Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Budou někdy zastavovat tramvaje u pražské zoo? Zahrada se brání

Není jisté, že bude vůbec někdy stát, emoce však budí už nyní. Tramvajový most z pražského Suchdola do Bohnic. Návrh mostu se zamlouvá hlavně magistrátu a Dopravnímu podniku. Myšlenkou však vůbec není nadšený šéf zoo Miroslav Bobek: "Vybudování linky by nenávratně poškodilo charakter Troje a zasadilo těžkou ránu naší zahradě."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Grossak

Motoristicky uvažující Bobek

Dopravní odborník Bobek asi neví, že tramvaj je dopravní prostředek a že tedy může dopravovat lidi do ZOO. Jinak by asi neříkal hovadiny, že se bojí zhoršení dopravní dostupnosti ZOO, když se zruší nějaká parkovací místa. 1 tramvaj přepraví cca 250 lidí. Kolik aut se vejde na to parkoviště? Kudy tam ta auta jezdí? Nikomu nevadí jejich hluk? Vyprodukuje větší hluk člověk jedoucí do ZOO autem, nebo tramvají? A mrkněte do Brna, tam jezdí kolem ZOO také tramvaj, po trati, kterou lze dnes v českých poměrech pro svoji technologii nazvat hlučnou. Trpí tím zvířata?

0/0
21.3.2010 13:07

999666999

No já si myslím že tranvaj dělá menší hluk než

autobus o zplodinách nemluvě. V tom bude zase nějaké šméčko. ;-D;-D;-D

0/0
18.3.2010 10:25

Hroznej puberťák

Hm, do Bohnic

To nějakej jouda obtáh na mapě trasu, co jezdí na kole, ne? Vtipná je hlavně ta zkratka namalovaná nahoře v serpentině, tam aby byl pro tu tramvaj výtah... Jinak most z Lihovaru do Žlutých lázní by nebyl špatnej.

0/0
18.3.2010 9:32

Vysočiňan

Tramvaj by obsluhu ZOO zlepšila

Škoda, že tomu "expertovi" ze ZOO nedošlo, že krom zrušení pár parkovacích míst bude tramvaj znamenat i možnost dopravy pro návštěvníky. Kdyby byla možnost jet namísto autem tramvají, tak by to ty zrušená parkovací místa vykompenzovalo.

0/0
17.3.2010 21:48

2012

predátoři z Vinohrad

sdružení občanu z Legerovy ulice se dohodlo, že se odstěhuje do pražské zoo,nebot mají záruku extra chráněného životního prostředí.[>-]

0/0
17.3.2010 21:47

Bouše

A co raději trolejbus?

8-o

0/0
17.3.2010 18:18

michal II

Re: A co raději trolejbus?

To fakt myslis vazne?

0/0
17.3.2010 19:51

Pedrosan

cyklostezky

... most jedině tehdy , když jeho součástí bude cyklostezka za min. 300milionů , kterou zaplatí EU ...

0/0
17.3.2010 18:16

Králík z klobouku

Slohovka žáka čtvrté třídy speciální školy?

Tak tenhle článek psal nějakej opravdu ukázkovej exot. V Praze je prý 18 mostů a estakád, které nevedou přes řeky ;-D A tramvaje prý nejsou vozidla. ;-D Vůbec se nedivím, že se pod ten článek ani nikdo nepodepsal.

0/0
17.3.2010 17:02

michal II

Re: Slohovka žáka čtvrté třídy speciální školy?

A kolik je teda tech mostu? Taky bych rek, ze jich je vic. Zalezi na kriteriich.

0/0
17.3.2010 19:53

Trupman

Brouk Pytlík

V tý Praze je každej odborník na všechno, jak se tak dívám. Hlavně expertů na dopravu je tam největší koncentrace.  ;-D

0/0
17.3.2010 16:25

michal II

Re: Brouk Pytlík

Ja bych rek ze to psal Moravak, ktery je "Prazakem" jiz tri mesice.

0/0
17.3.2010 19:54

InstinkTT

Dopravní expertka

 .... ředitelka pro územní plánování Jitka Cvetlerová. "Tramvaje by musely

zdolávat obrovský kopec a pochybuji, že je to vůbec možné," prohlásila.

Cha, tak paní ředitelka si hraje na drážního experta. Jak může někdo s takovou funkcí prohlásit takový blábol? Já být její šéf, tak ji dám co proto aby se to neopakovalo. Ale je to vlastně státní sektor, tak tam je to jedno kdo co povídá...8-o

0/0
17.3.2010 16:20

Kladýnko

Re: Dopravní expertka

Ale on je to fakt velkej kopec, to aby ta tramvaj měla ozubnici...8-o

0/0
17.3.2010 16:31

Z-S

Re: Dopravní expertka

 na Barrandov je to taky pekny kopec, stejne tak z Trojske nahoru...

0/0
17.3.2010 17:06

Tw_ista

Re: Dopravní expertka

Tenhle je i kratkej...

0/0
17.3.2010 17:18

Dr. Fe(4)

Re: Dopravní expertka

Z Trojské nahoru je to 80 promile (nejvíc v Praze), což už je dost nebezpečné, vyžaduje to speciální technická opatření, ale možné to je, když to dlouhodobě funguje.

0/0
17.3.2010 17:42

michal II

Re: Dopravní expertka

Udajne je nejvic na Barrandov. Proto tam taky testovali 15T.

0/0
17.3.2010 19:55

TigerM

Re: Dopravní expertka

nikoliv, nevetsi stoupani je v trojske ulici...

0/0
17.3.2010 22:34

Deph

Re: Dopravní expertka

Když ještě jezdili tramvaje v Jablonci nad Nisou mezi Rychnovem a Janovem (a byly využívány i pro nákladní dopravu) bylo nejprudší stoupání v centru města za radnicí. Sklon trati zde dosahoval 105 promile.

Dnes je v tomto úseku umístěn pamětní kus kolejí a když v tom kopci stojíte, je dost těžké si zde představit tramvaj.

Zde:

http://spvd.cz/cz/liberec/prazska/liberec_prazska_05.jpg

můžete vidět T3 v Liberci v Pražské ulici v klesání 97,5 promile.

0/0
19.3.2010 13:40

Dr. Fe(4)

Re: Dopravní expertka

Pokud existuje nějáká studie tak by tam měly bát sklonové poměry řešeny, zřejmě ale asi neexistuje, protože to by snad takhle nehorázně neblábolili.

0/0
17.3.2010 17:38

Vendelín Nademlejnský mladčí

Blbost

Rv

0/0
17.3.2010 15:57

habr

Re: Blbost

Jasně řečeno - Praha má jiné problémy a když chtějí most, tak společný s dalničním.

0/0
17.3.2010 16:19

Dr. Fe(4)

Re: Blbost

Šmarjá panno, podívejte se na mapu, nejlépe na nějákou s vrstevnicema ať nežvaníte takový nehorázný nesmysly.

0/0
17.3.2010 17:36

tx999

Re: Blbost

To jako pristavet treti patro pro tramvaje?;-)

0/0
17.3.2010 18:00





Najdete na iDNES.cz