocikto stiahne a pozrie.

A ze to nebol obycajny vrah ale vrah ktory svoje ciny nataca? No a co, mozno to dalsieho takeho sialenca odradi, lebo uvidi ake je to vrazdit a natacat. A co ak ho prave to volne stiahnutelne video bude k takemu cinu inspirovat?...

Zial kazde riesenie tohto problemu musi niekoho prava poskodit - bud budeme poskodzovat prava obeti, alebo prava ludi - ktori si uvedomuju o aky material ide, a cez to vsetko ho pozeraju.

0/0
24.3.2010 12:36

499

Re: Chapem

Tak to Vás musím vyvést z omylu, neboť věci či spíše fotografie, které popisujete, jsou na internetu k dispozici naprosto legálně... Sám jsem zde jeden odkaz pro ilustraci umístil, no cenzorovi se nelíbí pravda, tak jej smazal. A pokud nevěříte, napište mi na crepu@centrum.cz a odkaz Vám pošlu.

0/0
24.3.2010 14:06

499

Re: Chapem

A mám dojem, že mi ani nemusíte psát, snad se Vám i smazané příspěvky zobrazí, v četně odkazu na "dětskou pornografii", pokud kliknete dole na příslušný řádek.

0/0
24.3.2010 14:10

j-hanus

Re: Chapem

Přesně jak píše 499: vraždy včetně dětí jsou součástí zpravodajství, o skutečných i smyšlených případech se píší knihy a točí filmy a nikoho nepohoršuje, že taková připomínka jitří rány na duši pozůstalých nebo že dokonce existují jedinci, kteří se v její konzumaci všemožně a nejen sexuálně přímo vyžívají. Nejde přece o aktivity sexuálně odlišné, které kdoví proč dodnes vzbuzují takový odpor i když se jedná třeba o oboustranně chtěný vztah dvou dospělých mužů, tak proč je tabuizovat, že? Ale že by to někoho inspirovalo? Stoupá snad po uvedení nějaké kriminálky v kinech či televizi počet vražd? A pro ty, kteří nečtou celou diskusi opakuji, že v době dánské dekriminalizace dětské pornografie před čtyřiceti lety počet zneužití dokonce naopak klesl, proto ji sexuologové spolu s dětskými akty a nudistickými snímky dětí v podstatě doporučují k náhradní ventilaci. Jaká újma asi komukoli vznikne DNES ze spotřeby roky starého snímku, pokud novináři původní oběti neřeknou, že tento stále koluje?

0/0
24.3.2010 18:40

duhastrecht

Řediteli, řediteli,

komus vadil, že na tebe ušili tohle falešné obvinění...:-/

Co žes to dělal v listopadu 1989, že ses pak stal najednou ředitelem...

0/0
23.3.2010 13:21

Králík z klobouku

Re: Řediteli, řediteli,

Není třeba falešných obvinění. Stačí udělat takové zákony, aby bylo možné každého nepohodlného člověka obvinit "právem". Pokud je trestné držení obrázků v počítači nebo držení nadměrného množství kaktusů a podobně, tak v ideálním případě je možné za něco odsoudit každého, u koho se udělá pořádná prohlídka. V nejhorším by ho mohli skřípnout za porušení autorských práv - co třeba kdyby se našli svědci, že se svou třídou na školním výletě veřejně zpívali "Šly panenky silnicí" nebo tu o tom myslivci s pérem na klobouku a neodvedli za to OSA poplatky?

0/0
23.3.2010 13:41

499

Absurdní je na tom všem skutečnost,

že sexuologové používají při zjišťování sexuálních parafilií tzv. falometrické vyšetření, kdy se zkoumané osobě ukazují obrázky i nahých dětí obojího pohlaví a podle fyziologické reakce dotyčného se stanovuje diagnoza. Co na tom, že obrázky vyvolávají erotické vzrušení a jsou vlastně pornografické a tudíž dle zákona je nikdo nesmí vlastnit, že?

0/0
23.3.2010 13:20

referentka

Re: Absurdní je na tom všem skutečnost,

...hmmm, to máš to samé, jakto, že lékař může předepisovat opiáty ale držení a prodej je nelegální, nebo to samé s léky s obsahem efedrinu...poslouchej, tobě by nevadilo, kdyby pedofilní učitel učil tvoje dítě?...já ti nevím, ale mně asi jo...proč se ho vůbec zastáváš?

0/0
23.3.2010 13:48

499

Re: Absurdní je na tom všem skutečnost,

Trošku jde o něco jiného. Zájem trestat i za pouhé obrázky vznikl díky popudu jistých skupin prý na ochranu dětí. Čili tedy ani lékař nemůže mít logicky právo využívat tyto obrázky při své znalecké praxi. A pokud je smí svému "pacientovi" ukazovat, logika věci říká, že je dotyčná sledovaná osoba smí mít i ve svém počítači. Třeba v malém množství, aby se "nepředávkoval".... Dále. V Dánsku, když byla tato pornografie tolerována, prokazatelně poklesl počet zneužitých dětí. A jestli by mi vadil pedofilní učitel? Jistě by mi nevadil, pokud neobtěžuje žáky a na uspokojení mu stačí obrázky. Ostatně, kde je zaručeno, že pedofil pracuje pouze ve školství?

0/0
23.3.2010 14:00

499

Re: Absurdní je na tom všem skutečnost,

Odpověď je pochopitelně pro referentku.

0/0
23.3.2010 14:01

referentka

Re: Absurdní je na tom všem skutečnost,

...jak můžeš vědět, že neobtěžuje skutečně děti????...opravdu, ale OPRAVDU by ti nevadil učitel tvých dětí pedofil?...(pořád říkám, jsem daleko od toho, abych povzbuzovala v honu na čarodějnice - ale prostě se domnívám že "odtiaľto-potiaľto" :-))

0/0
23.3.2010 14:10

Králík z klobouku

Re: Absurdní je na tom všem skutečnost,

A jak můžu vědět, že ty neobtěžuješ a nevraždíš děti????!!! 

Vyšetřovatelé v případě tohodle učitele jistě vyvinuli ohromné úsilí, aby na něj něco našli. V téhle situaci by ho klidně utopili i na falešném obvinění, kdyby měli aspoň to. A přesto nenašli nic, co se týče nevhodného chování k dětem. Kdyby takhle důkladně prověřili všechny rodiče a učitele, tak by 80 % z nich pozavírali, orientace neorientace. I na každého druhého normálního učitele sem tam někdo šíří nějaká podezření či pomluvy, ať už z bujné fantazie nebo ze zlé vůle.

K honům na čarodějnice nepovzbuzuješ, ale opravdu bys nebyla ráda, abys nějakou osobu, která je podezřelá z čarodějnictví, potkala na ulici, a proto samozřejmě podporuješ, aby každá osoba podezřelá z čarodějnictví byla řádně upálena, že? 

Rodiče většinou mají rádi pedofilní učitele a velmi rádi k nim své děti do škol dávají. Dokonce i ministerstvo se nedávno nechalo slyšet, že by učitele měl dělat jen ten, kdo má děti rád. Jen se nesmí říct to slovo, že?

0/0
23.3.2010 14:21

petko_opet

Re: Absurdní je na tom všem skutečnost,

Milá referentka, je dosť pravdepodobné, že tvoje dieťa, prípadne teba v detstve už nejaký pedofil učil. Myslíš si, že to na ňom spoznáš? Nespoznáš. Bude snáď cez hodinu hladkať deti viac ako je prípustné? Alebo snáď deti "vycítia", že nie je "niečo" v poriadku? To je blbosť a obvyklý argument, pokiaľ s nimi nič nevhodné nebude robiť, deti to "nevycítia". Často sa stáva, že zneužité dieťa v období, kedy je zneužívané, svoju situáciu nevníma ako zlú či nevhodnú, aj keď ide o evidentné sexuálne praktiky - prečo to vtedy nevycíti?

Slovom, pedofila nespoznáš a zatiaľ čo mnohí sa tu dušujú, ako by niekoho takého obesili, v skutočnosti sa s ním možno stretávajú denne, prípadne mu dávajú na starosť svoje dieťa a ani o tom nevedia. Pretože pedofil sa dokáže ako hocikto iný ovládať.

Strach je, pokiaľ ide o deti, prirodzený, ale väčšinou iracionálny.

0/0
23.3.2010 15:32

referentka

Re: Absurdní je na tom všem skutečnost,

...ano, souhlasím, věřím tomu, že pedofil se dokáže ovládat...víš, ale mně stačí, když ze všech pedofilů se nezvládne ovládat jen jeden...a ublíží "jen" jednomu dítěti...to dítě může být moje či tvoje...toť vše...proto jsem přesvědčena, že pefofilové, prokázaní pedofilové nemají s dětma co dělat..

0/0
24.3.2010 7:29

j-hanus

Re: Absurdní je na tom všem skutečnost,

Přestože jsou nejlepší učitelé a vedoucí? Třebaže dětem rozumějí nejlépe ze všech lidí? A navzdory tomu, že většinou nikdy nezneužijí a 90-97 % zneužití vůbec nespáchá pedofil, ale např. sexuálně neuspokojený jedinec? Neplyne z této skutečnosti náhodou, že "řádná, zdravá a neúchylná" teleiofilní heterosexualita je pro děti mnohem nebezpečnější, zvláště když počty psychicky a fyzicky týraných nebo dokonce usmrcených dětí, často vlastními rodiči, vysoce převyšuje množství těch zneužitých? Nemluvě o těch pouhých 3-10 % kontaktovaných pravým pedofilem, jelikož pedofilové podle sexuologů i statistik s dětmi neprovozují SEX, ale jenom se zúčastňují běžné dětské hry s nahotou a doteky, čímž prý žádnou velkou škodu nenapáchají, neboť dvě děcka si TÍMTÉŽ také neublíží. Co je to proti NEPEDOFILNÍMU prznění proti vůli oběti či předčasným sexem? To by s dětmi nesměl pracovat NIKDO, když zneužít je může každý bez ohledu na orientaci. A VŠECH mužů se také straníte, protože PÁR JEDINCŮ znásilní ženu?

0/0
24.3.2010 18:59

Králík z klobouku

Re: Absurdní je na tom všem skutečnost,

Kdysi jsem v nějakém časopise četl, že prý do bohnické sady obrázků byly použity obrázky dětí zaměstnanců léčebny (dnes už by si to asi přiznat nedovolili). Tedy nejde prý o vyslovené porno, ale jen o lehce vzrušující obrázky. Na jiných pracovištích prý zase používají k diagnostice různé obrázky načerno postahované z internetu. Nedivil bych se, kdyby dotyční sexuologové pro tento účel ukradli některé z obrázků, které v rámci jiných kauz dostanou jako znalci k posuzování - to je pro ně asi nejsnadnější cesta, jak se k takovým materiálům dostat. Je tragikomické, jak tenhle pokrytecký stát někoho chce odsoudit za to, že strašně ublížil dětem tím, že se díval na jejich obrázky, a pak ho tentýž stát pošle na vyšetření, kde mu je nechá záměrně promítat. Ale to vyplývá ze zvrácenosti celého toho mocenského systému. Nic než hloupost a zneužívání moci.

0/0
23.3.2010 14:11

referentka

Re: Absurdní je na tom všem skutečnost,

...ale mně to až tak hloupé nepřipadá...zákon trhu...kdyby nebylo trestné výroba a distribuce dětského porna, vyrábělo by se podstatně víc, hůř a vůbec jen že by se vyrábělo...s dětmi...s malými, s většími...NE....nevím, je mi prostě jen představa prasáren s dětmi tak hrozně proti srsti;-€, že bych začala být zlá;-O....a teď si představ, že poptávka by se zvyšovala, co by dělala nabídka?...no taky se zvyšovala...a o to tady myslím jde...:-/

0/0
23.3.2010 14:19

Králík z klobouku

Re: Absurdní je na tom všem skutečnost,

Ty asi nestuduješ ekonomii, že? ;-D Zákon trhu je ten, že restrikce zvyšují cenu a tím podporují černý trh. A zákon trhu je taky to, že když zakážeš "prudukt", který sám o sobě je relativně neškodný (jestlipak víš o tom, že ti hlupáci to zákona prohlasovali i trestnost držení literární a kreslené pornografie zahrnující děti?), tak se část poptávky přelije jinam. Kampak asi v tomto případě?

A ty jsi ty ředitelovy obrázky viděla, že už předem víš, že to byly prasárny? Co když byl pan ředitel estét a shromažďoval zásadně jen neprasácké dětské porno? A záleží na tom, když fakticky nikomu neuškodil?

0/0
23.3.2010 14:29

pitta

Re: Absurdní je na tom všem skutečnost,

Tak mám takový pocit, zda také nevlastníte nějaké "dětské porno" nebo podobný produkt, když tak vehementně hájíte ředitele školy, který v takovéto funkci nemá s touto sexuální poruchou vůbec co dělat!! To, že nikomu neublížil osobně neznamená, že je nevinný. Je zkrátka konzument tohoto /dle vás produktu/ a tím se podílí či podporuje páchání trestného činu na dětech.

Něco jiného je dívat se na fotky dětí a "ukájet svůj chtíč". Asi neměl p. ředitel co na práci;-(, že musel toto mít v PC v zaměstnání, čímž dokazuje, čím se zabýval v pracovní době. Už to je na vyhazov!!!!! Proč si to nedržel v PC doma??? Asi se bál prozrazení od rodiny. Stejně si myslím, že z toho kouká rozvod :((

Nejhorší na tom je, že rodiče zneužívaných dětí z toho profitují. Pochybuji, že by o tom nevěděli!! Je to hnus!!!!!!!!

0/0
23.3.2010 23:28

j-hanus

Re: Absurdní je na tom všem skutečnost,

Většina dět. pornografie se po intenteru šíří pirátským způsobem zdarma, čili pokud si ji někdo stáhne, aniž by za ni platil, na žádném trestném činu na dětech se nepodílí ani ho nepodporuje. A pokud si ji koupil, tak od dalšího původního konzumenta, který se na ní rozhodl sám vydělat. Ale i kdyby platil přímo výrobcům, tak takové podporuje spíše tento nesmyslný zákon, jak zaznělo zde v diskusi, protože dříve se uživatelé k těmto materiálům dostávali výměnou, zatímco dnes jim mizejí zdroje, které by nebyly sledovány a jakmile se objeví něco nového, logicky reagují hlavně zde, kde se policie ještě neangažuje. Dále nechápu, proč by pedofilie měla být sexuální poruchou, když heterosexuálů a bisexuálů je zhruba stejně a nikdo z odborníků je za narušené neoznačuje a proč by pedofilové měl mít automaticky stop ve školství, když to jsou nejlepší učitelé, vedoucí, pediatři apod. a většina z nich nikdy nezneužije. A konečně - Vy se v práci soukromě na internet nedíváte, třeba na spoje domů?

0/0
23.3.2010 23:44

Králík z klobouku

Soudci zprznili právo

§ 73 odst. 1 tr. zák.. "Soud  může uložit trest zákazu činnosti na jeden rok až deset let,  dopustil-li se pachatel trestného činu V SOUVISLOSTI S TOUTO ČINNOSTÍ." Pokud jeho práci učitele nikdo nic nevytýkal a on si pouze cosi držel na pracovním počítači, co na jeho práci fakticky nemělo vliv, tak ta souvislost s pracovní činností byla opravdu velmi volná. (A kdyby ty obrázky měl na počítači doma, tak mu žádný soud zákaz činnosti nesmí udělit ani náhodou.)

Jenže pokud jde o hon na pedofily, tak si každý dokáže překroutit trestní zákon podle svého, že? Ukládat zákaz činnosti "za" zjištěnou sexuální orientaci je protizákonné. A zneužívání trestního zákona a zneužívání soudní moci je společensky tisíckrát nebezpečnější než "zneužívání" obrázků v počítačí. Včera se tolerovalo prznění práva proti Horákové a Slánskému, dnes proti pedofilům nebo proti podnikům v konkursu, jakou váhu tenhle právní soud ještě může mít?

0/0
23.3.2010 12:56

Bouše

Re: Soudci zprznili právo

Evidentně ti uchází rozdíl mezi sexuální orientací a sexuální deviací. :-P

0/0
23.3.2010 13:08

499

Re: Soudci zprznili právo

tak mě tedy poučte, pane Bouše.

0/0
23.3.2010 13:14

Králík z klobouku

Re: Soudci zprznili právo

"Sexuální deviace" je termín, který se na krátkou dobu objevil ve třetí edici amerického Diagnostického statistického manuálu (objevil se tuším roku 1968 a vypuštěn byl roku 1980, a v ICD nepobyl o mnoho déle). A původně samozřejmě zahrnoval především homosexualitu. Vskutku nadčasový a objektivní pojem :-)

Sexuální orientace je termín s nejasnými kořeny (není známo, kdo a kdy ho zavedl), ale obecně označuje určité celoživotní zaměření sexuality. V dnešní sexuologii převládá názor, že zaměření sexuality podle pohlaví i věku je věcí vrozené a celoživotní orientace. Nezřídka se dokonce za orientaci označují i některé jiné charakteristicky sexuality, například její dynamická struktura (každý člověk se zamilovává jinak, osobní vrozená struktura sexuality je stejně jedinečná jako otisk prstu). Ale vykládejte to lůze, která zná jen dvě tři slova a používá je jako magická zaklínadla bez obsahu ;-D

0/0
23.3.2010 13:37

pitta

Stejný trest pro všechny!!!

Ať se již podílí na těchto nechutnostech či je můžou dle zákona legálně šířit či držet ve svém PC a dostat za to jen podmínky? Připadá mi to zvrácené. Pokud bude poptávka, bude i nabídka!!!

To je to samé, jako když si někdo objedná vraždu a jiný ji provede. Dostanou oba stejný trest a posuzuje se to, jako by ji ten první provedl sám.

Proto nechápu, proč zrovna u takovýchto deliktů a k tomu na dětech, se přistupuje jinak. Buď jsou zvrácení i soudci /jeden má také podmínku/ nebo zákonodárci!!!! Ani se nedivím, že za chvíli budeme patřit mezi světovou špičku co se týká dětské pornografie a jejího držení.

Ještě ředitele omlouvat tím, že trpí heterosexuální pedofilií? To je moc. Když to dávno věděl, proč se neléčil a nepracoval v jiné oblasti kde nejsou děti? Jo, pod svícnem bývá největší tma,že? To, že se zneužívali či zneužívají děti v církvi je dlouho známo, na táborech, v dětských sborech atd. Nestačil by zákon, kde pracovníci s dětmi by museli projít psychologicko-sexuálními testy!!!!

0/0
23.3.2010 12:30

499

Re: Stejný trest pro všechny!!!

Sexuologové říkají, např. Dr. Ž. Herrová  "dětská pornografie by byla byla skvělá možnost pro relizaci sexuality některých lidí s

deviantní sexualitou Toto pokud zákon zakazující stahování

nebyl na

světě mnoho lidí ze sexuálních menšin využívalo pro realizaci své sexuality."

0/0
23.3.2010 12:36

499

Re: Stejný trest pro všechny!!!

...Takže já zákaz stahování považuju za velkou chybu a omyl zákonodarců dřív nebo později dojde k nárůstu živých obětí...Nevím jak

toto napravit, asi bude třeba ty oběti, aby se zákodárci

vzpamatovali. Kdoví, jestli se ptali nějakých odborníku, když zákon

dělali." Konec citace.

0/0
23.3.2010 12:38

Králík z klobouku

Re: Stejný trest pro všechny!!!

Tvoje logika kulhá. Když si někdo prohlíží dětské porno, které si předtím někde zadarmo stáhl, tak to není podobné tomu, jako když si někdo objedná vraždu, ale mnohem spíš je to podobné tomu, když si někdo čte zprávy a prohlíží obrázky dokumentující spáchanou vraždu. Natož když si někdo čte detektivku, která je vražd plná. Měli bychom takové lidi posuzovat stejně jako vrahy?

Už vidím fanatiky, kteří v tlachacích diskusích protestují proti tomu, že čtenář detektivky nebo čtenář soudniček v novinách dostal jen podmínku. ;-D

0/0
23.3.2010 14:41

pitta

Re: Stejný trest pro všechny!!!

Jak můžete spojovat čtení detektivek s dětskou pornografií? Nebo čtení zpráv a prohlížení obrázků vražd?Dost toto téma zlehčujete. V té knize nejsou místo vět samé obrázky obětí vražd či jiných těžkých kriminálních činů. To jste měl spíše přirovnat na "dívání se na horror", kde se to mrtvými jen hemží:-)

Nechápu o co vám jde a proč dětskou pornografii hájíte. Asi jste jeden z těchto konzumentů. Lituji vás!!

Každý má na to svůj názor. Nemohu však s vámi souhlasit, když v případě, že pachatel znásilní 7 měsíční mimino tak, že na tato zranění zemře. Co když ho podnítilo právě to dětské porno a chtěl to zkusit? Jsou různé sexuální deviace, ale pokud jde o život, tak také budete hájit tyto lidi? Říkáte si, že nic nepáchají když se jen dívají, ale ti, co s vrahem zabíjí se také jen dívají a pak dostanou trest jako spolupachatelé, jelikož měli tento čin oznámit!!

Takže, stejný trest pro všechny

0/0
23.3.2010 23:45

j-hanus

Re: Stejný trest pro všechny!!!

Detektivka se sice nehemží obrázky, zato slovních popisů trestných činů v ní bývá habaděj. Přesto se čtenář obvykle zločincem nestává a pokud ano, tak rozhodně nikoli proto, že by se nechal inspirovat dějem. Proto ani dětská pornografie povětšinou neinspiruje, ale naopak ventiluje jak dokazuje zde v diskusi zmíněný příklad z Dánska sedmdesátých let. A také v těch málo případech, kdy skutečně motivační roli hrála, nemůžete zneužití připisovat jedině těmto materiálům. Uvědomte si, že pedofil a koneckonců ani z 90 % převažující nepedofilní prznitel neprocházejí žádnou preventivní výchovou jak se k dětem chovat když už je přitahují eroticky a jak si tyto touhy vybíjet neškodně. Někteří zahraniční sexuologové policejně zabavené porno s dětmi používají k velice úspěšné terapii a pedofilii nebo situační tužby lze odhalit již v pubertě, kdy je mládež méně skrývá neboť netuší jejich problematičnost. Čili kdyby se jí zavčasu dostávalo řádného vedení, konzumace takový negativní vliv nemá.

0/0
24.3.2010 0:10

j-hanus

Re: Stejný trest pro všechny!!!

Dále pokud někdo dítě znásilní, myšleno souloží, tak v drtivé většině případů nejde o pedofila, nýbrž o sadistu, který se na děti zaměřil proto, že se mu hůře ubrání. Praví pedofilové obvykle s dětmi SEX neprovozují ani v představách, kde figurují pouze nahota a doteky. Čili v takových případech dětská pornografie jako motivace nehrála už vůbec žádnou roli, ale také nemůžete stíhat autory hororů, kde jedině se tito lidé mohli inspirovat. A jestliže se někdo jen dívá, rozhodně to není totéž jako být zneužívání přímo přítomen, takže Vaše přirovnání ke spolupachatelům vraždy je poněkud mimo mísu. Skutečně je to stejné, jako když si někdo čte reportáž o zločinu, dívá se na dokument o genocidě Židů apod., protože jednak ty záběry jsou staré několik měsíců, pět, deset, třicet let a druhak spotřebitelé asi sotva mohou znát samotné prznitele když i policie má problémy s jejich dopadením a pokud vím, právě u dětské pornografie oznamovací povinnost není.

0/0
24.3.2010 0:22

Chytrakz hospody

A co výrobci, ti jsou z obliga ?

Já bych předevšám stíhal výrobce než pasivní konzumenty.  Zajímalo by mne, jak by soud hodnotil, pokud  by tento druh porna byl vyroben elektronickými triky.

0/0
23.3.2010 12:14

Cislo 2

Re: A co výrobci, ti jsou z obliga ?

Výrobci, pokud jsou polapeni, z obliga nejsou.

0/0
23.3.2010 12:22

499

Re: A co výrobci, ti jsou z obliga ?

Ve světě bylo již pár lidí odsouzeno i za kreslené porno, které zobrazovalo dítě.... Prý za to může mezinárodní úmluva o právech dítěte...

0/0
23.3.2010 12:32

General Custer III.

Nepoužil

truecrypt.

0/0
23.3.2010 11:49

brnl

Zajímavé

a to za 8 let už nebude pedofilem a bude tedy moci zase jít k dětem, opravdu těžko chápat myšlenkové pochody právního "vzdělance"

0/0
23.3.2010 11:49

Králík z klobouku

Re: Zajímavé

To je zajímavé, že u pedofila, který navíc žádnému dítěti neublížil (a není k tomu ani  důvodné podezření) by kdekdo chtěl doživotní trest, zatímco když někdo třeba zpronevěří školní peníze a přivede školu k zániku, tak nikoho nenapadne, že by měl mít nadosmrti zákaz práce s jakýmikoliv školami i penězi.

Ano - až za překročení povolené rychlosti o 5 km/h bude doživotní zákaz účasti v silničním provozu jako řidič i jako chodec, a až zloději a podvodníci budou bez výjimky drženi v doživotním žaláři, i kdyby ukradli jen dvoukorunu, tak pak bude logické, aby i pachatelé pohlavního zneužití měli doživotní zákaz práce s dětmi. Ale proč by mělo trestní právo stíhat někoho, kdo nikomu fakticky žádnou újmu nezpůsobil, to se vymyká veškeré logice.

0/0
23.3.2010 13:15

Subo

hm

Hm a ted mi nekdo vysvetlete, proc nekdo s heterosexualni pedofili dostane zakaz prace ve skolstvi na osm let? To jako aby stihli odejit ze skol ti prvnacci, kteri si na jehi obtezovani pamatujou a on mohl pak zneuzivat nove nebo co?

Proc sakra s takovou diagnozou nema automaticky dozivotni stop jakekoliv prace s detmi? 

Na druhou stranu, takovilide jsou jendi z mala kantoru, kteri maji deti skutecne radi...

0/0
23.3.2010 11:46

BrumlajiciCmelak

Re: hm

No, a to že ten borec za celej svůj život žádný dítě ve škole nezneužíval, vás jak koukám netrápí. Logika rozsudku je asi stejná, jako kdyby měl chlap s penisem zakázanej přístup mezi lidi, páč by mohl někoho znásilnit!

0/0
23.3.2010 11:55

499

Re: hm

Přesně! Spousta mužů se jistě podívá na porno s dospělými dívkami, přesto nemají zákaz pracovat v kolektivu, kde převládají ženy.

0/0
23.3.2010 12:00

referentka

Re: hm

...nikdy jsem nebla zastáncem "honu na čarodějnice", ale v tomto souhlasím s předchozím příspěvkem...pedofilie není nemoc, je to zaměření, které je nezvratné...a to, že  na škole nikoho nezneužil, je jen domněnka, jasné jen je, že se nic neprovalilo...souhlasím s tím, že pedofil by měl mít celoživotní zákaza práce s dětmi...

0/0
23.3.2010 12:12

499

Re: hm

V tom případě můžeme tvrdit, že každý dospělý heterosexuální muž je potencionální násilník, neboť může zneužít ženu. A kdo ví, zda se to již nestalo....

0/0
23.3.2010 12:28

referentka

Re: hm

...styk s dospělou ženou je na dobrovolné bázi, ale o dětech se to nedá říct...

0/0
23.3.2010 12:34

499

Re: hm

Opravdu jde o dobrovolnou věc vždy a za všech okolností?

0/0
23.3.2010 12:39

Králík z klobouku

Re: hm

Tak tohle je skutečně dokonale nesmyslné klišé. Jakýkoliv kontakt se ženou nebo s mužem samozřejmě může být buď na dobrovolné bázi, nebo na nedobrovolné. Stejně tak s dítětem. Pokud se někdo domnívá, že kontakt se ženou nikdy není nedobrovolný, tak je to nejspíš někdo, kdo zásadně nerespektuje vůli a zájmy ženy. Pokud se někdo domnívá, že dítě není nikdy způsobilé o ničem rozhodovat, tak je to nejspíš někdo, kdo svobodnou vůli dětí absolutně nerespektuje. 

Ale se sexuální orientací to nemá nic společného, protože ta sama o sobě nijak nepředurčuje, jestli se dotyčný zajímá nebo nezajímá o vůli a zájmy těch, které by na základě své vrozené orientace mohl mít rád.

0/0
23.3.2010 13:53

499

Re: hm

Tak tak. Zákonodárci raději šmahem považují všechny děti za nesvéprávné málem až do jejich osmnácti let. A hranice legálního (nejen) sexu je také v každé zemi jinak stanovena. Asi někde dospívají děti dříve, jinde později....

0/0
23.3.2010 14:08





Najdete na iDNES.cz